PDA

Επιστροφή στο Forum : ελατηρια χαμηλωματος...?


billy-san
11-07-06, 01:30
γεια σε ολους τους τρελαμενους ...
το προβλημα μου ειναι πως ενω ειμαι σχεδων ετοιμος να χαμηλωσω τη μπουμπου (316ti e36 mod.97)με bilstein sprint monotube (χοντροκαλαμα)και eibach τριποντα ερχομε σε αδιεξοδο και αναρωτιεμαι να βαλω τα eibach ή να βαλω καλητερα τα h&r που ομως αναφερουν 3,5 μπρωστα και 1,5 πισω ? η αληθεια ειναι πως τα δεφτερα σαν εμφανηση και μονο
μου αρεσει πιο πολυ αλλα οδηγικα πια ειναι η διαφορα αν το χαμηλωσω 3 και 3 απο το 3,5και 1,5? δεν τιθετε θεμα πιο φτηνου ελατηριου αλλα μιας που την κανω να γινει οπως ειναι καλητερα!!!

joe
12-07-06, 14:40
Δεν είμαι ο πιο σχετικός για να σου λύσω το πρόβλημα, αλλά έχω την εντύπωση ότι το 3-3 δεν αλλάζει πολύ την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, ενώ με το 3,5-1,5 θα αυξήσεις ελάχιστα τον αεροδυναμικό συντελεστή... και ίσως την κατανάλωση, αλλά θα έχεις πιο... "προσγειωμένο" αυτοκίνητο
(αν λέω μπουρδες ας με διορθώσει κάποιος...)

όσο αφορά την εμφάνιση (προσωπική γνώμη) θα προτιμούσα το 3-3...

God
12-07-06, 14:53
Εγω παλι αν δεν κανω λαθος, τα H&R ειναι 3.5 μπρος/3 πισω η 3/2.5....το 3/1.5 μου ακουγεται λιγο κουφο.

Παντως στο Ε30 μου με τα αμορτισερ που λες και τα Η&R (3.5/3 χαμηλωμα) δουλευει παραπανω απο αψογα σαν συνδυασμος. Για τα Eibach δεν ξερω, δεν μπορω να εκφερω αποψη.

konc
12-07-06, 15:31
Και εγώ χωρίς να δηλώνω ειδικός βρίσκω λίγο περίεργο το διαφορετικό χαμήλωμα προστά-πίσω. Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά για φυσιολογική χρήση (όχι στήσιμο για φανάρια πχ) νομίζω ότι ότι το χαμήλωμα πρέπει να είναι 1) μέχρι 3-3.5 πόντους και 2) ίσο μπροστά-πίσω. Σε αντίθετη περίπτωση 1) αλλάζεις σημαντικά τη γεωμετρία της ανάρτησης και 2) αλλάζεις το ζύγισμα.

Nick_compact
12-07-06, 17:56
Μακριά από ελατήρια της H&R, εγώ αυτό έχω να πω. Τα Eibach είναι κορυφή και το 30/30 είναι ιδανικό.

vagelisp
12-07-06, 19:29
Μακριά από ελατήρια της H&R, εγώ αυτό έχω να πω.

Γιατί φίλε Nick?

Nick_compact
12-07-06, 21:40
τα H&R είναι γενικά καλά ελατήρια,αλλά όχι για όλα τα μοντέλα. Ο λόγος που λέω μακριά από τα H&R είναι γιατί :
α) χαμηλώνουν πολύ ανομοιόμορφα εμπρός πίσω,κάτι που δεν μου αρέσει.Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που λέω μακριά. Στην περίπτωση της compact E36 χαμηλώνουν 35-15 ή 60-30
β) και το πιο σημαντικό. Τα εξακύλινδρα BMW , και μαζί και τα Ε36,compact και μη, έχουν πιο βαρύ εμπρός άξονα. Αυτό αλλάζει τα μέγιστα φορτία ανα άξονα στα τετρακύλινδρα και στα εξακύλινδρα μοντέλα, κυρίως στον εμπρός άξονα. Έτσι λοιπόν λέω μακριά από τα H&R γιατί βγάζει ένα σετ ελατήρια για όλα τα Compact Ε36. Εξακύλινδρα και μη. Το 35-15 δεν ξέρω καν αν αναφέρεται σε τετρακύλινδρα ή σε εξακύλινδρα. Αντίθετα η Eibach βγάζει άλλα ελατήρια για τα 316i και τα 318ti που έχουν ίδιο σχεδόν βάρος εμπρός και άλλα για τα 323ti που είχαν το βάρος του εξακύλινδρου μπροστά. Με άλλα λόγια το Eibach είναι πιο "ειδικά" ελατήρια, ενώ τα H&R πιο universal. Γι'αυτό το λόγο είπα μακριά. ¶υτό η H&R το κάνει και σε άλλα μοντέλα , όπως το Focus, και ξέρω λίγα παραδείγματα ατόμων που τα έβαλαν και το αυτοκίνητο δεν χαμήλωσε αυτό που έλεγε η εταιρία.

billy-san
16-07-06, 22:38
τελικα δεν εβαλα κανενα απο τα δυο... εβαλα τα bilstein αλλα με ελατηρια της vogtland τα οποια ομως εκαναν (οπως το βλεπω ) περιπου 4 -4,5 ποντους χαμηλωμα μπρωστα και σιγουρα τρεις πισω. ελπιζω να μου βγουν καλα ...(μου τα πρωτεινε ο μαστορας για καλα και πως τεριαζουν καλα στα bmw)

MTB
17-07-06, 01:52
Ωραία είναι αλλά πρόσεξε γιατί σε ράμπες ίσως να βρίσκεις...
Εγώ τουλάχιστον την έχω πάθει πολλές φορές...

Fairytale
17-07-06, 08:42
Μια χαρά θα σου βγούνε, απλά πρέπει να ξέρεις ότι είναι αρκετά μαλακότερα από τα προαναφερθέντα... Από τα νούμερα που αναφέρεις πρέπει να τοποθέτησες την σειρά Competition. Να υπολογίζεις από ότι "έπεσες" τώρα, μισό τουλάχιστον πόντο χαμήλωμα ακόμα με το χρόνο. Δηλ. κάναμε υπερβολές με το ύψος για χάρη της αισθητικής να είμαστε έτοιμοι και για τα προβλήματα που μπορεί να ανακύπτουν στους Ελληνικούς δρόμους-χαρακώματα, απότομες ανηφοκατηφόρες, ράμπες πλοίων, αναβατόρια συνεργείων...
C U out there

alexk
18-07-06, 11:41
Εγώ φοράω Eibach με 5.5 (ή 5, δεν είμαι σίγουρος) εμπρός και 3.5 πίσω.
Πράγματι, το αυτοκίνητο φαίνεται λίγο "σκυμμένο" προς τα εμπρός και ο κώλος να κάθεται λίγο πιο ψηλά από το αντίστοιχο εργοστασιακό setup.

Ο λόγος που πιθανότατα προτείνεται αυτό το setup, είναι για να έχουμε πιο μικρή γωνία κάστερ εμπρός και να γίνεται πιο στριφτερό το όχημά μας. Από την άλλη, γίνεται πιο απόλυτο. Ένα τυπικό παράδειγμα είναι ότι ξεκολλά πολύ απότομα το πίσω μέρος. Το έχω δει πολλές φορές στο δικό μου, όπου μπορεί να στρίβεις γρήγορα και ο κώλος να ξεκολλήσει πολύ απότομα και θέλει μια γρήγορη και με ακρίβεια διόρθωση με το τιμόνι.