PDA

Επιστροφή στο Forum : Καθώς έρχεται η ώρα ρωτάω εντυπώσεις.


Snoopy
26-07-06, 14:36
Βρήκα ένα 330i τρακαρισμένο πίσω και το δίνουν 7.000 ευρώ.

Σαλόνι και τα λοιπά δεν με ενδια΄φερουν καθως έχω αρκετά καλό δικο μου και δεν σκέφτομαι να το αλλάξω.

Σε προηγούμενη μετρατροπή που είχα κάνει στο e36 δεν είχα ταλαιπωρηθεί καθόλου, όλα κούμπωσαν κανονικά και το κόστος δεν είχε εκτοξευθεί καθως το μόνο που αλλάχτηκε ήταν ένας δίσκος, τα αμορτισέρ και μια εξάτμιση απο μπρος μέχρι πίσω γιατί κατα τη μεταφορά η παλιά είχε γίνει πίτα.

Υπάρχει κάποιος που έκανε μετατροπή σε 330 και αντιμετώπισε κάποιο μεγάλο πρόβλημα ή κάτι που δεν μπορώ να σκεφτώ?

Ο μηχανικός μου λέει πως εκτός και αν κάτι στραβό υπάρχει στο αυτοκινητο δότη, δεν θα έχουμε θέμα, αλλά και πάλι θα ήθελα να είμαι σίγουρος πως δεν θα τραβάω τα μαλλιά μου, καθώς παλιότερα που είχα μετατρέψει ένα golf σε VR6 περίπου στη μέση της διαδικασίας ήθελα να του βάλω φωτιά να το κάψω.
Ηταν ΌΛΑ διαφορετικά. Απο ψαλίδια μέχρι βίδες... λες και ήταν άλλο μοντέλο.
Βέβαια δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα στο BMW, καθώς όλα τα πράγματα θα έρθουν με το αμάξι και λίγο πολύ η μεταμόσχευση θα είναι πλήρης (εκτός τίποτα ψιλολοϊδια φαντάζομαι)...

Απο την άλλη μεριά βλέπω και οι τιμές των 330 και πέφτουν μέρα με τη μέρα...

μήπως αν έβρισκα ένα καλό 330 να το έπαιρνα και να έληγε το θέμα και να έχω και το κεφάλι μου ήρεμο...

Αλλά πάλι, το αμάξι μου το ξέρω πως είναι ατρακάριστο και προσεγμένο... συν ότι μέσα το έχω πολύ προσεγμένο, παρόλο που δεν έχει τίποτα παράξενα καθίσματα και τέτοια...

Αρα οι ερωτήσεις μου είναι 2.

Ξέρετε κάποιο σοβαρό λόγο να μην γυρίσω σε 330 το αμάξι
και
Β μήπως είναι κρίμα να σφάξω ένα καλό 320 και να πάω για 330 απ ευθείας?
Ετσι όπως το βλέπω, πάνω κάτω τα ίδια λεφτά θα φύγουν... και δεν θα είναι και μετατροπή το αμάξι...

για πείτε οι γνώστες παρακαλώ...

NIKOS 320Ci
26-07-06, 15:02
καλησπερα.αν ειναι πανω κατω τα ιδια λεφτα πιστευω πως καλυτερα να παρεις το 330 απευθειας και να μην μπλεξεις με μετατροπες .σκεψου και την μεταπωληση.ποιο πιστευεις οτι πωλειται πιο ευκολα?330μαμα η μετετροπη?
καλυτερα λιγο υπομονη και ψαξιμο να βρεις ενα 330 που θελεις και οπως το θελεις παρα μετατροπη.η αποφαση δικη σου
γνωμη μου παντα .φιλικα

S38B38 Monsta
26-07-06, 15:16
Εγώ ψηφίζω τη μετατροπή.

Λογικά τα πράγματα από το 330 πρέπει να κουμπώσουν πάνω στο αμάξι σου χωρίς κανένα πρόβλημα. Εφόσον βρήκες το τροπέτο σε καλή τιμή προχώρα το.

