PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW και turbo - νέα 335i


alexk
11-07-06, 09:28
Ξέρω ότι αυτή η συζήτηση έχει γίνει πάρα πολλές φορές στο forum μας, σχετικά με το άν είμαστε υπέρ ή κατά του turbo. Τις περισσότερες (άν όχι όλες) φορές η μεγαλύτερη πλειοψηφία έλεγε "ατμοσφαιρικοί κινητήρες για πάντα" και "τα turbo είναι για τα Γιαπωνέζικα". Τέλος, το κλισέ και τρόπος σχεδιασμού της BMW εδώ και 20 χρόνια "Η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται".

Αυτά τα τελευταία 20 χρόνια, είδαμε πολλά και εκπληκτικά μοτέρ της BMW. Όπως της M3 E30, της M5 E34 3.8, της 750i E32, της 740i E32, της Μ3 Ε36 evo, της Μ5 Ε39, της Μ3 Ε46, της Μ5 Ε60, της 330i E46, της 760i (είναι πολλά ακόμη).

Σήμερα όμως, τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Η BMW έχει στην γκάμα της ένα βενζινοκίνητο κινητήρα, εξακύλινδρο σε σειρά και με διπλούς υπερσυμπιεστές καυσαερίων (turbo).

Ερωτήματα προς διερεύνηση :
1. Πως νιώθετε πλέον? Θεωρείται οκ το turbo, επειδή το βγάζει και η BMW πλέον?
2. Γιατί έγινε αυτή η κίνηση ? Που αποσκοπεί?
3. Μας δουλεύουν?
4. Που πήγε το κλισέ "η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται"?
5. Τι γίνεται με τις εκπομπές ρύπων?

bmw316i
11-07-06, 09:35
Εγώ παρακάλαγα να βγει τουρμπάτο bmw...
Οπότε το 335 το πάω με χίλια...
Τι κι αν λένε η δύναμη δε συμπιέζεται, κάποια στιγμή θα γινόταν αυτό λογω ανταγωνισμού...

Elias_Z3
11-07-06, 09:38
Εγω ειμαι υπερ των ατμοσφαιρικων κινητηρων.
Το γεγονος οτι η bmw εβγαλε ενα τετοιο μοτερ ειναι για να μπορεσει να ειναι κοντα με τον ανταγωνισμο. Οτι το 335 θα ραβει ειναι γεγονος. Οταν κυκλοφορησει θα δουμε ποσο καλα θα παει και κατα ποσο θα πουλησει.

Captain
11-07-06, 09:43
ΒΜW - TURBO????????????
Μονο απο το άκουσμα και μου κάνει κάπως.
Ελπίζω να πετύχει το πείραμα άλλα θα στεναχωρηθώ πάρα πολύ ένα καταλήξει σαν τους Kompressor τον ακατονόμαστων.

