PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 E36 VANOS


pacodiaz
14-05-07, 16:28
καλησπερα σε ολους!ηθελα να ρωτησω το εξης : υπαρχει περιπτωση να ξερυθμιστει το vanos σε bmw m3 e36 3.0 και να χρειαζεται ρυθμιση?το αμαξι ειναι 96 μοντελο και εχει 125000χλμ.μου χουνε πει οτι με τον καιρο ξερυθμιζεται και δεν δουλευει σωστα.αν γνωριζει καποιος θα εκτιμουσα την βοηθεια του.ευχαριστω

M3MAN
14-05-07, 19:46
Γεια σου φιλε,

εγω εχω ενα 3.2 Μ3 και αλλαξα το VANOS το Δεκεμβριο. Το παλιο χαιρετησε.
Αν χαλασει το VANOS το μοτερ μοιαζει να ειναι για τα μπαζα.


Τελικα οχι, δεν ρυθμιζονται, γιατι απλα δεν ανοιγονται και γιατι απλα δεν βαζεις χερι σε αυτο το εξαρτηματακι.


Οταν το εψαχνα το θεμα, το μονο που καταφερα να βρω ειναι αυτον τον τυπο στην Αγγλια αλλα το δικο του προβλημα φαινεται να ειναι διαφορετικο απο το δικο σου.

http://mukerji.co.uk/vanos/index.html

pacodiaz
15-05-07, 09:02
Το δικο μου προβλημα εχει να κανει μονο με ενα ρεταρισμα στις 2300 με 2500.στα ψηλα το αυτοκινητα δουλευει τελεια.εμενα βεβαια μου δημιουργειται μια αισθηση οτι το αυτοκινητο δεν τραβαει χαμηλα(μαλλον λογω ρεταρισματος).μετα απο ελεχγο σε δυο συνεργεια το αυτοκινητο ειναι παντου τελειο.το μονο που δεν ελενχθηκε ειναι η λειτουργια του βανος.και απο οσο ξερω η δυναμη διαμορφωνεται (ειτε ψηλα ειτε χαμηλα) απο την σωστη λειτουργια του βανος.ευχαριστω για τον χρονο σου παντως Μ3ΜΑΝ

MZ3
15-05-07, 09:08
Με διαγνωστικο φιλε μου απο την BMW μπορουν να σου κανουν τεστ βανος
και ετση θα ξερεις αν ειναι καλο η οχι η αν καπου π.χ χαμηλα δεν δουλευει,
επισεις το διαγνωστικο θα σου βρει τυχων βλαβη π.χ αισθητηρες εκεντροφορον κ.τ.λ που σχετηζωνται σχετικα με το προβλημα σου
Τωρα στην τυχη να σου λεει ο καθενας μηχανικος τι μπορει να ειναι η τι οχι νομηζω οτι ειναι λιγακη παραλωγο.

pacodiaz
15-05-07, 09:14
εχεις απολυτο δικιο ΜΖ3.σημερα εχω ραντεβου στην BMW για να κανω το συγκεκριμενο τεστ.ευχαριστω για τον χρονο σου.

shido
15-05-07, 09:52
εγω που ειχα χαλασμενο αισθητηρα εκεντροφορων το αμαξι ειδικα ψηλα σερνοταν.

E36 M POWER
12-03-08, 11:49
παιδια επειδη και στο δικο μου σαν να καταλαβαινω κατι παρομοιο και ρωτοντας ''τυχαιους'' μηχανικους (χωρις παρεξηγηση!!!) μου λενε για ποτενσιομετρο!!! παιζει τετοια περιπτωση;

oldcarskickass
12-03-08, 14:18
παιδια επειδη και στο δικο μου σαν να καταλαβαινω κατι παρομοιο και ρωτοντας ''τυχαιους'' μηχανικους (χωρις παρεξηγηση!!!) μου λενε για ποτενσιομετρο!!! παιζει τετοια περιπτωση;


Βάλε το σε ένα διαγνωστικό!!!!