Όσο για τις τιμές να πέφτουν στα 330, δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Επειδή παρακολουθώ την αγορά αρκετό καιρό, το πιο 'φθηνό' 330 4-πορτο που έχω δει σε μαντρά, είναι του 01 και ζητάνε 30 χιλιάρικα. Τα ci από 32 και πάνω. Πρόσφατα είδα και ένα ci, ζητούσαν 38Κ!!!! Έλεος! Άσε που τα χιλιόμετρα θα ναι γυρισμένα 100%.

Snoopy
26-07-06, 15:25
Εγώ ψηφίζω τη μετατροπή.

Λογικά τα πράγματα από το 330 πρέπει να κουμπώσουν πάνω στο αμάξι σου χωρίς κανένα πρόβλημα. Εφόσον βρήκες το τροπέτο σε καλή τιμή προχώρα το.

Όσο για τις τιμές να πέφτουν στα 330, δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Επειδή παρακολουθώ την αγορά αρκετό καιρό, το πιο 'φθηνό' 330 4-πορτο που έχω δει σε μαντρά, είναι του 01 και ζητάνε 30 χιλιάρικα. Τα ci από 32 και πάνω. Πρόσφατα είδα και ένα ci, ζητούσαν 38Κ!!!! Έλεος! Άσε που τα χιλιόμετρα θα ναι γυρισμένα 100%.

Δίκιο έχεις αλλά σκέψου... Πιάνω γύρω στα 22.000 έτσι όπως είναι το αμάξι. + 10 ακόμα για τη μερατροπή να τα 32.000.
Εισαγωγή απο γερμανία το 330 απο αξιοπρεπή έμπορο, έρχεται γύρω στα 31.000...
Αυτό μόνο με προβληματίζει...

mpikounis
26-07-06, 15:32
Η δικη μου άποψη είναι οτι σήμερα το να κάνεις μετατροπή είναι λάθος. Και εξηγούμαι. Πριν μερικά χρόνια ήταν τόσο δύσκολο να αγοράσεις αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού (φόροι, τεκμήρια κλπ) που οι μετατροπές ήταν ψιλο-στάνταρ στα μεγάλα κυβικά. Έτσι αν κάποιος ήθελε να αγοράσει ένα 3λιτρο θα έπρεπε να πάρει μετατροπή μια και δεν υπήρχαν original, και μη σου πω οτι θα το προτιμούσε κιόλας αν δεν ήταν δηλωμένο.

Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Κάποιος που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο (πχ 330) δεν θα κοιτάξει καν τη μετατροπή παρά μόνο αν η τιμή είναι πολύ χαμηλότερη. Έτσι αν τα νούμερα που αναφέρεις παραπάνω είναι ακριβή, μη περιμένεις να πουλήσεις τη μετατροπή πάνω από 23-25,000 ευρώ. Θα είσαι δηλαδή ήδη 8,000 ευρώ χαμένος - άσε που θα είναι δύσκολο να βρεις να το δώσεις.

Η συμβουλή μου λοιπόν είναι να βρεις να δώσεις καλά το δικό σου, original, ωραίο και αγραντζούνιστο, και με τα χρήματα που διαθέτεις να πάρεις είτε από εδώ είτε από Γερμανία ένα 330 original.

Snoopy
26-07-06, 15:52
Αυτό σκέφτομαι και εγώ φίλε μου.
το μόνο που με ωθεί στην μετατροπή είναι πως αν γίνει σωστά, έχεις πρακτικά ενα ολοκαίνουργιο αμάξι με πλήρη επίνγωση ακόμα και για την κάθε βίδα του.

Απο την αλλη τι να πώ...
το 330 μου έχει κάτσει άσχημα... απλά θέλει υπομονή μέχρι να βρεις το καλό, και φυσι΄κά το χρήμα ζεστό στο χέρι που παει να πεί οτι πρώτα πρέπεινα φύγει το 320 και για κάποιο διάστημα να γυρνώ με το Πολο της γυναίκας... ή με το σκουτεράκι...