318i
11-07-06, 09:45
εγω υπαιριφανευομουν που η BMW εβγαζε μονο ατμοσφαιρικους κινητηρες.τωρα με την 335 turbo που ειναι 3000 κυβικα και 305ιππους απο οτι εχω διαβασει σε καπια περιοδικα χαλιεμαι.αλλα απο την αλλη αν θες να την βελτιοσεις εχεις μπροστα σου απειρο δρομο στη βελτιοση.ομως χανεται η Μ3 που ειναι ατμοσφαιρα και εχει πραγματικη δυναμη απεναντι στα χαζοτουρμπατα. ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STR
11-07-06, 10:00
Δυσκολη και περιπλοκη η απαντηση.Εχω απαντησει σε 3-4 thread τουλαχιστον σε μελη που ηθελαν να κανουν μετατροπη σε turbo το bmw τους και σε ολους απαντησα αρνητικα.Παντα ομως μου αρεσε η ιδεα του turbo γι'αυτο αλωστε ειχα κανει κι εγω το 316 μου καποτε με καταστροφηκα αποτελεσματα.
Να μην κρυβομαστε μας αρεσουν πολλα τουρμπο μοτερακια που υπαρχουν στην αγορα απλα ημαστε κατα της μετατροπης ενος ατμοσφαιρικου bmw σε τουρμπο.
Η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται λεει η bmw.Ενα λογοπαιγνιο με σκοπο να διαφημισει τα Μ μοτερ.Πραγματικα τιποτα δεν συγκρινεται με αυτα τα μοτερ,ακομα κι αν εχεις διπλα σου τουρμπατα με 500+ αλογα ενας κινητηρας Μ θα ειναι παντα πρωτος στην προτιμηση μας.
Αυτα για τα Μ ομως.Πιο κατω τι γινεται?Εχουν ακουστει και συνεργασιες με την PSA για μοτερακια μικρου κυβισμου με τουρμπο.Πειραματα και τεχνογνωσια θα ελεγα εγω ωστε καποια στιγμη να φορεθουν και σε μοντελα bmw.
Για να μην ξεφυγω και πολυ ομως ,αν η BMW πιστευει οτι πρεπει να βγει τουρμπο κινητηρας κατι θα ξερει και ναι μου αρεσει η ιδεα ενος εργοστασιακου τουρμπο μοτερ.Φυσικα θα κριθει και σε μεγαλο βαθμο απο την αξιοπιστια και την αντοχη στο χρονο και τα πολλα χλμ.
Επισης δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα αντικαταστασης τον καλων μοτερ με τουρμπο.Θα χτυπησει απλα κι ενα αλλο κοινο με βελτιωτικες ανησυχιες.

konstantinos
11-07-06, 10:04
Εχοντας διαβασει καποια ξενα αρθρα απο δοκιμες το αυτοκινητο ειναι πολυ γρηγορο με αφθονη ροπη απο χαμηλα.Δεν μου φαινεται πολυ ασχημη ιδεα η χρηση υπερσυμπιεστη,αντιθετα το αποτελεσμα μετραει και φαινεται οτι ειναι πολυ καλο.

MPOWER
11-07-06, 11:36
Όπως γνωρίζετε...και απο παλαιότερα posts ήμουν πάντα υπέρ του turbo.
Και για να μην ξεχνάμε την ιστορία μας η BMW ήταν η ΠΡΩΤΗ αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που έβγαλε αυτοκίνητο παραγωγής με τουρμπίνα!
Αυτός είναι ένας σοβαρότατος λόγος να είμαστε υπερήφανοι.
Το BMW 2002 Turbo ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο με turbo. Oύτε Porsche 911 ούτε κάτι άλλο.!!!

alexk
11-07-06, 11:59
MPOWER (Μιχάλη) συμφωνώ μαζί σου ότι η bmw ήταν η πρώτη εταιρεία που έβγαλε αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα turbo. Όμως, επειδή "κατάλαβαν ότι είναι λάθος λύση" τόσα χρόνια υποστηρίζαν ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι το μέλλον και όχι οι "υποδιέστεροι" με turbo.

Κοινώς, άλλα λέμε σήμερα, άλλα αύριο το απόγευμα. Αυτό με έχει μπερδέψει τον τελευταίο καιρό.
Δηλαδή, το 335 δεν θα έχει "πιο μεγάλα έξοδα συντήρησης", "μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου", "θόρυβο και κακή λειτουργία κινητήρα", "απαιτήσεις για ζέσταμα"? Σε " " είναι τα χρόνια επιχειρήματα της bmw κατά των κινητήρων τούρμπο.

Τελικά, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το θέμα είναι το marketing και όχι το τι είναι πραγματικά καλό. Γιατί κακά τα ψέμματα, άλλη απήχηση και αίγλη θα έχει μια bmw με 2 τουρμπίνες και άλλη μια νορμάλ με 6κύλινδρο κινητήρα.

Βέβαια, θέλω να δω τον ιδιοκτήτη μιας 335 με 100χιλ χλμ. που θα πληρώσει για αντικατάσταση 2 χαλασμένων τουρμπινών.

Action Man
11-07-06, 12:01
Άν και είμαι υπέρ των ατμοσφαιρικών κινητήρων........πιστέυω οτι η 335i θα ραβει ανελέητα πολλα αυτοκίνητα.....με ένα προγραμματάκι....θα κάνει πολλές καρδιές να ραγίσουν!!!!!!!!

