PDA

Επιστροφή στο Forum : Semi-slicks για κάθε μέρα


alexcsl
17-01-07, 21:24
Μετά από αρκετή σκέψη, έχω καταλήξει στην επιλογή
semi-slick ελαστικού για κάθε μέρα, και slick για την πίστα.

Σ' αυτή την απόφαση με οδήγησε κυρίως η επιλογή των
ελαστικών Sport Cups για το CSL από την ίδια την εταιρεία,
καθώς και το γεγονός ότι μετά και από την 2η τετράδα που
"τελείωσε" προσφάτως, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από
την συμπεριφορά τους στους "γνωστούς" Ελληνικούς δρόμους.

Μέσα σε 8-10 km έχουνε ήδη ζεσταθεί, και ακόμα
και σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι αξιοπρεπέστατα.
Δεν συζητώ για στεγνό..

Θα κάνατε εσείς μία τέτοια επιλογή;
(ασχέτως αν το βάζετε πίστα ή όχι)

Coyot
17-01-07, 23:37
Eίναι πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή για όσους έχουμε το μικρόβιο της πίστας, αρκεί να έχουμε επίγνωση των περιορισμών.

Όταν λέμε "βρεγμένο" εννοούμε βρεγμένη άσφαλτο μόνον σε καμιά δεκαριά προηγμένες χώρες του δυτικού κόσμου.
Στις υπόλοιπες, και βεβαίως στη δική μας, λόγω πάσης φύσεως κακοτεχνιών και ανύπαρκτης αποχέτευσης του οδοστρώματος, στο 90% των περιπτώσεων μιλάμε για ν ε ρ ό , όχι για βρεγμένη άσφαλτο.
Εκεί πλέεις, δεν πατάς (συντελεστής τριβής 0).
Το πρόβλημα της υδρολίσθησης είναι υπαρκτό (και πολύ ύπουλο και μη αντιμετωπίσιμο) με οποιαδήποτε λάστιχα, αλλά όσο πιο φαρδιά και όσο πιο σληκ, τόσο χειρότερα.

greekm3
18-01-07, 06:02
Μετά από αρκετή σκέψη, έχω καταλήξει στην επιλογή
semi-slick ελαστικού για κάθε μέρα, και slick για την πίστα.

Σ' αυτή την απόφαση με οδήγησε κυρίως η επιλογή των
ελαστικών Sport Cups για το CSL από την ίδια την εταιρεία,
καθώς και το γεγονός ότι μετά και από την 2η τετράδα που
"τελείωσε" προσφάτως, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από
την συμπεριφορά τους στους "γνωστούς" Ελληνικούς δρόμους.

Μέσα σε 8-10 km έχουνε ήδη ζεσταθεί, και ακόμα
και σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι αξιοπρεπέστατα.
Δεν συζητώ για στεγνό..

Θα κάνατε εσείς μία τέτοια επιλογή;
(ασχέτως αν το βάζετε πίστα ή όχι)

Oταν εβαλα τα ζαντολαστιχα της GT3 οι γερμανοι μου προτεινανε τα semi-slick.αφου τους ειχα πει οτι θα βαζω το αυτοκινητο στην πιστα 5-6 φορες το χρονο...φοβουμενος ομως την ελληνικη ασφαλτο και την ιδιομορφη συμπεριφορα του συνδιασμου πισω κινησης-πισω μηχανης κατεληξα στα συμβατικα...τωρα το μετανιωσα

alexk
18-01-07, 07:27
Θα κάνατε εσείς μία τέτοια επιλογή;
(ασχέτως αν το βάζετε πίστα ή όχι)

Το έργο αυτό το έχω ξαναδεί αλλά τέλος πάντων (σε κανένα χρόνο από τώρα θα μου εξηγούν διάφοροι πόσο ανώτερα είναι τα ημι-σλικ ελαστικά...), ας το πάρει το ποτάμι.