S38B38 Monsta
26-07-06, 16:30
Αν πράγματι μπορείς να ανέβεις Γερμανία + έχεις το χρόνο + την υπομονή να ψάξεις για να βρεις ακριβώς αυτό που θέλεις χρώμα/εξοπλισμός/χλμ (ασε που αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, άρα συμβιβάζεσαι), τότε πάρε γνήσιο.
Όμως στα 31 που λες παραπάνω θα πρέπει να υπολογίσεις + τα έξοδα πήγαινε-έλα, το άγχος και το stress της όλης διαδικασίας κτλ. Τότε τα 31 εύκολα γίνονται 33+.

Προσωπικά επειδή είμαι αρκετά ιδιότροπος, το 'δικό μου ιδεατό' Ε46 4-door 330i θα πρέπει να είναι μοντέλο facelift, με λίγα χλμ, με m-pack, hellrot red ή λευκό, με οροφή και τέλος πάντων κάποια εξτρα που ξέρω ότι δύσκολα θα βρω. Και επειδή ξενερώνω ακόμα περισσότερο όταν βλέπω αμάξι που από πλευράς εξοπλισμού μ αρέσει, αλλά είναι γενικά παραμελημένο, γι αυτό γυρίζω σελίδα και προχωρώ...

Αν είχα δηλαδή Ε46 320 όπως εσύ, που το ξέρεις το αμαξάκι σου, θα του πέταγα μια 3-λιτρη πάνω κι ας ακούγεται παράλογο όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης.

Επίσης επειδή είχα στη κατοχή μου αυτοκίνητα από μετατροπή (Ε36 Μ3 & Ε34 Μ5) χωρίς να μου παρουσιάσουν κανένα απολύτως πρόβλημα, σε πληροφορώ ότι όταν ήρθε η ώρα της μεταπώλησης και τα δύο τα μοσχοπούλησα. Το 36άρι έφυγε σε 10 μέρες το Μ5 σε 14. Και στα δύο αυτοκίνητα έχασα λιγότερα από 1,000 ευρώ στη μεταπώληση (μετά από 2 χρόνια στη κατοχή μου το καθένα), αν εξαιρέσουμε κόστος χρήσης (βενζίνες/τέλη/ασφάλειες/service).

Είμαι οπαδός α) του καλού μεταχειρισμένου και β) της σωστής μετατροπής (σε BMW τουλάχιστον), διότι, α) πράγματι πετυχαίνεις καλύτερη τιμή αγοράς και β) χάνεις αναλογικά λιγότερο από το να πάρεις καινούριο. Αν σου ζητάνε 7 για το τροπέτο παζάρεψέ το στα 6 ή έστω στα 6.5. Αν όπως λέει ο φίλος μας mbikounis οι μετατροπές δεν 'πουλάνε' τότε και ο έμπορας το ξέρει, άρα εσύ έχεις το πάνω χέρι.

Α και όποιος βρει Ε46 330 μετατροπή (αλλά ατρακάριστο) με 23-25 χιλιαρικάκια ας μου το πει, για να είμαι ο πρώτος που θα πάει να το τσιμπήσει.

Τέλος για να μη σας ζαλίζω άλλο, οι μετατροπές πωλούνται δύσκολα σ αυτούς που ΔΕΝ ξέρουν. Ένας άνθρωπος που έχει γνώσεις, ή έχει κάποιον δικό του που μπορεί να ελένξει το αμάξι, δεν θα κωλώσει που αλλάχθηκε ο κινητήρας. Δεν μιλάμε εδώ πέρα για μετατροπή Ε30 σε Ε30 Μ3 ή Ε46 σε Ε46 Μ3 που θέλει και κόψε - ράψε ....άσε που και σε τέτοια έχω δει άψογη δουλειά από μάστορα με μεράκι...