God
11-07-06, 12:09
Εγω ειμαι κατα των τουρμπο, δηλωμενα. Και οχι για την καταναλωση, κακη λειτουργεια κτλ (ας προσεχει τα ποδια του αυτος που τα οδηγει) αλλα για την αντοχη του κινητηρα και των τουρμπινων. Ενα απο τα μεγιστα πλεονεκτηματα της BMW ειναι η αντοχη τους στον χρονο. Εχω αμαξι δεκαετιας του '80 (οπως και πολλοι ακομα) με 358.000χλμ που απλως ειχε καλη συντηρηση και *δουλευει τελεια. Δεν νομιζω οτι πολλοι εκτος BMW μπορουν να το πουν καν αυτο, και ειδικα τα 'τουρμπατα' που μετα την 5ετια η 100.000χλμ κρινουν αλλαγης. Ουτε σαν ονειρο τα περισσοτερα αυτοκινητα δεν μπορουν να ονειρευτουν τα χλμ που εχω πιασει, ποσο μαλλον να μην εχουν και προβληματα σε αυτα (φτου μην το ματιασω). Οι εξακυλινδρες ειδικα ειναι αποδεδειγμενα απο τις πιο αξιοπιστες μηχανες που παραχθηκαν ποτε.

Ειναι σαν το Golf GT με το turbo-compressor μαζι με τα 170...καπου διαβασα οτι ηδη ανοιξαν αρκετοι κινητηρες στα δυο, ακομα δεν βγηκε.


*Ενταξει μου χαλασε ο διακοπτης ντιμερ του ταμπλω, τι να κανω...

MPOWER
11-07-06, 12:17
Ας αρχίσουμε από το ότι η τεχνολογία εξελίσσεται και κάποια εμπόδια του "χθες" μπορεί να έχουν παρακαμφτεί "σήμερα".
Το αν θα αυξηθεί η κατανάλωση εξαρτάται με τί το συγκρίνεις....Με ένα αυτοκίνητο ιδίου κυβισμού χωρίς υπερτροφοδότηση (που έχει χαμηλότερη απόδοση)? Η με ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού που να φτάνει την ίδια απόδοση? (που έχεις το πλεονέκτημα βάρους)
Για την εκπομπή ρύπων δεν έχω να πω κάτι γιατί δεν είναι καν πρόβλημα...(λόγω της προόδου της τεχνολογίας που λέγαμε πριν)
Όσο για το κόστος της αλλαγής των τουρμπίνων μετά από 100.000 χλμ. θα σου υπενθυμίσω ότι η καταπόνησή τους (μιας και θα είναι 2 και με χαμηλή πίεση) είναι πολύ μικρότερη από το δικό μου μη εργοστασιακό turbo που έχει κάνει ήδη 150,000 χλμ χωρίς πρόβλημα ή αλλαγή (ακόμα)
Και άντε και θες αλλαγή μετά από 150.000 χλμ. σιγά το κόστος...να έχουν 500€ έκαστη...λιγότερο δλδ από το να αλλάξεις ωστήρια βαλβίδων και τους ιμάντες χρονισμού ή την καδένα μια φορά.
Στο κάτω κάτω η BMW σου δίνει την επιλογή...αν θα επιλέξεις την τουρμπίνα ή όχι είναι δικό σου θέμα...

alexk
11-07-06, 12:21
MPOWER μιλάς σωστά.
Με κάλυψες πλήρως.

Geo_3D
11-07-06, 13:07
Oταν μιλαει ο προεδρος.....απλα χαζευω!!!!!!:bowdown:

konc
11-07-06, 13:20
Άν και είμαι υπέρ των ατμοσφαιρικών κινητήρων........πιστέυω οτι η 335i θα ραβει ανελέητα πολλα αυτοκίνητα.....με ένα προγραμματάκι....θα κάνει πολλές καρδιές να ραγίσουν!!!!!!!!

Ελπίζω μόνο μαζί με τις καρδιές να μην πάρει η μπάλα και τα καπάκια...

