PDA

Επιστροφή στο Forum : Adjustment of rear brakes


peter79
13-07-07, 11:52
Καλημέρα σε όλους....
Σκέφτομαι μιας και έρχεται Σ/Κ και θα ασχοληθώ΄λίγο με το αυτοκίνητό μου να κάτσω και να ρυθμίσω τα πίσω φρένα, μιας και με τα φερμουίτ που μου βάλανε στο service κάθε 1000 χιλιόμετρα περίπου θέλουν ρύθμισμα!!!
Ξέρει κανείς τη διαδικασία; (μην γίνει καμμιά στραβή, φρένα είναι αυτά!):bugeye:

απ ότι διάβασα στο Workshop manual της 3 series κατάλαβα τα εξής:
1. σηκώνεις το χειρόφρενο (το δένεις).
2. χαλαρώνεις τα παξιμάδια του χειροφρένου στο πίσω μέρος μέχρι να είναι εντελώς χαλαρά
3. αφαιρείς ένα μπουλόνι τροχού
4. σηκώνεις το πίσω μέρος του οχήματος
5. περιστρέφεις τον τροχό σε θέση περίπου 65 μοιρών για να ευθυγραμίσεις την τρύπα του μπουλονιού με το ρυθμιστή των σιαγώνων (έχω λύσει το χειρόφρενο εντωμεταξύ;)
6. με ένα κατασαβίδι ρυθμίζεις (όπως αναφέρει το manual ) τις σιαγόνες μέχρι ΜΟΛΙΣ να μην περιστρέφονται πλέον ελέυθερα οι τροχοί.
7. το ίδιο και από την άλλη μεριά
8.εσωτερικά λύνεις και δένεις το χειρόφρενο 4-5 φορές. Το ξαναδένεις στα 4 κλικ.
9.ξαναβιδώνεις τα παξιμάδια του χειροφρένου. πρέπει οι τροχοί να περιστρέφονται με ΣΧΕΤΙΚΗ δυσκολία
10. λύνεις το χειρόφρενο και πρέπει οι τροχέι να περιστρέφονται ελέυθεροι

που έχω κάνει λάθος? (αν υπάρχει) :nixweiss:

matrixlord
17-07-07, 09:39
Φίλε έτσι το έχω κάνει και εγώ αλλά δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακριβώς ακούγεται. Άρχισε πρωί-πρωί για να έχεις τελειώσει το βράδυ.

ΚΥΡΙΛΛΑΣ
17-07-07, 09:41
Γνώμη μου είναι να πειραματιστείς σε κάτι άλλο πάνω στο αυτοκίνητο σου και όχι στα φρένα...
Εκτός αν έχεις εμπειρία από παρόμοια θέματα...

matrixlord
17-07-07, 09:53
Δεν νομίζω οτι υπάρχει κύνδινος! Αρκεί να το δοκιμάσεις πρώτα. Πήγαινε σε έναν δρόμο πρίν τρέξε με 50 - 80 - 100 χιλ και μέτρησε τις αποστάσεις φρεναρίσματος. Κάνε το ίδιο και μετά. Επίσης πήγαινε με 40χιλ και τράβα απότομα το χειρόφρενο. Πρέπει να δεις και τις 2 ροδιές ισομηκείς. Αλλιώς δεν τα έχεις σφύξει σωστά. Σε προειδοποιώ πάντως. Θα σου βγεί λίγο η πίστη την πρώτη φορά.

M3Convertible
17-07-07, 10:11
Υπάρχουν και οι ντίζες του χειρόφρενου όπου έχει ρεγουλατόρους πίσω και κάτω από το λεβιέ ρυθμίζεις και από εκεί το χειρόφρενο αν θέλεις.

Είναι μεγάλο παλούκι η απόλυτη και σωστή ρύθμιση και θέλεις μόνος σου πολύ ώρα για να το κάνεις σωστά την πρώτη φορά.
Συμφωνώ με τον matrixlord.

saikoE39
17-07-07, 11:23
Θα σου σπασουν τα νευρα........
Και θες και δευτερο ατομο.........
Έιναι σπασιμο στα νευρα το ολο θεμα....
Εμενα θελει μαζεμα παλι...και απλα το ξεχναω οτι θελει...
Στο συνεργειο.......και αντε γεια.

peter79
17-07-07, 11:25
Παίδες thx....
θα πειραματιστώ να δω τι θα βγάλω....
τι στο καλό , μηχανολόγος σπούδασα στην τελική με εξειδίκευση στα οχήματα!
το μόνο που με προβληματίζει είναι να σφιχτούν το ίδιο και απο τις 2 μεριές για να μην φρενάρει μονόμπατα!

M3Convertible
17-07-07, 11:56
...........το μόνο που με προβληματίζει είναι να σφιχτούν το ίδιο και απο τις 2 μεριές για να μην φρενάρει μονόμπατα!

Ε αυτό είναι το θέμα και το μεγαλύτερο παλούκι!!!!!
Αλλά και το πόσο πολύ θα φρενάρει σε σχέση με τα εμπρός φρένα.
Δηλαδή η κατανομή πέδησης.

Κουράγιο :)