PDA

Επιστροφή στο Forum : Αεραγωγοί φρένων


stefos
13-05-07, 19:28
Πλένοντας το αυτοκίνητο μου αρκετές φορές στο εσωτερικό των θόλων των εμπρός τροχών έβλεπα δύο ανοίγματα που έδειχναν ότι πρόκειτε για αεραγωγούς που έφερναν αέρα από τη μετώπη προς τα φρένα. Παρατήρησα από το χώρο του κινητήρα ότι οι αεραγωγοί πράγματι υπήρχαν στο αυτοκίνητο μου, είναι κατασκευασμένοι από σκληρό λάστιχο, αλλά δεν έβλεπα πουθενά στη μετώπη να υπάρχουν τρύπες. Ψάχνοντας στο realoem βρήκα τις πλαστικές τάπες στον εμπρός προφυλακτήρα (νούμερο 17 στο σχέδιο) που ήταν τοποθετημένες στην είσοδο των αεραγωγών φράζοντας τις τρύπες. Το realoem λέει χαρακτηριστικά ότι τα αφαιρείς όταν το αυτοκίνητο φοράει Μ packet. Όπως αντιλαμβάνεστε τις αφαίρεσα ακαριαία, και τώρα πλέον έχω 2 αεραγωγούς που φέρνουν φρέσκο αέρα κατευθείαν πάνω στα φρένα.:dance: :dance: Ο προφυλακτήρας που έχω (Ε46 compact) είχε τις τάπες ακριβώς δίπλα από τους προβολέις ομίχλης, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο και για κουπέ και κάμπριο. Όσοι κάτοχοι των δύο δώστε μας τα φώτα σας... Πάντως πρόκειτε για καλή μόντα χωρίς να δώσεις φράγκο...Αν και δεν πρόλαβα να πάω καμιά καλή βόλτα, σίγουρα θα δίνει κάτι παραπάνω σε διάρκεια σε παρατεταμένα φρεναρίσματα...:greenboun

eddy_e46
15-05-07, 11:53
Στο δικό μου Compact ήταν αφαιρεμένοι από το εργοστάσιο.
Ίσως γιατί φοράει τα έξτρα spoiler του σπορ πακέτου.

stefos
15-05-07, 12:11
Μάλον αυτό θα είναι, πάντως αν εξαιρέσεις τα σποιλερ στο κάτο μέρος οι προφυλακτήρες είναι ίδιοι...αυτά δεν μπαίνουν εκ των υστερων φανταζομαι και πάνε μαζί με τον προφυλακτήρα..

alexk
15-05-07, 12:39
Τις τάπες αυτές τις είχα αφαιρέσει το 2004... στο δικό μου.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν είδα ποτέ κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.

stefos
15-05-07, 13:19
Διαφορά όχι σε απόδοση, μόνο σε διάρκεια αν θα υπάρχει. Δεν πιστεύω να είναι μόνο για διακόσμιση, κάτι παραπάνω θα κάνουν... θέλω να πιστέυω

alexk
15-05-07, 13:22
Δεν πιστεύω να είναι μόνο για διακόσμιση, κάτι παραπάνω θα κάνουν...

Συμφωνώ μαζί σου! Καλό είναι να βγουν οι αεραγωγοί. Η Ελλάδα είναι και χώρα με υψηλές θερμοκρασίες.

(τώρα για την απόδοση, μιλάς με φρενάκια που ανάβει σε χρόνο dt νορμάλ φρένα από SS 1000)

saikoE39
15-05-07, 13:23
Και στο Ε39 τις ειχε κλειστες......
Απο την μια πλευρα για την ακριβεια....
Οποτε και ανοιξα και την αλλη...πανε πολλα χρονια...πριν 2002...
Διαφορα δεν ξερω αν ειχε.....παντως στο μυαλο μου ειχα διαφορα στο οτι εχει καλυτερο αερα στα φρενα του...:scratchch

stefos
15-05-07, 13:27
Διαφορα δεν ξερω αν ειχε.....παντως στο μυαλο μου ειχα διαφορα στο οτι εχει καλυτερο αερα στα φρενα του...:scratchch

χαχαχα μάλον αυτό είναι περισσότερο παρά οτιδήποτε άλλο...:drive2:

stefos
15-05-07, 13:31
Συμφωνώ μαζί σου! Καλό είναι να βγουν οι αεραγωγοί. Η Ελλάδα είναι και χώρα με υψηλές θερμοκρασίες.

(τώρα για την απόδοση, μιλάς με φρενάκια που ανάβει σε χρόνο dt νορμάλ φρένα από SS 1000)

Προβληματίζομαι τον τελευταίο καιρό αν θα άξιζε τις εργοστασιακές δισκόπλακες να τις βάλεις διαιρούμενες, και σε συνδυασμό με σωληνάκια υψηλής και καλύτερα υγρά φρένων να βελτιώσεις συνολικά το φρεναρισμα. Θα υπάρχει διαφορά όμως με την εργοστασιακή δαγκάνα? Θα έρχονται ποτέ σε θερμοκρασία λετουργίας τα φρένα μέσα στην πόλη.. Ή αυτά που σκέφτομαι (εκτός από off topic) είναι και π@π@ρες..?

saikoE39
15-05-07, 14:05
Ξερω καποιον που το εχει κανει αυτο σε Ε46 2.2...για διαιρουμενες...για τα αλλα δεν ξερω τι εχει κανει....
Θα μαθω και θα σε πω...

stefos
15-05-07, 14:18
Thank you very much...αν υπάρχει κάποια σχετική εμπειρία θα ήταν πολύτιμη..