Action Man
11-07-06, 14:21
Oσο για τα golf gt.......ουτε σπανε ουτε χαλάνε και ειναι 1.4lt........φαντασου η 335i...!
To μονο δίλλημα ειναι αν αξίζει περισσοτερο απο μια Μ3 Ε46 μεταχειρισμένη...(νομιζω θα επέλεγα Μ3)

alexcsl
11-07-06, 15:24
αν και ποτέ δεν με συναρπάζανε τα turbo,
αυτό το μωρό, το ψήφισα!

jackdaniels
11-07-06, 15:33
Ανυσηχό!!! Ελπίζω ότι γίνει να γίνει σωστά, δεν θέλω να χαλάση η εικόνα τις αγαπημένης μου εταιρίας με επανακλήσεις για προβληματικές τουρμπίνες κλπ κλπ Και έχω λόγω να ανυσηχό με διάφορες μ@λακιούλες που παρουσιάζονται στα τελευταία μοντέλα τα τελευταία χρόνια, μάλλον καλύτερα να μέναμε στο σπορ που κατέχουμε καλύτερα, ψηφίζω ατμόσφαιρα, και για λόγους παράδοσης!

handball-n11
11-07-06, 18:59
Εγω πιστευω πως καλο ειναι να υπαρχει ποικιλια..
Απο την αλλη ομως πιστευω οτι οι λατρεις τις πλαγιολισθησης θα εχουν να αντιμετοπισουν ενα πολυ σοβαρο προβλημα, τι θα γινει αν κατα την εισοδο της στροφης ανιξει η τουρμπινα_ Δεν θα σιμαζευεται..... Γιατι δεν ειναι και ολοι τοσο εμπειροι....

sakkunen
11-07-06, 20:44
Ερωτήματα προς διερεύνηση :
1. Πως νιώθετε πλέον? Θεωρείται οκ το turbo, επειδή το βγάζει και η BMW πλέον?
2. Γιατί έγινε αυτή η κίνηση ? Που αποσκοπεί?
3. Μας δουλεύουν?
4. Που πήγε το κλισέ "η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται"?
5. Τι γίνεται με τις εκπομπές ρύπων?


Οι κινητηρες με τουρμπο επιδεικνυουν πλεον μια απιστευτη ομαλοτητα, γραμμικη αποδοση κ αυξημενη ροπη.Επομενως ειναι ευπροσδεκτη η κινηση της bmw:rockon: να βγαλει στην παραγωγη αυτο το συνδυασμο.

Θεωρω σαν επομενη κινηση της bmw:rockon: την παραγωγη ενος μικροτερου κινητηρα [διλιτρου ισως?] πολυ πιθανη.Γι αυτο ισως να προωθει πρωτα ενα εντυπωσιακο τριλιτρο τουρμπο, για να καλλιεργησει το απαραιτητο κλιμα κ να δει τις αντιδρασεις.

Οι εποχες αλλαζουν, το μαρκετινγκ προσταζει αλλα και η αναγκη των οδηγων για ηρεμη δυναμη κ ροπη οδηγουν στην εξελιξη νεων κινητηρων απο τους οποιους περιμενεις αποκριση απο χαμηλα κ καλυτερη λειτουργια στις μεσαιες στροφες.

Τελος διανυουμε την εποχη της τουρμπινας.Ειναι της μοδας.Δειτε για παραδειγμα τον νεο 1.6 τουρμπο που βγαζει η bmw:bowdown: σε συνεργασια με τον ομιλο PSA.

Geo_3D
11-07-06, 23:41
Ερωτήματα προς διερεύνηση :
1. Πως νιώθετε πλέον? Θεωρείται οκ το turbo, επειδή το βγάζει και η BMW πλέον?
2. Γιατί έγινε αυτή η κίνηση ? Που αποσκοπεί?
3. Μας δουλεύουν?
4. Που πήγε το κλισέ "η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται"?
5. Τι γίνεται με τις εκπομπές ρύπων?

