matrixlord
03-05-07, 08:53
Για να μην βγαίνω off-topic στα υπόλοιπα threads και επειδή έχω κάνει κάποια απλά πραγματάκια στο μ43 λέω να τα μειραστώ μαζί σας.
Αυτά που έχω κάνει είναι:
-καταλύτης(Sebring)-265ε
-τελικό(no name)-80ε
-φίλτρο(αυτοσχέδιο, έχω χρησημοποιήσει το απλό φιλτρόκουτο με μια φιλτροχωάνη και το έχω βάλει να κλέβει λίγο αέρα απο το ψηγείο μπροστά. Στις μεγάλες ταχύτητες ο αέρας έρχεται κατα πολύ μέσα και κάνει και απίστευτο ήχο.-30ε
-Μπουζί Ngk Iridium-60ε
-Λάδι 7000 bp-60ε
Τέλος το προγραμματισμό τον έχω αναλάβει εγώ. Έχω πάρει μια αναπτυξιακή πλατφόρμα που συνδέται με το τσιπάκι(Όχι με το φις του εγκεφάλου που βρίσκεται δίπλα στην μηχανή). Το μόνο δύσκολο σε αυτό είναι οτι πρέπει να κρατήσεις τον κωδικό του immobilizer και να βάλεις τους διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης. Φυσικά εγώ προγραμματιστής είμαι και όχι μηχανολόγος. Τους χάρτες ανάφλεξης τους πέρνω έτοιμους.
Το κόστος όλων τον παραπάνω είναι κοντά 500ε. Χωρίς την αναπτυξιακή πλατφόρμα που κωστήζει 700ε αλλά αυτή θα τη έπερνα έτσι και αλλιώς. Αν κάνεις μαλακία και σου καεί το τσιπάκι κάνει 3-4ε!!!
Υπόψην με το που αλάζεις καταλύτη χάνεις απο τις χαμηλες και κερδίζεις ψηλά. Αυτό διορθώνεται λίγο με το πρόγραμμα αλλά πρέπει να έχεις το νου σου στις στροφές.
Και σκέφτομαι στο άμεσο μέλλον να εφαρμόσω μια τεχνική που έχω δει σε πολλά saxoralla. Όταν πατάω τέρμα γκάζι να σταματάει να φωρτήζει το δυναμό. Δεν το έχω ψάξει ακόμα. Όποιος το έχει κάνει ας το μειραστεί....
Αυτά που έχω κάνει είναι:
-καταλύτης(Sebring)-265ε
-τελικό(no name)-80ε
-φίλτρο(αυτοσχέδιο, έχω χρησημοποιήσει το απλό φιλτρόκουτο με μια φιλτροχωάνη και το έχω βάλει να κλέβει λίγο αέρα απο το ψηγείο μπροστά. Στις μεγάλες ταχύτητες ο αέρας έρχεται κατα πολύ μέσα και κάνει και απίστευτο ήχο.-30ε
-Μπουζί Ngk Iridium-60ε
-Λάδι 7000 bp-60ε
Τέλος το προγραμματισμό τον έχω αναλάβει εγώ. Έχω πάρει μια αναπτυξιακή πλατφόρμα που συνδέται με το τσιπάκι(Όχι με το φις του εγκεφάλου που βρίσκεται δίπλα στην μηχανή). Το μόνο δύσκολο σε αυτό είναι οτι πρέπει να κρατήσεις τον κωδικό του immobilizer και να βάλεις τους διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης. Φυσικά εγώ προγραμματιστής είμαι και όχι μηχανολόγος. Τους χάρτες ανάφλεξης τους πέρνω έτοιμους.
Το κόστος όλων τον παραπάνω είναι κοντά 500ε. Χωρίς την αναπτυξιακή πλατφόρμα που κωστήζει 700ε αλλά αυτή θα τη έπερνα έτσι και αλλιώς. Αν κάνεις μαλακία και σου καεί το τσιπάκι κάνει 3-4ε!!!
Υπόψην με το που αλάζεις καταλύτη χάνεις απο τις χαμηλες και κερδίζεις ψηλά. Αυτό διορθώνεται λίγο με το πρόγραμμα αλλά πρέπει να έχεις το νου σου στις στροφές.
Και σκέφτομαι στο άμεσο μέλλον να εφαρμόσω μια τεχνική που έχω δει σε πολλά saxoralla. Όταν πατάω τέρμα γκάζι να σταματάει να φωρτήζει το δυναμό. Δεν το έχω ψάξει ακόμα. Όποιος το έχει κάνει ας το μειραστεί....