Ελαστικά ημι-σλικ ήθελα να βάλω στο αμάξι μου από την πρώτη στιγμή που τα είδα από κοντά το 1996 (γνώρισα τότε τον Κώστα Κουκουμάκη, ο Insane τον ξέρει άν θυμάμαι και από πιο παλιά). Το όνειρο του μικρού Αλέξη ήταν ένα κατακόκκινο 318is E30 με ADVAN A032r για να στρίβει με τα όσα... Το is τελικά ποτέ δεν βρέθηκε και βρέθηκε το μπλε πυραυλάκι saxo vts. Μόλις τα λάστιχα του χαλάσαν (σε 6 μήνες δηλαδή) αβίαστα έμπαξα το πρώτο σετάκι Yokohama ADVAN A048 με γόμμα S στην Ελλάδα. Το κοντέϊνερ είχε έρθει πέμπτη στην Ελλάδα, και παρασκευή το μπλε πυραυλάκι είχε τα πολυπόθητα λαστιχάκια επάνω. Χωρίς πλάκα, οτιδήποτε και να μου πει κάποιος για ένα νορμάλ λάστιχο, βάζω τα γέλια. Απλά δεν υπάρχει σύγκριση.

Φυσικά και χρησιμοποιούσα τα λάστιχα αυτά κάθε μέρα, στην κίνηση, στην ζέστη, στο νερό, στην καταιγίδα και σε όλα. Οκ, δεν μπορείς να πας στα χαλίκια αλλά δεν με ενδιαφέρει. Το αυτοκίνητο δεν το είχα ποτέ για αγροτικό όχημα. Το φρενάρισμα ακόμη και με κρύα είναι καλύτερο από το αντίστοιχο ζεστών σπορ ελαστικών (ο καθένας ας πει ότι θέλει τώρα, μάλλον δεν έχει κάνει 70χιλ χλμ με A048, οπότε τόσα ξέρει, τόσα θα πει). Εκπληκτικό είναι το κράτημα στο βρεγμένο. Δεν ξέρω γιατί, ακόμη και με το compact που πίσω φόραγε 265, αεροπορεία πήγαινα (160+ χωρίς γλυστρίματα και η πλάκα είναι ότι μία μέρα πήρα βόλτα στη βροχή ένα Ε60 και πήγα να τσακιστώ γιατί δεν φρέναρε). Ο Κουκουμάκης λέει είναι λόγω γόμμας, που είναι αγωνιστική και έχει πρόσφυση στο βρεγμένο. Φυσικά άν έχει ποτάμι νερού, όπως και με πολιτικά λάστιχα πρέπει να πας πολύ σιγά.

Όπως ανέφερα και πριν και ίσως μερικοί θυμούνται, είχα βάλει 048 και στο compact. Προσωπικά, θα ξαναβάλω στο αυτοκίνητό μου μόνο Α048 και τίποτα άλλο.

stauros772000
18-01-07, 07:49
αλεξΚ, βαζεις τα καλυτερα ελαστικα στα οχηματα σου.φοβερες γομμες σε ολη την σειρα advan,τελειες αποδοσεις σε πιστα,στον δρομο...ενα κλικ πανω απο ολα τα αλλα,στον βρεγμενο ...ετσι και ετσι,και στα νερα........πας πιο γρηγορα φρεναριστος απο οτι με το γκαζι(αλλα ετσι δεν γινετε με ολα τα ελαστικα στον νερο??????)αν θελεις δωσε τιμες με πμ..οπως και τηλ.προμηθευτη

stauros772000
18-01-07, 07:52
θα επρεπε να μπει και η επιλογη"οχι.εχω δοκιμασε και δεν αξιζει το κοστος τους για την ελληνικη ασφαλτο που ετσι και αλλιως γλιστραει"

Panoz
18-01-07, 08:00
Εάν συμφιλιωθείς με τα μειονεκτήματά τους (συμπεριφορά στο βρεγμένο και θόρυβος κύλισης) τότε βάλτα. Πάντως πιστεύω ότι για καθημερινή χρήση, τα ελαστικά δρόμου είναι καλύτερη επιλογή. Είναι λιγότερο απόλυτα και ζεσταίνονται και πιο εύκολα.

santo
18-01-07, 08:10
Εάν συμφιλιωθείς με τα μειονεκτήματά τους (συμπεριφορά στο βρεγμένο και θόρυβος κύλισης) τότε βάλτα. Πάντως πιστεύω ότι για καθημερινή χρήση, τα ελαστικά δρόμου είναι καλύτερη επιλογή. Είναι λιγότερο απόλυτα και ζεσταίνονται και πιο εύκολα.

Εσύ πως πάς με τα ψιλοαγωνιάρικα λαστιχάκια σου??
Pirelli P Zero Corsa είναι αγωνιάρικη γόμα ή όχι?
Ο Χαμανίδης πως και δεν δοκίμασε αυτά ακόμα? Δεν είσαι ευχαριστημένος.. Για πές μας την αποψη σου..