InsaneDriver
15-05-07, 14:23
(τώρα για την απόδοση, μιλάς με φρενάκια που ανάβει σε χρόνο dt νορμάλ φρένα από SS 1000)
Αυτό σημαίνει ότι πατάς πολύ φρένο στις στροφές...:D

alexk
15-05-07, 14:29
Αυτό σημαίνει ότι πατάς πολύ φρένο στις στροφές...:D

Είναι πανελλαδικώς γνωστό ότι είμαι κουλός !

saikoE39
15-05-07, 14:35
Είναι πανελλαδικώς γνωστό ότι είμαι κουλός !
Και λιγο λες..............
Ολη η Ευρωπη το λεει.......
Και στο Dubai....
Κριμα αλεξη...κριμα στα εργαλεια που εχεις..οχι τπτ αλλο...:rockon:

InsaneDriver
15-05-07, 14:40
Γεια σου ρε σάικο ΤΣΟΥΤΣΙΓΙΑ!!!:drive2:

agrotis328
15-05-07, 16:59
Προβληματίζομαι τον τελευταίο καιρό αν θα άξιζε τις εργοστασιακές δισκόπλακες να τις βάλεις διαιρούμενες, και σε συνδυασμό με σωληνάκια υψηλής και καλύτερα υγρά φρένων να βελτιώσεις συνολικά το φρεναρισμα. Θα υπάρχει διαφορά όμως με την εργοστασιακή δαγκάνα? Θα έρχονται ποτέ σε θερμοκρασία λετουργίας τα φρένα μέσα στην πόλη.. Ή αυτά που σκέφτομαι (εκτός από off topic) είναι και π@π@ρες..?

δεν χρειαζονται πειραματισμοι μπορεις να βαλεις απο ενα μεγαλυτερο μοντελο καλο θα ηταν απο 330

αυτο ειναι να χεις bmw βαζεις χωρις παντεντα οτι θες απο φρενα ως κινητηρα......!

kouk
15-05-07, 21:26
Προβληματίζομαι τον τελευταίο καιρό αν θα άξιζε τις εργοστασιακές δισκόπλακες να τις βάλεις διαιρούμενες, και σε συνδυασμό με σωληνάκια υψηλής και καλύτερα υγρά φρένων να βελτιώσεις συνολικά το φρεναρισμα. Θα υπάρχει διαφορά όμως με την εργοστασιακή δαγκάνα? Θα έρχονται ποτέ σε θερμοκρασία λετουργίας τα φρένα μέσα στην πόλη.. Ή αυτά που σκέφτομαι (εκτός από off topic) είναι και π@π@ρες..?

Το φρενάρισμα σίγουρα θα βελτιωθεί. Αυτό που δεν ξέρω αν θα το καταλάβεις ποτέ!http://www.oasisinet.com/forum/images/smiles/icon_lol.gif

Πέρα από πλάκα...οι βελτιώσεις στα φρένα είναι πάντα καλές. Ειδικά όταν το αυτοκίνητο θα οδηγηθεί και σε πίστα. Για απλή χρήση, νομίζω ότι τα σωληνάκια υψηλής και τα καλά (αλλά όχι αγωνιστικού επιπέδου*) υγρά θα είναι μια χαρά. Το πολύ πολύ βάλε κάποιες δισκόπλακες after market (με ανάλογα τακάκια, π.χ. Brembo) για να νοιώθεις καλύτερα...:clap:


(*) Αξίωμα: Τα αγωνιστικά ανταλλακτικά δίνουν καλύτερη απόδοση, για μικρότερο χρόνο, από τα παραγωγής.

stefos
15-05-07, 21:38
Οπότε οι διαιρούμενες είναι μάλον υπερβολή, αν κατάλαβα καλά... Τα σωληνάκια υψηλής μαζί με διατριτες αεριζόμενες δισκόπλακες (πχ. zimmerman) και καλύτερα υγρά φρένων (πχ. Motul RBF 600) θα προσφέρουν μείωση της απόστασης και λίγο καλύτερη αντοχή, ή είναι περισσότερο η αίσθηση παρά η ουσία...? Για χρήση μιλάω πάντα για χρήση δρόμου και περιστασικά για πίστα...

kouk
15-05-07, 21:44
Τα Zimmerman είναι τα φρένα πρώτης τοποθέτησης για τα BMW. Φθηνά (από γνωστό μαγαζί στην Ν. Ιωνία) και καλά. Υπάρχουν και τρυπητά και χαρακτά. Θα πρότεινα τα χαρακτά.

Αν θέλεις κάτι καλύτερο, Brembo Max και DS2500 τακάκια. Πάλι χαραχτά. Αυτά φοράω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μόνο μειονέκτημα ότι το τακάκι τρώγεται γρήγορα! Με αυτά είσαι άνετα και στην πίστα...

Nick_compact
15-05-07, 21:56
Έχω την εντύπωση οτί τα φρένα πρώτης τοποθέτησης είναι ATE. (για τα τακάκια παίουν διάφοροι προμηθευτές κατά καιρούς)

kouk
15-05-07, 22:01
Θα είναι και τα ΑΤΕ. Η BMW, όπως και κάθε βιομηχανία, δεν έχει ένα προμηθευτή.. :)

stefos
15-05-07, 22:30
όπως και να έχει ευχαριστώ για το feedback... και ό,τι μπορέιτε να σκεφτείτε/προτείνετε κάτι άλλο, είμαι όλος αυτιά...

zaharias
15-05-07, 23:44
Στεφανε, εγω σκεφτομουν οταν θα ερθει η ωρα για αλλαγη δισκων να βαλω καποιο χαρακτο η τρυπητο σε συνδιασμο με τακακια λιγο καλυτερα και αναλογα υγρα φρενων χωρις αλλαγη δαγκανας δηλαδη. Αν μπαινεις σε πιστα μια στο τοσο δεν λεει να πας σε πολυ extreme τακακια που θα χρειαζονται καποια ωρα για να ζεσταθουν. θελεις αμεσα αλλαγη, ειναι ταλαιπωρημενα τα δικα σου? Τα 46αρια νομιζω οτι εχουν αρκετα καλα φρενα.
Επισης τα φρενα απο μεγαλυτερο μοντελο πιστευω πως ειναι καλη λυση και στην περιπτωση σου απο 325ti που μπαινουν κουτι αλλα μηπως χρειαζονται αλλαγη και διαφορα αλλα ανταλλακτικα εκτος απο δισκους-δαγκανες και τα σχετικα...? Και παει μακρυα η βαλιτσα?
Να ρωτησω και γω κατι με τη σειρα μου, οι δισκοι ειναι καλυτερο να ειναι χαρακτοι, τρυπητοι η και τα δυο?

