PDA

Επιστροφή στο Forum : Πειραγμένη αντλία βενζίνης


driveaway
10-07-06, 23:05
Θέλω να θέσω σε γνώση σας το παρακάτω περιστατικό που μου συνέβει χθές 9/7 στο βενζινάδικο ΕΚΟ που βρίσκεται επί της Λ. Κηφισσίας, στο ύψος τού άλσους Συγγρού πάνω στην αριστερή στροφή που συναντάμε ανεβαίνοντας.

Σταμάτησα εκεί με το αυτοκίνητό μου -το δεύτερο- (Seat Leon 1,8T 4x4) για να βάλω βενζίνη με το δείκτη να δείχνει λίγο πάνω από το 1/8. Αν έδειχνε ακριβώς θα άναβε τότε το λαμπάκι, με το οποίο απομένουν 7-8 λιτρά από τα 62 που παίρνει η τετρακίνητη έκδοση. (Οι απλές έχουν άλλο ντεπόζιτο και παίρνουν 55). Εδώ να σημειώσω οτι ο δείκτης είναι εξαιρετικά ακριβής, χωρίς σκαμπανευάσματα και με το αυτοκίνητο αυτό έχω κάνει 117000χλμ και ξέρω ακριβώς πότε ανάβει λαμπάκι και τι απομένει μέσα.

Ο υπάλληλος λοιπόν, σύμφωνα με την αντλία έβαλε 60,21 λίτρα για να στρογγυλέψει την αξία στα 74 ευρώ με τιμή της κατοστάρας στα 1,229ευρώ.

Βλέποντας αυτό το νούμερο έμεινα άναυδος, κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά, και έδειξα την ένδειξη και στο συνεταιρό μου που ήταν συνοδηγός εξηγόντας του τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Ο τύπος το πολύ να έβαλε 55 λίτρα (62-7). Αποκλείεται παραπάνω. Θα φαινόταν από το δείκτη και από το λαμπάκι.

Επειδή βιαζόμασταν δεν είπαμε τίποτα αλλά το μοιράζομαι μαζί σας και πολύ θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας εμπειρίες ώστε να αποφεύγονται τέτοια βενζινάδικα απατεώνων.

sakkunen
10-07-06, 23:23
Check this out!

http://www.efpolis.gr/

Κανε μια καταγγελια αν νομιζεις πως επεσες θυμα.

oldcarskickass
11-07-06, 00:11
Δε νομίζω να έγινε τόσο μεγάλη απατεώνια,
Το δείκτη βενζίνης ΠΟΤΕ δε τον εμπιστεύτηκα ακρίβως σε όποιο αμάξι και να οδήγησα για αρκετό καιρό(ε30,ε36,ε46)για τον εξής λόγο του ότι γνωρίζω πως δουλεύουν τα φλοτεράκια και ότι θέλει κάποια ώρα μέχρι το υγρό να έρθει σε ηρεμία και να πάρεις σωστή ένδειξη,πιστεύω ότι η περίπτωση σου εμπίπτει σε αυτό το σφάλμα.Σκέψου ότι από τη στιγμή που θα πετάξει την ασφάλεια η μάνικα έχω βάλει μέχρι και 11 λίτρα βενζίνη.

driveaway
11-07-06, 07:16
Δεν μπορεί να είχα μείνει με 1,79 λίτρα υπόλοιπο. Σκέψου το καλύτερα. Ούτε το λαμπάκι δεν είχε ανάψει. Τοσο μεγάλη ήταν η απατεωνιά.

God
11-07-06, 08:22
Δεν μπορεί να είχα μείνει με 1,79 λίτρα υπόλοιπο. Σκέψου το καλύτερα. Ούτε το λαμπάκι δεν είχε ανάψει. Τοσο μεγάλη ήταν η απατεωνιά.


Αν δεν κανω λαθος το λαμπακι αναβει οταν αδειασει τελειως το ντεποζιτο και πας με την ρεζερβα. Δηλαδη εχεις 62 ντεποζιτο ΣΥΝ την ρεζερβα.

Επισης αν δεν κανω λαθος το φλοτερ σε πολλα αμαξια δεν φτανει τελειως πανω, με αποτελεσμα το αμαξι να παιρνει λιγα λιτρα παραπανω απο την μεγιστη ενδειξη του.

