PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη διαστασεων ελαστικων


georggge46
02-06-07, 11:34
Σε 18αρες ζαντες φοραω μπροστα 225-40 και πισω 255-35 ,αυτο που προτεινει και η BMW .Γινεται αλλαγη σε 225-35 μπροστα και 255-30 πισω ,και αν ναι ποιες οι επιπτωσεις?

Dim77
02-06-07, 11:47
Το σίγουρο είναι ότι θα έχεις μεγάλη απώλεια άνεσης.
Το ταχύμετρο σου θα δείχνει 3.8% λιγότερο (αν σκεφτείς ότι ήδη χάνουν λίγο...)
Το βήμα της τελικής σχέσης μετάδοσης θα κοντύνει κατά 3.8%

Ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλα προβληματα με τη λειτουργία της απόδοσης της ανάρτησης εν κινήσει. (με λίγα λόγια μπορεί να επηρεαστεί το κράτημα-και μόνο αρνητικά)

Δε μπορώ να καταλάβω το λόγο που θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο.

optostyle
02-06-07, 11:50
Δε μπορώ να καταλάβω το λόγο που θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο.
Κι εγω!!!!!!!!!!!

gpapadop
02-06-07, 12:20
ενδεχομένως να εχεις προβλημα και φθορα των σινεμπλοκ μου ,με αποτελεσμα να χρειαστει να κάνεις αλλάγη ψαλιδίων.

konc
02-06-07, 12:35
Εγώ μπορώ! Λέγεται "ΜΠΑΜ"!
Αλλά διαφωνώ κάθετα στο προφίλ...
Μειώνεις τη συνολική διάμετρου των τροχών κατά 2,25cm μπροστά και κατά 2,55cm πίσω, νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο.

Αυτό που δεν ξέρω είναι η "βασική" διάσταση που δίνει το εργοστάσιο για το αυτοκίνητο και τι σχέση έχει με την τωρινή διάσταση. Αν η βασική διάσταση βγάζει συνολική διάμετρο ρόδας μικρότερη κατά 1+cm από αυτήν που έχεις τώρα, δεν είναι και τόσο τραγική η αλλαγή στη διάσταση που αναφέρεις. Τελικά θα είσαι έναν και κάτι πόντους κάτω από τη βασική διάσταση και δεν έγινε και τίποτα όσον αφορά το συνολικό στήσιμο. Αν όμως η διάμετρος του τροχού με βασική διάσταση είναι κοντά σε αυτήν που έχεις τώρα (διαφορά <1cm) μην προχωρήσεις σε τέτοια αλλαγή.
Αυτά αναφέρονται ΜΟΝΟ σε ότι αφορά τη διάσταση του τροχού. Σε ότι αφορά τήν άνεση κλπ είναι άλλο θέμα και προσωπικά δεν είμαι υπέρ μιας τέτοιας αλλαγής.

Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός, ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο :)

Snoopy
02-06-07, 15:00
Στο αμάξι σου για τέτοιες αλλαγές στις διαστάσεις χρειάζεται καμπέρωμα και η φθορά θα είναι δραματική.

dimitro$
02-06-07, 21:03
+1 σε padapanta...
Γενικά, όπως έχει αναφερθεί και σε άλλο topic, η αλλαγή της διαμέτρου των τροχών πρέπει να είναι στην τελευταία θέση του πλάνου των tuners...Ζωντανό παράδειγμα εγώ...Πρόσφατα αγόρασα ένα Ε30.Πήγα να του βάλω πατούμενα και ζήτησα από τον λαστιχά φάρδος 185. Η διάσταση που μπαίνει σε Ε30 είναι 195/65/R14. Συνεπώς στις 15" ζάντες μου και με φάρδος 185, πρέπει να μπεί διάσταση: 185/55ή50/R15.Ο λαστιχάς έβαλε 185/65. τοαυτοκίνητο δεν πάει..έχει μπλοκέ και δεν driftάρει σε χώμα...

Στο θέμα μας..πού θέλω να καταλήξω...Η αλλάγή της διάστασης των τροχών όσο το δυνατόν πρέπει να αποφεύγεται αν δεν "πειραχτεί" η ισχύς...Για καλύτερο κράτημα άντε 2 νούμερα το πολύ παραπάνω..this is my opinion...

Chris316
02-06-07, 22:43
Δεν θέλω να φανώ αντιδραστικός αλλά ρε παιδιά είναι δυνατόν να γίνει τόσο αισθητή η διαφορά στην επιτάχυνση με μια τέτοια αλλαγή των 5 ''μονάδων'' προφίλ ελαστικού? Μην είμαστε υπερβολικοί. Δε μιλάμε για δευτερόλεπτα αλλαγής αλλά ούτε καν για χιλιοστά πιστεύω. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Σε όλα τα άλλα ναι. Συμφωνώ αν και πάλι υπερβολικά ακούγονται (τουλάχιστον σε μένα) όλα αυτά.

bardull
02-06-07, 23:02
Δραματικη δεν θαναι,απλα οι οποιες αλλαγες υπαρξουν θαναι αρνητικες.

konc
03-06-07, 13:28
Δεν θέλω να φανώ αντιδραστικός αλλά ρε παιδιά είναι δυνατόν να γίνει τόσο αισθητή η διαφορά στην επιτάχυνση με μια τέτοια αλλαγή των 5 ''μονάδων'' προφίλ ελαστικού? Μην είμαστε υπερβολικοί. Δε μιλάμε για δευτερόλεπτα αλλαγής αλλά ούτε καν για χιλιοστά πιστεύω. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Σε όλα τα άλλα ναι. Συμφωνώ αν και πάλι υπερβολικά ακούγονται (τουλάχιστον σε μένα) όλα αυτά.