saikoE39
15-05-07, 23:47
Zimmerman διατριτες φοραω εγω....
Με ferrodo τακακι....(τριζουν...και μου σπανε τα νευρα,,,τα πισω...ειναι τα δευτερα που εχω βαλει....και η κατασταση τους παροτι ειχαν σχετικα τακακι...ηταν χαλια....ειχαν κρακ στην βαση τους...κλπ.....παω για DS)
Η διαφορα απο πριν ειναι απλα τεραστια...
Στα 30.000 χλμ που τους εχω τους στραβωσα....φταιω εγω....
Στα Μεγαρα παρα το βαρος του...δεν καταλαβαν τπτ...
Και δεν εμπενα και αμεσως εξω...μεσα και ξεχνουσα να βγω....
Για διαιρουμενες ειναι καπου στα 500-600 ευρα η τιμη τους....
Και ακουσα τα καλυτερα....τωρα περι ορεξεως...

saikoE39
15-05-07, 23:49
Ειμαι κατα των χαρακτων......τρωνε το τακακι τρελα....

kouk
16-05-07, 09:07
saikoE39, όταν είχα φορέσει τους τρυπητούς Zimmerman, είχα πρόβλημα γιατί το μέταλλο του δίσκου, τρωγότανε λιγότερο γύρω από τις τρύπες (πιο κρύο μέταλλο), με αποτέλεσμα να βλαστημάω όταν άλλαζα τακάκια, μέχρι να αποκτήσουν επαφή με τον δίσκο...

Στους χαρακτούς, τρώγεται το τακάκι, αλλά καθαρίζει πολύ καλύτερα και δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα φθοράς του δίσκου...

stefos
16-05-07, 09:49
Στεφανε, εγω σκεφτομουν οταν θα ερθει η ωρα για αλλαγη δισκων να βαλω καποιο χαρακτο η τρυπητο σε συνδιασμο με τακακια λιγο καλυτερα και αναλογα υγρα φρενων χωρις αλλαγη δαγκανας δηλαδη. Αν μπαινεις σε πιστα μια στο τοσο δεν λεει να πας σε πολυ extreme τακακια που θα χρειαζονται καποια ωρα για να ζεσταθουν. θελεις αμεσα αλλαγη, ειναι ταλαιπωρημενα τα δικα σου? Τα 46αρια νομιζω οτι εχουν αρκετα καλα φρενα.
Επισης τα φρενα απο μεγαλυτερο μοντελο πιστευω πως ειναι καλη λυση και στην περιπτωση σου απο 325ti που μπαινουν κουτι αλλα μηπως χρειαζονται αλλαγη και διαφορα αλλα ανταλλακτικα εκτος απο δισκους-δαγκανες και τα σχετικα...? Και παει μακρυα η βαλιτσα?
Να ρωτησω και γω κατι με τη σειρα μου, οι δισκοι ειναι καλυτερο να ειναι χαρακτοι, τρυπητοι η και τα δυο?

Συμφωνώ απολύτως Ζαχαρία μαζί σου, αν και να σου πώ την αλήθεια δεν έχω αποφασίσει για το κόστος ακόμα...Εξ'αλλου το να βάλεις φρένα από μεγαλύτερο μοντέλο αν και είναι καλή ιδέα που θα βρεις δαγκάνες μτχ. ? Δεν ξέρω τελικά τι θα κάνω για αυτό το λόγο το συζητάμε κιόλας :friday:

Nikos M5
16-05-07, 11:40
Συμφωνώ απολύτως Ζαχαρία μαζί σου, αν και να σου πώ την αλήθεια δεν έχω αποφασίσει για το κόστος ακόμα...Εξ'αλλου το να βάλεις φρένα από μεγαλύτερο μοντέλο αν και είναι καλή ιδέα που θα βρεις δαγκάνες μτχ. ? Δεν ξέρω τελικά τι θα κάνω για αυτό το λόγο το συζητάμε κιόλας :friday:

Στεφανε δε ρωτας κανενα γνωστικο μαστορα μηπως μπαινουν τα δικα μου φρενα στο δικο σου ??
Τα εχω και καθονται τοσο καιρο και ειναι κριμα μιας και σε ενα μικροτερο και ελαφρυτερο μοντελο θα δουλευαν σαν αγκυρες....

eddy_e46
16-05-07, 11:40
Λοιπόν από όσο το έχω ψάξει,
τα μπροστινά φρένα σε Ε46 compact είναι εύκολο να βελτιωθούν, γιατί μπαίνουν χωρίς πολλά πολλά οι δίσκοι των 325mm απο τα 330 (υπάρχουν συμπαγείς και τρυπητοί) αρκεί να έχεις τουλάχιστον 17αρες ζάντες. Το θέμα είναι ότι αν κρατήσεις τις παλιές δαγκάνες θα χρειαστείς νέες βάσεις για αυτές. Αν πάλι πάρεις και τις δαγκάνες του 330 τότε τα έχεις όλα πακέτο και δε χρειάζεσαι τίποτα άλλο. Νομίζω ότι αυτή είναι μια αξιοπρεπής βελτίωση. Μάλιστα από μεταχειρισμένα το κόστος είναι γύρω στα 300 ευρώ όλα μαζί.

Για τον πίσω άξονα δεν υπάρχει λύση. Δεν ταιριάζουν από το 330 γιατί πρέπει να αλλαγχθούν οι πλήμνες των τροχών και ίσως και τα ημιαξόνια.

Τώρα θα μου πεις να αλλάξεις μόνο τα μπροστά...
Αυτό είναι πονεμένη ιστορία για θα αλλάξει το ζύγισμα στο φρενάρισμα και ενώ μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες θα νομίζεις ότι έχεις φρενάρες, σε στροφές θα νιώθεις λίγο περίεργα... Ιδίως αν πατήσεις το για 3" το μαγικό κουμπάκι. Τότε βγαίνει εκτός το CBC (Cornering Braking Control) και συνήθως φεύγεις με τα μούτρα...