Πέρασαν οι εποχές που ο μηχανικός << άκουγε >> την βλάβη και όποιος συνεχίσει και το κάνει αυτό επαγγελματικά απλά εκμεταλλεύεται την άγνοια κάποιων!

Είναι ΠΟΛΥ πολύπλοκα τα σημερινά οχήματα (από τα μέσα του 80 βασικά) για να μπορεί ο μηχανικός να ψυχανεμιστεί αν δουλεύει καλά ο τάδε ή ο δείνα αισθητήρας.

Εκτός αν ακούγετε μηχανικός θόρυβος, αλλά και πάλι αν δε το βάλει σε διαγνωστικό δε μπορείς να είσαι σίγουρος.

zourlas
12-03-08, 14:31
Παίδες, όπως είπε και ΜΖ3 μπορούν να το διαγνώσουν οι μηχανικοί της BM χωρίς να γλύφουν το χέρι τους για να δουνε από που φυσάει (αν με καταλαβαίνετε τι θέλω να πω).
Ένα καλό site που έχει αρκετές πληροφορίες και για VANOS (που δε νομίζω ότι είναι αυτό μιας και το δικό σου φίλε πάει καλά στις ψηλές, δηλαδή έχεις το torque που είχες στα ψηλά, ή αυτό κατάλαβα) είναι το παλιό www.bm3w.co.uk που έγινει πρόσφατα www.mtorque.co.uk.
Έχει αρκετή πληροφορία εκεί και με είχε σώσει από πολλά, τον παλιό καλό καιρό που είχα το Μ3 evo μου :nixweiss:

Geo_3D
12-03-08, 14:44
Πηγαινε σε μια αντιπροσωπεια και ζητα να σου κανουν το τεστ του βανος

race535
12-03-08, 16:19
καλησπερα σε ολους!ηθελα να ρωτησω το εξης : υπαρχει περιπτωση να ξερυθμιστει το vanos σε bmw m3 e36 3.0 και να χρειαζεται ρυθμιση?το αμαξι ειναι 96 μοντελο και εχει 125000χλμ.μου χουνε πει οτι με τον καιρο ξερυθμιζεται και δεν δουλευει σωστα.αν γνωριζει καποιος θα εκτιμουσα την βοηθεια του.ευχαριστω

Το vanos δεν ρυθμιζεται ουτε επισκευαζεται οπως σου ειπαν ολοι-και πολυ σωστα ειπαν-

Το vanos ομως χρειαζεται μερικες φορες ΕΞΑΕΡΩΣΗ.Υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει σωστα και ας μην ειναι χαλασμενο.Οι περισσοτεροι μηχανικοι δεν ξερουν οτι εξαερωνεται και το αλλαζουν τσαμπα με το να χρεωνουν την αλλαγη 2500€.
Παιρνει αερα μεσα αν δουλευει το αυτοκινητο συνεχεια σε χαμηλους ρυθμους πολης,η αν εχει οδηγηθει σε υπερβολικες στροφες συνηθως ανηφορικες οπου τα λαδια ανακατευονται με τεραστια δυναμη.
Το vanos δουλευει με την πιεση του λαδιου και με ηλεκτρονικα μεσα.Τα χλμ που εχει το μοτερ σου ειναι πολυ λιγα για να εχει χαλασει.
Πηγαινε σε μια αντιπροσωπεια να σου κανουν μια εξαερωση.
Η εξαερωση ειναι λιγο πολυπλοκη,δεν γινεται μεσω καποιας βαλβιδας αλλα με την ιδια λειτουργια του κινητηρα.

agrotis328
12-03-08, 17:09
το βανος σε ολα τα ε36 δουλευει με πιεση λαδιου οποτε αφου το αυτοκινητο παει καλα δεν υπαρχει προβλημα με την πιεση
μπορει να ξερυθμιστει εκκεντροφορος γιατι υπαρχει περιθωριο να παιξεις με μοιρες αλλα ειναι πολυ απιθανο
παντως αν ειχες προβλημα με βανος θα ειχες αρυθμια στο ρελαντι αν ρελαντι δουλευει στρωτα δεν υπαρχει θεμα

spirosg
12-03-08, 19:03
To σκάλωμα σε αυτές τις στροφές κάτι σε αισθητήρες λάμδα μου κάνει ή ίσως σε αισθητήρα στροφάλου.
Μια διάγνωση θα πεί την αλήθεια και δεν κοστίζει και πολύ... κάνα 20άρικο αν δεν κάνω λάθος.

rigas
12-03-08, 19:35
Να ρωτησω και εγω μιας και 1η φορα εχω BMW.