Αυτά-

Snoopy
26-07-06, 16:52
Δίκιο έχεις Monsta, αυτό είναι και το θέμα μου. Εχω ένα blue orient (μπλε μαύρο), με οροφή, όλα ηλεκτρικά, 16άρες, το καλό το CD και ξέρω ακριβώς τι και πότε θα χρειαστεί απο επισκευές.

Αν έβρισκα μια 330 έτσι όπως το δικό μου, θα την έπαιρνα αμέσως.

Το προηγούμενο που είχα E36 το είχα κάνει μετατροπή και πραγματικά μοσχοπουλήθηκε (πριν αλλάξει όμως η ιστορία με τα τεκμήρια) δηλωμένο 2.000 ενώ ήταν 328.
Και να φανταστείς πως ήθελε και καινούργιο σαζμάν γιατί το είχα σκίσει σε κάτι γρήγορες (βλέπεις ήταν η εποχή της μ%%%%κίας).
Πήρα και ένα τηλέφωνο γνωστό έμπορο στο Φάληρο και μου είπε 330 με οροφή φουλ έξτρα - και κάτι γελοίες ζάντες έρχεται στα 31.000 κομπλέ, μόνο που είναι γαλάζιο. Το είδα το χρώμα στο Ιντερνετ είναι λίγο παιδικό θα έλεγα.

Απο την άλλη αν αλλάξω κινητήρα στο δικό μου θα ηρεμήσω για 5 χρόνια απο το θέμα του γκαζιού και μέχρι τότε βλέπουμε, μπορεί και τα οικονομικά αν είναι καλύτερα να πάω για κανα 330 διτούρμπινο - αν και δεν μου πάει η καρδιά να δώσω πάνω απο 40.000 για αμάξι, δεν έχω τόση άνεση και θα μου λείψουν απο αλλού.

Τα ίδια σκεφτόμουνα και όταν πήρα το 320. Ελεγα να κρατήσω το 36 και να το κάνω Μ3, αλλά πόσο ρε γαμώτο να κρατήσει ένα αμάξι? τώρα θα κόντευε συνολικά 300.000 χιλιόμετρα το σασί. Οπως και να το κάνεις είναι ζόρι και τα ανταλλακτικά δεν είναι πάντα εύκολα στους παλιατζήδες. περνάει ο χρόνος τους και αυτών.

Εχω θέμα τελικά, όπως τα γράφω μπερδεύομαι όλο και πιό πολύ...

Απο την άλλη υπάρχουν και άλλες λύσεις όπως οι κομπρέσορες, αλλά μετά πας για φρένα κτλ. και πάντα μου την έδινε να ψάχνω π.χ. δίσκους απο 330, διαφορικό απο 325 και ψαλίδια απο Μ3. Πιστεύω οτι αν είναι να κάνεις ένα πείραγμα, ανέβα σκάλα με βάση το εργοστάσιο.
Βλέπω κάτι 316 τουρμπάτα, άλλοι δίσκοι μπροστά, άλλοι πίσω, άλλα φίλτρα, άλλα ψυγεία, πονοκέφαλος με πιάνει. Παντρεύεσαι το μηχανική ύστερα, και αυτός πάλι σιγά μη θυμάται τι έχει βάλει μέσα...

Μπέρδεμα... Συγνώμη που πιάνω το χώρο αλλά τώρα που τα γράφω καταλαβαίνω πως έχω μπλέξει...

manosm3
26-07-06, 16:57
Kι ομως, εγω ξερω για ενα 330 4-πορτο που πωλειται στα 28 χιλιαρικα με δερματα, m-pack, automatic και ειναι γνησιο.

Snoopy
26-07-06, 17:07
Kι ομως, εγω ξερω για ενα 330 4-πορτο που πωλειται στα 28 χιλιαρικα με δερματα, m-pack, automatic και ειναι γνησιο.

Ενα μπλέ? :feedback:

manosm3
26-07-06, 17:08
Ενα μπλέ? :feedback:
Ασημι, πωλειται σε μαγαζι.