Με λίγα λόγια το καλύτερο είναι να μην κάνεις τίποτα ή να πάρεις ένα έτοιμο σετάκι μπρος-πισω μιας επώνυμης εταιρείας (brembo). To θέμα είναι ότι θα σου βγει ο κούκος αηδόνι. Περίπου 3000 ευρά.

Υ.Γ.: Τα Ε46 έχουν χάλια φρένα από άποψη απόδοσης και αρκετά καλά από θέμα αίσθησης. Είναι οριακά για το βάρος τους. Όποιος οδηγεί παράλληλα και άλλο αυτοκίνητο είναι το πρώτο πράγμα που καταλαβαίνει.

saikoE39
16-05-07, 11:56
saikoE39, όταν είχα φορέσει τους τρυπητούς Zimmerman, είχα πρόβλημα γιατί το μέταλλο του δίσκου, τρωγότανε λιγότερο γύρω από τις τρύπες (πιο κρύο μέταλλο), με αποτέλεσμα να βλαστημάω όταν άλλαζα τακάκια, μέχρι να αποκτήσουν επαφή με τον δίσκο...

Στους χαρακτούς, τρώγεται το τακάκι, αλλά καθαρίζει πολύ καλύτερα και δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα φθοράς του δίσκου...

Χμμ.......δεν εχω τετοιο θεμα....(παλι καλα)
Εγω θεμα με το τακακι....οχι αποδοσης.....αλλα τριζουν (στην αρχη ολα...τωρα που τα αλλαξα ολα παλι μονο τα πισω...)
Τεσπα....εγω σε αυτην την αλλαγη ειμαι για δισκους...γιατο αφου στραβωσαν τους τορνισα..και απλα δεν μου αρεσει....θα δουμε τι θα βαλουμε πανω...
Παντως εγω φρενω εχω.....παω σαν σιφουνας παντας.....αλλα εχω και το καλο οτι δεν το πολυ πατω απλα το τσιμπαω για να εχω αισθηση,,,,
Τεσπα:friday:

stefos
16-05-07, 12:35
Λοιπόν από όσο το έχω ψάξει,
τα μπροστινά φρένα σε Ε46 compact είναι εύκολο να βελτιωθούν, γιατί μπαίνουν χωρίς πολλά πολλά οι δίσκοι των 325mm απο τα 330 (υπάρχουν συμπαγείς και τρυπητοί) αρκεί να έχεις τουλάχιστον 17αρες ζάντες. Το θέμα είναι ότι αν κρατήσεις τις παλιές δαγκάνες θα χρειαστείς νέες βάσεις για αυτές. Αν πάλι πάρεις και τις δαγκάνες του 330 τότε τα έχεις όλα πακέτο και δε χρειάζεσαι τίποτα άλλο. Νομίζω ότι αυτή είναι μια αξιοπρεπής βελτίωση. Μάλιστα από μεταχειρισμένα το κόστος είναι γύρω στα 300 ευρώ όλα μαζί.

Για τον πίσω άξονα δεν υπάρχει λύση. Δεν ταιριάζουν από το 330 γιατί πρέπει να αλλαγχθούν οι πλήμνες των τροχών και ίσως και τα ημιαξόνια.

Τώρα θα μου πεις να αλλάξεις μόνο τα μπροστά...
Αυτό είναι πονεμένη ιστορία για θα αλλάξει το ζύγισμα στο φρενάρισμα και ενώ μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες θα νομίζεις ότι έχεις φρενάρες, σε στροφές θα νιώθεις λίγο περίεργα... Ιδίως αν πατήσεις το για 3" το μαγικό κουμπάκι. Τότε βγαίνει εκτός το CBC (Cornering Braking Control) και συνήθως φεύγεις με τα μούτρα...

Με λίγα λόγια το καλύτερο είναι να μην κάνεις τίποτα ή να πάρεις ένα έτοιμο σετάκι μπρος-πισω μιας επώνυμης εταιρείας (brembo). To θέμα είναι ότι θα σου βγει ο κούκος αηδόνι. Περίπου 3000 ευρά.

Υ.Γ.: Τα Ε46 έχουν χάλια φρένα από άποψη απόδοσης και αρκετά καλά από θέμα αίσθησης. Είναι οριακά για το βάρος τους. Όποιος οδηγεί παράλληλα και άλλο αυτοκίνητο είναι το πρώτο πράγμα που καταλαβαίνει.

Υπάρχει νόημα να τοποθετήσεις μεγαλύτερες δισκόπλακες με τις ίδιες δαγκάνες? Η δαγκάνα της 330 διαφερει σε τίποτα απο αυτη του 318, ή είναι μόνο διαφορετικός ο τρόπος που πιάνουν πάνω στην πλήμνη? Αυτό για την αλλαγή στη κατανομή πέδησης το έχω ακούσει και αλλού και δεν σχεδιάζω να κταφύγω σε ακρότητες. Πάντως μτχ. θα αγόραζα μόνο δαγκάνες και όχι δισκόπλακες...

stefos
16-05-07, 12:38
Στεφανε δε ρωτας κανενα γνωστικο μαστορα μηπως μπαινουν τα δικα μου φρενα στο δικο σου ??
Τα εχω και καθονται τοσο καιρο και ειναι κριμα μιας και σε ενα μικροτερο και ελαφρυτερο μοντελο θα δουλευαν σαν αγκυρες....


Θα κάνω τις απαραίτητες ερωτήσεις να δώ τι γίνεται... πάντως με φοβίζει το γεγονός αλλαγής της κατανομής του φρεναρίσματος, κατι που δεν θέλω να αλλάξει καθόλου. Εσύ έχεις δαγκάνες και δισκόπλακες?