1.Με ποια λογικη δηλαδη θα πρεπει να θεωρησω αν το turbo ειναι οκ?Το turbo της VW οταν πρωτοβγηκε,για τους προηγουμενους Golfακιδες ΜΚΙ,ΜΚΙΙ,ΜΚΙΙΙ ηταν οκ???Μια χαρα φανηκε

2.Μarketing και ανταγωνισμος.Θυμασαι που λεγαμε οτι με τα λεφτα που φτανει η 116 αγοραζε καποιος το νεο GOLF GTI???Ενταξει,ισως (και σιγουρα δηλαδη) η 116 με turbo (λεω εγω τωρα,δεν ξερουμε τι μας επιφυλασσει το μελλον) δεν θα γινει ποτε GOLF GTI,αλλά σιγουρα θα φτασει πιο κοντα του απ'οτι ειναι τωρα.

3.Καθε αλλο.Μας δινουν ενα επιπλεον κινητρο να τους προτιμησουμε θα ελεγα

4.Δεν νομιζω οτι οι κορυφαιοι κινητηρες της BMW θα "συμπιεστουν".(βλ. ///Μ)

5.Δεν εχω ιδεα:D

oldcarskickass
12-07-06, 00:27
Το θέμα με την ΒMW ήταν ότι πάντα (ή σχεδόν πάντα) τα δυνατά μοντέλα της ήταν drivers car,πιστεύω ότι με το τούρμπο ανοίγει νέους δρόμους (άλλη μια φορά).
Ακόμα σκεφτήτε ότι μέχρι τώρα το χάσμα μεταξύ (μαμά) 330 και Μ3 ήταν μεγάλο και πρέπει κάπως να γεφυρωθεί έτσι ώστε ναι μεν οι κάτοχοι Μ3 ε90(όταν βγει) να μη νοιώθουν "ριγμένοι" σε σχέση με το αμέσως κατώτερο μοντέλο όυτε οι κάτοχοι του 335t να νομίζουν ότι οδηγούν και Μ3 γιατί όπως και να το κάνουμε άλλο 3?? και άλλο ///Μ3.

Nick_compact
12-07-06, 01:03
Να ξεφύγω λίγο από τα συνηθησμένα; Ελπίζω να έχει στάνταρ ΜΠΛΟΚΕ!!!

santo
12-07-06, 01:19
Να ξεφύγω λίγο από τα συνηθησμένα; Ελπίζω να έχει στάνταρ ΜΠΛΟΚΕ!!!

ΜΑΚΑΡΙ!!! Αλλά δυστηχώς το φαινόμενο χαζοσπινιάρω και καίω πολύ λάστιχο.. φαίνεται στο videaki.. Ελπίζω να επαναφέρουν τα Μπλοκέ!! σαν έξτρα αξεσουάρ. ;)

papajim
12-07-06, 01:22
Εγώ είμαι υπέρ του turbo στα μεγάλα νούμερα (βλέπε 335),γιατί είναι κάτι διαφορετικό και πολύ προκλητικό.Και κάθε φορά που η bmw δοκιμάζει κάτι καινούριο, χαλάει κόσμο και παίρνει και καμιά 10αριά βραβεία.
Δε ξέρω,όμως, κατά πόσο θα μου άρεσε η υιοθέτηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε μικρότερα μοτέρ (2.0)...εκεί "μπαίνουμε στα λημέρια" και τη νοοτροπία άλλων εταιρειών και είμαι κατά

Panoz
12-07-06, 08:02
Με κάλυψε πλήρως η απάντηση του Προέδρου. Συγκεκριμμένα για το 335, πιστεύω ότι επιλέχθηκε το turbo διότι ήταν ο μόνος τρόπος να καλυφθεί το κενό μεταξύ της 330 και της νέας Μ3 (265 με 420 είναι μεγάλη διαφορά). Δεν έχω βέβαια κανένα πρόβλημα με τα turbo και εύχομαι η BMW να δεήσει να το βάλει και στους κινητήρες 1600 και 2000.
Στη μόνη περίπτωση που δε θα ήθελα να δω turbo είναι στις εκδόσεις ///Μ.