Snoopy
26-07-06, 17:09
check PM please

S38B38 Monsta
26-07-06, 17:36
automatic




Μόλις είπες τη μαγική λέξη ^^

28 + 2 για ένα 5τάχυτο ή και 6ταχυτο (ακόμα καλύτερα) = 30 + ότι μάζεμα θα θέλει...

S38B38 Monsta
26-07-06, 17:40
Εχω θέμα τελικά, όπως τα γράφω μπερδεύομαι όλο και πιό πολύ...




Η λύση με compressor δεν πρέπει να σου πάει πάνω από 5Κ ..... θα είσαι γύρω στα 250 αλογάτα + φρένα + ανάρτηση + 18άρες (αυτά μπορείς να τα κάνεις και σταδιακά).

Αν ψάχνεις για τέτοια λύση έχω άνθρωπο που ασχολείται - στείλε μου pm για να σου πω τηλ/νο

Fanatic
26-07-06, 21:42
Eγω προτεινω γνησιο...οχι οτι ειμαι εναντιων των μετατροπων, απλα αμα μπορεις να βρεις γνησιο στα λεφτα που θελεις (πιστευω βρισκεις) γιατι οχι...

P.S. Ενα 330sedan το βρισκεις Γερμανια απο 16.000(τα απλα) με 20.000(ενα πολυ καλο) και θελεις αν δεν κανω λαθος αλλα 9-10.000 τελωνειο...τσεκαρε www.uk.mobile.de

P.S.2 Το 330 που βρηκες ποσα χλμ εχει και τι χρονολογιας?

Snoopy
27-07-06, 08:28
2002 στα 76.000, με εγγύηση 1 χρόνο. Ηταν commuter car και λέει ο άνθρωπος έξω πως είναι καλό.

S38B38 Monsta
27-07-06, 09:00
2002

commuter car = neglected car για μένα

είναι το face lift? Ειδες φωτο?

Snoopy
27-07-06, 09:46
http://www.direct4cars.co.uk/images/1042008_medium.JPG
Είναι αυτό το χρώμα και στύλ αλλά όχι αυτές οι ζάντες.
Δεν έχω τρόπο να ανεβάσω την ορίτζιναλ φωτό...

Fanatic
27-07-06, 10:45
Ψαξε στο mobile.de να βρεις ενα του 2002 με αυτα τα χλμ να δεις ποσο θα σου ερχοταν να το φερεις απο Γερμανια...υπολογισε 9με 10.000 τελωνειο...

Κωστα τι σημασια εχει αν το τροπετο ειναι face lift? Η μπερδευτικα και μιλαμε για ετοιμο?

Snoopy
27-07-06, 11:03
Ψαξε στο mobile.de να βρεις ενα του 2002 με αυτα τα χλμ να δεις ποσο θα σου ερχοταν να το φερεις απο Γερμανια...υπολογισε 9με 10.000 τελωνειο...

Κωστα τι σημασια εχει αν το τροπετο ειναι face lift? Η μπερδευτικα και μιλαμε για ετοιμο?

17 με 19 γιούρος
Με οροφή δέρμα σπορ πακέτο και 70.000 χλμ.
στα 20 παίζουν κάτι τρελλά με navi + parktronic + ζάντες + +++ και πάντα company cars απο λήζινγκ.

Christos 330i ///M
27-07-06, 11:08
Επηδει μπαινω στην σκεψη σου γιατι περασα ακριβως την ιδια φαση με σενα τον Γεναρη κατασταλαξα στην μετατροπη βρηκα καλο μοτερ εγγυημενο...
Ολα μπηκαν πανω απο το τριλιτρο το δηλωσα διλιτρο εχω ακομη εγγυηση 6 μηνες και το αμαξι σφυραει και σε δυο μερες ηταν ετοιμο...
Δεν το δοσα γιατι εχει πανω τα παντα και αψεγαδιαστο προπαντων...
Γνωμη μου καντο τωρα οσο για την μεταποληση οταν το βαρεθεις και οταν βρεις κατι καλυτερο απο αυτο πιστευω οτι εχεις παρα πολυ καιρο μποροστα σου . . .
Η επιλογη δικη σου . . .