Nikos M5
16-05-07, 12:45
Θα κάνω τις απαραίτητες ερωτήσεις να δώ τι γίνεται... πάντως με φοβίζει το γεγονός αλλαγής της κατανομής του φρεναρίσματος, κατι που δεν θέλω να αλλάξει καθόλου. Εσύ έχεις δαγκάνες και δισκόπλακες?

Δυο ολοκαινουργιες μαμισιες μπροστινες δισκοπλακες (απο εγγυηση), δυο πισω σε πολυ καλη κατασταση, δαγκανες εμπρος - πισω, τακακια και διαφορα αλλα οπως βασουλες , σωληνακια κλπ.
Δεν ξερω να σου για θεμα κατανομης πιεσης παντως.
Φανταζομαι οτι θα ειναι ρυθμιζομενη..
Παντως αν υπαρχει τροπος να μπουν θα ειναι πολυ αποτελεσματικα.

stefos
16-05-07, 12:50
Δυο ολοκαινουργιες μαμισιες μπροστινες δισκοπλακες (απο εγγυηση), δυο πισω σε πολυ καλη κατασταση, δαγκανες εμπρος - πισω, τακακια και διαφορα αλλα οπως βασουλες , σωληνακια κλπ.
Δεν ξερω να σου για θεμα κατανομης πιεσης παντως.
Φανταζομαι οτι θα ειναι ρυθμιζομενη..
Παντως αν υπαρχει τροπος να μπουν θα ειναι πολυ αποτελεσματικα.

Μ5 είναι αυτό τους έλειπε να μήν είναι αποτελεσματικά...:drive2: απο περιέργεια τι διάστασης είναι οι εμπρός δισκόπλακες, και οι δαγκάνες είναι μονοπίστονες? :feedback:

Nikos M5
16-05-07, 13:41
Μ5 είναι αυτό τους έλειπε να μήν είναι αποτελεσματικά...:drive2: απο περιέργεια τι διάστασης είναι οι εμπρός δισκόπλακες, και οι δαγκάνες είναι μονοπίστονες? :feedback:

Μπροστινες 345 , πισω 325, μονοπιστονες (και για παρηγορια εχουν και σηματακι ///Μ επανω)

alexk
16-05-07, 14:51
Η δαγκάνα της 330 διαφερει σε τίποτα απο αυτη του 318, ή είναι μόνο διαφορετικός ο τρόπος που πιάνουν πάνω στην πλήμνη?

Ξεκινάμε από το ότι ο δίσκος του 330 είναι πιο παχύς από τους δικούς σου.
Οι δαγκάνες είναι άλλες (και μεγαλύτερες) για να ταιριάζουν στους πιο μεγάλους και παχύτερους δίσκους.
Οπότε, δεν κάνουν.

stefos
16-05-07, 15:15
Ξεκινάμε από το ότι ο δίσκος του 330 είναι πιο παχύς από τους δικούς σου.
Οι δαγκάνες είναι άλλες (και μεγαλύτερες) για να ταιριάζουν στους πιο μεγάλους και παχύτερους δίσκους.
Οπότε, δεν κάνουν.

ΟΚ, οπότε δεν υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο...υπάρχει νόημα στην εργοστασιακή δαγκάνα με τους κατάλληλους αποστάτες να βάλείς μεγαλύτερη δισκόπλακα...? Λέω τώρα...:scratchch

eddy_e46
16-05-07, 17:27
Ξεκινάμε από το ότι ο δίσκος του 330 είναι πιο παχύς από τους δικούς σου.
Οι δαγκάνες είναι άλλες (και μεγαλύτερες) για να ταιριάζουν στους πιο μεγάλους και παχύτερους δίσκους.
Οπότε, δεν κάνουν.

ΛΑΘΟΣ. Ο δίσκος του 330 είναι 2mm πιο παχύς, γιαυτό και μπαίνει και με τις δακάνες του 316. Θέλει απλά άλλες βάσεις δαγκάνας.
Πάντως δεν ξέρω αν αξίζει, ξέρω πολλούς όμως που το έχουν κάνει απλά και μόνο για να φαίνεται ένας τεράστιος δίσκος πίσω από τις ζάντες. Και πιστέψτε με φαινεται πραγματικά τεράστιος.

eddy_e46
16-05-07, 17:31
ΟΚ, οπότε δεν υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο...υπάρχει νόημα στην εργοστασιακή δαγκάνα με τους κατάλληλους αποστάτες να βάλείς μεγαλύτερη δισκόπλακα...? Λέω τώρα...:scratchch

Υπάρχει. Είναι θέμα φυσικής (το οποίο θέλει αρκετό χρόνο). Ωστόσο ένας πολύ απλός λόγος είναι ότι το τακάκι έχει περισσότερη απόσταση (μεγαλύτερη περίμετρος) να πατήσει και έτσι η θερμότητα απάγεται καλύτερα.

Nick_compact
17-05-07, 15:47
ΛΑΘΟΣ. Ο δίσκος του 330 είναι 2mm πιο παχύς, γιαυτό και μπαίνει και με τις δακάνες του 316. Θέλει απλά άλλες βάσεις δαγκάνας.
Πάντως δεν ξέρω αν αξίζει, ξέρω πολλούς όμως που το έχουν κάνει απλά και μόνο για να φαίνεται ένας τεράστιος δίσκος πίσω από τις ζάντες. Και πιστέψτε με φαινεται πραγματικά τεράστιος.

Aκιόμα δεν έχω δει κανέναν να έχει βάλει μόνο βάσεις δαγκάνας με δίσκους 330. όλα τα part numbers είναι διαφορετικά, και ο Αλέξης έχει δίκιο. Χρειάζονται ολόκληρες δαγκάνες και όχι πειράματα στα φρένα.

stefos
17-05-07, 15:55
...οπότε αν κατάλαβα καλά σαν πρώτο στάδιο μπορώ να αφήσω τις ίδιες δαγκάνες με διάτρητες δισκόπλακες, σωληνάκια υψηλής, και καλύτερα υγρά φρένων, για καλύτερο τακάκι δεν ξέρω αν το θέλω λόγω θορύβου και φθοράς της δισκόπλακας. Από εκέι και πέρα μτχ. δαγκάνες 330 με ανάλογους δίσκους, ή μετά πάμε σε πλήρες κιτ... Απλά κοίταγα εαν υπάρχε κάτι μεταξύ 1ου και 2ου σταδίου...

