PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση μ43


matrixlord
03-05-07, 08:53
Για να μην βγαίνω off-topic στα υπόλοιπα threads και επειδή έχω κάνει κάποια απλά πραγματάκια στο μ43 λέω να τα μειραστώ μαζί σας.

Αυτά που έχω κάνει είναι:
-καταλύτης(Sebring)-265ε
-τελικό(no name)-80ε
-φίλτρο(αυτοσχέδιο, έχω χρησημοποιήσει το απλό φιλτρόκουτο με μια φιλτροχωάνη και το έχω βάλει να κλέβει λίγο αέρα απο το ψηγείο μπροστά. Στις μεγάλες ταχύτητες ο αέρας έρχεται κατα πολύ μέσα και κάνει και απίστευτο ήχο.-30ε
-Μπουζί Ngk Iridium-60ε
-Λάδι 7000 bp-60ε

Τέλος το προγραμματισμό τον έχω αναλάβει εγώ. Έχω πάρει μια αναπτυξιακή πλατφόρμα που συνδέται με το τσιπάκι(Όχι με το φις του εγκεφάλου που βρίσκεται δίπλα στην μηχανή). Το μόνο δύσκολο σε αυτό είναι οτι πρέπει να κρατήσεις τον κωδικό του immobilizer και να βάλεις τους διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης. Φυσικά εγώ προγραμματιστής είμαι και όχι μηχανολόγος. Τους χάρτες ανάφλεξης τους πέρνω έτοιμους.

Το κόστος όλων τον παραπάνω είναι κοντά 500ε. Χωρίς την αναπτυξιακή πλατφόρμα που κωστήζει 700ε αλλά αυτή θα τη έπερνα έτσι και αλλιώς. Αν κάνεις μαλακία και σου καεί το τσιπάκι κάνει 3-4ε!!!

Υπόψην με το που αλάζεις καταλύτη χάνεις απο τις χαμηλες και κερδίζεις ψηλά. Αυτό διορθώνεται λίγο με το πρόγραμμα αλλά πρέπει να έχεις το νου σου στις στροφές.

Και σκέφτομαι στο άμεσο μέλλον να εφαρμόσω μια τεχνική που έχω δει σε πολλά saxoralla. Όταν πατάω τέρμα γκάζι να σταματάει να φωρτήζει το δυναμό. Δεν το έχω ψάξει ακόμα. Όποιος το έχει κάνει ας το μειραστεί....

konas
03-05-07, 09:16
Μπραβο σου για τις επεμβασεις και για το μοιρασμα μαζι μας. Για αναλυσε λιγο τι έχεις κανει στο φίλτρο please. Καμμια φωτό ίσως

kimiE46coupe
03-05-07, 09:30
πολυ ωραια ακουγονται αυτα.το εχεις μετρησει το αμαξι?κατι ακομα αυτο με τον καταλυτη που λες ειναι σωστο.με το προγραμμα μετα ειναι καλητερο στα χαμηλα σε σχεση με πριν βαλεις τον καταλυτη τοτε που ηταν μαμα?

oldcarskickass
03-05-07, 09:49
...
Και σκέφτομαι στο άμεσο μέλλον να εφαρμόσω μια τεχνική που έχω δει σε πολλά saxoralla. Όταν πατάω τέρμα γκάζι να σταματάει να φωρτήζει το δυναμό. Δεν το έχω ψάξει ακόμα. Όποιος το έχει κάνει ας το μειραστεί....

Αυτό με το δυναμό δε νομίζω να μπορείς να το πετύχεις γιατί δουλεύει ανεξάρτητα από το βύθισμα του γκαζιού και η μόνη παράμετρος που λαμβάνει υπόψην του ο αυτόματος του δυναμό είναι το πόσα βολτς δίνει η μπαταρία δλδ πόσο φορτισμένη είναι.


Είσαι δύναμη φίλε μπράβο πάλεψε το έτσι!!!

matrixlord
03-05-07, 12:23
Αυτό με το δυναμό δε νομίζω να μπορείς να το πετύχεις γιατί δουλεύει ανεξάρτητα από το βύθισμα του γκαζιού και η μόνη παράμετρος που λαμβάνει υπόψην του ο αυτόματος του δυναμό είναι το πόσα βολτς δίνει η μπαταρία δλδ πόσο φορτισμένη είναι....

Απλά σκέφτομαι αν γίνεται να βάλω ένα διακοπτάκι στο γκάζι(γύφτικος τρόπος) ή να διαβάζω την γωνία της πεταλούδας(σωστός τρόπος) και όταν είναι τέρμα να στέλνω σήμα στο δυναμό να σταματάει να δουλεύει νομίζοντας οτι η μπαταρία είναι φωρτισμένη. Θα το δώ το καλοκαίρι που θα έχω χρόνο.

πολυ ωραια ακουγονται αυτα.το εχεις μετρησει το αμαξι?κατι ακομα αυτο με τον καταλυτη που λες ειναι σωστο.με το προγραμμα μετα ειναι καλητερο στα χαμηλα σε σχεση με πριν βαλεις τον καταλυτη τοτε που ηταν μαμα?

Το έχω μετρήσει και έχει βγάλει 125 χάνοτας απο χαμηλά και κερδίζοντας ψηλά. Δεν έχω ανεβάσει τον κόφτη γιατί μετά έπρεπε να αλλάξω και ελλατήρια(βαλβίδων) και δεν ξέρω ακόμα αν θέλω να ανοίξω τον κινητήρα. Το πρόγραμμα υποτίθεται οτι διορθώνει τα πράγματα απο χαμηλά αλλά δεν είδα απτή διαφορά. Το μεσαίο καζανάκι μου είπαν οτι δεν χρειάζεται αλλαγή, είναι ήδη ελεύθερο. Το αυτοκίνητο έχει κάνει πάνω απο 100.000 χλμ και υποθέτω οτι το κέρδος είναι κοντά στα 15 άλογα και η υπόλοιπη διαφορά είναι το στρώσιμο του κινητήρα.

Μπραβο σου για τις επεμβασεις και για το μοιρασμα μαζι μας. Για αναλυσε λιγο τι έχεις κανει στο φίλτρο please. Καμμια φωτό ίσως

Θα ανεβάσω κάποια στιγμή φωτογραφίες, τώρα δεν προλαβαίνω. Αυτά που χρειάζεσαι είναι ένα καλό φίλτρο ΚΝ, σιμότα αλλά όχι πολύ χοντρό και μακρύ και με άνοιγμα κυρίως μπροστά. Ενα ανταπτοράκι που απο τετράγωνο να το κάνει στρογγυλό το στόμιο που μπαίνει το φίλτρο. Ένα κολάρο σιλικόνης με γωνία 45 μοίρες κλήση για να βολευτεί η φιλτροχωάνη και ένα κομμάτι πλαστικό που να μπεί μπροστά πίσω απο την μάσκα για να οδηγεί τον αέρα εντός. Υπόψην, αυτόν τον αέρα τον κλέβει απο το ψηγείο οπότε μην το παρακάνουμε.