PDA

Επιστροφή στο Forum : Υγραεροκινηση LPG


gus8511q
24-07-06, 20:28
Θελω να κανω τροποποιηση του κινητηρα σε 2 bmw που εχω, ενα 116 και ενα 316 compact. Η τροποποιηση που θελω να κανω ειναι η τοποθετηση συστηματος υγραεροκινησης LPG (Liquefied Petroleum Gas).Αυτα που θελω να ρωτησω ειναι τα εξης:

1. Ξερεις κανενας αν υπαρχει καποιο συνεργειο που να αναλαμβανει να κανει σωστη τοποθετηση?
2. Θα εχω προβληματα με τον κινητηρα μου ; (φθορες κτλ)
3. Εχει τοποθετησει κανενας αναλογο συστημα σε αναλογο αυτοκινητο?

Περιμενω απαντηση σας , μιας και ειναι η πρωτη μου ερωτηση σε αυτο το Forum

Ευχαριστω εκ των προτερων

:dblthumb2

MZ3
24-07-06, 20:48
:offtopic:

μας βλεπω για γκρουπ μπαι με τους ρυθμους που παι αυτο το καταραμενο αργο... 1.20 το πληρονουμαι στην επαρχια:screwy:

gus8511q
24-07-06, 21:04
αστα να παν , αμαν αμαν

παντως το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να τα κανω και τα δυο μου μωρα υγραεροκινητα!

Fanatic
24-07-06, 21:36
Στο Ελληνικο σε μια καθετη οδο απο το carefoure υπαρχει ενα βενζιναδακο shell το οποιο κανει τετοιες μετατροπες σε ενα συνεργειο το οποιο υπαρχει στον χωρο...πηγαινε εκει και ρωτα και ψαχτο γενικα...παντως περα απο την καταναλωση η οποια μειωνεται αισθητα, πρεπει να λαβεις υποψιν οτι θα εχεις το ντεποζιτο στο πορτ-μπαγκαζ πραγμα το οποιο σημαινει προσθετο βαρος και λιγοτερο χωρο πισω...

gus8511q
24-07-06, 23:06
ευχαριστω φιλε μου για την πληροφορια, αν και ενα τηλ. 8α με βοηθουσε πολυ γιατι ειμαι απο επαρχια ;-)
το ξερω αυτο για το χωρο, αλλα δεν εχω προβλημα , γενικα δεν μεταφερω πραγματα
Παντως καλο θα ηταν να μας πει και καποιος αλλο τι γνωμη εχει για αυτη την μετατροπη

gus8511q
24-07-06, 23:08
πρεπει να λαβεις υποψιν οτι θα εχεις το ντεποζιτο στο πορτ-μπαγκαζ πραγμα το οποιο σημαινει προσθετο βαρος και λιγοτερο χωρο πισω...

χεχε, θα το εχω διπλα διπλα με το 3πλο γουφερ μου...

Fanatic
25-07-06, 00:28
Φιλαράκο..για το υγραέριο που θέλεις είναι α) ξεφτίλα..BMW με υγραέριο..
καλύτερα να το πουλήσεις ή να μην τόπαιρνες β) αν το βάλεις σε 2 μήνες ή θα καείς ή θα ανατιναχθείς γιατί η BMW δεν έχει φτιάξει ποτέ ή έδωσε τέτοια άδεια να γίνει και γ) τέτοια εγκατάσταση που χρειάζεται να κάνεις συν την ασφάλεια υποχρεωτικά..αγοράζεις το 645 καινούργιο. Δεν είναι το bmw αγροτικό να κάνεις οικονομία..