Στο δικο μου αμαξι οταν ξεκιναει ειναι στο ρελαντι ΟΚ, αν μετα το ανοιξω καποια στιγμη το παρατηρω στα φαναρια οτι κραταει στις 1000 στροφες ρελαντι. (καποιος γνωστος μου ειπε οτι ετσει κανουν τα Μ μετα απο ανοιγμα.....)

Τελος παρατηρω μερικα μπουκωματα μεταξυ 2500-3000 αλλα οταν το ειχα παρει μου ειχαν πει οτι ειχε προγραμμα και ετσει κανουν.

Οποιαδηποτε πληροφορια ειναι χρησιμη.

Ευχαριστω,
Ανδρεας.

EVANGELOS
13-03-08, 10:52
Να ρωτησω και εγω μιας και 1η φορα εχω BMW.

Στο δικο μου αμαξι οταν ξεκιναει ειναι στο ρελαντι ΟΚ, αν μετα το ανοιξω καποια στιγμη το παρατηρω στα φαναρια οτι κραταει στις 1000 στροφες ρελαντι. (καποιος γνωστος μου ειπε οτι ετσει κανουν τα Μ μετα απο ανοιγμα.....)

Τελος παρατηρω μερικα μπουκωματα μεταξυ 2500-3000 αλλα οταν το ειχα παρει μου ειχαν πει οτι ειχε προγραμμα και ετσει κανουν.

Οποιαδηποτε πληροφορια ειναι χρησιμη.

Ευχαριστω,
Ανδρεας.

Δε ξέρω πολλά για τον S50 Β30 αλλά ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι λογικό...

Το να ανεβάζει ρελαντί επειδή το "άνοιξες" δεν καταλαβαίνω γιατί να το "κάνουν τα Μ" ...

Το να μπερδεύει αν δεν σου εξηγήσουν γιατί ... πάλι δεν είναι κατανοητό ...

Αν ας πούμε έχεις καταργήσει το luft ή φοράς πολύ άγριους εκκεντροφόρους ή έχεις καταργήσει το vanos κλπ κλπ και ΔΕΝ είναι δυνατό ή έυκολο ή δεν ήξερε-μπορούσε o tuner (sic) να προγραμματίσει το μοτέρ σε όλο το φάσμα ... τότε ας πούμε οκ ... αλλά έτσι γενικά επειδή φοράει πρόγραμμα να μπερδεύει ... δεν είναι λογικό ...

Διάγνωση κλπ κλπ προτείνω

Spyros
13-03-08, 11:55
Φιλε μου ακου τι κανει το 36αρι Μ3 το δικο μου και το ιδιο εκανε και το 28αρι μου.
Οταν απο οποια ταχυτητα και να ειμαι βαζω νεκρα και μεχρι το αυτοκινητο να σταματησει στο φαναρι κραταει τις στροφες περιπου 900-1000 και οταν το αυτοκινητο ακινητοποιηθη τοτε πευτουν στις κανονικες.
Δεν ξερω εαν εννοεις αυτο.

rigas
13-03-08, 16:42
Φιλε μου ακου τι κανει το 36αρι Μ3 το δικο μου και το ιδιο εκανε και το 28αρι μου.
Οταν απο οποια ταχυτητα και να ειμαι βαζω νεκρα και μεχρι το αυτοκινητο να σταματησει στο φαναρι κραταει τις στροφες περιπου 900-1000 και οταν το αυτοκινητο ακινητοποιηθη τοτε πευτουν στις κανονικες.
Δεν ξερω εαν εννοεις αυτο.

Θα το δοκιμασω και θα σου πω.