Κι όμως ναι, και ειδικά όταν μιλάμε για μεγάλες διαστάσεις
Δεν πρόκειται για 5 "μονάδες", γνωρίζεις τι ακριβώς σημαίνει η το μεσαίο νούμερο στη διάσταση ενός ελαστικού? Σημαίνει ποσοστό επί του πέλματος.
Ένα λάστιχο 205/60/17 έχει ύψος-προφίλ το 60% του 205, δηλαδή 12,3cm.
Ένα λάστιχο με ίδιο ονομαστικό προφίλ, ας πούμε ένα 245/60/17 (που μάλλον δεν υπάρχει τέτοιο λάστιχο αλλά λέμε τώρα..) θα έχει προφίλ το 60% του 245, δηλαδή 14,7cm.

Φαντάσου τώρα στις διαστάσεις που αναφέρει ο φίλος. Αν σε 255 λάστιχο αλλάξεις με μικρότερο προφίλ, η διαφορά ενδέχεται να είναι σημαντική και θέλει πολύ προσοχή στην επιλογή της σωστής διάστασης.

Dim77
03-06-07, 15:48
Η αλλαγή που προτείνει ο georgge46 είναι βασικά σα να κονταίνει το διαφορικό κατά 3.8 %.

Είναι αρκετά για να τονώσουν τις επιταχύνσεις !

Το θέμα είναι ότι τα λάστιχα που θέλεις να βάλεις είναι εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή και θα δημιουργηθούν πολύ πιθανά προβλήματα στη λειτουργία της ανάρτησης (μπορεί να επηρεαστούν διάφορες κλίσεις camber κλπ.)
Καλύτερα να έβαζες 17αρες ή 16άρες φίλε μου με τα σωστά λάστιχα, θα έβλεπες μια μικρή διαφορά χωρίς πιθανά παρατράγουδα.
Στους ελληνικούς δε δρόμους το ελαστικό με πολύ μικρό προφίλ ΔΕ δουλεύει σωστά! (Δε μιλάω για περιπτώσεις που τέτοιου είδους ελαστικά μπαίνουν από τον κατασκευαστή)

Εάν δε μένεις και στην Αθήνα κάθε διαδρομή θα γίνεται εφιάλτης από την τραγική μείωση στην άνεση. (και εφιάλτης και για του άλλους αφού ένα αυτοκίνητο θα κάνει συνέχεια σλάλομ για να αποφύγει κάθε είδους ανωμαλίες του οδοστρώματος):drive2:

matrixlord
04-06-07, 08:46
Εγώ είμαι υπερ αυτής της αλλαγής αν ξέρεις γιατί το κάνεις. Αν το κάνεις μόνο για ομορφιά τότε κατα την γνώμη μου κάνεις λάθος.

Το θέμα είναι οτι πρέπει να κρατήσεις την ίδια διάμετρο της ρόδας. Αν θες να βάλεις πιο χαμηλό προφίλ τότε πρέπει να βάλεις 19άρα για να μείνει η συνολική διάμετρος ίδια.

Αν θες να κρατήσεις αυτήν την ζάντα και θες και να χαμηλώσεις το προφίλ τότε πρέπει κάποιος μηχανολόγος να σου ρυθμήσει εκ νέου camber με καινούριες, μη εργοστασιακές τιμές και να πας και για ευθυγράμμηση. Για να το κάνει αυτό πρέπει να του τα δώσεις αδρά γιατί δεν υπάρχει λόγος να κάτσει να ξανασχεδιάσει στην ουσία την ισορροπία του αυτοκινήτου. Επίσης πρέπει να πας και στην BMW να σου ρυθμήσουν τον εγκέφαλο να δείχνει στο κοντέρ την σωστή ταχύτητα γιατί αλλιώς θα δείχνει λίγο παραπάνω.

Αν δεν κάνεις τίποτα απο αυτά πιθανόν το αυτοκίνητο να κινήται φυσιολογικά, πιθανόν, αν είσαι πολύ τυχαιρός, να βρήκες καινούριες ρυθμήσεις που αλλάζουν την συμπεριφορά προς το καλύτερο. Αλλά δυστυχώς, επειδή η BMW έχει κάνει πολλές δοκιμές για να καταλήξει σε αυτές τις τιμές ελαστηκών, θα κινήσαι χειρότερα....