Φιλε μου σε βρισκω λιγο υπερβολικο...να σε ενημερωσω βασικα οτι η BMW πριν περιπου 10 χρονια ηταν απο τις πρωτες εταιριες που εξελιξε μοτερ να κινουνται με υγραεριο...δεν νομιζω εχει σχεση αυτο που λες bmw και υγραεριο δεν παει μαζι...βεβαια και εγω θα ημουν διστακτικος να κανω αυτη την μετατροπη...νομιζω η πιο καλη λυση εφοσον ειναι και επαρχια ο φιλος ειναι να βαλει dieselακι μοτερ...απο εκει και περα το θεμα που λες ''αν το βάλεις σε 2 μήνες ή θα καείς ή θα ανατιναχθείς'' δεν ισχυει γιατι ενας μεγαααααλος αριθμος ταξι κινηται με υγραεριο(με αυτη την μετατροπη) και δεν εχει ακουστει ποτε καποιο συμβαν...εχει και καποιες δικλειδες ασφαλειας, ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

karagchar
25-07-06, 00:54
Φίλε μου νομίζω ότι ένας λογικός δεν θάκανε μετατροπή μοτέρ βενζίνη σε υγραέριο.Όλοι ψάχνουμε άλογα επιπλέον όχι πως θα σερνόμαστε ή νάμαστε με την ψυχή στο στόμα σε προσπέραση..Πετρέλαιο, ναι, συμφωνώ καλύτερη λύση αλλά πάλι μαμά.. μετατροπή βενζίνη-πετρέλαιο! που ακούστηκε..

gus8511q
25-07-06, 01:31
φιλε μου δεν εισαι υπερβολικος, αλλα εξοργιστικος!
Με μια επικοινωνια που ειχα με την BMW hellas μεσω email, πηρα την εξης απαντηση

Ευχαριστούμε για το e-mail που μας στείλατε. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δεν υπάρχει κάποιο συνεργαζόμενο συνεργείο που τοποθετεί σύστημα υγραερίου (LPG) σε αυτοκίνητα BMW.
Από τεχνικής πλευράς, το σύτημα υγραερίου, όταν είναι εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή, λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, και δεν δημουργεί προβλήματα στον κινητήρα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

BMW Ελλάς

Aυτη ηταν η απαντηση που πηρα. Ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του. Επισης στην Ιταλια αυτη την στιγμη κινουνται 800.000 Ι.Χ με υγραεριο και στην Αυστραλια 1.450.000 Ι.Χ χωρις να γινει ουτε το παραμικρο ατυχημα

Οσο για τα αλογα και για το συρσιμο φιλε μου, τι να σου κανει η σειρα 116 και η 316 με τα ψωρο115 αλογακια που εχει? Αν θες επιδοσεις επενδυεις σε αλλη μηχανη και πιστεψε με εχουν περασει απο τα χερια μου ουκ ολιγεις αυτοκινητα απο fiat μεχρι Μ3, για να καταληξω σημερα σε 316ti, 116 και c230 mercedes.

MZ3
25-07-06, 01:51
καλο ειναι να μην ξεχναμε οτι τετοια μετατροπη σινοδεβεται με διακοπτη στο ταμπλο που εχεις επιλογη να το κηνεις και με βενζινα σε περιπτοση που δεν βρηκες να γεμησεις το υγραεριο οποτε τα αλογα παραμενουν

gus8511q
25-07-06, 02:00
αποτι εχω ακουσει, οχι μονο τα αλογα παραμενουν, αλλα εχεις και μια μικρη αυξηση επιδοσεων γιατι το μειγμα υγραεριου συμπιεζεται πιο πολυ και πιο ευκολα αποτι το μειγμα βενζινης-αεριου με αποτελεσμα καλυτερη και δυνατοτερη εκρηξη και περισσοτερα αλογα...
οσο για τον διακοπτη αυτο ισχυει

God
25-07-06, 07:13
Να πω και εγω που το εχω δει?


Φιλος του πατερα μου εχει βαλει υγραεριο σε Ε34 525 παρακαλω. Κινειται αψογα εδω και 2 χρονια. Αυξηση επιδοσεων δεν υπαρχει ουτε κατα διανοια αφου το υγραεριο βγαζει λιγοτερη ενεργεια στην ιδια ποσοτητα καυσιμου με την βενζινη, μαλιστα κοβει ενα 20-30% αλλα το 2.5 δεν εχει κανενα προβλημα να τραβηξει και παλι. Για οδηγηση μεσα στην πολη ειναι οαση αφου η καταναλωση (στην τσεπη) πεφτει κοντα στο μισο. Προβλημα ειναι μονο το οτι ο συγκεκριμενος πχ μενει κερατσινι και παει ρεντη για γεμισμα, αλλα τουλαχιστον δουλευει και ρεντη και βολευει. Δεν υπαρχουν πολλοι σταθμοι με υγραεριο.