Nick_compact
17-05-07, 16:16
Η δίνεις 1500 ευρώ και βάζεις το πλήρες κιτ της ΑΤΕ με τετραπίστονες, διαιρούμενες δισκόπλακες, floating τακάκι(έτσι λέει μέσα, δεν ξέρω τι είναι) και σωληνάκια και Performance τακάκια στο πακέτο. 326*32 αν θυμάμαι καλά, με 32mm πάχος θα έχουν τρελή αντοχή.
Αν θες να αυξήσεις και την διάμετρο σαν πρώτο σταδιο, μπορείς να βάλεις τις βάσεις της δαγκάνας με του 325ι, και να πας στα 300mm. Σκέψου πριν βάλεις διάτρητες, δεν προσφέρουν τίποτα! Κάνουν θόρυβο όταν φρενάρεις από πολλά και θα δημιουργούν πρόβλημα στα μαμά τακάκια.
Πρώτο στάδιο : βάσεις δαγκάνας 325i, δισκόπλακες μαμά ή αντίστοιχες 300mm ή Ate power disc χαρακτές για να φεύγει η σκόνη, ebc green stuff που δεν βγάζουν και σκόνη και δουλεύουν και κρυα, σωληνάκια υψηλής και motul rbf600
Δευτερο στάδιο : δαγκάνες 330i (από 2002 και μετά), δίσκοι 325mm, τακάκια μαμά (δεν ξέρω αν βγαίνουν βελτιωτικά), σωληνάκια υψηλής, Motul rbf600

stefos
17-05-07, 16:20
Αν θες να αυξήσεις και την διάμετρο σαν πρώτο σταδιο, μπορείς να βάλεις τις βάσεις της δαγκάνας με του 325ι, και να πας στα 300mm. Σκέψου πριν βάλεις διάτρητες, δεν προσφέρουν τίποτα! Κάνουν θόρυβο όταν φρενάρεις από πολλά και θα δημιουργούν πρόβλημα στα μαμά τακάκια.


Γιατί δεν κάνουν δουλειά οι διάτρητες ρε συ Νίκο? και τι πρόβλημα δημιουργούν στα τακάκια? αν αυτές δημιουργούν πρόβλημα τότε οι χαρακτές τι κάνουν στο τακάκι?

Geo_3D
17-05-07, 23:07
Στεφανε παιδι μου επειδη το εχω ψαξει το θεμα,ακουσε με
Η πιο φτηνη λυση και φυσικα η καλυτερη πριν τα πολυπιστονα φρενα ειναι η εξης:
Οι δισκοπλακες του 318ti ειναι 286x22.
Οι δισκοπλακες του 325ti ειναι 300x22
Μπαινουν κουτι σε εσενα με μονη αλλαγη τις βασεις των δαγκανων
Εδω δες και τα part numbers που ειναι διαφορετικα
325ti (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT31&mospid=47656&btnr=34_0757&hg=34&fg=05) και 318ti (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AU51&mospid=47653&btnr=34_0757&hg=34&fg=05)

Aπο εκει και μετα βαζεις μια aftermarket δισκοπλακα στην εργοστασιακη διασταση και semi-racing τακακια.Οι επιλογες ειναι πολλες,μην στεκεσαι μονο στα ονοματα (πχ Brembo-Ferodo).Θα λυσεις οριστικα το θεμα φρεναρισματος και θα εχεις κυριολεκτικα άλλο αμαξι(ως προς το πολυ καλυτερο εννοειται)

Επεισης αν αλλαξεις υγρα φρενων,να το κανεις σε επισημη αντιπροσωπεια

Στο 36αρι που ειχα κανει αυτα τα πραγματα,απλα δεν καταλαβε ποτε τιποτα ουτε στο δρομο,ουτε στην πιστα,ουτε σε γρηγορες βολτες.Και βγαλανε πανω απο 20.000 χλμ σκληρης και κανονικης χρησης.Το ιδιο πραγμα θα ειχα κανει και στο compact αν δεν λυπομουνα τα καινουργια ΟΕΜ δισκους+τακακια που μου αλλαξε ο father οταν παρουσιαστηκα.Και σκεψου οτι με τα OEM στα Μεγαρα στον 4ο γρηγορο γυρο ειχα θεματα.Ειναι στο προγραμμα λοιπον να αλλαχθουν με aftermarket οταν θα εχουν φτασει στα τελειωματα τους.Α ρε πατερα....

Αυτα,ελπιζω να βοηθησα

stefos
18-05-07, 09:43
Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες...με τη σειρά μου να σου απαντήσω με απορίες... είδα τους κωδικούς και όντως αλλάζει μόνο η βάση, οπότε αν βάλω τους κατάληλους αποστάτες στην δικιά μου δαγκάνα (με τή βάση) θα ταιριάξει ο δίσκος 300χ22? Γενικά με βρίσκεις σύμφωνο και για τα τακάκια και για τα υγρά φρένων, απλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να γίνει στην αντιπροσωπία...και πάλι αυχαριστώ

Geo_3D
18-05-07, 14:57
Χωρις να ειμαι και απολυτα σιγουρος,εχω την εντυπωση οτι αφορα τον εξαερισμο μετα.Πρεπει να ειναι συνδεδεμενο στον εγκεφαλο για να γινει σωστα η εξαερωση,πραγμα που δεν το ξερουν αρκετα εξειδικευμενα συνεργεια.Τουλαχιστον ετσι γινεται στο Μ3 Ε46 και Μ5 Ε39.

