PDA

Επιστροφή στο Forum : Aπορίες πάνω σε 520 Ε39..


alex-kal
02-08-06, 20:41
Με την αναζήτηση δεν έβγαλα άκρη (αν και έχω φάει αρκετές ώρες) ..
Στις 520 , πότε βγήκε το μοτέρ με 2.2 lit ?
Εχω δει να πουλάνε 520 2.2 μοντέλο του 2000 !!!
Υπήρχε τότε το 2.2 ή μετατροπή είναι..
Τα χειριστήρια στο τιμόνι... πότε μπήκαν ? έχω δει 2002 χωρίς αυτά και 99 ΜΕ αυτά..
Βρήκα μια 520 2001 με 75.000 Km στα 24.000 ευρώ και από ότι μου είπαν (αυτοί που ξέρουν) είναι ''καθαρή'' ...
Μάλλον θα τη κλείσω τελικά..

Υ.Γ.Ολα τα παραπάνω , είναι για την αυτόματη έκδοση φυσικά..

Nick_compact
02-08-06, 21:46
Στην Ε39, το μοτέρ 2.2 άρχισε να μπαίνει πάνω τον Μάρτιο του 2000.Άρα αυτό που είδες είναι πιθανό.
Τα χειρηστήρια στο τιμόνι δεν έχουν καμία σχέση με την χρονολογία.Προαιρετικός εξοπλισμός είναι. Μπορεί να τα έχει οποιαδήποτε 5άρα.
Απλά αναρωτιέμαι αν είσαι σίγουρος με αυτός που κάνεις... Το αυτοκίνητο που έχεις, είναι αρκετά γρήγορο, και πηγαίνοντας στην 520i θα απογοητευτείς πλήρως από τις επιδόσεις, ειδικά αν πάρεις αυτόματο.

Υ.Γ. : Ο πατέρας μου έχει 520i Steptronic και στο λέω από εμπειρία. Από θέμα επιδόσεων προτιμώ να οδηγώ το compactάκι μου.

Geo_3D
02-08-06, 22:33
Απλά αναρωτιέμαι αν είσαι σίγουρος με αυτός που κάνεις... Το αυτοκίνητο που έχεις, είναι αρκετά γρήγορο, και πηγαίνοντας στην 520i θα απογοητευτείς πλήρως από τις επιδόσεις, ειδικά αν πάρεις αυτόματο.

Υ.Γ. : Ο πατέρας μου έχει 520i Steptronic και στο λέω από εμπειρία. Από θέμα επιδόσεων προτιμώ να οδηγώ το compactάκι μου.
Αν θυμαμαι καλα ο ανθρωπος ειχε πει οτι ηθελε να ηρεμησει απο τα γκαζια και να παει σε πιο ταξιδιαρικους ρυθμους.(Νομιζω δηλαδη,απλα βαριεμαι να ψαχνω).Oποτε η 5αρα ειναι απτις καλυτερες επιλογες

:offtopic:Οσο για τις επιδοσεις,φιλε Νικο κακως προτιμας το compactaki σου διοτι ο Mr. Saiko με την 5αρα Ε39 του και με τον 2lt κινητηρα του με τα 150 αλογακια,μου ειχε ριξει μια αιωνιοτητα και μια ημερα.Μαλλον σου δινει καλυτερη αισθηση το compact οπως και το δικο μου σε σχεση με οποιοδηποτε καινουργιο με ηλεκτρικο γκαζι.:offtopic:

alex-kal
02-08-06, 22:44
O Geo_3D πολύ σωστά θυμάται..
Εχω 2 παιδάκια 5 και 6 χρονών και κάθε φορά που πηγαίνω ταξίδι , δεινοπαθούν από τη σκληρή ανάρτηση και από τα ξεσπάσματα δύναμης..
Είναι καιρός να πάρω κάτι πιο ήρεμο (κοντεύω τα 40 κιόλας) και το έχω πάρει απόφαση..
Την οδήγησα , ναι και είναι πολύ καλή. Σίγουρα δε φτάνει σε επιδόσεις το toledo αλλά μου δείχνει μια ποιότητα κύλισης που λίγα αυτοκίνητα την έχουν..
Ναι , δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο , αλλά δεν θα θέλω κάθε 6 μήνες λάστιχα.
Πέρασα το στάδιο της βελτίωσης (μου στοίχισε πάνω-κάτω 7-8 χιλιάρικα και τι κατάλαβα?) και φτάνω στο στάδιο της ποιότητας.
Τη σειρά 5 τη θεωρώ σαν μια ποιοτική επιλογή με κύριο χαρακτηριστικό την άνεση , ησυχία και μετά τις επιδόσεις..
ΙΟσως να δείχνει παράξενο αλλά οι επιλογές του καθενός πηγάζουν από την ηλικία του και από τις εμπειρίες του.
Δε νομίζετε ότι είναι καιρός να πάρω ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αυτοκίνητο?

Geo_3D
02-08-06, 22:51
Δε νομίζετε ότι είναι καιρός να πάρω ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αυτοκίνητο?
Χμμμμ
Με εβαλες σε σκεψεις τωρα.....
Μηπως να κοιταγες για καμια Μ5 Ε39?????:p:

alex-kal
02-08-06, 23:00
Χμμμμ
Με εβαλες σε σκεψεις τωρα.....
Μηπως να κοιταγες για καμια Μ5 Ε39?????:p:

Χμμμ, βγαίνει σε αυτόματη?

alex-kal
03-08-06, 06:29
Aυριο θα πάω να την οδηγήσω ξανά και να την κλείσω.
Α, έχει ραδιοκασετόφωνο ! τα μοντέλα 2001 δεν είχαν rcd?
Εχω κρατήσει την tv που είχα (kenwood 725) από το παλιό.. θα κάνει ή θα πρέπει να βάλω τη μαμά tv ?
Αξίζει να τη βάλω ή να τη δώσω και να βάλω τη ''δικιά του'' ?
Στο σειριακό, μπορείς να κάνεις τις αλλαγές με το ''γκάζι στο πάτωμα'' ?

Υ.Γ.Εχω χωθεί ο μισός μέσα στο μοτέρ και ψάχνω να βρω τη μπαταρία!! μιλάτε βρε ότι είναι πίσω!! :rofl2:

Snoopy
03-08-06, 08:14
Aυριο θα πάω να την οδηγήσω ξανά και να την κλείσω.
Α, έχει ραδιοκασετόφωνο ! τα μοντέλα 2001 δεν είχαν rcd?
Εχω κρατήσει την tv που είχα (kenwood 725) από το παλιό.. θα κάνει ή θα πρέπει να βάλω τη μαμά tv ?
Αξίζει να τη βάλω ή να τη δώσω και να βάλω τη ''δικιά του'' ?
Στο σειριακό, μπορείς να κάνεις τις αλλαγές με το ''γκάζι στο πάτωμα'' ?

Υ.Γ.Εχω χωθεί ο μισός μέσα στο μοτέρ και ψάχνω να βρω τη μπαταρία!! μιλάτε βρε ότι είναι πίσω!! :rofl2:

Αποψή μου μιας και υπάρχουν πλέον πολλά ανταλλακτικά, ψάξε και βάλε τις δικιές της οθόνες και τη σιντιέρα πίσω. Είναι κρίμα να χαλάσεις ένα τόσο ωραίο ταμπλώ με αντάπτορες και φάσες και και και και....

Γύρω στα 700 νομίζω πως θα είσαι κομπλέ απο αυτά που ψάχνεις.

Αποφάσισε τελικά ηρεμία ή γκάζι στο πάτωμα?
Δεν έχω οδηγήσει σειριακό δεν ξέρω.

:dblthumb2 καλά χιλιόμετρα

oldcarskickass
03-08-06, 08:45
Από όσο θυμάμαι έβγαζε ο καφούνης το 2.0 μοτέρ με κομπρέσορα και 211 άλογα (δλδ λίγο πιο δυνατό απο το 2500)αλλά δε είχαν κυκλοφορήσει αρκετά οπότε και οι γνώμες δεν θα είναι τόσο σφαιρικές ως προς την αξιοπιστία του μοτέρ.Πάντως το αυτοκίνητο δεν έβγαινε από την εργοστασιακή εγγύηση.
Περισσότερες λεπτομέρειες δυστυχώς δε γνωρίζω αλλά μια που είσαι ήδη συμπιεσμένος (στο Toledo)να και μια συμπιεσμένη πρόταση σε ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ,όπως ανέφερες, αυτοκίνητο.