Κοστος δυστυχως δεν γνωριζω αλλα σιγουρα δεν κανει οσο να παρεις νεο αμαξι, υμαρτον. Για χαμηλο 4-ψηφιο νουμερο προκειται αν δεν κανω λαθος.

Σε μικρου κυβισμου αμαξι δεν θα το εβαζα αλλα σε μεγαλυτερο που εχει και πολυ χωρο πισω δεν θα ελεγα και οχι.

Φυσικα οποτε θελεις γυρνας απο υγραεριο σε βενζινη απλως με το πατημα ενος κουμπιου, χωρις καν να σβησεις την μηχανη. Αλιμονο αν πηγαινε με υγραεριο μονο και ηθελες να πας ταξιδι...

manosbmw318ie30
25-07-06, 09:46
Δε ξέρω μόνο κατά πόσο είναι νόμιμη στο Ελλάντα η μετατροπή επιβατικού από βενζίνη σε LPG. Με το ΚΤΕΟ τί γίνεται?

manosbmw318ie30
25-07-06, 09:47
Αλλά σίγουρα είναι ασφαλές, αρκεί να έχει γίνει σωστά!

gus8511q
25-07-06, 10:04
με το ΚΤΕΟ φιλε μου το εχω ψαξει και μου ειπαν οτι το αμαξι με 30 ευρω περναει απο ελεγχο κτεο ανετα, χωρις κανενα προβλημα και πρεπει κα8ε 5 χρονια να σου κανουν ελεγχο το δοχειο που θα εχει μεσα το υγραεριο

Fanatic
25-07-06, 11:29
Οι μετατροπες αυτες εχουν και υπογραφη μηχανολογου ωστε να μην υπαρχει προβλημα με ΚΤΕΟ κτλ. Γενικα ειναι μια πολυ καλη λυση αμα το ψαξει κανεις, ειναι και αξιοπιστη απλα το θεμα ειναι οτι προσωπικα αν ηθελα οικονομια θα επαιρνα πετρελαιο...

gus8511q
25-07-06, 11:47
το ξερω οτι το πετρελαιο ειναι πιο οικονομικο απο το υγραεριο, αλλα ο βενζινοκινιτηρας δεν γινεται σε πετρελαιο με καμια μετατροπη, θελει ολος αλλαγμα. Αντιθετα το υγραεριο ειναι μια κατασκευη που μπαινει σε 30 λεπτα στο κινιτηρα και οποτε θες το βγαζεις

rapid_fast
25-07-06, 11:55
Φιλε μου σε βρισκω λιγο υπερβολικο...να σε ενημερωσω βασικα οτι η BMW πριν περιπου 10 χρονια ηταν απο τις πρωτες εταιριες που εξελιξε μοτερ να κινουνται με υγραεριο...δεν νομιζω εχει σχεση αυτο που λες bmw και υγραεριο δεν παει μαζι...βεβαια και εγω θα ημουν διστακτικος να κανω αυτη την μετατροπη...νομιζω η πιο καλη λυση εφοσον ειναι και επαρχια ο φιλος ειναι να βαλει dieselακι μοτερ...απο εκει και περα το θεμα που λες ''αν το βάλεις σε 2 μήνες ή θα καείς ή θα ανατιναχθείς'' δεν ισχυει γιατι ενας μεγαααααλος αριθμος ταξι κινηται με υγραεριο(με αυτη την μετατροπη) και δεν εχει ακουστει ποτε καποιο συμβαν...εχει και καποιες δικλειδες ασφαλειας, ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
Εισαι σίγουρος οτι εξέλιξε σύστημα για υγραέριο??
Μήπως αναφέρεσαι στο υδρογόνο?? υπάρχει μεγάλη διαφορα.

gus8511q
25-07-06, 12:00
Εισαι σίγουρος οτι εξέλιξε σύστημα για υγραέριο??
Μήπως αναφέρεσαι στο υδρογόνο?? υπάρχει μεγάλη διαφορα.