Υ.Γ Εδω στην Θεσσαλονικη που εκανα γκαλοπ μου το παιρνουν 31 με 32 χιλιαρικα ετσι οπως ειναι και το αμαξι το πηρα 22 χιλιαρικα λες να χασα ???

Και παλι καλη επιλογη . . .

Snoopy
27-07-06, 13:41
Δεν θα αγοράσω τελικά καινούργιο.
τον Σεπτέμβρη το βάζω μέσα για 330 μετατροπή καθώς Αυγουστο ο μηχανκός θα είναι κλειστος.
Γιατί κατέληξα έτσι
Κόστος 330 συνολικά = 9.000
αγορά των δικών μου πραγμάτων απο το 320 = 2.500 (γιατί βρήκε ο μηχανικός κάποιον που τα θέλει)
Αρα θα φτιάξω ένα 330 με 6.500
Ε δεν θέλει κουβέντα νομίζω το θεμα...:clap:

Προχωράω σε προκαταβολή σήμερα το απόγευμα για να κρατήσει το τροπέτο και απο σεπτέμβρη :cheers: κερνάω μπύρες, κόκακόλες ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΣΑΓΑΚΙ....

Christos 330i ///M
27-07-06, 14:48
Σ ω σ τ ο ς ! ! ! ! ! !

S38B38 Monsta
27-07-06, 14:52
αγορά των δικών μου πραγμάτων απο το 320 = 2.500




Πολύ καλή επιλογή τελικά!

Πράγματι είχα ξεχάσει τα λεφτά που θα περνες από τα δικά σου πράγματα. Έτσι είχα κάνει και γω το 36αρι μου που ήταν το 2lt 6κύλινδρο με τα 150 και το κανα Μ3 USA. Πούλησα τα πράματα και μου χε έρθει κούτα! Είχα και επιπλέον δικαιολογία για το γυναικάκι ;)

Snoopy
27-07-06, 15:24
Ατσα.... τομπολα ( για να μην πώ την κακια τη λέξη) σκέτη... είχα οδηγήσει ένα... ωραία φάση, ροπάτο μηχάνημα...

Να το έκανα άραγε Μ3 τετράπορτο.... - καλά μη βαράτε ρε ένα αστείο είπαμε -...

S38B38 Monsta
27-07-06, 17:50
Όχι, γιατί όταν σπάσει δεν θα σε καλύψει κανένας και θα τραβάς τα μαλλιά σου.

Nick_compact
27-07-06, 18:27
Εγώ αν μπορείς να πάρεις γνήσιο είμαι κατά της μετατροπής, γιατί όπου μπει κατσαβίδι δεν γίνεται ΠΟΤΕ ξανα σαν εργοστασιακό.

Snoopy
27-07-06, 21:39
Περι μετατροπών λοιπών βελτιώσεων και της απόφασής μου.