DoctorAbo
03-08-06, 08:58
Αν θυμαμαι καλα ο ανθρωπος ειχε πει οτι ηθελε να ηρεμησει απο τα γκαζια και να παει σε πιο ταξιδιαρικους ρυθμους.(Νομιζω δηλαδη,απλα βαριεμαι να ψαχνω).Oποτε η 5αρα ειναι απτις καλυτερες επιλογες

:offtopic:Οσο για τις επιδοσεις,φιλε Νικο κακως προτιμας το compactaki σου διοτι ο Mr. Saiko με την 5αρα Ε39 του και με τον 2lt κινητηρα του με τα 150 αλογακια,μου ειχε ριξει μια αιωνιοτητα και μια ημερα.Μαλλον σου δινει καλυτερη αισθηση το compact οπως και το δικο μου σε σχεση με οποιοδηποτε καινουργιο με ηλεκτρικο γκαζι.:offtopic:

Επειδή υπήρξα κάτοχος Ε39 520 2 Vanos κατασκευής 11/1998 έχω να πω τα εξής :

Η ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου είναι πέντε κλικ καλύτερη από αυτήν της Ε36 και ένα κλικ πάνω από αυτήν της Ε 46.
Η στιβαρότητα της καρότσας (κανένας τριγμός από πουθενά) είναι εκπληκτικλη και η λειτουργία / κατευθυντικότητα της ανάρτησης απλά το Θεό. Αφάνταστα καλύτερη από την Ε 46. Με άλλα λόγια στρίβει σε ανοικτές καμπές σα τραίνο και απλά ξεφτυλίζει τον καλύτερο διαβήτη της Faber Castel .

Πάμε τώρα στα πλήν του αυτοκινήτου......

Η συνολική του αίσθηση είναι πολύ συντηρητική και καθόλου sportive
Στις manual εκδόσεις ο συμπλέκτης είναι λίγο προβληματικός
Η ισχύς του κινητήρα στα 2 λίτρα είναι αναιμική για το βάρος του αυτοκινήτου
Τα πίσω αμορτισέρ ψοφάνε σύντομα - μάλιστα χωρις φορτία πίσω

Μετά τις 100.000 km θέλει προσοχή η μονάδα του ASC + T που μπορεί και να τα παίξουν οι πλατίνες της οπότε μένει κανείς χωρίς αρκετές ενδείξεις στο ταμπλό και βέβεια χάνει το ASC + T

Τα καλώδια των αερόσακων ξεκουμπώνουν κάτω από τα καθίσματα ιδιαίτερααν ο οδηγός έιναι ψηλός και τραβάει τα καθλίσματα πίσω

Χρειάζεται προληπτική αλλαγή σε όλες τις πλαστικές τάπες του συστήματος ψύξης του κινητήρα διότι αυτή του ψυγείου διαλύεται και μετά κις φλάντζα.

Αυτά είναι τα πιο βασικά.

Νοίζω πως η τιμή των 24.000 είναι υπερβολική για τέτοιο αυτοκίνητο. 20.000 - 22.000 maximum και αν το αυτοκίνητο σερβιριζόταν σε εξουσιοδοτημένο.

Χειριστληρια στο τιμόνι είχαν ήδη από το 98.

Καλή τύχη

DoctorAbo
03-08-06, 09:01
O Geo_3D πολύ σωστά θυμάται..
Εχω 2 παιδάκια 5 και 6 χρονών και κάθε φορά που πηγαίνω ταξίδι , δεινοπαθούν από τη σκληρή ανάρτηση και από τα ξεσπάσματα δύναμης..
Είναι καιρός να πάρω κάτι πιο ήρεμο (κοντεύω τα 40 κιόλας) και το έχω πάρει απόφαση..
Την οδήγησα , ναι και είναι πολύ καλή. Σίγουρα δε φτάνει σε επιδόσεις το toledo αλλά μου δείχνει μια ποιότητα κύλισης που λίγα αυτοκίνητα την έχουν..
Ναι , δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο , αλλά δεν θα θέλω κάθε 6 μήνες λάστιχα.
Πέρασα το στάδιο της βελτίωσης (μου στοίχισε πάνω-κάτω 7-8 χιλιάρικα και τι κατάλαβα?) και φτάνω στο στάδιο της ποιότητας.
Τη σειρά 5 τη θεωρώ σαν μια ποιοτική επιλογή με κύριο χαρακτηριστικό την άνεση , ησυχία και μετά τις επιδόσεις..
ΙΟσως να δείχνει παράξενο αλλά οι επιλογές του καθενός πηγάζουν από την ηλικία του και από τις εμπειρίες του.
Δε νομίζετε ότι είναι καιρός να πάρω ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αυτοκίνητο?


Για μια 4τραμελή οικογένεια το αυτοκίνητο είναι υπέροχο. Όμως, μετά την πενταετία - επταετία υποψιάζομαι ότι θα ζητήσει πολλά το εργαλείο. Σε p.m. μπορώ να σου δώσω λίστα από την εμπειρία που είχα μέχρι τα 156.000 χλμ.

EVANGELOS
03-08-06, 12:03
Φίλε μου το Ε39 είναι μιά χαρά , αλλά ως πρώην κάτοχος 520 steptronick σου λέω ότι τα χρήματα που σου ζητάει είναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.

Mε πλήρες service book , Ελληνικό αμάξι , και full full full extra (όχι με κασετόφωνο έλεος ...) τα 24 χιλ να τα συζητήσουμε , αλλά για αμάξι με κασετώφωνο και αν κατάλαβα με κλασικό εξοπλισμό 20-21 ΤΟ ΠΟΛΥ και πάλι μόνο αν μηχανικά είναι ΑΨΟΓΟ.
Δες Χρυσή Ευκαιρία από 520 να "φαν και οι κότες"....

Όσον αφορά το steptronick τα πράγματα ΔΕΝ είναι και πολύ καλά...
Ναι μπορέις να κάνεις αλλαγές με το γκάζι στο πάτωμα και ναι με το σειριακό επιλογέα κρατάς τη σχέση μέχρι τον κόφτη αλλά ΔΕΝ είναι manual με τίποτα και βγάζει ,αν το ζορίσεις , και βλαβούλες...
Κατά τα άλλα από handling , ποιότητα , άνεση και αίσθηση το 39άρι είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ , από επιδόσεις από στάση και ρεπρίζ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Βέβαια 200αρίζει και το παλιό δικό μου με αναρτήσεις, εξάτμιση και ζάντες από AC Schnitzer ήταν μουν@ρ@... και πολύ ταξιδιάρικο.

Τέλος σκέψου ότι το Ε39 ειδικά το 520 άπαξ και το πάρεις το "παντρεύτηκες" ή θα χάσεις αρκετά λεφτά από αξία μεταπώλησης , οπότε ή πάρε ΠΑΡΑ πολύ καλό που να σε "φτιάχνει" ή ψάξε πολύ να βρεις αρκετά φτηνότερο.

S38B38 Monsta
03-08-06, 12:04
:offtopic: αλλά μήπως θα έπρεπε να ψάξεις για μία 530 ή έστω 525 για να μη ξενερώσεις εντελώς με τις επιδόσεις της 2.2?

Δε λέω ότι θα πας για κόντρες, αλλά όταν θελήσεις να κάνεις μία προσπέραση, απλά δε θα μπορείς με τα 170ΗΡ και το αυξημένο βάρος της Ε39.

Τα χρήματα στα 525 facelift είναι γύρω στα 24.000, άρα όπως είπε και o doctor πιο πάνω τα 2.2 πρέπει να παίζουν λίγο πιο κάτω.