Και ναι μπαινουν κανονικα οι δισκοι 300x22 στις δικες σου δαγκανες.Ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα που κανουν οι κατοχοι των "απλων" Μ3 που βαζουν δισκους απο CSL,εχοντας αλλαξει μονο τις βασεις

stefos
18-05-07, 15:25
+1 ....got the info, need to find money... πάντως για αυτό που λές για τον εγκεφαλο το μόνο που μπορεί να χρειάζεται θα είναι για τον μηδενισμό της ένδειξης που έχει για την αντικατάσταση των υγρων φρένων στο board computer. Αλλιώς δεν βλέπω το λόγο που μπορεί να χρειάζεται κάτι τέτοιο..όταν πήρα το αυτοκίνητο για πρώτη φορά στα χέρια μου εκτός από τα τακάκια άλλαξα και τα υγρα φρένων (σε "ειδικό" συνεργείο μόνο για φρένα..πολύ ικανοποιημένος..). Η αλλαγή έγινε όπως την ξέρουμε όλοι και τα φρένα δουλεύουν άψογα από την πρωτη μέρα μέχρι σήμερα..
Thanx for the feedback

Geo_3D
18-05-07, 15:34
check pm.............

xaros
18-05-07, 18:01
αν ειναι να φτιαχτουν ευκολα αποστατες χωρις να εχουμε θεματα μετα,ενδιαφερομαι και εγω.παρακαλω ενημερωστε

Geo_3D
18-05-07, 18:03
Δεν ειναι κατι φτιαχτο απο μαστορα.Ετοιμο ανταλλακτικο απτην bmw ειναι

xaros
18-05-07, 18:28
ξερουμε κοστος?εγω θελω αυτα του Ε46 κυβισμου εως 328

Nick_compact
18-05-07, 20:18
Γιατί δεν κάνουν δουλειά οι διάτρητες ρε συ Νίκο? και τι πρόβλημα δημιουργούν στα τακάκια? αν αυτές δημιουργούν πρόβλημα τότε οι χαρακτές τι κάνουν στο τακάκι?

Και οι χαρακτές ταλαιπωρούν τα τακάκια αλλά τουλ. κάνουν κάποια δουλειά! Έχω τρυπητές brembo και έχω καεί γι'αυτό στο λέω... Για να μην τρέχεις και εσύ. Αν ψάξεις στο forum έχει γίνει κουβέντα για τις τρυπητές και το βουητό που βγάζουν στα φρεναρίσματα από πολλά! Και η διάτρηση δεν έχει κανένα ουσιαστικό όφελος κατα την γνώμη μου! η επιφάνεια της δισκόπλακας μου να φανταστείς έχει γίνει σαν πατατάκι ruffles και οι τρύπης έχουν ρωγμούλες περιφεριακά. (έχω λιγότερα από 50.000 km σε αυτές τις δισκόπλακες) . και ποτέ δεν δούλεψαν σωστά με τα απλά τακάκια!

nassosbmw1
18-05-07, 22:43
Πλένοντας το αυτοκίνητο μου αρκετές φορές στο εσωτερικό των θόλων των εμπρός τροχών έβλεπα δύο ανοίγματα που έδειχναν ότι πρόκειτε για αεραγωγούς που έφερναν αέρα από τη μετώπη προς τα φρένα. Παρατήρησα από το χώρο του κινητήρα ότι οι αεραγωγοί πράγματι υπήρχαν στο αυτοκίνητο μου, είναι κατασκευασμένοι από σκληρό λάστιχο, αλλά δεν έβλεπα πουθενά στη μετώπη να υπάρχουν τρύπες. Ψάχνοντας στο realoem βρήκα τις πλαστικές τάπες στον εμπρός προφυλακτήρα (νούμερο 17 στο σχέδιο) που ήταν τοποθετημένες στην είσοδο των αεραγωγών φράζοντας τις τρύπες. Το realoem λέει χαρακτηριστικά ότι τα αφαιρείς όταν το αυτοκίνητο φοράει Μ packet. Όπως αντιλαμβάνεστε τις αφαίρεσα ακαριαία, και τώρα πλέον έχω 2 αεραγωγούς που φέρνουν φρέσκο αέρα κατευθείαν πάνω στα φρένα.:dance: :dance: Ο προφυλακτήρας που έχω (Ε46 compact) είχε τις τάπες ακριβώς δίπλα από τους προβολέις ομίχλης, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο και για κουπέ και κάμπριο. Όσοι κάτοχοι των δύο δώστε μας τα φώτα σας... Πάντως πρόκειτε για καλή μόντα χωρίς να δώσεις φράγκο...Αν και δεν πρόλαβα να πάω καμιά καλή βόλτα, σίγουρα θα δίνει κάτι παραπάνω σε διάρκεια σε παρατεταμένα φρεναρίσματα...:greenboun




+1000!
Η καλύτερη μόντα είναι η τζάμπα μόντα...βεβαια μη τα πετάξεις τα καπάκια...το χειμώνα που δε θα χρειάζεσαι το 100% της ψύξης θα γλυτώνουν μπόλικο νερό από τους δίσκους....;)

edit:αν θυμαμαι καλα το αμαξι ειναι εισαγωγη μετχ (απο γερμανια) λογικο ειναι ναναι κλειστοι οι αεραγωγοι...με τοσες βροχες/κρυα τι χρειαζονται εκει;....

stefos
19-05-07, 13:59
Καλά θυμάσε Νάσσο...το αυτοκίνητο ήταν όντως από Γερμανία. Πάντως πιστεύω ότι έχει να κάνει με την έκδοση του αυτοκινήτου (πχ Μ packet) παρά για τις εκάστοτε κλιματολογικές συνθήκες...όσο για τα καπάκια εννοείτε ότι τα έχω κρατήσει..

stefos
19-05-07, 14:02
Και οι χαρακτές ταλαιπωρούν τα τακάκια αλλά τουλ. κάνουν κάποια δουλειά! Έχω τρυπητές brembo και έχω καεί γι'αυτό στο λέω... Για να μην τρέχεις και εσύ. Αν ψάξεις στο forum έχει γίνει κουβέντα για τις τρυπητές και το βουητό που βγάζουν στα φρεναρίσματα από πολλά! Και η διάτρηση δεν έχει κανένα ουσιαστικό όφελος κατα την γνώμη μου! η επιφάνεια της δισκόπλακας μου να φανταστείς έχει γίνει σαν πατατάκι ruffles και οι τρύπης έχουν ρωγμούλες περιφεριακά. (έχω λιγότερα από 50.000 km σε αυτές τις δισκόπλακες) . και ποτέ δεν δούλεψαν σωστά με τα απλά τακάκια!