millionairesteam
12-07-06, 08:12
προσωπικα πιστευω οτι η καινουρια θα ραβει,με μπλοκε και πολλα καινουρια καλουδια για να ξεχωριζει οπως παντα απο τον ανταγωνισμο

papajim
14-07-06, 01:13
Μόλις γύρισα σπίτι από τη βραδιά-παρουσίαση της νέας 3αρας coupe.Η bmw-roma είχε φέρει ένα 335i saphirschartz(μαύρο) με δέρμα dakota korallrot(κοκκινωπό) full optional :rockon:

Ε λοιπόν,δεν έχω ξαναδεί τόσο αδικημένο -από τις φωτογραφίες και τα video- αυτοκίνητο.
Το όχημα είναι μ...ν@ρος, είναι κούκλα...Και μπρος,και πίσω και μέσα και παντού.
Και μου αρέσει που είναι αυστηρά 4θέσιο.

Υ.Γ...Sorry, δεν έχω φωτο καρντιά μου.
Υ.Γ.2...Αρχικά θα κυκλοφορήσει ως 335i(306hp) και 325i(218hp)

Sras
14-07-06, 09:06
Καλημερα
Εαν σκεφτουμε οτι η ατμοσφαιρικη θα ειναι 272 αλογα,λαβουμε δε υπ'οψιν την αξιοπιστια σε βαθος χρονου + την διαφορα στο κοστος συντηρησης κλπ κατα την γνωμη μου η ζυγαρια γερνει προς την ατμοσφαιρικη,εκτος βεβαια εαν την θελεις για περαιτερω βελτιωσεις (νομιζω οτι ανετα η τουρμπο θα μπορει να παει 400 αλογα) και κοντριτσες η πιστα, οποτε τουρμπο... και τα μυαλα στα καγκελα.
Sras

EVANGELOS
19-07-06, 18:16
Η υπερσυμπίεση έχει δύο λόγους ύπαρξης (στους κινητήρες αυτοκινήτων):

1) Πολλή ροπή από χαμηλά (με δεδομένο κυβισμό και διαδρομή ακόμα και με σχέσεις συμπίεσης τύπου Μ 12/1 τα όρια είναι περίπου 11,5-12kgm/λίτρο). Με λίγα λόγια όλοι οι n/a κινητήρες δεν γίνεται παρά να "βγάζουν" λιγότερη ροπή από τους αντίστοιχους forced induction.

2) Οικονομία στην κατασκευή του μοτέρ. Και εξηγούμαι , οι Μ3 "βγάζει" 343hp (όσα και και ένα turbάτο 2,5 - 3 λίτρα ) με ΤΗ ΜΙΣΗ ΡΟΠΗ γιατί στροφάρει 8άρια (ΙΣΧΥΣ=ΡΟΠΗxΣΤΡΟΦΕΣ).
Για να καταφέρει να στροφάρει 8άρια με τόσο μεγάλη διαδρομή και να είναι και "βολτάδικο" θέλει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τεχνολογία (χρονισμός βαλβίδων, αντοχή ελατηρίων, στροφάλου , λίπανση κτλ...).
Με τη μισή τεχνολογία "βγάζεις" 50kg "τουρμπάτης" ροπής από 2,5-3 λίτρα και αρκεί στροφάρισμα έως τις 5.5-6 χιλ rpm για να βγάλεις την ίδια ιπποδύναμη (εφόσον η τουρμπίνα ΔΕΝ ξεφουσκώνει αμέσως...)

Άρα με λιγότερα χρήματα ο καταναλωτής αγοράζει περίπου τις ίδιες επιδόσεις (και έχει και φτηνότερα βελτιώσιμο μοτέρ) .

Γι'αυτό και πολλές εταιρίες (σχεδόν όλες) εξελίσσουν την υπερσυμπίεση , είναι σαφώς ευκολότερο από τον ΑΘΛΟ της Motorsport που κοντράρει σε επιδόσεις με ατμόσφαιρα.