Good luck!

konc
03-08-06, 13:05
Θα συμφωνήσω και εγώ, έχει προηγηθεί πρόσφατα αρκετή έρευνα για τις ανάγκες φίλου και θα έλεγα ότι το συγκεκριμένο αμάξι παίζει στα 21-22.000.

saikoE39
03-08-06, 15:52
Για μια 4τραμελή οικογένεια το αυτοκίνητο είναι υπέροχο. Όμως, μετά την πενταετία - επταετία υποψιάζομαι ότι θα ζητήσει πολλά το εργαλείο. Σε p.m. μπορώ να σου δώσω λίστα από την εμπειρία που είχα μέχρι τα 156.000 χλμ.
Mηπως θα μπορουσα και εγω να εχω αυτο το pm....με ενδιαφερει...:nod:
Οσο για τα 24.000 ειναι πολλα.....Αν το αυτοκινητο ειναι πραγματικα καλο 21-22.000 ειναι μια καλη τιμη.....
Απο δυναμη...θα ξενερωσεις...ειναι νεκρο παντου...με μονο καλο...την 4η του που αν την σπασεις καλα,κατι κανει.....
Απο κρατημα...το δικο μου με αμορτισερ που εχουν 90.000χλμ...και γερνει σαν τρατα.....τα παει καλα...
Απο θεμα προβληματων...ειναι οτι σου τυχη.....το δικο εδω και 9 χρονια δεν μου εχει παρουσιασει τπτ...εκτος απο κατι λεπτομεριες λογο της ακινησιας...βεβαια ξερω και αλλα με λιγοτερα χλμ απο εμενα να τραβιουντε με φλατζες και ραγισματα στο καπακι.....
Για εμενα κοιτα να εχει να καλο μοτερ...να μην εχει τσαλακωθει...και την δυναμη την βρισκεις πολυ ευκολα αν το θελησεις....:dblthumb2

EVANGELOS
03-08-06, 18:29
...Για εμενα κοιτα να εχει να καλο μοτερ...να μην εχει τσαλακωθει...και την δυναμη την βρισκεις πολυ ευκολα αν το θελησεις....:dblthumb2

Ε όχι και τόσο εύκολα , μάλλον ο δυσκολοτερα βελτιώσιμος κινητήρας είναι ο Μ52 ο 2.0 και 2.2. Αν εννοείς να αλλάξει μοτέρ ε δε νομίζω ο φίλος με 4μελή οικογένεια να θέλει να πάρει αμάξι και να αλλάξει μοτέρ .... εκτός και αν κολλήσει και αυτός tuni-τιδα... οπότε συμφωνώ.

saikoE39
03-08-06, 18:40
Ε όχι και τόσο εύκολα , μάλλον ο δυσκολοτερα βελτιώσιμος κινητήρας είναι ο Μ52 ο 2.0 και 2.2. Αν εννοείς να αλλάξει μοτέρ ε δε νομίζω ο φίλος με 4μελή οικογένεια να θέλει να πάρει αμάξι και να αλλάξει μοτέρ .... εκτός και αν κολλήσει και αυτός tuni-τιδα... οπότε συμφωνώ.
Γιατι ειναι δυσκολο να μπει ενας κομπρεσορας που θα το παει στα 200-220 αλογα......???
Ειναι ο δυσκολοτερος βελτιωσιμος κινητηρας οταν θες τρελα πραγματα...
Λεει οχι στην τουρπινα...και ναι στο κομπρεσορα σε νορμαλ ορια.....!!!!!!!
Απο εκει και περα ενα Μ5 κανει την διαφορα....

BMW523i
03-08-06, 20:39
Εγώ θα έλεγα να πας για το 523 σαν το δικό μου! Έχει όσοι δύναμη χρειάζεται το αυτοκίνητο για να κινείται άνετα! Μετά από 10 χρόνια στην φαμίλια μπορώ να πω για την 5αρα ότι είναι ΑΨΟΓΗ! Το δικό μου είναι του 1996 και έχει την αλουμινένια Μ52 η οποία λέγεται ότι έβγαλε προβλήματα! Θα δεις και στο βίντεο που γύρισα για να έχεις μιας πρώτης τάξεως άποψη για τη μπέμπα! Μια αντλία νερού ήταν το μόνο που αλλάχτηκε! Να πω ότι είχε και ένα πρόβλημα στο σασμάν τον 4αρτο χρόνο και αφού το εξέτασε η μαμά BMW παραδέχτηκε ότι ήταν ελαττωματικό και μας το άλλαξε εντελώς δωρεάν(είχε λήξη η εργοστασιακή εγγύηση)! Το αυτοκίνητο τα κάνει όλα! Ότι και να θελήσεις να κάνεις δεν θα σου πει όχι! Μετά από 10 χρόνια και ακόμη γυρίζουν κεφάλια και το χαζεύουν! Θα μπορούσα να γράψω και άλλα αλλά ας μην το κουράσω! Δεν ξέρω πως θα τα φέρει η ζωή αλλά εγώ δεν θα το πουλήσω ούτε σε 10 χρόνια!
http://youtube.com/watch?v=hs7A0i6XyFg

alex-kal
03-08-06, 21:37
Αποφάσισε τελικά ηρεμία ή γκάζι στο πάτωμα?
Δεν έχω οδηγήσει σειριακό δεν ξέρω.

:dblthumb2 καλά χιλιόμετρα

Ηρεμια , ηρεμία ...απλά ρωτάω σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι τέτοιο..
π.χ. στο C2 1.4 sensodrive το έχω κάνει χωρίς πρόβλημα..

Υ.Γ.Μετά από 2 ενισχυτές και 2 sub audiobanh , θα βγάλω στο σφυρί και την tv ..

alex-kal
03-08-06, 21:40
Νοίζω πως η τιμή των 24.000 είναι υπερβολική για τέτοιο αυτοκίνητο. 20.000 - 22.000 maximum και αν το αυτοκίνητο σερβιριζόταν σε εξουσιοδοτημένο.

Καλή τύχη

Aν σκεφτούμε ότι εδώ είναι Καλαμάτα (επαρχία δηλαδή) -το λέει και το nickname μου alex=Aλέξης kal=Καλαμάτα - και ότι για να έρθω πάνω να ψάξω, θα μου φύγουν 1-1,5 χιλιάρικο (ξενοδοχεία, φαγητά, ταξί,μηχανικοί κλπ) καλά είναι.
Αντί να τα δώσω στη ταλαιπωρία, θα τα πάρει αυτός εδώ που τη πουλάει.

alex-kal
03-08-06, 21:41
Για μια 4τραμελή οικογένεια το αυτοκίνητο είναι υπέροχο. Όμως, μετά την πενταετία - επταετία υποψιάζομαι ότι θα ζητήσει πολλά το εργαλείο. Σε p.m. μπορώ να σου δώσω λίστα από την εμπειρία που είχα μέχρι τα 156.000 χλμ.

Εχει 78.000 Km και σύμφωνα με φίλους και γνωστούς είναι καθαρή..
Ποτέ δεν άφησα κανένα αυτοκίνητό μου μαμά, απλά τώρα θα αρκεστώ μόνο στα αναλώσιμα και στα τρέχοντα ανταλακτικά..

alex-kal
03-08-06, 21:50
Φίλε μου το Ε39 είναι μιά χαρά , αλλά ως πρώην κάτοχος 520 steptronick σου λέω ότι τα χρήματα που σου ζητάει είναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
Mε πλήρες service book , Ελληνικό αμάξι , και full full full extra (όχι με κασετόφωνο έλεος ...) τα 24 χιλ να τα συζητήσουμε , αλλά για αμάξι με κασετώφωνο και αν κατάλαβα με κλασικό εξοπλισμό 20-21 ΤΟ ΠΟΛΥ και πάλι μόνο αν μηχανικά είναι ΑΨΟΓΟ.
Δες Χρυσή Ευκαιρία από 520 να "φαν και οι κότες"....


Εχω απαντήσει πιο πριν ότι θα μου έρθει σχεδόν στα ίδια λεφτά..
Απλά θα γλυτώσω τη ταλαιπωρία ..