Η πρώτη κίνηση μετατροπής εμφανίστηκε γύρω στο 80 και ήταν σχετικά φτηνή και αξιοπρεπής. Κόστιζε γύρω στις 1.000 δραχμές και μπορούσες να τη βρείς στο Μοναστηράκι. Λεγόνταν rebadging. Με μόνο 1.000 δραχμές (ούτε καν 3 ευρώ σημερινά) η ταπεινή 316 αυτομάτως αποκτούσε το περίφημο σηματάκι 320 (σε μαύρο πλαστικό φόντο) και το ψάρωμα ήταν σίγουρο. Ετσι και αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να αμφισβητήσει κάποιος μια BMW σε έναν κόσμο γεμάτο FIAT 127personal και LADA 1210.
Εκτός απο μερικούς Autobianchi Abarth, με 70 αλογάκια και 700 κιλά, όπου αμφισβητούσαν γενικώς ότι πετάει και ότι κολυμπάει, μέχρι που έκλεισε η εταιρεία και ηρεμήσαμε.
Ομως οι μετατροπές δεν ηταν μόνο σε 320. Υπήρχαν και τοληροί με 323 και μία εξάτμιση, ή ακόμα και δύο αλλά μόνο με τη μία μπούκα καπνισμένη. Ως δικαιολογία για το μονομερές μαύρισμα (καθώς η δεύτερη μπούκα ήτο μαϊμου) μπορούσες να ακούσεις διάφορα. Π.Χ - Βούλωσε!!! Καίει λάδια στους μισούς κυλίνδρους, έπλυνα μόνο τη μία, την άλλη δεν πρόλαβα, - η αριστερή είναι πιό καινούργια γιατί σάπισε και την άλλαξα (σε αμάξι 5 μηνων στην Ελλάδα, που ως γνωστόν το μοναδικό αλάτι που ξέραμε ήταν το ΚΑΛΑΣ που βάζαμε στις πατάτες)...
Υπήρχαν όμως και πραγματικές μετατροπές, ειδικά κάτι 2002 απο 1602, με όφσετ διαστημικό και κάμπερ για σεμινάριο. Ο κανόνας ήταν πως η σωστά στημένη μπεμπα, πρέπει να είναι σαν την μητρομανή γυναίκα. Οσο πιό πολύ την σκίζεις τόσο πιό πολύ πρέπει να ανοίγει... (το κάμπερ).
Εφτασε όμως η εποχή του ιστορικού Μ.
Στην αρχή δεν είχαμε ιδέα του τι είναι αυτο και πολλοί το έβαζαν στο αμάξι ανάποδα δηλαδή W. Σου λέει BMW είναι παίζει καλύτερα το τελευταίο να είναι παρά το μεσαίο. Το τι Μ έπαιξε μια εποχή δε λέγεται.
Μ316, 3Μ, 316Μ και Μ3 (για τους πιό σχετικούς) με ζαντούλα 14άρα λαστιχάκι 185, ταμπουράκι πίσω βαμμένο κόκκινο (αγωνιστικό και έτσι) και φυσικά ΕΞΑΤΜΙΣΗ. Η μοδα του DTM είχε χτυπήσει για τα καλά. Οσο πιό σηκωμένη τόσο πιό καλή. Οσο πιό ορθή η γωνία τόσο πιό ρέησινγκ το εργαλείο...
Φυσικά υπήρχαν και οι μοντίφες της μηχανής, οι οποίες κυρίως ήταν στα 2.000 κυβικά, που για την εποχή ήταν τρελλος κυβισμός (2.500 ήταν το ΘΗΡΙΟ) όπως επίσης ξεκίνησαν δειλά δειλά και οι βελτιώσεις της εμφάνισης, δηλαδή σημαία της Ελλάδας πίσω, πλαστικά προστατευτικά ωτοπλάς στις πόρτες, και πάνω απο όλα, το επιστέγασμα της ψαγμένης ράτσας, Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ στο παρμπρίζ. Αυτό και αν ήταν μετατροπή. Οσο πιό μεγάλος, τόσο πιό καλός. Εκρυβε και τον ήλιο το απόγευμα...
Αλλη δημοφιλής κατάσταση ήταν το πλεχτό μαξιλαράκι στην εταζέρα αλλά και σε γκαγκάν περιπ΄τωσεις το σεμεδάκι στο ταμπλώ. Κεντημένο συνηθως απο την πεθερά...

με αυτά και με άλλα φτάσαμε στο Ε36 και στην δεκαετία του 90.
η Ελλαδα πήγε μπροστα. το ίδιο και τα παιδιά της. Μόνο οι μηχανικοί έμειναν πίσω. Πήγαινες με 316 κουπέ στον μαστρο Βαγγέλη και έξυνε το κεφάλι του με το κατσαβίδι... Μοτρόνικ? Τζετρόνικ? Βάλε χριστιανέ μου δυό βέμπερ να δεις την υγειά σου... αυτά τα ηλεκτρονικά χαλάνε συνέχεια...