Panoz
18-01-07, 08:17
Εσύ πως πάς με τα ψιλοαγωνιάρικα λαστιχάκια σου??
Pirelli P Zero Corsa είναι αγωνιάρικη γόμα ή όχι?
Ο Χαμανίδης πως και δεν δοκίμασε αυτά ακόμα? Δεν είσαι ευχαριστημένος.. Για πές μας την αποψη σου..

Είναι το καλύτερο ελαστικό δρόμου που έχω δοκιμάσει ποτέ. Έρχεται πολύ κοντά σε semi slick χωρίς τα μειονεκτήματά του. Τα πίσω είναι ασσύμετρα και θα μπορούσες να τα αποκαλέσεις 95% semi slick. Γι'αυτό το λόγο, τα μπροστά έχουν συμμετρικό πέλμα και περισσότερες αυλακώσεις για να διώχνουν το νερό και να "στεγνώνουν" κατά κάποιο τρόπο το δρόμο για τα πίσω. Το σύστημα δουλεύει άψογα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Στην αρχή είχα ενδοιασμούς (δεν οδγώ CSL....το Μ5 είναι βαρύ και δεν παίζεις με τη πρόσφυσή του) αλλά μίλησα με το τεχνικό διευθυντή της Pirelli Ελλάς και με έβαλε στον "ίσιο" δρόμο!
Δυστυχώς όμως οι διαστάσεις του CSL δε βγαίνουν.

Υ.Γ.1: Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είναι πανάκριβα.
Υ.Γ.2: Το συγκεκκριμένο σετ είναι πρώτη τοποθέτηση στο Μ6.

Strax
18-01-07, 08:39
Τα ημισλίκ μειονεκτούν μόνο στην πολύ βροχή, όταν δηλαδή κινδυνεύουν από υδρολίσθηση. Κατά τ' άλλα είναι παντού καλύτερα σε επιδόσεις.

Είναι όμως χειρότερα σε θόρυβο, άνεση και μάλλον διάρκεια ζωής (αν και το τελευταίο είναι πάντα σχετικό).

Σχετικά με τα Corsa, δεν υπάρχουν διαστάσεις για να μπουν σε Μ3. Μόνο μπροστινά βρίσκεις (και αυτά σε διάσταση CSL)! Υπάρχουν όμως ελαστικά που είναι πολύ κοντά σε ημισλίκ, όπως πχ τα Υokohama Advan Neova και τα Kumho Ecsta MX)

NICK_M3
18-01-07, 13:12
εγω το έχω αποφασίσει σε λίγους μήνες (?) που θα αλλάξω θα βάλω ημισλικ!!!
εχω πια βγει απο τα ρούχα μου με το αυτοκίνητο γιατί δεν πατάει στον δρόμο με καμια ρύθμιση!!!
ήταν και ένας λόγος να βάλω τα 18αρια...ας χάσω, είπα, σε εμφάνιση θα κερδίσω όμως αλλού και μάλιστα πολύ!!!
τον κακόμοιρο τον alexk τον έχω ρωτήσει περίπου 50φορές για αυτό το θέμα και μου έχει καλύψει όλες μου τις απορίες...όσον αφορά τον θόρυβο ας μην ξεχνάμε οτι το δικό μου το αυτοκίνητο μονο θόρυβο κάνει...οποτε λίγο ακόμη δεν θα πειράξει κανέναν!!!!! :):)

οσο για τα kuhmo στράτο ουτε για αστειο...
το αμάξι μου τα είχε κόψει κάθετα σχεδόν σε όλο το πέλμα...
δεν τα ξαναπλησιάζω ποτε!!!!

ή toyo ή advan....:)

Octane
18-01-07, 13:43
Ερωτησεις:

- Οταν κυκλοφορεις καθε μερα με ημισλικ,δεν χανουν τις ιδιοτητες τους επειτα απο λιγο?
- Τετοια λαστιχα δεν θελουν σωστο ζεσταμα,σωστο κρυωμα + γενικα καποια προσοχη?
- Και αν καποιες φορες δεν τα "σκιζεις"/ζεσταινεις αλλα τα πηγαινεις βολτα παλι δεν καταστρεφονται?(Δηλαδη αν δεν ανεβασουν τη θερμοκρασια λειτουργιας τους αλλα δουλευουν σε χαμηλοτερες...:confused: )

Ειναι καθαρα αποριες που εχω γιατι οι γνωσεις μου σ'αυτο τον τομεα ειναι λιγοστες , δε θελω να πω κατι...