Τελος, μπορει και να σου εφαγε κανα 2 λιτρα, αλλα οχι και τοσα πολλα, θα ηταν απιστευτα εμφανες, ειδικα σε μερικα αμαξια που γραφουν ακριβως ποσα λιτρα απομενουν και ποσα συμπληρωθηκαν μεσω του υπολογιστη τους.

Strax
11-07-06, 08:32
Μόλις σήμερα διάβασα το πρωί στην εφημερίδα ότι έρευνα του Πολυτεχνείου έδειξε ότι πάρα πολλά πρατήρια έχουν "πειραγμένες αντλίες" και κάποιες από αυτές κλέβουν μέχρι και 14%...

Οι μηχανισμοί κλοπής περιλαμβάνουν ηλεκτρικές βάνες, τηλεχειρισμό και άλλα συστήμα υψηλής τεχνολογίας...

rapid_fast
11-07-06, 11:28
Εγώ έχω ένα Ε28, που χωράει 69,92 λίτρα..
Μετρημένα και τσεκαρισμένα όταν άλλαξα ρεζερβουάρ..
Σε ένα πρατήριο στην Αθήνα (απο Θεσσαλονίκη είμαι) στην
Ν Ιωνία, είχα αναμένο λαμπάκι και επιπρόσθετα 38 χιλιόμετρα
και έβαλα 71 λίτρα.. Το μέγιστο που χωράει σε τέτοια περίπτωση είναι
62, με την βενζίνα να τρέχει έξω απο το στόμιο...
Πήρα αμέσως τηλέφωνο στην αστυνομία, δεν πλήρωσα δεκάρα τσακιστή,
ήρθαν 2 τύποι εκτός του αστυνομικού, πήραν τα στοιχεία μου και με άφησαν
να φύγω.
Μάλιστα σε ερώτηση μου προς τους 2 κυρίους (μάλλον δίωξη οικονομικού εγκλήματος ήταν), τί θα πρέπει να πληρώσω, μου απάντησε ο ένας..
"κύριε β...., εδώ σας κλέψανε και εσείς θα πληρώσετε???"

alexk
11-07-06, 11:30
Μιας και κολλητός μου είναι ένα από τα άτομα που συμμετείχαν στις μετρήσεις για τα πρατήρια, πράγματι το κλέψιμο πάει σύννεφο.

Το μόνο που μπορείς να εμπιστεύεσαι περισσότερο, είναι εταιρικό πρατήριο. Στο πρατήριο της γειτονιάς μου που βάζω πάντα βενζίνη στο αυτοκίνητο και το μηχανάκι μου (εκτός και άν είμαι στο δρόμο, οπότε πρέπει να βάλω αλλού) η απόκλιση της ποσότητας είναι μικρή, ενώ η ποιότητα της βενζίνης είναι άριστη. Σε ιδιωτικό πρατήριο, τα πάντα παίζονται.

Και εδώ τίθεται και άλλο ερώτημα. Βγάζουν που βγάζουν τόσα από τα καύσιμα, μας κλέβουν και από πάνω. Και φυσικά, το κράτος δεν είναι πουθενά. Μόνο να κόβει καμμιά κλήση ξέρει για να εισπράξει.

Καλά λέει ο Nivo μαμώ τα υπουργεία σας.

Και μετά σου λέει η οικονομία δεν πάει καλά. Πως να πάει, είναι ένας mlk-ας που δουλεύει όλη μέρα για να πληρώνει και μάλιστα να τον κλέβουν από παντού.
:twak:

Λakedaimonas
16-02-08, 00:40
Σε ένα από τα μεταπτυχιακά του πολυτεχνείου ,το παραγωγή και διαχείριση ενέργειας ,σε ένα μάθημα ,το καύσιμα και καύση ,ο καθηγητής ανάφερε ότι βάση νόμου τα πρατήρια έχουν δικαίωμα να έχουν απόκλιση +-2% ή 2,κάτι (δεν θυμάμαι ακριβώς)...το θέμα είναι ότι αυτός ο νόμος είναι παμπάλαιος τότε που δεν υπήρχαν ψηφιακοί μετρητές για τις αντλίες...κατ' επέκταση σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα ρυθμίζουν τις αντλίες στο ,ας πούμε , -2% με αποτέλεσμα να ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ!