Ετσι ανακαλύψαμε τις ζάντες μοτορσπορτ, τις εξατμίσεις sebring, τις αναρτήσεις bilstein κτλ.
Γίναμε όλοι ειδικοί. Ενα χαμήλωμα έστω και με κομμένα ελατήρια, ο καταλύτης έξω απο την πόρτα, τέσσερις ζάντες και μια εξάτμιση να κάνει βαβούρα, έτοιμο το τζετ... Μέχρι που η Γερμανία άρχισε να πουλάει μεταχειρισμένα...
Οι μάστορες δεν προλαβαίνανε να κοβουνε. Στη λύσα μας για γκάζια, καταστράφηκαν εκπληκτικά αυτοκίνητα, Μ3 εστοριλ, 328 κούτα, 5άρια 518 φόρεσαν εξακύλινδρα και γενικά όλοι είμαστε στην πρίζα...
Μέχρι σήμερα που μπορείς να βρεις μια Μ3 σε τιμή 320 καινούργιου...
Αλλά και πάλι δε μας κάνει. Δεν μας κάνει γιατί εχουμε το μικρόβιο, είμαστε τελικά χώρα custom και ας λένε για τους αμερικάνους... Δείχτε μου μια BMW μαμά και θα σας δώσω ένα χιλιάρικο... Ολοι το έχουμε το μικρόβιο...
Για αυτό και εγώ πήγα και τα έδωσα τα 1.000 προκαταβολή.
Και πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη, το αμάξι μπαίνει μέσα για μεταμόσχευση...
Με τις υγείες μου...
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας, αλλά έχω φάει την πετριά. Θέλω Η ΔΙΚΙΑ μου bmw να είναι η καλύτερη... Οπως όλοι μας....
Ευχαριστώ για το χρόνο σας...:takecover

MZ3
27-07-06, 23:27
τα λεω εγω οτι τα μπεμπε ειναι για τους ψαγμενους (η οσοι εσθανονται ψαγμενοι..) αλλα δεν με ακουει κανεις :p

υπεροχο ποστ :ices_ange

manosm3
27-07-06, 23:37
Δείχτε μου μια BMW μαμά και θα σας δώσω ένα χιλιάρικο... Ολοι το έχουμε το μικρόβιο...

Το χιλιαρικο παρακαλειται να ερθει στον, τωρα πια, νομιμο κατοχο του! :dance: :dance:
Σου δειχνω και 2 :smokin: :smokin:

S38B38 Monsta
28-07-06, 07:57
Έχεις γνώση, φαντασία και ξέρεις να γράφεις.

Αν και δε καπνίζω, μ έκανες ν ανάψω τσιγάρο με το πρωινό καφέ και να απολάυσω για άλλη μια φορά κείμενό σου (η πρώτη ήτανε χθες με τη κόντρα).

STR
28-07-06, 09:57
Με το καλο να ερθει η ωρα λοιπον.Να ζησουν οι μοντιφες.Εχω κανει κιολας 3 φορες μετατροπη στο αυτοκινητο μου και παω για 4η!!!

Snoopy
28-07-06, 11:48
Έχεις γνώση, φαντασία και ξέρεις να γράφεις.

Αν και δε καπνίζω, μ έκανες ν ανάψω τσιγάρο με το πρωινό καφέ και να απολάυσω για άλλη μια φορά κείμενό σου (η πρώτη ήτανε χθες με τη κόντρα).


Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Αν δεν σας παιράζει, επειδή τη λαλακία την έχω στο αίμα μου, να ποστάρω που και πού κανα τέτοιο...:twak:

manosm3
28-07-06, 11:51
Αν δεν σας παιράζει, επειδή τη λαλακία την έχω στο αίμα μου, να ποστάρω που και πού κανα τέτοιο...:twak:
Αχχχ και να ησουν ο μονος... Υπαρχουν παρα πολλοι που την εχουν και στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι κακου τυπου...:banghead: :shakehead