Συστημα για υδρογονο εχει εξελιξει η BMW και μαλιστα συνεχιζει το project αυτο ακομα και μεχρι σημερα με καλα αποτελεσματα
Στο επισημο site της εταιριας στα projects της αναφερεται λεπτομερειακα για το θεμα αυτο

Fanatic
25-07-06, 12:53
Εισαι σίγουρος οτι εξέλιξε σύστημα για υγραέριο??
Μήπως αναφέρεσαι στο υδρογόνο?? υπάρχει μεγάλη διαφορα.

Ουπς ναι δικιο εχεις...γραψτε ακυρο για αυτο...ειδα ξανα ενα παλιο περιοδικο που εχω και οντως λεει για το υδρογονο....:lamer:

MZ3
26-07-06, 02:49
εγω λεω να βαλουμαι στο θεμα και τιν ποιοτητα της βενζινας που πολες φορες μετα απο νερομενη βενζινα πας για αλαγη φιλτρου καθαρισμα μπεκ καθαρισμα τεποζιτου και πιος ξερη τι αλλες ζημιες μπορη να προκαλεση

και στις μερες μας η νοθεια ειναι τις μοδας

το υγραεριο τουλαχιστον ειναι πιο καθαρο και δεν εχεις τετοια προβληματα

oldcarskickass
26-07-06, 09:37
Στα συν του υγραερίου βάλτε
1)αραιότερη αλλάγη μπουζί καθώς δημιουργούνται λιγότερες εξανθρακώσεις
2)αυξημένη αυτονομία
3)λιγότερη καταπόνηση του λαδιού του κινητήρα καθώς έχεις χαμηλότερες θερμοκρασίες
Τα παραπάνω συμπεράσματα ΔΕΝ είναι άμεσα δικά μου αλλά από ένα τεύχος γνωστού περιοδικού.

Ένας φίλος είχε ένα Μιραφιόρι 1600 μεδιπλά βέμπερ και αρκετά "τσιμπιμένο" μοτέρ το είχε κάνει bi fuel για καμιά 50άρα χιλ χλμ και δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα ούτε αισθητή μείωση στις επιδόσεις (φταίει βέβαια ότι ήταν και καρυδότσουφλο το αμάξι).
Αν υπάρξει καμια τοποθέτηση ποσταρετε αναμένω με υπομονή.
Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρει όποιος γνωρίζει σε ποια βενζινάδικα υπάρχει διαθέσιμο υγραέριο.

gus8511q
26-07-06, 12:57
συμφωνω με αυτα που λετε παιδια, μαλλον θα βαλω υγραεριο και στα δυο μου μπεμπακια...
Αλλα αυτο που με εξοργιζει ειναι μερικα ατομα εδω μεσα που μολις μιλας για υγραεριο σε λενε ξεφτιλα, ενω αν τους πεις παμε μια βολτα με την Μπεμπα μετρανε την βενζινα με σταγονομετρο και μεχρι τα εκατοστα που θα κανουν με το οχημα!!!
τι να πει κανεις,

alexk
26-07-06, 13:37
Εισαι σίγουρος οτι εξέλιξε σύστημα για υγραέριο??
Μήπως αναφέρεσαι στο υδρογόνο?? υπάρχει μεγάλη διαφορα.
Για την ιστορία, το 1994 βγήκαν προς πώληση τα 316g (E36 compact) και 518g E34.

Επιδόσεις 316g (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=78045&BMW)

Εδώ (http://www.worldcarfans.com/classics.cfm/classicid/5040331.006/country/gcf/BMW/bmw-a-heritage-of-innovation)το αναφέρει "Building the first production cars with dual-mode natural gas drive in 1994, the BMW Group once again paved the way for mobility compatible with the environment, the BMW 316g and 518g being able to run on both natural gas and gasoline. Natural gas drive generates far less carbon dioxide harmful to the earth's climate than engines running exclusively on gasoline or diesel alone."