PDA

Επιστροφή στο Forum : Υδραυλικο Τιμονι στα Ε30 (απο ποτε?)


nikos1400
01-08-06, 09:49
Ξερει καποιος να μου πει απο ποια χρονια και μετα ηταν στανταρ το υδραυλικο τιμονι στα 318i ? Ηταν σε ολες τις Ευρωπαϊκες χωρες ?

peristeriE30
01-08-06, 12:44
sto vivliaraki tis dikis mou anaferetai oti yparxei me ydravliko timoni mod.85 alla mallon den itan standar.

Geo_3D
01-08-06, 12:56
Παρακαλω με ελληνικα και μικρα γραμματα
Ριξε μια ματια στους κανονες

God
01-08-06, 19:52
Στανταρ νομιζω δεν ηταν ποτε. Εξτρα το ειχε. Αν βρεις βρηκες αλλιως αν θες της περνας...

nikos1400
02-08-06, 11:59
Ειναι μια ψιλο-απαραιτητη αλλαγη, ετσι ?
Περιπου ποσο παει ολο το σετ μεταχειρισμενο ?

God
02-08-06, 12:23
Ειναι μια ψιλο-απαραιτητη αλλαγη, ετσι ?
Περιπου ποσο παει ολο το σετ μεταχειρισμενο ?


Εξαρταται, εγω και που το εβαλα το ιδιο το βρηκα...:D Ειναι ελαφρυ αμαξι το Ε30, δεν χρειαζεται και κανενα μασιστα για να το στριβει. Βοηθαει οταν το αμαξι ειναι ακινητο (πχ παρκαρισμα σε στενο χωρο).

Κανα 300αρι θα το βρεις πιστευω στα ανταλλακτικα.

peristeriE30
04-08-06, 06:03
300 τα ανταλακτικα κ η τοποθέτιση? μονος σου?

God
04-08-06, 10:07
300 τα ανταλακτικα κ η τοποθέτιση? μονος σου?


Moνος σου μονο αν εχεις συνεργειο...δεν ειναι ετσι απλο να μπει!

Για εργασια δεν λεω γιατι ο ενας μπορει να παιρνει 50, ο αλλος 500, ειναι θεμα μαστορα. Ρωτας τον μηχανικο σου και μαθαινεις.

oldcarskickass
04-08-06, 12:09
Το υδαρυλικό στα ε30 ήταν έξτρα νομίζω μέχρι το τέλος της παραγωγής τους.
Τώρα στα περί αίσθησης
Το δικό μου έχει μηχανική κρεμαγιέρα αλλά έχω κάνει αρκετά χλμ και με υδραυλική (περίπου 3000)οπότε πιστεύω έχω μια ολοκληρωμένη άποψη και των δυο.
Έχουμε και λέμε.
Καταρχάς η υδραυλική κρεμαγιέρα "κόβει" περισσότερο, δλδ μειώνεται η ακτίνα στροφής του αμαξιού.Η αίσθηση στην οδήγηση αλλάζει προς το καλύτερο και μπορείς να πάρεις κλειστές στορφές αρκετών ΚΜ/HR με το ένα χέρι.Επίσης το μηχανικό έχει 4 στροφές από στοπ σε στοπ και το υδραυλικό 3και κάτι.
Το θέμα είναι ότι είναι αρκέτα παλιό σαν εξοπλισμός και δεν ξέρεις και τι χέρια έχει περάσει ώστε να πεις το βάζω και το ξεχνάω.Η αντλία ας πούμε τα βλέπει αν χτυπάς τέρματα, δεν έχει τόσο σημασία με τι δύναμη το κάνεις αρκεί όμως που το κάνεις.Αυτό το παρατήρεις εξάλου στο ρΑλαντι (όχι ρελαντί) όταν τερματίζεις σε μια άκρη το τιμόνι και για περίπου μισή μοίρα χαλαρώνει λίίίίίίίίγο και ακούγεται ένα ππφφσστ και ψιλοπαίζει το ρΑλαντι.Μιλάμε για ήχο που αν δεν τον ψάξεις επί τουτου δεν πρόκειται να τον παρατηρήσεις.


Οι παρακάτω απόψεις είναι μετά από ψάξιμο 6 μηνών σε συνεργεία και μηχανικούς σε Αθήνα και Κοζάνη και σε καμιά περίπτωση δεν είναι 100% σωστές.
Το θέμα είναι ότι βρίσκεις εύκολα υδραυλικές κρεμαγιέρες αλλά δύσκολα βρίσκεις σωστή αντλία (να μην έχει διαρροές και να μην ακούγεται).
Ένα σετάκι κοστίζει περί τα 350 με 400 ευρώ χωρίς τοποθέτηση.

Άποψη μου τώρα είναι αν βρεις κάτι καλό (δλδ από έμπιστο άτομο)χτύπα το.Το θέμα είναι ότι δεν θα δεις την κατάσταση των μερών του υδραυλικού ΠΡΙΝ το βάλεις,γιαυτό τονίζω το έμπιστο,ό οποίος πιθανώς να είδε το σύστημα σε αμάξι που δουλεύει.

God
04-08-06, 14:17
Καταρχάς η υδραυλική κρεμαγιέρα "κόβει" περισσότερο, δλδ μειώνεται η ακτίνα στροφής του αμαξιού.Η αίσθηση στην οδήγηση αλλάζει προς το καλύτερο και μπορείς να πάρεις κλειστές στορφές αρκετών ΚΜ/HR με το ένα χέρι.Επίσης το μηχανικό έχει 4 στροφές από στοπ σε στοπ και το υδραυλικό 3και κάτι.



Το αυτοκινητο που οδηγουσες τοτε ειχε πατενταρισμενα πανω την κρεμαριερα των Ε36, γιατι τωρα προ ενα μηνα περασα εγω το υδραυλικο του Ε30 Μ40 και εχει ακριβως το ιδιο κοψιμο και παλι κανει 4 στροφες γεματες απο στοπ σε στοπ. Δεν αλλαζει απο το μηχανικο.

3.25 στροφες κανει της Ε36 η κρεμαριερα αλλα δεν μπαινει 'κουτι'. Θελει πατεντα στα ακρομπαρα-ημιμπαρα.