Όσον αφορά το steptronick τα πράγματα ΔΕΝ είναι και πολύ καλά...
Ναι μπορέις να κάνεις αλλαγές με το γκάζι στο πάτωμα και ναι με το σειριακό επιλογέα κρατάς τη σχέση μέχρι τον κόφτη αλλά ΔΕΝ είναι manual με τίποτα και βγάζει ,αν το ζορίσεις , και βλαβούλες...
Κατά τα άλλα από handling , ποιότητα , άνεση και αίσθηση το 39άρι είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ , από επιδόσεις από στάση και ρεπρίζ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Βέβαια 200αρίζει και το παλιό δικό μου με αναρτήσεις, εξάτμιση και ζάντες από AC Schnitzer ήταν μουν@ρ@... και πολύ ταξιδιάρικο.


Κατά 98% θα είναι για ήρεμη οδήγηση..


Τέλος σκέψου ότι το Ε39 ειδικά το 520 άπαξ και το πάρεις το "παντρεύτηκες" ή θα χάσεις αρκετά λεφτά από αξία μεταπώλησης , οπότε ή πάρε ΠΑΡΑ πολύ καλό που να σε "φτιάχνει" ή ψάξε πολύ να βρεις αρκετά φτηνότερο.

Πονεμένη ιστορία: το toledo το πήρα 30.000 ευρώ πριν 3 χρόνια.
Του έριξα 7-8 χιλιάρικα (μπορεί και παραπάνω) και όταν στα 2 χρόνια πήγα να το πουλήσω όπως ήταν (με το ηχοσύστημα κλπ) μου είπαν : φίλε με 15.000 το πήρα (και χάρη μου κάνει) !!! Η μικτή μου ασφάλεια είναι στα 26.000 ευρώ, δε του βάζω φωτιά καλύτερα..περισσότερα θα πάρω..
Τελικά βρήκα να το δώσω στα 18.000 σε φίλο που το ξέρει το αυτοκίνητο..

alex-kal
03-08-06, 21:51
:offtopic: αλλά μήπως θα έπρεπε να ψάξεις για μία 530 ή έστω 525 για να μη ξενερώσεις εντελώς με τις επιδόσεις της 2.2?

Δε λέω ότι θα πας για κόντρες, αλλά όταν θελήσεις να κάνεις μία προσπέραση, απλά δε θα μπορείς με τα 170ΗΡ και το αυξημένο βάρος της Ε39.

Τα χρήματα στα 525 facelift είναι γύρω στα 24.000, άρα όπως είπε και o doctor πιο πάνω τα 2.2 πρέπει να παίζουν λίγο πιο κάτω.

Good luck!

Είπα στον εαυτό μου ότι αν δε με καλύπτει (ήταν από τα πρώτα μηνύματα εδώ ) θα την κάνω 530 και τέλος.. (μη βάλω κανέναν 540 auto και αγριέψω... χε χε)..

Action Man
04-08-06, 02:03
Πάρτο το όχημα!Έχει ο πατέρας μου μια 2.2lt και είναι πολύ ευχαριστημένος!

Action Man
04-08-06, 02:08
Καλαμάτα
Το ΣΚ θα είμαι κάτω.....αν δεις κόκκινη compact σφήρα.....εγώ θα είμαι!:drive2:

:offtopic:

alex-kal
04-08-06, 11:57
Επανέρχομαι με φρέσκα νέα:
Την είχα για 2 ώρες περίπου μέσα στη πόλη..
Ναι, δεν είναι επιδόσεων , αλλά είναι πραγματικά άλλο αυτοκίνητο.
Μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να το καταλαβαίνεις αλλά δε στο δείχνει κιόλας (νάναι καλά το κοντέρ).
Στο παρκάρισμα είναι ΤΕΛΕΙΑ !! απλά αφήνεις το φρένο και μπαίνει μόνη της.
Δεν ακούγεται τίποτα από μοτέρ μεριά και από αναρτήσεων/κλπ κλπ ..
Βρήκα αμέσως την θέση οδήγησης που μου ταιριάζει (είμαι 1.85 ύψος) και μου έδωσε την αίσθηση πολυθρόνας (αυτό ήθελα)..
Ο τρόπος που περνάει λακούβες είναι για σεμινάριο (το toledo μου κοπανάει ολόκληρο)..
....
.....
......
.......
........

ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΑ !!!
Από εβδομάδα (που θα έρθουν να πάρoυν το δικό μου) θα την έχω στο γκαράζ μου!!!

Υ.Γ. Μου δείνει και 1 χρόνο εγγύηση για ότι πάθει..

EVANGELOS
04-08-06, 12:13
Αν είναι έτσι καλορίζικο και καλώς ήλθες στην αρρώστια ... Καλά ταξίδια

Action Man
04-08-06, 12:14
Καλορίζικο!!

manosm3
04-08-06, 12:15
Καλοριζικο και καλοταξιδο!

alex-kal
04-08-06, 12:20
Ευχαριστώ....
Τώρα θα μπορώ να είμαι πραγματικό μέλος του club σας..

Υ.Γ. Μένει να παραιτηθώ από admin του www.seatclub.gr/forum

santo
04-08-06, 12:29
Καλοτάξιδο και Καλορίζικο!!
Καλά Χιλιόμετρα!!:yippee:

S38B38 Monsta
04-08-06, 12:40
Ευχαριστώ....
Τώρα θα μπορώ να είμαι πραγματικό μέλος του club σας..

Υ.Γ. Μένει να παραιτηθώ από admin του www.seatclub.gr/forum

Και να αλλάξεις και την υπογραφή σου :)

Καλορίζικο!

Snoopy
04-08-06, 14:21
Καλοτάξιδο και καλορίζικο

alex-kal
04-08-06, 17:14
Και να αλλάξεις και την υπογραφή σου :)

Καλορίζικο!

Την άλλαξα, την άλλαξα...
Λογικά την άλλη Δευτέρα θα είναι στα χέρια μου.. :)

MZ3
04-08-06, 20:53
και να μην παρετιθης απο το αλλο club να κατσεις εκει και να τους δηχνεις τον σωστο δρομο :-)

Geo_3D
04-08-06, 22:34
Ευχομαι να αποδειχτει η καλυτερη επιλογη και να περασετε τις καλυτερες στιγμες μαζι της

vasilis-E36
04-08-06, 23:33
καλοταξιδι!!

BMW523i
05-08-06, 15:50
Καλοτάξιδο και σιδερένιο! Άντε να γινόμαστε πιο πολλοί κάτοχοι Ε39!

alex-kal
05-08-06, 23:14
Καλοτάξιδο και σιδερένιο! Άντε να γινόμαστε πιο πολλοί κάτοχοι Ε39!

Αυτό το αμάξωμα , το ερωτεύτηκα από τη πρώτη στιγμή που το είδα..
Να που τελικά θα γίνω κάτοχος ενός τέτοιου.. :clap:

alexk
06-08-06, 11:40
Με το καλό και καλορίζικο και καλοτάξιδο το νέο εργαλείο!!!

alex-kal
08-08-06, 21:43
Πριν από λίγο το toledo δώθηκε και ταξιδεύει προς Αθήνα..
Λογικά από αύριο θα είμαι κάτοχος της 520..
Μέχρι το μεσημέρι , οι πρώτες εντυπώσεις..

alex-kal
11-08-06, 17:50
Για να μην ανοίγω καινούργιο topic , κάποιες ερωτήσεις:
Το αυτοκίνητο έχει φώτα xenon τα οποία (μου είπε αυτός που το πήρα) τα έχει βάλει μετά!
Είναι και η μεγάλη σκάλα? νομίζω πως είναι μόνο η μεσαία..
Τα ''πλυστικά'' μπεκ για τα φανάρια πως δουλεύουν?

Action Man
11-08-06, 19:33
Για να μην ανοίγω καινούργιο topic , κάποιες ερωτήσεις:
Το αυτοκίνητο έχει φώτα xenon τα οποία (μου είπε αυτός που το πήρα) τα έχει βάλει μετά!
Είναι και η μεγάλη σκάλα? νομίζω πως είναι μόνο η μεσαία..
Τα ''πλυστικά'' μπεκ για τα φανάρια πως δουλεύουν?
Τα μπεκ λειτουργουν με αναμενα φωτα
πατας το μοχλο και μαζι με τους υαλοκαθαριστηρες λειτουργουν και αυτα

saikoE39
11-08-06, 21:42
Σε εμενα μετα απο καθε 5 πατηματα του μοχλου....
Δουλευουν τα μπεκ....
(αν δεν κανω λαθος...)