God
16-02-08, 00:52
Σε ένα από τα μεταπτυχιακά του πολυτεχνείου ,το παραγωγή και διαχείριση ενέργειας ,σε ένα μάθημα ,το καύσιμα και καύση ,ο καθηγητής ανάφερε ότι βάση νόμου τα πρατήρια έχουν δικαίωμα να έχουν απόκλιση +-2% ή 2,κάτι (δεν θυμάμαι ακριβώς)...το θέμα είναι ότι αυτός ο νόμος είναι παμπάλαιος τότε που δεν υπήρχαν ψηφιακοί μετρητές για τις αντλίες...κατ' επέκταση σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα ρυθμίζουν τις αντλίες στο ,ας πούμε , -2% με αποτέλεσμα να ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ!

O νομος ειναι ορθος γιατι μια ανοχη +/-2% χρειαζεται γιατι ο ογκος της βενζινης διακυμενεται αναλογα με την θερμοκρασια. Μια κρυα μερα θα βαλεις λιγο περισσοτερη απο μια αλλη, ζεστη μερα. Εδω υπαρχει διαφορα μεταξυ νωρις το πρωι και το μεσημερι. Οχι τρελες διαφορες, αλλα υπαρκτες. Οποτε δεν μπορουμε να βαλουμε το μαχαιρι στον λαιμο κανενος για 50ml διαφορα.

Τωρα βεβαια το ποσοι και πως εκμεταλλευονται αυτον τον νομο, αλλο θεμα...

KATSARAIOS
16-02-08, 01:05
το συγκεκριμενο πρατηριο ειναι εχει αμαρτωλο παρελθον και για κανα 2 χρονακια ηταν off.

Λakedaimonas
16-02-08, 01:08
O νομος ειναι ορθος γιατι μια ανοχη +/-2% χρειαζεται γιατι ο ογκος της βενζινης διακυμενεται αναλογα με την θερμοκρασια. Μια κρυα μερα θα βαλεις λιγο περισσοτερη απο μια αλλη, ζεστη μερα. Εδω υπαρχει διαφορα μεταξυ νωρις το πρωι και το μεσημερι. Οχι τρελες διαφορες, αλλα υπαρκτες. Οποτε δεν μπορουμε να βαλουμε το μαχαιρι στον λαιμο κανενος για 50ml διαφορα.

Τωρα βεβαια το ποσοι και πως εκμεταλλευονται αυτον τον νομο, αλλο θεμα...

Σόρρυ δεν ήμουν συγκεκριμένος ...το +-2% αναφέρεται στο μηχανικό σφάλμα της αντλίας από μαμά...η ανοχές λόγω αλλαγής θερμοκρασίας δεν έχουν σχέση με αυτό το 2%..σαφώς και υπάρχουν όμως...

billparas
02-03-08, 20:42
Στο on board computer των 18 κουμπιών στα Ε36 μπορεί να σου εμφανίσει υπόλοιπο καυσίμου στο ρεζερβουάρ - σίγουρα μπορεί να εμφανιστεί και στα υπόλοιπα αλλα δεν ξέρω πως , όποιος ξέρει παρακαλώ να προσθεσει-, επειδή έχω παρατηρήσει κι εγώ σε κάποια πρατήρια κάποιες αποκλίσεις τις οποίες δεν ήμουν σίγουρος ή δεν μπορούσα να αποδείξω θα χρησιμοποιήσω αυτο:

Πατώντας το 1000 και 10 ταυτόχρονα εμφανίζει το test:- -
βάζοντας 07 και πατώντας set/res εμφανίζει την υπολοιπόμενη ποσότητα καυσίμου σε λίτρα . ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ την ακρίβεια μέτρησης του οργάνου αλλά ούτε και οι βενζινάδες. ΄
Στο επόμενο γέμισμα θα πάω σε βενζινάδικο που ενώ βάζω πολύ καιρό, μια φορά με έκλεψε.θα του δείξω το OBC πρώτα και μετά θα δούμε πόσο θα βάλει.

spirosg
05-03-08, 18:23
Ε ρε που φτάσαμε.. σε λίγο θα πηγαίνουμε με πλαστικά δοχεία των 25 λίτρων στο βενζινάδικο, θα του λέμε "γέμισέ το" για να δούμε αν τα 25 που θα πληρώσουμε είναι όντως 25 και όχι 17-18-20-23 (ανάλογα με την όρεξη του κάθε επιχειρηματία)... και μετά θα αδειάζουμε το 25άρι στο ρεζερβουάρ μας.....
Μια χαραααααααααααααα

325ixE30
05-03-08, 20:06
Σε ένα από τα μεταπτυχιακά του πολυτεχνείου ,το παραγωγή και διαχείριση ενέργειας ,σε ένα μάθημα ,το καύσιμα και καύση ,ο καθηγητής ανάφερε ότι βάση νόμου τα πρατήρια έχουν δικαίωμα να έχουν απόκλιση +-2% ή 2,κάτι (δεν θυμάμαι ακριβώς)...το θέμα είναι ότι αυτός ο νόμος είναι παμπάλαιος τότε που δεν υπήρχαν ψηφιακοί μετρητές για τις αντλίες...κατ' επέκταση σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα ρυθμίζουν τις αντλίες στο ,ας πούμε , -2% με αποτέλεσμα να ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ!