Η μπανανόφλουδα είναι στη λέξη "περίπου" γιατί αν το ψάξεις καλά και δείς τα παραλειπόμενα (αντοχή στο χρόνο , υστέρηση απόκρισης (lag) , επιρροή θερμοκρασίας περιβάλλοντος , οφέλιμο εύρος λειτουργίας (δεν εννοώ ρεπρίζ) , και τελικά χρόνο σε πίστα που είναι το απόλυτο στατιστικό για ένα sport αυτοκίνητο ) θα καταλάβεις γιατί οι ναυαρχίδες των BMW (///M) ,Porsche (GT3) , Ferrari (όλα) , Lambo (όλα) , Corvette (c5,c6) Aston Martin (DB9) , McLaren (2x S54 n/a moter BMW) κτλ ΕΙΝΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ.

Η ζωή δεν σταματάει ούτε στα 100km/h ούτε στα 402m , γι'αυτό και το απόλυτο feel είναι η ατμόσφαιρα , από την άλλη με τα μισά λεφτά αγοράζεις πάνω - κάτω τα ίδια , χάνεις όμως στις λεπτομέρειες ...

Η απόφαση είναι θέμα του καθενός ....

Το 335 είναι σίγουρα ΣΩΣΤΗ κίνηση τουλάχιστον για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν ///Μ και κατέφευγαν σε επιλογές Audi , γιαπωνέζικα , Merc κτλ

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-07-06, 02:32
Εγώ πιστεύω πως έκανε μια σωστή κίνηση η bmw αλλά για σιγουριά θα πω την γνώμη μου όταν βγάλουν και την τιμή. Γιατί αν βάλουν κανένα υπέρογκο ποσό για το συγκεκριμένο αμάξι μόνο και μόνο επειδή είναι συμπιεσμένο θα είναι μέγα λάθος γιατί σκεφτείτε που θα κυμαίνονται οι τιμές στις καινούριες //Μ που πρόκειται να βγουν στο άμμεσο μέλλον...

PANOSAG
20-07-06, 07:28
Μάλλον η νέα Μ3 θα έχει πολύ υψηλή τιμή και γι'αύτο πιστεύω ότι εβγαλάν αυτήν την ενδιάμεση εκδοση με τα turbo. Σε λίγους μήνες θα ξέρουμε......

Υ.Γ.:πάντως και τα τούρμο δε είναι άσχημα.....:bowdown: :bowdown: :bowdown:

lefos-WRX
20-07-06, 15:16
Μπραβο τους που τολμησαν να κανουν μια τετοια κινηση. Στο Μοναχο ειδα απο κοντα την 335 (την εβγαζαν για δοκιμες) και επαθα πλακα απο εμφανιση και ηχο..

papajim
20-07-06, 17:25
όταν βγάλουν και την τιμή. Γιατί αν βάλουν κανένα υπέρογκο ποσό

Η bmw Ελβετίας ανακοίνωσε τιμές...
325 e92 35600 (ευρώ πάντα)
335 e92 42100

Η 325 ε90 ξεκινάει από 32800 εκεί και από 43900 στην Ελλάδα.
(Με μια μέθοδο των τριών, ίσως) τα e92 να κυμανθούν στα 47600(325) και 57400(335)...
...δηλαδή τα "τρία" που είπα πιο πάνω :tapedshut

paspas
20-07-06, 18:11
Δε μου κολλαει και τοσο το turbo
Αλλο //Μ Και αλλο turbo.Κατι δεν....
Δεν ειναι καινοτομια το turbo
Συμπιεσμενο λαθος

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-07-06, 18:12
Η 325 θα παίζει στην ίδια τιμή με την 320si πάνω κάτω δηλαδή?? Πάντως για την 335 λογική μου φαίνεται αυτή η τιμή.

jackdaniels
20-07-06, 19:57
Η 325 θα παίζει στην ίδια τιμή με την 320si πάνω κάτω δηλαδή?? Πάντως για την 335 λογική μου φαίνεται αυτή η τιμή.