MZ3
11-08-06, 21:57
Σε εμενα μετα απο καθε 5 πατηματα του μοχλου....
Δουλευουν τα μπεκ....
(αν δεν κανω λαθος...)


σε ολα ετση πρεπει να ειναι αρκη να ειναι τα φωτα ανοιχτα

alex-kal
11-08-06, 22:52
Tο ξαναρωτάω γιατί νομίζω πως βλέπω όνειρο: τι κατανάλωση πρέπει να έχει /100 Km ??
Βλέπω από 9.2-10.1 l/100 Km ..
Μήπως γράφει ότι θέλει? οι τυποιπιοιμένες μετρήσεις γενικά με αφήνουν αδιάφορο , στη πόλη παίζεται το παιχνίδι.. (είχα στο προηγούμενο από 18 -23).

MZ3
11-08-06, 22:56
αυτο που γραφει ειναι ενα συνολο χιλιομετρον μικτα χιλιομετρα και δεν ειναι στηγμοιεα
μηδενησε την καταναλωση ενο κηνεισε στην πολη και θα δεις καπως πιο αυξημενη καταναλωση
εως 14 στη πολη καλα ειναι

alex-kal
11-08-06, 23:34
Ναι, το κατάλαβα πως έχει μόνο μέση κατανάλωση..
Αυτό το νούμερο το είδα εκτός πόλης με μέση ταχύτητα 80 Km/h ..
Ερχόμουν χαλαρά και απόρησα.
Οταν το πήρα έγραφε 10.1 l/100 km , εδώ και 2 μέρες δεν είχε αλλάξει καθόλου.
Το μηδένισα και είδα αυτή τη τιμή..

Geo_3D
11-08-06, 23:37
Ειναι απολυτα φυσιολογικη η τιμη αυτη που σου εδειξε.
Φαντασου οτι του Νιαου (Ε46 2.2 cabrio) την τελευταια φορα που το ειδα ειχε μ.κ 10.9

BMW523i
11-08-06, 23:37
Πάνω κάτω εκεί είναι η κατανάλωση! Άντε να το φτάσεις στα 14 λτ./100χιλ. μάξιμουμ(Συνέχεια στην τσίτα τα γκάζια)! Σε καταλαβαίνω γιατί και φιλαράκι με ΤΤ(180ps) μαμά δεν μπορούσε να ρίξει την κατανάλωση στα νούμερα τα δικά μου και μου έλεγε αποκλείεται καίει περισσότερο(τελικά το πούλησε)!!!! Για τα κυβικά και το μέγεθος του αυτοκινήτου μπορώ να το πω πάρα πολύ οικονομικό!!

alex-kal
12-08-06, 06:40
Aλλο: με το service τι γίνεται?
Ρώτησα από αυτόν που το πήρα (είναι συνεργείο BMW) και μου είπε κάθε 25.000 Km !!
Πολλά δεν είναι?
Το βιβλίο service δείχνει ότι έχουν γίνει ανά 20.000 Km..

BMW523i
12-08-06, 08:19
Κάθε 10.000 αλλάζω λάδια εγώ! Είναι καλύτερα να μην το κάνεις κάθε 25.000!

alex-kal
12-08-06, 22:20
Κάθε 10.000 σκεφτόμουν και εγώ ..
Δηλαδή ανά 10 αλλάζω λάδια , φίλτρο? Τα υπόλοιπα (μπουζί κλπ ) κάθε πότε?
Οταν γυρίζω το κλειδί , ανάβουν κάτι πράσινες παύλες (νομίζω 5 είναι).
Τι είναι αυτό? κάποια σχέση έχουν με το service από ότι θυμάμαι να έχω διαβάσει..

Geo_3D
12-08-06, 22:40
Οταν θα σβησουν ολα τα πρασινα τετραγωνακια θα σου αναψουν μετα κατι πορτοκαλι ενδειξεις (oilservice,inspection I ,inspection II)
Για το τι σημαινει το καθε ενα δες εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=1598)

Geo_3D
12-08-06, 22:48
Τα πρασινα αυτα τετραγωνακια να σου πω οτι θα σβηνουν με τον καιρο αναλογα τον τροπο οδηγησης και τα χλμ που κανει το αμαξι.Οποτε οταν σβησουν ολα παει να πει οτι ηρθε η ωρα για το service.

alex-kal
12-08-06, 22:54
Ευχαριστώ.. :)
Καινούργια νέα από πλευράς κατανάλωσης: ξεθάρεψα λιγάκι και άρχισα να το πατάω.. έγραψε 11.9 l/100 Km ... και πάλι πολύ καλά είναι..
Κάτι άλλο : μου είπε γνωστός ότι οταν το βάζω στο σειριακό και ανάβει η ένδειξη
DS είναι μεν ακόμα αυτόματο αλλά με sport αλλαγές (πιο ψηλά) ..
Εγώ νόμιζα ότι έγραφε D5 γιατί μετά τον έβαζα και μια προς το - για να αρχίσω να αλλάζω μόνος μου..
Δηλαδή έχει 3 προγράμματα: D,DS,σειριακό ?

Strax
17-08-06, 11:46
Δηλαδή έχει 3 προγράμματα: D,DS,σειριακό ?

Ναι, έτσι είναι!

EVANGELOS
17-08-06, 14:59
Ευχαριστώ.. :)
Καινούργια νέα από πλευράς κατανάλωσης: ξεθάρεψα λιγάκι και άρχισα να το πατάω.. έγραψε 11.9 l/100 Km ... και πάλι πολύ καλά είναι..
Κάτι άλλο : μου είπε γνωστός ότι οταν το βάζω στο σειριακό και ανάβει η ένδειξη
DS είναι μεν ακόμα αυτόματο αλλά με sport αλλαγές (πιο ψηλά) ..
Εγώ νόμιζα ότι έγραφε D5 γιατί μετά τον έβαζα και μια προς το - για να αρχίσω να αλλάζω μόνος μου..
Δηλαδή έχει 3 προγράμματα: D,DS,σειριακό ?

To DS=Drive Sport "κρατάει" τις σχέσεις παραπάνω σε αντίθεση με το D=Drive που αλλάζει στο θεωρητικά οικονομικότερο έυρος rpm.
Επίσης με το DS κάνει αμέσως kick down (κατέβασμα) με τέρμα πατημένο γκάζι.
Αν όμως (όπως εγώ στο παλιό μου 520) οδηγείς συνεχώς με DS ή με σειριακό και αλλαγές στον κοντά στον κόφτη δυστυχώς η κατανάλωση θα εκτοξευθεί...

alex-kal
17-08-06, 22:49
Πράγματι, στο φανάρι μερικές φορές βάζω το DS και μόλις βάλει δευτέρα το γυρνάω σε D και πάω χαλαρά..
Αλλά το ξεκίνημα του D σε χαλαρούς ρυθμούς , είναι άλλο πράμα!! :)
Α, οι τσιμούχα στη πόρτα του οδηγού έχει κάνει μια ρωγμή των 30 cm περίπου!!
Το ψάκασα με σπρέυ σιλικόνης αλλά δεν μου αρέσει να το βλέπω! Να την αλλάξω? το σίγουρο είναι ότι δε μπάζει ούτε νερά , ούτε αέρα..
Απλά όταν ανοίγω τη πόρτα, το παρατηρώ λίγο και δεν έχω μάθει σε τέτοια!!

EVANGELOS
18-08-06, 17:49
Πράγματι, στο φανάρι μερικές φορές βάζω το DS και μόλις βάλει δευτέρα το γυρνάω σε D και πάω χαλαρά..
Αλλά το ξεκίνημα του D σε χαλαρούς ρυθμούς , είναι άλλο πράμα!! :)
Α, οι τσιμούχα στη πόρτα του οδηγού έχει κάνει μια ρωγμή των 30 cm περίπου!!
Το ψάκασα με σπρέυ σιλικόνης αλλά δεν μου αρέσει να το βλέπω! Να την αλλάξω? το σίγουρο είναι ότι δε μπάζει ούτε νερά , ούτε αέρα..
Απλά όταν ανοίγω τη πόρτα, το παρατηρώ λίγο και δεν έχω μάθει σε τέτοια!!

Ρωγμή η τσιμούχα ?? εννοείς σκίσιμο ή εννοείς το πλαστικό από την έξω μεριά πρίν το τζάμι ???
Όπως και να έχει αν σε χαλάει αλαξέ το το Ε39 είναι για χλιδές ... Αν έχεις όρεξη ψάξε και AC-Schnitzer αναρτήσεις (100% καλύτερο handling και όχι κούτσουρο) και αν σου αρέσει να το ακούς , ΑC εξάτμιση από τελικό , μαζί με 17 AC 5-άκτινες και θε γίνει σαν αυτό που πούλησα (και που μου λείπει ....:love: )

alex-kal
18-08-06, 19:43
Oταν κλείνεις τη πόρτα, η τσιμούχα πιέζεται ..
Από τη πίεση , πρέπει να έχει ''σκάσει'' και δεν έχω μάθει σε τέτοια θέα!! :)
Μάλλον θα το αφήσω έτσι ...

alex-kal
20-08-06, 15:54
Και συνεχίζω:
Σήμερα με 42 βαθμούς (τόσο έγραφε το σύστημα) το a/c τα πάει περίφημα.
Στο παλιό μου αυτοκίνητο, πολλές φορές έπρεπε να το βάλω στο full, στη 520 στα 2/3 είναι υπάερ αρκετό..
Εχει πολύ καλό a/c τελικά..
Αλλό: πόσα lit έχει το τεπόζιτο βενζίνης?
Στα χαρτιά του αυτοκινήτου, δεν βρήκα manual και ψάχνομαι παντού (από το εσωτερικό του, μέχρι το χώρο του μοτέρ)..
Δίπλα στο ψυγείο , έχει ένα τεποζιτάκι . Το άνοιξα και είδα μέσα ένα δείκτη να επιπλέει αλλά δεν το κόβω για νερό/παραφλού .. τι είναι??
Λογικά σαν αυτόματο , θα υποφέρει/τρώει πιο γρήγορα τα φρένα του.
Πως μπορώ να ξέρω σε τι κατάσταση είναι χωρίς να βγάλω τροχό?
Φυσικά αυτός που μου το πούλησε , μου είπε ότι έχει αλλάξει τακάκια . Εγώ δεν πιστεύω τίποτα αν δεν το δω.. σωστά?

Geo_3D
20-08-06, 16:11
63-65lt το ντεποζιτο

alex-kal
24-08-06, 21:24
Σήμερα είχα την ιδέα να πάω για καφεδάκι στο Τουριστικό Ταϋγέτου..
Εδειξε πολύ καλή συμπεριφορά στις ανηφόρες, δε χρειάστηκε καν να το βάλω σε σειριακό..
Το έβαλα στο DS για να δω διαφορές , και είδα ότι στις κατηφόρες δεν ανέβαζε ταχύτητα και έτσι με ''φρέναραν'' λίγο ώστε να μη πατάω πολύ φρένο..
Στις ανηφορικές φουρκέτες ήταν έτοιμο την στιγμή που πάταγα γκάζι και πεταγόταν μπροστά.. (ούτε κρεμάσματα, ούτε τίποτα)..
Τελικά τι αξίζει στις ανηφορικές διαδρομές: το D ή το DS ?

Πολύ καλές εντυπώσεις..

BMW523i
24-08-06, 21:55
Το ντεπόζιτο είναι 70 λίτρα!

millionairesteam
25-08-06, 08:57
:dblthumb2 θα μεινεις απολυτα ευχαριστημενος οπως εγω με το 530 μου,θα περνας ανετα,γρηγορα με ασφαλεια και θα εισαι και μαγκας!:nod: :cheers:

alex-kal
25-08-06, 10:36
Απορία: το κουμπάκι της ανακύκλωσης αέρα έχει 2 φωτάκια!!
Τι είναι το καθένα?
Υ.Γ. Τρόμαξα να καταλάβω το τέρμα πάνω και τέρμα κάτω κουμπάκι , που είναι για ξεθάμπωμα μπροστά παρμπρίζ και πίσω αντίσταση.. :)

Snoopy
25-08-06, 10:56
Το δεξί φωτάκι είναι φουλ ανακύκλωση, το αριστερό διαλέγει μόνο του αν θα κάνει ανακύκλωση ή αν θα βάλει και άέρα απο έξω. (χρήσιμο αν καπνίζεις ή έχεις τη συνήθεια να κλάνεις οδηγώντας)... Αφού μπάξει τον σχετικό καθαρό αέρα μετά γυρίζει σε ανακύκλωση.
Το ίδιο ισχύει και αν ο εξωτερικός αέρας είναι χάλια. Γυρίζει σε ανακύκλωση και βάζει πάλι απο έξω όταν είναι πιό καθαρός...

Προσοχή όμως μπερδεύεται στο πολύ κρύο.

Αν το έχεις αναμένο με καλοριφέρ δηλαδή, τότε βάζει απο έξω όλη την παγωνιά...

alex-kal
25-08-06, 11:29
Ευχαριστώ padapanta.. :)
Η φτερωτή μπροστά από το ψυγείο νερού, δουλεύει μαζί με το στρόφαλο? δηλαδή είναι συνδεδεμένη μαζί του ή ανεξάρτητα..
Κάποιες στιγμές σε μποτιλιάρισμα (όπου λογικά ανεβάζει λίγο θερμοκρασία) μόλις πατάω γκάζι να φύγω, κάνει να αμερικάνικο V8 , φοβερός θόρυβος!!

Snoopy
25-08-06, 11:30
Μερικοί βάζουν και διακόπτη για να δουλεύει η φτερωτή κατ επιλογήν. Που να ακούσεις φτερωτή αλουμινένια με κλίση στα πτερύγια, after market, πως κάνει... λες πάει με ρούφηξε τώρα...

alex-kal
25-08-06, 11:33
Μια τέτοια πλαστική φτερωτή , την έχει μπροστά (πίσω ακριβώς από τη μάσκα) με κλίση στα πτερύγια..
Αλήθεια , μπορώ να βρω αλουμινένια? ο θόρυβος είναι καταπληκτικός ως ψαρωτικός!!
Λες και οδηγάω 540 V8 με ΧΧΧΧ άλογα!!! :)

Snoopy
25-08-06, 11:45
ναί και μάλιστα έχει και ρυθμιστή κλίσης στα πτερύγια...

http://www.alamomotorsports.com/pmc/CatImages/PG17-L3.gif

δες εδώ

http://www.alamomotorsports.com/pmc/Cat_page16.html

Geo_3D
25-08-06, 12:11
Μια τέτοια πλαστική φτερωτή , την έχει μπροστά (πίσω ακριβώς από τη μάσκα) με κλίση στα πτερύγια..
Αλήθεια , μπορώ να βρω αλουμινένια? ο θόρυβος είναι καταπληκτικός ως ψαρωτικός!!
Λες και οδηγάω 540 V8 με ΧΧΧΧ άλογα!!! :)
Ωχ ωχ ωχ ωχ
Βλεπω μια μετατροπη να ερχεται απτο βαθος..........

alex-kal
25-08-06, 12:16
Του χρόνου ίσως , σίγουρα όχι φέτος.. :) :)

EVANGELOS
25-08-06, 15:48
Σήμερα είχα την ιδέα να πάω για καφεδάκι στο Τουριστικό Ταϋγέτου..
Εδειξε πολύ καλή συμπεριφορά στις ανηφόρες, δε χρειάστηκε καν να το βάλω σε σειριακό..
Το έβαλα στο DS για να δω διαφορές , και είδα ότι στις κατηφόρες δεν ανέβαζε ταχύτητα και έτσι με ''φρέναραν'' λίγο ώστε να μη πατάω πολύ φρένο..
Στις ανηφορικές φουρκέτες ήταν έτοιμο την στιγμή που πάταγα γκάζι και πεταγόταν μπροστά.. (ούτε κρεμάσματα, ούτε τίποτα)..
Τελικά τι αξίζει στις ανηφορικές διαδρομές: το D ή το DS ?

Πολύ καλές εντυπώσεις..

Εγώ σε ανηφορικές (π.χ. τελευταίες ανηφορικές πριν την Τρίπολη) το πήγαινα DS για να μπορώ να κατεβάσω αν ήθελα χειροκίνητα και να κρατάει τις σχέσεις παραπάνω. Το πρόβλημα με το D στην ανηφόρα είναι ότι θα ανεβάσεις rpm οπότε θα ανεβάσει και σχέση και τελικα θα βρεθείς να πηγαίνεις με την οικονομικότερη (συνήθως 3ή) και 3000rpm που ο S50 2.0LT δεν θα έχει καθόλου ροπή...

alex-kal
27-08-06, 23:10
Aλλη μια απορία:
Εχω από το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, μια οθόνη με DVD κλπ κλπ την Kenwood 725 ...
Σκεφτόμουν να την δώσω και να βάλω τη μαμά TV αλλά κάποιος μου είπε ότι η μαμά TV δεν πιάνει καλά τηλεόραση!!
Είναι αλήθεια αυτό? Αξίζει να βρω μια μαμά οθόνη κλπ κλπ.. ??

alex-kal
27-08-06, 23:11
Αλλη μια:
Στην οροφή , αυτό το τετραγωνάκι ..... τι είναι????

e39_528
28-08-06, 00:15
Αλλη μια:
Στην οροφή , αυτό το τετραγωνάκι ..... τι είναι????
Ειναι για το τσιγαρο.Και για την TV που ειπες πιανει τζαμι απλα στεις ρυθμισεις θα το εχεις χωρα Albania η Andora και οχι Greece.

alex-kal
28-08-06, 11:08
Ειναι για το τσιγαρο.Και για την TV που ειπες πιανει τζαμι απλα στεις ρυθμισεις θα το εχεις χωρα Albania η Andora και οχι Greece.

Λογικά αν ανιχνέυσει καπνό , θα βάζει πιο δυνατά τον κλιματισμό (δε πιστεύω να μου ρίξει καμμία σφαλιάρα αν καπνίζω μέσα .. :) :) )
Αlbania έχω βάλει και στο 725 ... άρα μάλλον δεν ήξεραν να το ρυθμίσουν και νόμιζαν ότι δεν πιάνει καλά..

alex-kal
28-08-06, 11:10
Κάτι άλλο: η μαμά TV δουλέυει χωρίς navi ?
Πήγα να ρωτήσω τιμή μόνο οθόνη και tuner και μου είπαν ότι δουλεύει μόνο μαζί με όλα navi+tv+ κλπ κλπ..
Navi προς το παρόν έχω στο τηλέφωνό μου (ΗP 6515 με ενσωματομένο GPS)..

Panoz
28-08-06, 12:03
Κάτι άλλο: η μαμά TV δουλέυει χωρίς navi ?
Πήγα να ρωτήσω τιμή μόνο οθόνη και tuner και μου είπαν ότι δουλεύει μόνο μαζί με όλα navi+tv+ κλπ κλπ..
Navi προς το παρόν έχω στο τηλέφωνό μου (ΗP 6515 με ενσωματομένο GPS)..

Άλλο το navi και άλλο η τηλεόραση. Είναι ξεχωριστά modules. Αυτό που χρειάζεται για να δουλέψει η τηλεόραση, είναι η κέντρική μονάδα με την οθόνη στο ταμπλώ και η μονάδα της τηλεόρασης μαζί με τη καλωδίωση και τη κεραία (μπαίνει πίσω).

alex-kal
28-08-06, 12:13
Ωραία, μαθαίνω σιγά-σιγά.
Είναι ένας τύπος εδώ που μου ζήτησε 3.000 ευρώ για όλα κομπλέ!!
Κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει για τα μισά λεφτά..

Panoz
28-08-06, 12:18
Ωραία, μαθαίνω σιγά-σιγά.
Είναι ένας τύπος εδώ που μου ζήτησε 3.000 ευρώ για όλα κομπλέ!!
Κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει για τα μισά λεφτά..

Σωστά διάβασες! Ρίξε μια ματιά στο e-bay καιπιστεύω ότι θα βρείς αυτό που θές.

Strax
28-08-06, 14:40
Μια ρεαλιστική τιμή, με όλα κομπλέ τοποθετημένα, είναι γύρω στα 2000-3000€ και φυσικά όλα τα βασικά κομμάτια μεταχειρισμένα. Επειδή ακριβώς μιλάμε για μεταχειρισμένα κομμάτια η τιμή μπορεί να έχει μεγάλες αποκλίσεις.

alex-kal
29-08-06, 21:20
Προς το παρόν, ας βάλω τη δικιά μου..
Αλλο: τι παίζει με τα λάδια σασμάν? κάθε πότε θέλουν αλλαγή?
Σε λίγο θα είμαι στα 80.000 Km αλλά δεν έχω αναλυτικά τι έχει γίνει στα προηγούμενα service, μόνο μια σφραγίδα ότι έχουν γίνει..
Υπάρχει μαζί και φίλτρο λαδιού του σασμάν? κάπου διάβασα για αλλαγές κξάθε 20-30.000 Km !! αξίζει το κόπο?

e39_528
31-08-06, 01:29
Προς το παρόν, ας βάλω τη δικιά μου..
Αλλο: τι παίζει με τα λάδια σασμάν? κάθε πότε θέλουν αλλαγή?
Σε λίγο θα είμαι στα 80.000 Km αλλά δεν έχω αναλυτικά τι έχει γίνει στα προηγούμενα service, μόνο μια σφραγίδα ότι έχουν γίνει..
Υπάρχει μαζί και φίλτρο λαδιού του σασμάν? κάπου διάβασα για αλλαγές κξάθε 20-30.000 Km !! αξίζει το κόπο?
Αν ειναι στιπτρονικ ZF.HP-50 δεν αλλαζεις ποτε μη το πιραζεις,φιλτρο ειχαν τα πολι παλια αυτοματα,

alex-kal
06-09-06, 11:08
Επανέρχομαι και πάλι..
Η ΤV μπήκε (η Kenwood , όχι η μαμά) με αντάπτορα στο πλαίσιο και είναι προσωρινά οκ.. (μου λείπει το καλώδιο για το τιμόνι και ένα ακόμα για ipod)..
Το ερώτημά μου αυτή τη φορά είναι :
Ποιά η διαφορά του D με το DS στο αυτόματο.
Παρατήρησα ότι αλλάζει λίγο πιο απότομα (δεν πατινάρει στις αλλαγές) !!
Υπάρχει κάποια άλλη διαφορά?
Αα, η κατανάλωση μικτή μέσα στη πόλη φτάνει τα 11.5-12 το πολύ l/100 Km !!! ακριβώς τα μισά από αυτή που είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου!! (σε ένα χρόνο θα κάνω απόσβεση μόνο από τις βενζίνες) !!

e39_528
08-09-06, 18:16
Επανέρχομαι και πάλι..
Η ΤV μπήκε (η Kenwood , όχι η μαμά) με αντάπτορα στο πλαίσιο και είναι προσωρινά οκ.. (μου λείπει το καλώδιο για το τιμόνι και ένα ακόμα για ipod)..
Το ερώτημά μου αυτή τη φορά είναι :
Ποιά η διαφορά του D με το DS στο αυτόματο.
Παρατήρησα ότι αλλάζει λίγο πιο απότομα (δεν πατινάρει στις αλλαγές) !!
Υπάρχει κάποια άλλη διαφορά?
Αα, η κατανάλωση μικτή μέσα στη πόλη φτάνει τα 11.5-12 το πολύ l/100 Km !!! ακριβώς τα μισά από αυτή που είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου!! (σε ένα χρόνο θα κάνω απόσβεση μόνο από τις βενζίνες) !!
To DS ειναι σπορτ προγραμα καλυτερες αλαγες γεμιζουν οι ταχυτητες,και για να βγαλεις τελικη μονο με DS!

alex-kal
08-09-06, 19:20
Tελικά ίσως να δείχνει παράξενο αλλά : δεν ξαναπαίρνω αυτοκίνητο με συμπλέκτη !!!!
Είμαι τόσο ενθουσιασμένος , που μόλις βλέπω συμπλέκτη.... βγάζω σπυριά!!! :)
Σίγουρα θα υπάρχουν και πιο εξελιγμένα αυτόματα σασμάν, αλλά αυτό είναι το κάτι άλλο..
Μένει να δοκιμάσω τα SMG τώρα.. (έχω κλείσει σε φίλο με Μ3 SMG να κάνω βόλτα τις επόμενες μέρες)..
Τώρα που το θυμήθηκα : την Κυριακή θα βρίσκομαι Αθήνα από το πρωί..
Αν είναι κανένας ελεύθερος... pm..

Geo_3D
08-09-06, 20:18
Μένει να δοκιμάσω τα SMG τώρα.. (έχω κλείσει σε φίλο με Μ3 SMG να κάνω βόλτα τις επόμενες μέρες)..
Βλεπω τις επομενες μερες αγγελια...
"Πωλειται 520Α Ε39 για χαρη μιας Μ3 Ε46 SMG...":D

Τώρα που το θυμήθηκα : την Κυριακή θα βρίσκομαι Αθήνα από το πρωί..
Αν είναι κανένας ελεύθερος... pm..
Να γινουν οι καφεδες λεω!!!
Κανονισε με Παντελο (Action Man)

alex-kal
08-09-06, 20:54
M3 δεν μου αρέσει λόγω χώρων..
Μ5 και εφόσον είναι αυτόματη......... ποτέ μη λες ποτέ.. :)
Παντελή, θα σε πάρω τηλέφωνο...

alex-kal
10-09-06, 20:18
Tελικά δεν πήρα κανέναν τηλ. γιατί προέκυψε κάτι και γύρισα σχετικά νωρίς πίσω..
Το αυτοκίνητο στο ταξίδι είναι καταπληκτικό..
Εντάξει δεν είναι και φονιάς , αλλά ταξιδεύει με πολύ ηρεμία και δεν δείχνει την ταχύτητά του , ούτε και στα 180 Km/h..
Το αυτόματο: έχω βάλει το cruise control και το βλέπω να κατεβάζει μόνο του!! για να κρατήσει την ταχύτητα που του είχα ορίσει.. δεν ξέρω αλλά με έπιασαν τα γέλια.. κατεβάζει και ανεβάζει ταχύτητες μόνο του!! :)

Υ.Γ. Τα 180 τα έπιασα κυνηγώντας ένα EVO 9άρι με Καλαματιανές πινακίδες αλλά τελικά δεν τον ήξερα.. (ναι, τον πρόλαβα).. :)

alex-kal
26-09-06, 19:06
Τελικά , δύσκολα θα σας αφήσω ήσυχους:
Κάποιος μου είπε ότι τρώνε εύκολα τα σινεμπλόκ μπροστά ή και πίσω!!
Είναι σωστό αυτό? προτείνετε να τα τσεκάρω ?


Υ.Γ. Εμαθα να το πηγαίνω και λίγο με το πλάϊ ...
Γέλιο έχει.. :ices_ange

alex-kal
28-10-06, 06:45
Για να μην ανοίγω άλλο τοπικ:
α) Εχω το τιμόνι με τις 4 ακτίνες.. υπάρχει δυνατότητα να βάλω αυτό με τις 3 ??
Νομίζω πως είναι πιο όμορφο..
β) Εχω φάει το κόσμο να βρω καλώδιο για να συνδέσω το τιμόνι με την tv..
Εδώ μου λένε ότι η Kenwood άλλαξε αφεντικό και σε 2-3 μήνες ΙΣΩΣ να έχουν..

saikoE39
28-10-06, 23:09
Μπορεις να βαλεις αυτο το με τις 3......:rockon:
Δεν ξερω για τα συνεμπλοκ..δεν τα εχω αλλαξει ποτε.....
Αλλα κοιτα τα δεν χανεις τπτ....
Εμενα μου κανει κολπα η επαναφορα στο τιμονι(δεν ξερω αν το λεω και σωστα)...και εχω νευρα.....:jumpgirl:

MZ3
29-10-06, 07:34
Μπορεις να βαλεις αυτο το με τις 3......:rockon:
Δεν ξερω για τα συνεμπλοκ..δεν τα εχω αλλαξει ποτε.....
Αλλα κοιτα τα δεν χανεις τπτ....
Εμενα μου κανει κολπα η επαναφορα στο τιμονι(δεν ξερω αν το λεω και σωστα)...και εχω νευρα.....:jumpgirl:



καιρος για ευθηγραμηση μαλον..

Action Man
10-06-07, 18:26
Λοιπόν,το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ASC.....το οποίο ενώ πατάς το κουμπάκι δεν απενεργοποιήτε πλήρως...
Μένει ενεργοποιημένο το κωλοσύστημα που δεν αφήνει του πίσω τροχούς να βγούν εκτός τροχιάς....(traction???δεν ξέρω την ονομασία των κωλοηλεκτρονικών....και δεν με ενδιαφέρει να την μάθω....απλά θα θελα να μην υπήρχαν...)
Το αυτοκίνητο δεν ξέρω πόσο καιρό θα το έχω στα χέρια μου(ήταν του πατέρα μου απο καινούργιο).....αλλά όσο καιρό και να το έχω, θέλω να βρεθεί λύση και να απενεργοποιήτε αυτή η μ@λ@κι@....
Ξαναλέω,οτι το κουμπακι γράφει σκέτο "ASC"....oxi "ASC+" κτλ...
Βοηθήστε καλοί μου φίλοι στην μόνιμη απενεργοποίηση αυτής τησ ιστορίας που "βοηθάει" το αυτοκίνητο να μη χάνει την τροχία του...???!!???
Έχω φτάσει σε σημείο να κυκλοφορώ μόνο την Ε30,γιατί όταν οδηγώ την 39 σπάζομαι με το παλιοσύστημα φρούρισης πίσω τροχών..
Δεν με νοιάζει αν θα χρειαστεί να επέμβω στον εγκέφαλο....θέλω να τελειώνει αυτή η ιστορία.
Το όχημα είναι 2.2lt χειροκίνητο.
Ευχαριστώ

Υ.Γ.
Η 325ti που είχα είχε πλήρες απενεργοποίηση με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού(dsc)

http://img519.imageshack.us/img519/9846/913schn1.jpg (http://imageshack.us)

BMW523i
10-06-07, 21:24
Και εγώ αυτό έχω αλλά απενεργοποιείται με ένα απλό πάτημα! Αλλιώς βγάλσιμο ενός φις που είναι πάνω στην πεταλούδα του αέρα!
http://img110.imageshack.us/img110/9366/fisgw6.th.jpg (http://img110.imageshack.us/my.php?image=fisgw6.jpg)
Πάντα μιλάμε για το απλό ASC

Action Man
11-06-07, 01:10
Και εγώ αυτό έχω αλλά απενεργοποιείται με ένα απλό πάτημα! Και εγώ αυτό έχω αλλά απενεργοποιείται με ένα απλό πάτημα! Αλλιώς βγάλσιμο ενός φις που είναι πάνω στην πεταλούδα του αέρα!
http://img110.imageshack.us/img110/9366/fisgw6.th.jpg (http://img110.imageshack.us/my.php?image=fisgw6.jpg)
Πάντα μιλάμε για το απλό ASC

Yποτίθεται οτι και το δικό μου το απλό είναι....αλλά συστηχώς δεν απενεργοποιήτε πλήρως.
Θα δοκιμάσω να βγάλο την φίσα.Ευχαριστώ.

Y.Γ
Πρίν λίγες μέρες οδήγησα και μια 330 με το ίδιο "πρόβλημα"..