Μάλλον δεν είσαι και πολύ προσεκτικός . . .:chair:
Ο καθηγητής σας είπε ότι βάση νόμου τα πρατήρια έχουν δικαίωμα απόκλισης μέχρι 0,5% αλλά στις μετρήσεις του πολυτεχνείου θεωρούν ότι μέχρι 2% μπορεί να οφείλεται σε σφάλμα τις αντλίας, ενώ από κει και πάνω θεωρούν ότι κάτι έχει πειράξει σίγουρα ο πρατηριούχος.


O νομος ειναι ορθος γιατι μια ανοχη +/-2% χρειαζεται γιατι ο ογκος της βενζινης διακυμενεται αναλογα με την θερμοκρασια. Μια κρυα μερα θα βαλεις λιγο περισσοτερη απο μια αλλη, ζεστη μερα. Εδω υπαρχει διαφορα μεταξυ νωρις το πρωι και το μεσημερι. Οχι τρελες διαφορες, αλλα υπαρκτες. Οποτε δεν μπορουμε να βαλουμε το μαχαιρι στον λαιμο κανενος για 50ml διαφορα.

Τωρα βεβαια το ποσοι και πως εκμεταλλευονται αυτον τον νομο, αλλο θεμα...

ο νόμος είναι γελοίος διότι η θερμοκρασιακή διαφορά από το σημείο μέτρησης μέσα στην αντλία του βενζινάδικου, μέχρι τον έλεγχο που γίνεται, δεν ξεπερνά ποτέ τον 1 βαθμό κελσίου, ο οποίος αντιστοιχεί σε λιγότερο από 0,1 % διαφορά στον όγκο. Κανένας δεν παίρνει το δείγμα το πρωί και να το μετρήσει το μεσημέρι ώστε να παίζει ρόλο αυτή η διαφορά θερμοκρασίας.

God
05-03-08, 22:24
ο νόμος είναι γελοίος διότι η θερμοκρασιακή διαφορά από το σημείο μέτρησης μέσα στην αντλία του βενζινάδικου, μέχρι τον έλεγχο που γίνεται, δεν ξεπερνά ποτέ τον 1 βαθμό κελσίου, ο οποίος αντιστοιχεί σε λιγότερο από 0,1 % διαφορά στον όγκο. Κανένας δεν παίρνει το δείγμα το πρωί και να το μετρήσει το μεσημέρι ώστε να παίζει ρόλο αυτή η διαφορά θερμοκρασίας.


Μαλλον κατι δεν καταλαβες. Οταν μετρανε αν κλεβει μια αντλια, μετρανε την αντλια επι τοπου. Δεν παιρνουν δειγμα και το πανε βολτα. Η δεξαμενη του βενζιναδικου εχει διαφορες στην θερμοκρασια και οταν ρυθμιστηκαν οι αντλιες ειχαν μια Χ θερμοκρασια η οποια αλλαξε, ετσι αλλαζει και ο ογκος του υγρου που περναει απο αυτες αφου αυξομειωνεται η πυκνοτητα του. Μιλαμε ομως για ελαχιστες διαφορες παντα.

Επισης η Χ θερμοκρασια που ρυθμιζουν τις αντλιες ειναι συνηθως κατι μεταξυ -40 και -120 βαθμων κελσιου αλλα ετσι για να εχουμε να λεμε τωρα...

325ixE30
05-03-08, 23:47
Μαλλον κατι δεν καταλαβες.

πάμε πάλι μπας και καταλάβω


Η δεξαμενη του βενζιναδικου εχει διαφορες στην θερμοκρασια και οταν ρυθμιστηκαν οι αντλιες ειχαν μια Χ θερμοκρασια η οποια αλλαξε, ετσι αλλαζει και ο ογκος του υγρου που περναει απο αυτες αφου αυξομειωνεται η πυκνοτητα του. Μιλαμε ομως για ελαχιστες διαφορες παντα.