ενώ ας πούμε οι χαρακτές δεν δημιουργούν πρόβλημα στην δισκόπλακα και το τακάκι? Δεν κάνουν θόρυβο? πιστεύω ότι θα τρώνε πολύ πιο γρήγορα το τακάκι...υπάρχει κανείς άλλος μέσα στο φορουμ αραγε που να έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με εσένα Νικο..?

optostyle
19-05-07, 15:51
Παιδια εγω με χαρακτες brembo,προς το παρων δεν παρατηρησα προωρο φαγωμα τακακιων..Αλλα σε γερα φρεναρισματα,υπαρχει ενα ελαφρυ βουητο

Nick_compact
19-05-07, 21:24
ενώ ας πούμε οι χαρακτές δεν δημιουργούν πρόβλημα στην δισκόπλακα και το τακάκι? Δεν κάνουν θόρυβο? πιστεύω ότι θα τρώνε πολύ πιο γρήγορα το τακάκι...υπάρχει κανείς άλλος μέσα στο φορουμ αραγε που να έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με εσένα Νικο..?

Yπάρχουν άτομα που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με εμένα εντός και εκτός φόρουμ, και συγκεκριμένα με Brembo τρυπητές. Και στο trackday-specials.gr είχε αναφερθεί κάτι. Το μεγαλύτερο ποσοστό της βελτίωσης του φρεναρισματος προέρχεται από το τακάκι και λιγότερο από την δισκόπλακα. Μαμά δισκόπλακα να αφήσεις και να βάλεις καλύτερα τακάκια, κατευθείαν βελτιώνεται η αντοχή. Αν κάνεις το αντίστροφο όμως και βάλεις aftermarket δισκόπλακες με OEM ή αντίστοιχα τακάκια το πιο πιθανό είναι να χαλάσει η απόδοση αντι να ανέβει.

saikoE39
20-05-07, 14:30
Yπάρχουν άτομα που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με εμένα εντός και εκτός φόρουμ, και συγκεκριμένα με Brembo τρυπητές. Και στο trackday-specials.gr είχε αναφερθεί κάτι. Το μεγαλύτερο ποσοστό της βελτίωσης του φρεναρισματος προέρχεται από το τακάκι και λιγότερο από την δισκόπλακα. Μαμά δισκόπλακα να αφήσεις και να βάλεις καλύτερα τακάκια, κατευθείαν βελτιώνεται η αντοχή. Αν κάνεις το αντίστροφο όμως και βάλεις aftermarket δισκόπλακες με OEM ή αντίστοιχα τακάκια το πιο πιθανό είναι να χαλάσει η απόδοση αντι να ανέβει.

Σαν να συμφωνω μαζι σου....

Εγω εχω zimmerman...τρυπητες.....
Η επιφανεια μετα απο 35.000 ειναι οκ...αλλα σχεδον ολες οι τρυπες εχουν καποια μικρα κρακ.........βεβαια αυτο εγινε μετα απο τον τορνο...πριν ηταν μια χαρα....αλλα τις στραβωσα απο δικες μου μλκς....
Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα νορμαλ τακακια την ακουνε με τις τρυπητες.....
Αν εβλεπε καποιος πως ειχαν γινει τα προηγουμενα θα εμενε αφωνος....
Ο melodic τα κοιταζε και τα ξανα κοιταζε...και ειχαν μολις 15 χλμ...
Και παλι σχεδον σιγουρος...οτι οι brebo στραβωνουν πιο ευκολα.....
Την εχω παθει και εγω και o melodic...καλα εγω στραβωσα και τις zimmerman...:D
Οσο για τις χαρακτες...και αυτες το μαμα τακακι το κανουν χαλια......
Αρα η λυση ειναι πιο καλο τακακι.....και μετα δισκος....και καλα υργα..

E36 RULES!!
20-05-07, 14:59
Για τους Ate ξέρει κανεις τιποτα??

zaharias
19-01-09, 22:41
Για τους Ate ξέρει κανεις τιποτα??

Ξεθαβω αυτο το θεμα γιατι σκεφτομαι να βαλω μπροστα Ate Power Disks, καλυτερα υγρα φρενων και σωληνακια αεροπορικου τυπου...

Εντυπωσεις απο καποιον που τα εχει τοποθετησει σε Ε46???

Geo_3D
19-01-09, 22:59
Ζαχαρια θα πρoτεινα κατι σε Ζιμερμαν ή Brembo
Τακακι με ημιαγωνιστικη παστα πχ Ferodo DS2500
Υγρα φρενων μεινε σε DOT 4 σε Motul ή Ferodo
Τα σωληνακια να ειναι το κερασακι στην τουρτα και ειναι must!!!!


Απλα δεν θα ξανασχοληθεις ποτε με το θεμα φρενα!!!!!!

zaharias
20-01-09, 06:36
Ζαχαρια θα πρoτεινα κατι σε Ζιμερμαν ή Brembo
Τακακι με ημιαγωνιστικη παστα πχ Ferodo DS2500
Υγρα φρενων μεινε σε DOT 4 σε Motul ή Ferodo
Τα σωληνακια να ειναι το κερασακι στην τουρτα και ειναι must!!!!


Απλα δεν θα ξανασχοληθεις ποτε με το θεμα φρενα!!!!!!

Ευχαριστω Γιωργο...

Zimermann ή Brembo, λες για χαρακτους δισκους?

stefos
20-01-09, 11:28
Brembo θα πληρώσεις κάτι παραπάνω για το όνομα. Zimmerman πιο προσιτη και εξίσου καλή λυση.