ΒΑΣΙΛΗΣ
18-01-07, 13:57
Στο link είναι ένα test του Autobild σε 5 semi-slicks 225/40/18 .... με Ε46

http://putstuff.putfile.com/38440/2103275

STR
18-01-07, 17:49
Επισης οσο κι αν ειναι υποκειμενικο το θεμα,θα ηθελα να ρωτησω τους πρωην κατοχους ημι-σλικ για την διαρκεια ζωης του ελαστικου.Αν για παραδειγμα με τον τροπο οδηγησης σου κρατας ενα κοινο λαστιχο 25-30χιλιαδες χλμ,αυτα ποσο θα κρατησουν?

EVANGELOS
18-01-07, 19:14
Ρε μουρλοί .... οκ ξεχνάμε το θέμα κόστος - διάρκεια ζωής ... ξεχνάμε τα πεζοδρόμια (να δω που θα παρκάρεις Νίκο όταν έρχεσαι Αγία για καφέ ... μια ζωή με τις 2 ρόδες πάνω στο πεζοδρόμιο αράζεις)... ξεχνάμε την ΣΙΓΟΥΡΑ χειρότερη απόδοση στο βρεγμένο ... ξεχνάμε και την πιθανότητα άρα να πατήσεις σε τοπικά βρεγμένο οδόστρωμα (π.χ. Κιφησίας ....)
και ΕΡΩΤΩ :

Για ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ (τίτλος Thread...) θα βάλετε semi slick ???

Nick_compact
18-01-07, 19:45
Ρε μουρλοί .... οκ ξεχνάμε το θέμα κόστος - διάρκεια ζωής ... ξεχνάμε τα πεζοδρόμια (να δω που θα παρκάρεις Νίκο όταν έρχεσαι Αγία για καφέ ... μια ζωή με τις 2 ρόδες πάνω στο πεζοδρόμιο αράζεις)... ξεχνάμε την ΣΙΓΟΥΡΑ χειρότερη απόδοση στο βρεγμένο ... ξεχνάμε και την πιθανότητα άρα να πατήσεις σε τοπικά βρεγμένο οδόστρωμα (π.χ. Κιφησίας ....)
και ΕΡΩΤΩ :

Για ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ (τίτλος Thread...) θα βάλετε semi slick ???

To ότι η απόδοση τους είναι χειρότερη στο βρεγμένο είναι υπό αμφισβήτηση θα έλεγα. Έχω δει τεστ όπου τα ημιαγ. ήταν καλύτερα απότι τα κανονικά στο βρεγμένο. Και έχω δει και άρθρο για την CSL, που ξεκαθάριζε οτί τα sport cup είναι καλά και στο βρεγμένο, αλλά δουλεύουν τέλεια στο στεγνό.

Geo_3D
18-01-07, 19:58
Ρε μουρλοί .... οκ ξεχνάμε το θέμα κόστος - διάρκεια ζωής ... ξεχνάμε τα πεζοδρόμια (να δω που θα παρκάρεις Νίκο όταν έρχεσαι Αγία για καφέ ... μια ζωή με τις 2 ρόδες πάνω στο πεζοδρόμιο αράζεις)... ξεχνάμε την ΣΙΓΟΥΡΑ χειρότερη απόδοση στο βρεγμένο ... ξεχνάμε και την πιθανότητα άρα να πατήσεις σε τοπικά βρεγμένο οδόστρωμα (π.χ. Κιφησίας ....)
και ΕΡΩΤΩ :

Για ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ (τίτλος Thread...) θα βάλετε semi slick ???

:+1:
Αλλα τοσα ξερουμε,τοσα λεμε....