Επισης η Χ θερμοκρασια που ρυθμιζουν τις αντλιες ειναι συνηθως κατι μεταξυ -40 και -120 βαθμων κελσιου αλλα ετσι για να εχουμε να λεμε τωρα...

και ρωτάω τώρα εγώ, έχουμε καφέ στους 10 βαθμούς και σου γεμίζω ένα ποτήρι των 250 ml για να πιεις, μετά ζεσταίνω τον καφέ στους 50 βαθμούς και σου ξαναγεμίζω ένα ποτήρι των 250 ml για να πιεις, και εσύ τον πίνεις αμέσως, δεν τον περιμένεις να κρυώσει. Γιατί πίνεις λιγότερα ml την 2η φορά ? και για να είμαστε ακριβείς περισσότερα θα πιεις διότι έχει διασταλεί και το ποτήρι ελάχιστα. Η πυκνότητα αλλάζει αλλά ο όγκος είναι ο ίδιος αφού τον βάζεις στο ίδιο ποτήρι.
Συμπέρασμα: δεν αλλάζει η ένδειξη της αντλία από τη θερμοκρασία του καυσίμου, αυτό που αλλάζει είναι το ενεργειακό περιεχόμενο που αγοράζεις για την ίδια ένδειξη αντλίας. Οπότε δεν τίθεται και θέμα πειραγμένης αντλίας.

Τώρα νομίζω το κατάλαβα

God
06-03-08, 07:25
και ρωτάω τώρα εγώ, έχουμε καφέ στους 10 βαθμούς και σου γεμίζω ένα ποτήρι των 250 ml για να πιεις, μετά ζεσταίνω τον καφέ στους 50 βαθμούς και σου ξαναγεμίζω ένα ποτήρι των 250 ml για να πιεις, και εσύ τον πίνεις αμέσως, δεν τον περιμένεις να κρυώσει. Γιατί πίνεις λιγότερα ml την 2η φορά ? και για να είμαστε ακριβείς περισσότερα θα πιεις διότι έχει διασταλεί και το ποτήρι ελάχιστα. Η πυκνότητα αλλάζει αλλά ο όγκος είναι ο ίδιος αφού τον βάζεις στο ίδιο ποτήρι.
Συμπέρασμα: δεν αλλάζει η ένδειξη της αντλία από τη θερμοκρασία του καυσίμου, αυτό που αλλάζει είναι το ενεργειακό περιεχόμενο που αγοράζεις για την ίδια ένδειξη αντλίας. Οπότε δεν τίθεται και θέμα πειραγμένης αντλίας.

Τώρα νομίζω το κατάλαβα


Πινω τον καφε οταν ειναι στους 10 βαθμους, και τον ιδιο ογκο καφε οταν ειναι στους 50. Την πρωτη φορα ηπια περισσοτερο καφε γιατι ναι μεν ηπια τον ιδιο ογκο αλλα η πυκνοτητα του υγρου ηταν υψηλοτερη.

Οταν μια αντλια ρυθμιστει καλοκαιρι και η δεξαμενη ειναι στους 20-25 βαθμους, τον χειμωνα που η δεξαμενη θα ειναι στους 5 βαθμους θα περναει ιδιος ογκος βενζινης ο οποιος ομως εχει συσταλει και εχει υψηλοτερη πυκνοτητα. Και το αντιστροφο, αν την ρυθμισουν χειμωνα οπως κανουν συνηθως και η δεξαμενη εχει περιπου -72 βαθμους (γιατι μαλλον ετσι την ρυθμιζουν), το καλοκαιρι λογω της διαστολης του υγρου περναει ιδιος ογκος αλλα μικροτερης πυκνοτητας υγρο. Το οποιο τεχνικα οταν μπει στο ρεζερβουαρ σου το οποιο εχει θερμοκρασια παντα αρκετα υψηλοτερη της δεξαμενης καυσιμων, συνεπαγεται σε λιγοτερη βενζινη.

Δεν εχεις καθολου αδικο οταν λες οτι ετσι δεν τιθεται θεμα πειραγμενης αντλιας. Απλως επειδη οι δεξαμενες καυσιμων ειναι στην γη και εχουν παντα θερμοκρασια χαμηλοτερη του περιβαλλοντος, μια ανοχη λογω θερμοκρασιας σαφως και υπαρχει. Γιατι και να βαλεις βενζινη σε ενα δοχειο και να μετρησεις επι τοπου τον ογκο της, η θερμοκρασια της ηδη εχει αλλαξει εστω και λιγο.