:+1: .

s318is
25-07-06, 15:54
Η BMW θα έπρεπε να κάνει κάτι για τις μικρότερες κατηγορίες (1,6 2,0 2,5).ΔΕν το θεωρώ απαραίτητο να παρουσιάσει τουρμπο σε μια κατηγορία κινητήρων που δεν έχει αντίπαλο(τα τελευταια χρόνια Νο1 εξακυλινδρος είναι πάντα ΒΜW).Αντιθέτως εκεί που "πονάει" είναι στις μικρότερες κατηγορίες.Δεν νομίζω να μην μπορεί να φτιάξει και άλλους κινητήρες όπως αυτός της 320si.Εκεί είναι το κόλπο.
Αν και είμαι αντίθετος με το τουρμπο(ειδικά στην Ελλάδα με τις θερμοκρασίες που έχουμε) θα προτιμούσα μια 320 τουρμπο μόνο και μόνο για να κλείσουν τα στόματα κάποιων AUDI ALFA kai SKODA στην κατηγορία.

Kostas Christ
26-07-06, 11:36
Το 335 θα ειναι ενα φοβερο αυτοκινητο αλλα δεν θα ειναι ποτε σαν ενα ///Μ (τα ///Μ ειναι αγωνιστικα που καταλαθος ξεφυγαν στο δρομο) γιατι:

1, Αμφιβαλω αν θα εχει μπλοκε βλεποντας την εως τωρα πολιτικη της εταιριας
2,Το στησιμο του θα ειναι πιο συμβατικο αφου δεν θα απευθυνεται αποκλειστικα και μονο σε κ@υλογκαζους

Αν ειχα για παραδειγμα να επιλεξω αναμεσα σε αυτο και ενα μεταχειρισμενο Μ3 Ε46 θα επερνα το ///Μ.

Fairytale
26-07-06, 12:45
Η BMW μπορεί στις καρδιές μας να είναι η μεγαλύτερη εταιρεία αλλά η πραγματικότητα είναι ότι είναι μια μικρή εταιρεία. Δεν είναι ούτε Ford, ούτε GM, ούτε VW, ούτε FIAT. Kατά το παρελθόν μάλιστα (μακρινό πια ευτυχώς...) παρουσίασε τέτοια οικονομικά προβλήματα ώστε παραλίγο να αγοραστεί από τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της.
Εκείνη περίπου την εποχή πάρθηκε η απόφαση για την δημιουργία του Motorsport και ο στόχος του ήταν (και παραμένει) η δημιουργία αυτοκινήτων πάνω στα υπάρχοντα μοντέλα που να έχουν όσο το δυνατό πιο σπορ χαρακτήρα αλλά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε καθημερινή χρήση και να έχουν την δεδομένη αξιοπιστία της εταιρείας.
Η πραγματικότητα ήρθε να επικροτήσει την κίνηση αυτή (τα ///Μ πουλάνε) και μάλιστα έχει βρεί και ακόλουθους (υπάρχει πια ανταγωνισμός σε αυτήν την κατηγορία). Και η εταιρεία είναι πια οικονομικά εύρωστη και σε θέση να είναι τεχνολογικά πολύ μπροστά, για να μην πω πρωτοπόρος.
Αλλά ένα όνομα φτιάχνεται δύσκολα και χαλάει πολύ εύκολα. Εδώ και 5 τουλάχιστον χρόνια οι εκπρόσωποι της εταιρείας χαμογελούσαν όταν αναφερόταν το θέμα turbo και τα τελευταία 3 απαντούσαν ότι η εταιρεία θα υοθετήσει αυτή τη λύση όταν φθάσει στα όρια της εξέλιξης της την ατμοσφαιρική οδό. Η τεχνολογία στα turbo προχώρησε, η εταιρεία την παρακολουθούσε (για να μην πω ότι την προωθούσε στα diesel), τα υλικά βρέθηκαν και η εταιρεία πλέον την υοθετεί στα βενζινοκίνητα μοντέλα της. Οι λόγοι αναφέρθηκαν από άλλους παραπάνω.
C U out there

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
26-07-06, 17:44
Επίσημη τιμή για την 335 θα ξεκινάει από τις 62.000ε! Το έμαθα από έγκυρη πηγή. Και πρώτη άφιξη τον Σεπτέμβριο.

m_power_lunatic
26-07-06, 17:54
Οποτε καταλαβαινετε και καταλαβαινω που θα παιζει το καινουργιο Μ3-ακι.....