MZ3
18-01-07, 21:23
αν δεν ειχα 150 μετρα τσημεντοδρομο στο πατρικο μου που παω συχνα οχι σεμι σλικ θα εβαζα αλλα σλικ καθαρα

ειχα δοκημαση στιν μηχανη μου στην πησω ροδα σλικ και ειχα αλαξη 2 λαστιχακια και ειμουν απολυτα ευχαρηστημενος (CBR 900 RR)
ακομα και σε βρεγμενο μια χαρα ηταν, απολυτος προβλεψημα και με μεταφορα βαρους στον μπροστηνο τροχο (καθομουν πιο μπροστα )
ηταν σουπερ
μειονεκτηματα : 1 εβρησκα μονο απο παρακαλια σε λαστηχα και αμφιβολου ποιοτητας αφου δεν υπηρχε εγκρηση δρομου
2 δεν ειχαν διαρκεια ζωης οπως τα συμβατικα
3 και κυριοτερο σε μενα στον στεγνο αν σε καμια στροφουλα αν συναντουσα νερο ξεκολουσε αβιαστα και εκανα κακακια (ευτηχως ποτε δεν επαθα τπτ)

στο αμαξη θα εβαζα σεμη σλικ αλλα δεν βρηκα (εδω με το ζορη βρηκα τα πσ2),(πλισιαζουν πολλη στα σεμη σλικ) και με προβληματιζε και ο δρομος στο πατρικο (κακως)
την επομενη φορα θα βαλω τουλαχιστον σεμη σλικ και αν βρω και κανενα σλικ θα το μπαξω χορης δευτερη σκεψη

ενα απο θετικα του σλικ : στην στροφη +15 χιλιομετρακια χαλαροτατα
(με την μηχανη παντα αλλα φανταζωμαι και με το αμαξη το ιδιο θα ειναι)

ελπιζω τα σπορτ καπ να βγουνε στης διαστασεις μου να τα μπαξω την επομενη φορα (ειδα και διαφημηστικο σε προσπεκτους της μησελεν και μαλον θα τα βγαλει σε διαφορες διαστασης)

τα σεμη σλικ μπορειτε να τα μπαξετε αφοβα αλωστε δεν εχουν καμια εντελως σχεση με σλικ οποτε μην φοβαστε απο το ονομα
ουτε καν πλησηαζουν σε αποδοση τα χαραγμενα σλικ που τα δευτερα εχουν μια υποτηποδη χαραξη για τα νερα

υ.γ πολλα εγραψα και χωρης το world και θα τα ακουσω παλη..

E36 RULES!!
18-01-07, 21:30
Τι λετε ρε?? Πώς θα γυρνάει το 316 μετά???

Πέρα απο την πλάκα, θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω...

bardull
18-01-07, 23:53
Παιδια φορουσα τα καλοκαιρια σεμισλικς στο 106 και οντως ειναι αλλη αισθηση.Παντως δεν ειναι για καθημερινη χρηση.

stauros772000
19-01-07, 07:14
ΜΖ3,μην συγκρινεις την μοτο με το αυτο.στην μοτο εχει μεγαλη διαφορα η καλη γομμα απο την απλη.η επαφη με τον δρομο στην μοτο ειναι ολη και ολη 10-12 τετρ . εκατοστα.μια καλη γομμα χωρις αυλακωσεις τα κανει 11-13 τα τετρ. εκατοστα και φαινετε η διαφορα στο κρατημα αμεσως.στα αυτοκ ,επειδει ολα τα αλλα ειναι μακραν μεγαλυτερα σε αριθμους(βαρος=αδρανεια,ζυγισμα αυτοκιν.κλπ) δεν κερδιζεις πολλα σε δημοσιο δρομο.

propeller
19-01-07, 07:53
Ρε μουρλοί .... οκ ξεχνάμε το θέμα κόστος - διάρκεια ζωής ... ξεχνάμε τα πεζοδρόμια (να δω που θα παρκάρεις Νίκο όταν έρχεσαι Αγία για καφέ ... μια ζωή με τις 2 ρόδες πάνω στο πεζοδρόμιο αράζεις)... ξεχνάμε την ΣΙΓΟΥΡΑ χειρότερη απόδοση στο βρεγμένο ... ξεχνάμε και την πιθανότητα άρα να πατήσεις σε τοπικά βρεγμένο οδόστρωμα (π.χ. Κιφησίας ....)
και ΕΡΩΤΩ :

Για ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ (τίτλος Thread...) θα βάλετε semi slick ???

μαλλον σου λειπει μια καλη βολτα με ημι-σλικ στο βρεγμενο για να αναθεωρησεις την αποψη περι κρατηματος

alexk
19-01-07, 08:16
μαλλον σου λειπει μια καλη βολτα με ημι-σλικ στο βρεγμενο για να αναθεωρησεις την αποψη περι κρατηματος

Άλλο η φαντασία, και άλλο η εμπειρία λέει η μητέρα μου.
Ανδρέα, άσε ρε συ. Δεν ξέρουμε τι λέμε. Στα Γιάννενα βρέχει 290 ημέρες το χρόνο. Μάλλον δεν ξέρουμε πως κρατάνε τα ADVAN στην βροχή. Θα μας πούν τα παιδιά...

alexcsl
19-01-07, 08:30
Μέχρι να βάλω και εγώ τα semi, δεν είχα εκφέρει γνώμη,
απλά γιατί δεν είχα ΕΜΠΕΙΡΙΑ, οπότε απέφυγα την εικασία.

Ευχαρίστως να κάνω ένα τεστ με όποιον φίλο
έχει αμφιβολίες για το κράτημά τους ΚΑΙ στο βρεγμένο,
και ΜΕ ΒΡΟΧΗ.

ΥΓ Αν δεν μείνει ικανοποιημένος κερνάω καφέ!

alexk
19-01-07, 08:33
Ο τελειότερος συνδυασμός ever.

BBS LM και ADVAN A048 ... βρε ποιος θα τα φοράει σύντομα.... βρε βρε βρε
http://www.yokohamatire.com/images/carsandtires/A048.jpg

alexcsl
19-01-07, 08:35
Ο τελειότερος συνδυασμός ever.

BBS LM και ADVAN A048 ... βρε ποιος θα τα φοράει σύντομα.... βρε βρε βρε



Μπατζανάκη, προτείνεις να δοκιμάσω κάποιο άλλο semi-slick,
αντί του Pilot Sport Cup;

stauros772000
19-01-07, 08:35
αλεξη,με πιο οχημα θα κανεις την βολτα?γιατι αν εννοεις το σιεσελ,ρε φιλαρακι...ημαρτον...αυτο και μπανανοφλουδες να του φορεσεις...παλι θα κραταει..................{( αναλογα και το αυτοκινητο,ειναι και τα κρατηματα των ελαστικων).θα τα πουμε στα σερρας}

stauros772000
19-01-07, 08:37
αλεξΚ,ποσο κοστιζει η τετραδα?

Dim77
19-01-07, 08:39
Ο τελειότερος συνδυασμός ever.

BBS LM και ADVAN A048 ... βρε ποιος θα τα φοράει σύντομα.... βρε βρε βρε
http://www.yokohamatire.com/images/carsandtires/A048.jpg

:+1: :+1: Μεγεια Αλεξη!!!!!

Christos 330i ///M
19-01-07, 09:09
alexcsl πραξε οτι ειπαμε απο το τηλεφωνο δεν λεει να αλλαξεις το
πατημα του αυτοκινητου . . . . !

Strax
19-01-07, 09:16
Στο link είναι ένα test του Autobild σε 5 semi-slicks 225/40/18 .... με Ε46

http://putstuff.putfile.com/38440/2103275

To test ήταν πολύ κατατοπιστικό και θα λύσεις πολλές απορίες!! Να το διαβάσετε!!

Σημειώστε οτι Strassenreifen είναι τα κανονικά λάστιχα δρόμου! Υπάρχουν και αυτά μέσα στις μετρήσεις σαν σημείο αναφοράς!!

NICK_M3
19-01-07, 09:34
To test ήταν πολύ κατατοπιστικό και θα λύσεις πολλές απορίες!! Να το διαβάσετε!!

Σημειώστε οτι Strassenreifen είναι τα κανονικά λάστιχα δρόμου! Υπάρχουν και αυτά μέσα στις μετρήσεις σαν σημείο αναφοράς!!

ναι στράτο μου σίγουρα είναι ενδιαφέρον για κάποιον που μιλάει την γερμανικήν την διάλεκτο....

εγω που είμαι βλάχος το μόνο ου κατάλαβα είναι οτι το 888 παίρνει την καλύτερη βαθμολογία...

μια διαφώτιση ίσως...:smashtard

Strax
19-01-07, 09:46
Έχεις γίνει πολύ γκρινιάρης τελικά!!

Και εγώ δεν το διάβασα, αλλά κοίταξα τις εικόνες...

Βασικά νομίζω ότι έχει πολύ ενδιαφέρον η σύγκριση των διάφορων ημισλικ με τα κανονικά λάστιχα (Strassenreifen). Σε αυτό έμεινα περισσότερο.

Τα ημισλικ είναι μπροστά χαλαρά στο στεγνό, αλλά και τα λάστιχα δρόμου είναι χαλαρά μπροστά στο βρεγμένο (και ίσως με μεγαλύτερη διαφορά).

NICK_M3
19-01-07, 09:54
εντάξει τότε καλά τα πήγε ο βλάχος....:):)

αλλά το θέμα είναι οτι στο τέστ στο βρεγμένο το αυτοκίνητο το σκίζουν ενω στην πραγματικότητα στον δρόμο μπορείς να "τσουλάς" χαλαρά στο βρεγμένο...

νομίζω οτι θα παραμείνω στην αρχική μου άποψη τα επόμενα να είναι semislick...R888...:):)

Strax
19-01-07, 10:02
Νομίζω ότι αυτό είναι το σημαντικό! Να συνειδητοποιήσει όποιος βάλει ημισλικ ότι στο βρεγμένο πρέπει να προσαρμόσει λίγο την οδήγησή του. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι κυνηγούν το αυτοκίνητό τους στη βροχή, οπότε έτσι και αλλιώς ήδη προσέχει.

Πάντως στο τεστ φρεναρίσματος στο βρεγμένο, τα αποτελέσματα είναι λίγο τρομακτικά, γιατί όπως και να το κάνεις, όσο και αν προσέχεις όλο και κάποιος μπορεί να πεταχτεί και να χρειαστεί να πέσεις σε φρενάρισμα πανικού. Και εκεί είναι πολλά τα μέτρα διαφοράς Άρηηηη!!

NICK_M3
19-01-07, 10:58
οπως το βλέπω υπάρχουν 2 λύσεις.... :)

1) μπαζω ενα σετ ζαντολάστιχα για χειμωνα και γενικα για ταξιδάκια που δεν ξέρεις τι θα βρείς μπροστά σου και αφήνω τα ημισλικ για ολο τον υπόλοιπο χρόνο....

2) κυκλοφορω με το τζιπ όταν παει για βροχή και γενικά άσχημο καιρό και βγάζω το ρημάδι τον με τον καλό καιρο....

τι λέτε??

alexcsl
19-01-07, 11:14
οπως το βλέπω υπάρχουν 2 λύσεις.... :)

1) μπαζω ενα σετ ζαντολάστιχα για χειμωνα και γενικα για ταξιδάκια που δεν ξέρεις τι θα βρείς μπροστά σου και αφήνω τα ημισλικ για ολο τον υπόλοιπο χρόνο....

2) κυκλοφορω με το τζιπ όταν παει για βροχή και γενικά άσχημο καιρό και βγάζω το ρημάδι τον με τον καλό καιρο....

τι λέτε??

Η λύση για εσένα και το "ρημάδι" σου (θα πέσει φωτιά να μας κάψει!) είναι μία:


Ημισλίκ για ΟΛΟ τον χρόνο κ
σλικ για την πίστα.

Βάζεις τα ημισλίκ στα 19αρια που ΘΑ ΜΠΑΞΕΙΣ
και τα σλικ στα VOLK, και είσαι ο καλύτερος του χωριού!

Octane
19-01-07, 11:27
Τα r888 της Toyo βγαινουν σε μια μονο γομα?

nachtblau
19-01-07, 12:01
τα slick για πιστα εχω διαβασει οτι ειναι τ ακαλυτερα αλλα μονο για εκει!στο δρομο καλα κανεις και διαλεγεις ημιslick!για αλλη μια φορα εκανες σωστη επιλογη φιλε μου!ξερεις εσυ!

EVANGELOS
19-01-07, 12:42
Άλλο η φαντασία, και άλλο η εμπειρία λέει η μητέρα μου.
Ανδρέα, άσε ρε συ. Δεν ξέρουμε τι λέμε. Στα Γιάννενα βρέχει 290 ημέρες το χρόνο. Μάλλον δεν ξέρουμε πως κρατάνε τα ADVAN στην βροχή. Θα μας πούν τα παιδιά...

Ποιός ρε μλκ είπε ότι δεν ξέρετε τι λέτε ????
Εγώ απλά σας είπα ΜΟΥΡΛΟΥΣ και επιμένω .... και καλά να βάλετε semi slick μετά όμως που θα ζητάτε να περνάω να σας πέρνω όταν βρέχει και πάμε για καφέ και θα εισπρατετε :flipa: ...
Ο ΠΡΩΤΟΣ πάντως που κυκλοφορεί πολύ καιρό τώρα με slick (πίσω) είναι ο Σάντο ....

Octane
22-01-07, 11:32
Τα r888 της Toyo βγαινουν σε μια μονο γομα?

Ευχαριστω για την απαντηση... :rolleyes:
Η γομα ειναι μια. (ή μαλλον... "ηταν"...)
Να + ο αντικαταστατης τους:

Geo_3D
22-01-07, 15:33
Προτιμω να φρεναρω καλυτερα οταν βρεχει.Ποτε δεν ξερεις τι θα σου πεταχτει στον δρομο....
Ισως τα 2 σετ που ειπε ο Νικος να ειναι η καλυτερη λυση (αλλά και η πιο ακριβη)

-E36IS-
24-01-07, 01:03
Εχει φωρεσει κανεις τα PARADA;Θεωρειται ημισλικ η καλο βολταδικο;Μπορει να βαλω δυο μπροστινα (225/40/18 530Ε) αλλα θελω να ακουσω πρωτα γνωμες

Octane
24-01-07, 03:29
Εχει φωρεσει κανεις τα PARADA;Θεωρειται ημισλικ η καλο βολταδικο;Μπορει να βαλω δυο μπροστινα (225/40/18 530Ε) αλλα θελω να ακουσω πρωτα γνωμες

Τα φοραω εγω στο ibiza (μονο μπροστα, πισω φοραω την αλλη μου αγαπη τα Nero) σε διασταση 205/40-17.
Θεωρουνται καλα λαστιχα δρομου , οχι "βολταδικα" + σε καμια περιπτωση ημισλικ.

Μερικες διαπιστωσεις:

-Οταν ειναι κρυα + πας να στριψεις ψιλοσβελτα , ... ακρως επικινδυνα.:bricks1:

-Οταν ζεσταινονται , ... ΘΕ'Ι'ΚΑ!!!:+1: 000 !!
(Το θεμα ειναι ποτε ζεσταινονται,εμενα εχει 200+ αλογα + 30 κιλα ροπης + 8-10 στροφες τις θελουν ... + επειτα πρεπει να τα κρατησεις ζεστα γιατι αν προλαβουν + κρυωσουν ... )

-Το παραπανω συνεπαγεται οτι η γομα ειναι αρκετα σκληρη ενω + τα πλα'ι'να ειναι πολυ σκληρα (με την αναλογη αισθηση στο τιμονι).

-Πιστα δεν καταλαβαν τιποτα , οταν στα Nero που ειχα πριν ειχαν εμφανη σημαδια πολεμου + ειδικα τα πλα'ι'να ειχαν παρει "ξυρισμα" "καλο" ...

Συγκριση Parada με Nero (γιατι + τα 2 μ'αρεσουν πολυ, για διαφορετικους ομως λογους) :
-Τα Nero απ'το πρωτο χιλιομετρο πατανε παρα πολυ καλα , ουτε ζεσταμα ουτε τιποτα,+ στο σκισιμο δεν χανουν το κρατημα τους (ουσιαστικα δεν καταλαβαινεις ποτε ειναι ζεστα + ποτε κρυα)
-Τα Parada ειναι κλασεις κατωτερα οταν ειναι κρυα + κλασεις ανωτερα οταν ερθουν σε σωστες θερμοκρασιες.

Αποψη μου:Αν θελεις 2 Parada, τοτε βαλτα πισω ... . Εγω σε πισωκινητο δε θα τα βαλω ποτε μπροστα.:drive2:

stauros772000
24-01-07, 18:45
οκταν,το ποστ σου το θεωρω ακρως κατατοπιστικοτατο.αν εγραφαν ολοι τετοια ,δεν θα χρειαζομασταν παπατζιδες μηχανικους-τεχνικους.εγω απο το ποστ αυτο,μπορω να κανω την επιλογη μου αφοβα.ευγε.

-E36IS-
25-01-07, 11:45
Οk τωρα ξερω τι λαστιχα δεν αξιζουν να μπουν μπροστα.Η μουρη θα πρεπει να μενει καρφωμενη κατω απο την πρωτη μιζια...

Geo_3D
03-02-07, 22:01
Tα γλυκοκοιταγαμε καποτε με τον Doctor....
Πλεον το σκεφτομαι σοβαρα.
Θα εξαρτηθει και απτην τιμη τους
Για να δουμε

http://www.tirerack.com/tires/BigPic.jsp?sidewall=Blackwall&sidewall=Blackwall&tireMake=BFGoodrich&tireModel=g-Force+T%2FA+KDW+2