Καπως ετσι εξηγειται και το πως οταν εχω 50 λιτρα ρεζερβουαρ, ενας επροχτες μου εβαλε 61 λιτρα βενζινης....ε?

325ixE30
06-03-08, 10:13
πως εξηγείται ?

πας για μπύρες σε ένα μαγαζί που δεν έχεις ξαναπάει. Του λες φέρε μου ένα μεγάλο ποτήρι (αυτό του λίτρου). Πάει αυτός, παίρνει ένα που χωράει 800 ml αλλά γράφει πάνω 1000ml και στο φέρνει. Το πίνεις και παίρνεις άλλο ένα και άλλο ένά και πάει λέγοντας. Στο τέλος έχεις πιει 10 ποτήρια ενώ ποτέ δεν είχες καταφέρει να ξεπεράσεις τα 8.
(Οπότε επειδή είσαι προφανώς νηφάλιος, σκέφτεσαι : 10 λίτρα μπύρα. . . είμαι θεός :boink:)

και 2 λεπτομέρειες :
Δεν έχει σημασία πότε θα ρυθμιστεί η αντλία, όποτε και να ρυθμιστεί, ο βενζινάς κερδίζει εάν σου πουλήσει το καύσιμο σε θερμοκρασία μεγαλύτερη από ότι τι αγόρασε και χάνει εάν το πουλήσει σε μικρότερη.
Οι υπόγειες δεξαμενές δεν έχουν πάντα χαμηλότερη θερμοκρασία από το περιβάλλον. Για 2 εώς 4 ώρες κοντά στη δύση του ηλίου έχουν ψηλότερη. Και αυτό συμβαίνει διότι κρατάνε ακόμα από τη ζέστη του μεσημεριού, ενώ το περιβάλλον κρυώνει πιο γρήγορα.

God
06-03-08, 10:27
και 2 λεπτομέρειες :
Δεν έχει σημασία πότε θα ρυθμιστεί η αντλία, όποτε και να ρυθμιστεί, ο βενζινάς κερδίζει εάν σου πουλήσει το καύσιμο σε θερμοκρασία μεγαλύτερη από ότι τι αγόρασε και χάνει εάν το πουλήσει σε μικρότερη.
Οι υπόγειες δεξαμενές δεν έχουν πάντα χαμηλότερη θερμοκρασία από το περιβάλλον. Για 2 εώς 4 ώρες κοντά στη δύση του ηλίου έχουν ψηλότερη. Και αυτό συμβαίνει διότι κρατάνε ακόμα από τη ζέστη του μεσημεριού, ενώ το περιβάλλον κρυώνει πιο γρήγορα.

Στην πρωτη, ναι, στην θεωρια...απλα συνηθως οπως ειπα φαινεται οτι ρυθμιζονται με θερμοκρασια δεξαμενης κοντα στους 10 βαθμους....Κελβιν.

Οι υπογειες δεξαμενες εχουν παντα χαμηλοτερη θερμοκρασια απο αυτη του περιβαλλοντος. Η γη ειναι παντα αρκετα πιο κρυα απο τον αερα που αναπνεουμε. Χωσε ενα θερμομετρο μολις 1 μετρο μεσα στην γη και θα καταλαβεις τι εννοω.:)


πως εξηγείται ?

πας για μπύρες σε ένα μαγαζί που δεν έχεις ξαναπάει. Του λες φέρε μου ένα μεγάλο ποτήρι (αυτό του λίτρου). Πάει αυτός, παίρνει ένα που χωράει 800 ml αλλά γράφει πάνω 1000ml και στο φέρνει. Το πίνεις και παίρνεις άλλο ένα και άλλο ένά και πάει λέγοντας. Στο τέλος έχεις πιει 10 ποτήρια ενώ ποτέ δεν είχες καταφέρει να ξεπεράσεις τα 8.
(Οπότε επειδή είσαι προφανώς νηφάλιος, σκέφτεσαι : 10 λίτρα μπύρα. . . είμαι θεός :boink:)


Κοιτα να δεις που αυτο δεν το σκεφτηκα! Θα παω να γραψω στα ποτηρια του ρακοποτηρου 500ml, να πω οτι κατεβασα ισα με 5 κιλα σε μια καθισια και να εχω και δικιο! :icon_toil

Παντως εγω θα ξαναπαω εκει. Εβαλα βενζινα τσαμπα... :gaysex: