PDA

Επιστροφή στο Forum : Turbo ή Kompressor ?


VanVIC
06-11-06, 20:42
Ρώτησα τον "Άλέκο" στο Αργος για light αναβάθμιση του 3λιτρου Μ54 και εκεί που περίμενα να μου πεί για κάποια λύση turbo (ως "πατριάρχης" του turbo) αυτός μου πρότεινε το 1ο στάδιο kompressor της Ιnfi...:confused:
Απο 231 ίππους παέι +50 (286 σύμφωνα με το site της ετιαρείας). Λεέι οτι δεν χρειάζεται και intercooler γιατί δουλέυει σε χαμηλή πίεση. Επίσης λέει οτι είναι και αξιόπιστη αναβάθμιση.
Απ΄την άλλη βλέπω το site της da-motorsport και δίνει 350 ίππους στην turbo αναβάθμιση στον συγκεκριμένο κινητήρα. Το project έχει γίνει σε Ζ4 και η δουλειά φαίνεται πολύ προσεγμένη ακόμα και στις λεπτομέρειες.

Το θέμα είναι, ΟΚ αποφασίζεις να κάνεις το βήμα, τι γίνεται μετά, αν παρουσιαστουν προβλήματα (έστω και μικρά)? Σε ποιόν θα τρέχεις να τα φτιάχνεις?:(

SPIROS Z3
06-11-06, 20:50
Μήπως μπόρεις να μου πείς το site του ''Αλέκου'' και του da-motorsport?

VanVIC
06-11-06, 20:56
Ο Αλέκος δεν έχει site, είναι στο Αργος ο επίσημος αντιπρόσωπος της ΒΜW.
Σχετικά με το την da-motorsport.com είναι Τουρκία.

Dim77
06-11-06, 21:10
Μάλλον άσε τη da-motorsport στην ησυχία της και πήγαινε στον Καρρά που από όλη την Ελλάδα μόνο καλά λόγια ακούς.
Τα κιτ της infinitas είναι πολύ καλά. Και όλοι οι γερμανοί βελτιωτες προτείνουν αποκλειστικά compressor.

SPIROS Z3
06-11-06, 21:13
θα μπορουσα να ειχα το τηλέφωνο του ''αλεκου''

EDDIE_S
07-11-06, 00:40
Χωρίς intercooler; Στην Ελλάδα;

EVANGELOS
07-11-06, 17:12
1) DA-MOTORSPORT = άστο καλύτερα...
2) Τούρμπο στον valvetronic = άστο καλύτερα
3) Bolt on supercharger kits είδικα για τον Μ54 = καλύτερη επιλογή , από infinitas έως active-autowerke και vf... ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
4) Intercooler με 0.4bar παλεύεται ... αν θες για να είσαι έτοιμος για stg2 βάλτο από τώρα ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙ...
5) Αλέκος = 27510-25616, 243352 (λίγο search στο φόρουμ δε βλάπτει...)

tasan
08-11-06, 14:17
1) DA-MOTORSPORT = άστο καλύτερα...
2) Τούρμπο στον valvetronic = άστο καλύτερα
3) Bolt on supercharger kits είδικα για τον Μ54 = καλύτερη επιλογή , από infinitas έως active-autowerke και vf... ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
4) Intercooler με 0.4bar παλεύεται ... αν θες για να είσαι έτοιμος για stg2 βάλτο από τώρα ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙ...
5) Αλέκος = 27510-25616, 243352 (λίγο search στο φόρουμ δε βλάπτει...)

Παιδια εδώ και πολύ καιρό η ΒMW Hellas έχει διακόψει την συνεργασία της με τον Καρρά στο Άργος, ο οποίος δεν είναι πλέον επίσημος αντιπρόσωπος. Όποιος είναι δυσπιστος μπορεί να το τσεκάρει και από το site της BMW.Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο Καρράς δεν είναι καλό συνεργείο και προπάντων καλός βελτίωτής.

doros-hm-26
08-11-06, 19:13
το τουρμπο σε Μ54 συνεπαγεται με λυσιμο μοτερ (ενισχυμενος στροφαλος-μπιελες, πιστονια χαμηλης συμπιεσης) με λιγα λογια αλλαζονται περισσοτερα μηχανικα μερη απο οτι θα αλλαζοτανε με υπερκυβισμο σε 3.3 ασε που ειναι μια βελτιωση που την κανουν μονο αμερικανοι και τουρκοι και επειδη εμεις εμπιστευομαστε μονο τους γερμανους το αποκλειουμε. ο κομπρεσορας απο την αλλη χρησιμοπιειται απο ολους τους γερμανους βελτιωτες και δεν χρειαζεται να ανοιχτει ο κινητηρας, σε κινητηρες ομως που ειναι ατμοσφαιρικοι η υπερπληρωση δεν ειναι ευκολο πραγμα γιατι πρεπει να βρεθουν οι σωστες βενζινες ωστε το αυτοκινητο να μην εχει φτωχο η πλουσιο μειγμα και να εχουμε ταυτοχρονα το 100% της αποδοσης του κομπρεσορα, για αυτο πιστευω οτι η ess ειναι μακραν καλυτερη απο τους υπολοιπους γιατι προσφερει μαζι με τον κομπρεσορα το αναλογο προγραμμα, τα αναλογα ΜΠΕΚ, intercooler και γενικως ολα τα περιφερειακα που χρειαζονται απο αριστη ποιοτητα.Για αυτο και τα νουμερα αποδοσης που δινει στον Μ54 3.0 ειναι εφαμηλα με της Μ3. Αλλωστε τα δυο χρονια εγγυησης απεριοριστων χλμ που δινει λεει πολλα.

Nick_compact
09-11-06, 17:55
2) Τούρμπο στον valvetronic = άστο καλύτερα

Ο Μ54 δεν έχει Valvetronic...

EVANGELOS
10-11-06, 01:26
Ο Μ54 δεν έχει Valvetronic...

όντως ... :embarassm :embarassm