PDA

Επιστροφή στο Forum : Παγωμενη βενζινη!


E30MANIAC
30-07-06, 19:23
Πριν μερικες μερες,κουβεντιαζοντας με εναν φιλο που εχει χρονια ασχολιας με μηχανακια(βελτιωσεις,κοντες),μου ειπε οτι παγωνοντας την βενζινη με καποιο τροπο(ειτε ψυχοντας την και μετα ριχνοντας την στο τεποζιτο,ειτε παγωνοντας το τεποζιτο) ανεβαινει κατα πολυ η αποδοση του μοτερ.Μου ανεφερε παραδειγματα απο μηχανακια που η αποδοση τους ανεβηκε κατα 3-4 αλογα.Αντιστοιχα αυτο σε αυτοκινητα μεταφραζετε περιπου σε καμια 20αρια αλογα.Εχει ακουσει κανεις τιποτα;Πιστευεται οτι μπορει να ισχυει κατι τετοιο;

jackdaniels
30-07-06, 19:29
Γιατή όχι, κάτι τέτοιο δεν κάνει και το ΝΟΧ? Η ας πούμε το intercooler που παγώνει των εισερχόμενο αέρα!

E30MANIAC
30-07-06, 19:38
To νιτρο(ΝΟS)παγωνει τον αερα και ετσι συστελεται,μικραινει η μαζα του και χωραει περισσοτερος στον κυλινδρο.Δεν ξερω αν γινεται το ιδιο με την βενζινη.Ισχυει κατι τετοιο απο Φυσικης πλευρας.

race535
30-07-06, 20:41
Θα μπορουσε να ειναι πιθανο,αλλα τι γινεται ομως οταν η βενζινη
ξαναζεσταθει?Γιατι αφοτου παγωσει πρεπει να μπει στο ρεζερβουαρ και αυτο
διαρκει καποιο χρονο,μικρο αλλα αρκετο για να ξαναγυρισει η βενζινη στην
θερμοκρασια περιβαλλοντος, και να ζεσταθει παρα πολυ στο μεγαλοοο ταξειδι
της απο ντεποζιτο μεχρι το χωρο καυσης οπου εκει επικρατουν ανυπολογιστες τιμες θερμοκρασιας!!!!!????:screwy:

Βρηκα την λυση:thinkerg: intercooler καυσιμου!:ylsuper:

alex-kal
30-07-06, 20:52
Βρηκα την λυση:thinkerg: intercooler καυσιμου!:ylsuper:

Θα περάσεις τη γραμμή καυσίμου , μέσα από το a/c του αυτοκινήτου.. :yippee:
Εχει λογική , αλλά για πόσα άλογα μιλάμε? 2-3-4 .... σίγουρά όχι παραπάνω..
Στα i/c έχουμε φτιάξει και το ψεκασμό με νερό ή CO2 (έτοιμη λύση ) όπου υπάρχει διαφορά λόγω του ότι το turbo συμπιέζοντας τον αέρα , του ανεβάζει κατά πολύ τη θερμοκρασία του..
Λογγάρισμα φίλου: εξωτερική θερμοκρασία 22 βαθμούς ,εισαγωγή περίπου στους 60 ... με ψεκασμό νερού πάει στους 35-40 !!
Προσωπικά έχω τιμές με μικρό i/c και fmic που έβαλα μετά (ψηλά τρομερή διαφορά)..
Πάλι off-topic βγήκα sorry... :deal:

MTB
31-07-06, 00:35
Θα μπορουσε να ειναι πιθανο,αλλα τι γινεται ομως οταν η βενζινη
ξαναζεσταθει?Γιατι αφοτου παγωσει πρεπει να μπει στο ρεζερβουαρ και αυτο
διαρκει καποιο χρονο,μικρο αλλα αρκετο για να ξαναγυρισει η βενζινη στην
θερμοκρασια περιβαλλοντος, και να ζεσταθει παρα πολυ στο μεγαλοοο ταξειδι
της απο ντεποζιτο μεχρι το χωρο καυσης οπου εκει επικρατουν ανυπολογιστες τιμες θερμοκρασιας!!!!!????

Βρηκα την λυση:thinkerg: intercooler καυσιμου!

Βάζουμε τη βενζίνη στο ψυγείο μέχρι να φτάσει σε σημείο οριακό πριν τον πάγο.
Παράλληλα βάζουμε και βενζίνη σε παγοκυψέλες στην κατάψυξη και περιμένουμε να παγώσουν πλήρως.
Μετά ρίχνουμε την βενζίνη μέσα καθώς και τα παγάκια βενζίνης...
Κι έτοιμος ο Φόντας...
Κι εγώ εκτός θέματος αλλά τι να κάνουμε... Η ζέστη...
:icon36: :GrowUp: :twak:

alexk
31-07-06, 06:42
Εγώ θα έλεγα να βάλουμε στο ψυγείο μας χυμούς, μπύρες, καρπουζάκι και ας αφήσουμε την βενζινούλα στο τεπόζιτο. Θεωρώ ότι η όλη διαδικασία είναι πολύ ειδική, περιορισμένη χρονικά και με αμφίβολα αποτελέσματα.
Ένω το παγωμένο καρπούζι, είναι εγγύηση...:calm:

rapid_fast
31-07-06, 08:30
Πριν μερικες μερες,κουβεντιαζοντας με εναν φιλο που εχει χρονια ασχολιας με μηχανακια(βελτιωσεις,κοντες),μου ειπε οτι παγωνοντας την βενζινη με καποιο τροπο(ειτε ψυχοντας την και μετα ριχνοντας την στο τεποζιτο,ειτε παγωνοντας το τεποζιτο) ανεβαινει κατα πολυ η αποδοση του μοτερ.Μου ανεφερε παραδειγματα απο μηχανακια που η αποδοση τους ανεβηκε κατα 3-4 αλογα.Αντιστοιχα αυτο σε αυτοκινητα μεταφραζετε περιπου σε καμια 20αρια αλογα.Εχει ακουσει κανεις τιποτα;Πιστευεται οτι μπορει να ισχυει κατι τετοιο;
Εσύ προσωπικά, έχεις καταλάβει το χειμώνα με -10, που ο αέρας είναι παγωμένος και το ρεζερβουάρ σου το ίδιο, να έχεις 20 άλογα περισσότερα??
Οτι και να κάνεις, το ΔΘ της βενζίνης θα παραμεινει το ίδιο..
Ειτε ξεκινάς απο -10 για +700, είτε απο +30 για +740, το Δθ είναι ίδιο..

MPOWER
31-07-06, 14:20
Η θερμοκρασία της βενζίνης κάνει κάποια μικρή διαφορά στην απόδοση του κινητήρα γι'αυτό και μερικά "κακά" αυτοκίνητα έχουν ψυγείο βενζίνης.
Είναι ένα πολύ μικρό ψυγείο λαδιού σκεφθείτε....απο το οποίο περνάει το καύσιμο πρίν μπεί στην μπεκιέρα!

E30MANIAC
31-07-06, 14:45
Εχεις δει αυτοκινητα με ψυγειο βενζινης;Αν υπαρχουν σημαινει οτι αυτο που μου ελεγε ο φιλος μου ισχυει αλλα η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο λεει.Το θεμα ειναι οτι επεμενε τοσο πολυ που ηθελε να κανουμε επιτοπου το πειραμα στο αμαξι του για να με πεισει.Η μικρη αυξηση της αποδοσης που οφειλεται;Συστελεται η βενζινη λογω χαμηλης θερμοκρασιας και χωραει περισσοτερη στον κυλινδρο;Δεν μου κολλαει αυτο!H' μηπως η παγωμενη βενζινη καιγεται ευκολοτερα παραγοντας περισσοτερο εργο;Επειδη δεν το ειχα ξανακουσει ηθελα να δω την γνωμη σας.

rapid_fast
23-08-06, 08:51
Η θερμοκρασία της βενζίνης κάνει κάποια μικρή διαφορά στην απόδοση του κινητήρα γι'αυτό και μερικά "κακά" αυτοκίνητα έχουν ψυγείο βενζίνης.
Είναι ένα πολύ μικρό ψυγείο λαδιού σκεφθείτε....απο το οποίο περνάει το καύσιμο πρίν μπεί στην μπεκιέρα!
Η θερμοκρασια του καυσίμου, πέφτει κατακόρυφα κατά την εξάτμιση της
βενζίνης στην πολλαπλή εισαγωγής. Όσο πιο ζεστή είναι η βενζίνα, τόσο
πιο κρύο γίνεται το μείγμα του καυσίμου, μιας και το ζεστό υγρό εξατμίζεται
ευκολότερα απο οτι το κρύο υγρό.
Ψυγείο (αν μπαίνει) σε κακά αυτοκίνητα, είναι για να ψύξει τα μπέκ και να μειώσει την πρόωρη εξάτμιση πρίν την μπεκιέρα, αλλά και την θερμοκρασία της μπεκιέρας. Σε αυτά τα οχήματα δεν υπάρχουν επιστρεφόμενα απο τα μπέκ. (άρα έχουν υπερθερμανθεί επειδή το καυσιμό δεν ψύχει τα μπέκ.)
Μιλάμε για 100% αστοχία σχεδιασμου, και κλασικότερο πρόσφατο παράδειγμα είναι το 2004 4.7L V8 Dodge Dakotas/Durangos.:search: