PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποια είναι καλύτερη λύση βελτίωσης για Ε36 316i;;;


dimigr73
01-08-07, 10:44
Πιστεύω, ο τίτλος τα λέει όλα...Τσιπάκι και πείραγμα στον εγκέφαλο; Turbo; Αλλαγή κινητήρα; Ποια πιστεύετε ότι είναι, τελικά, η χρυσή τομή βελτίωσης για έναν τέτοιο κινητήρα;

Δεν έχω σκοπό να αλλάξω/πουλήσω το αυτοκίνητο, απλά θα ήθελα κάτι παραπάνω σε επιδόσεις...(20+ ίππους, εάν κάνουν τη διαφορά)

Όλες οι γνώμες ευπρόσδεκτες!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Nick_compact
01-08-07, 10:49
Mοτέρ iS, 140 ίπποι εύκολα.

dimigr73
01-08-07, 10:57
Για τοποθέτηση κινητήρα 318is δεν απαιτείται κάποια άλλη αλλαγή; (δίσκοι πίσω, ξήλωμα δαπέδου κ.λπ.)
Και αν όχι, που θα βρω έναν τέτοιο κινητήρα που να είναι αξιόπιστος;

Nick_compact
01-08-07, 11:05
Για να βάλεις μοτέρ iS χρειάζεσαι μόνο το μοτέρ με τα παρελκόμενα του (εισαγωγή,εξαγωγή,πλεξούδα,εγκέφαλο). Βγάζεις το ένα μοτέρ, βάζεις το άλλο, καμία πατέντα, κανένα κόψε ράψε. Εννοείται οτι καλό θα ήταν να έβαζες και πίσω δισκόφρενα. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι κινητήρες, αλλά το που θα βρεις καλό δεν μπορώ να στο πω εγώ τόσο απλά.. Θέλει ψάξιμο.

God
01-08-07, 11:05
Για τοποθέτηση κινητήρα 318is δεν απαιτείται κάποια άλλη αλλαγή; (δίσκοι πίσω, ξήλωμα δαπέδου κ.λπ.)
Και αν όχι, που θα βρω έναν τέτοιο κινητήρα που να είναι αξιόπιστος;

Πατωμα οχι. Αλλα ολα τα μηχανικα σχεδον και μερικα ηλεκτρικα θελουν αλλαγη. Δεν νομιζω να κουμπωνει το σασμαν του IS σε Μ40, ουτε να ταιριαζουν ψυγεια-αντλιες υδραυλικου-λαμδα κτλ. Η εξατμιση σιγουρα θελει απο εμπρος ξηλωμα.

Που θα βρεις εναν κινητηρα 15 ετων και να ειναι και αξιοπιστος? Για τον Θεο σου μοιαζω?:woowoo::friday:
Συγνωμη, αλλα ο κινητηρας ειναι λαχειο. Και στα τοσα χρονια, με πολλα τζακ-ποτ.


Για ατμοσφαιρικη βελτιωση (μιλωντας για εκκεντροφορους-καπακια κτλ) ειναι μεγαλο το κοστος και δεν συμφερει. Δες στο γκαραζ μου αν θελεις, τα εχω κανει ολα (ΟΛΑ) και μιλαμε για κερδος 25-30 καθαρα αλογα με κοστος δυσαναλογο και αυξηση της καταναλωσης. Εγω τα εκανα γιατι τα περισσοτερα μου ηρθαν κοψοχρονια. Αυτο που συμφερει στο 1.6 σου ειναι να βαλεις εναν ιδιο μεγαλυτερου κυβισμου (1.8 αν εχεις Μ40, 1.8 η 1.9 αν εχεις Μ43). Θα παρεις 15 αλογα, αρκετη ροπουλα και θα σου ερθει φτηνα αφου το μονο που θελει αλλαγη ειναι κινητηρας - λουφτ - εγκεφαλος - πλεξουδα μηχανης.

Το turbo ειναι turbo, δινει αρκετα και μπαινει στα Μ40/Μ43 ευκολα, αλλα κοστιζει και ειναι και σαν να εχεις δευτερο μοτερ απο μερια συντηρησης. Εννοειται οτι θα μειωσει και αρκετα την ζωη του κινητηρα σου.

Τον εγκεφαλο αστον ησυχο...μονο επαναπρογραμματισμος σε δυναμομετρο εαν και εφοσον διαλυσουν τα μιγματα (αλλοι εκκεντροφοροι, μπεκ, turbo, πεταλουδες, κατιτις).



Για μενα το απλο να βρεις ενα ιδιο κινητηρα μεγαλυτερου κυβισμου. Μικρο κοστος και σιγουρη βελτιωση. Για μεγαλυτερο κινητηρα ανεβαινεις και απο συντηρηση και πολυ απο κοστος αφου θελουν πολλα πραγματα αλλαγη.

Nick_compact
01-08-07, 11:09
Πατωμα οχι. Αλλα ολα τα μηχανικα σχεδον και μερικα ηλεκτρικα θελουν αλλαγη. Δεν νομιζω να κουμπωνει το σασμαν του IS σε Μ40, ουτε να ταιριαζουν ψυγεια-αντλιες υδραυλικου κτλ.

Όλες οι αντλίες είναι ίδιες, και όλο το εμπρός σύστημα εκτός από την κρεμαγιέρα και τις δαγκάνες, που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Δεν θέλουν άλλαγα όλα τα ηλεκτρικά, το μονο που θέλει άλλαγμα είναι η πλεξούδα του κινητήρα. Αλλά ούτε και τα μηχανικά, τα σασμάν είναι κοινά, ίδια, τα ψυγεία το ίδιο.

DASMANIA
01-08-07, 11:10
Για αυτο το μοτερ δεν θα χρειαστεις τυπικα πολλα πραγματα...
μια τετοια μετρατροπη παει καπου στα 2000 με 2500 ευρο και θα εχεις 142 αλογα απο 1800
μπορει να χρειαστεις πισο αξονα με δισκοφρενα??
παντος ειναι οτι πρεπει..:pimp::ylsuper:

God
01-08-07, 11:23
Όλες οι αντλίες είναι ίδιες, και όλο το εμπρός σύστημα εκτός από την κρεμαγιέρα και τις δαγκάνες, που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Δεν θέλουν άλλαγα όλα τα ηλεκτρικά, το μονο που θέλει άλλαγμα είναι η πλεξούδα του κινητήρα. Αλλά ούτε και τα μηχανικά, τα σασμάν είναι κοινά, ίδια, τα ψυγεία το ίδιο.

Θελει 100% αλλαγμα η εξατμιση, εκτος απο το οτι το Μ42/Μ44 εχει χταποδι, εχει και οβαλ εξαγωγη. Και να βαλεις μονο το χταποδι, θα μπουκωσει στον καταλυτη. Θελει αλλαγμα ως το τελικο.

Για το σασμαν δεν ξερω, πιθανον να εχεις δικιο αν εχει βολαν μονης μαζας, αλλα για τις αντλιες ΔΕΝ ταιριαζουν απο Μ40 σε Μ43-Μ44, ουτε ο κομπρεσσορας του A/C, ουτε οι σωληνες του.


Οποτε μανι μανι συν αυτα που ειπες θελει εξατμιση και πιθανον ολες τις αντλιες και αιρκοντισια, αν απο Μ40 παει σε Μ44. Σε Μ42 μπαινουν οι αντλιες και το A/C (με αλλαγη της βασης του) αλλα δεν ταιριαζουν οι σωληνες και παλι η εξατμιση θελει αλλαγη. Βαλε και την κρεμαριερα, και καλαμια/αμορτισερ/ελατηρια που παλι θελει μεγαλυτερα γιατι το M44 ειναι βαρυτερο. Και τουλαχιστον μια βελτιωση στα φρενα, η μεγαλες δαγκανες μπρος η δισκους πισω η και τα δυο.




Σιγουρα δεν ειναι μεγαλο το κοστος και ειναι ευκολη μετατροπη ομως. Απλα τα IS σαν μοτερ τα φοβαμαι, ειναι πολυ γερα αλλα δεν τα πηραν να πηγαινουν λαικη...

joe
01-08-07, 13:10
Για ψάξε λίγο και τον υπερκυβισμό...
Με λίγο περισσότερα χρήματα έχεις σχεδόν καινούργιο κινητήρα και με εγγύηση...

δες π.χ.

το thread για την noelle-motors

www.noellemotors.de

bmw316turbo
01-08-07, 13:44
Για λιγα (+20) αξιοπιστα παραπανω αλογα η λυση ειναι μονο 318is.
Ρε παιδες, οταν τα μοτερ τις bmw ειναι σκυλια σε αξιοπιστια με 200000 και 300000χλμ στη πλατη τους , ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, γιατι θα πρεπει σωνει και καλα να βαφτισουμε ως ΛΑΧΕΙΟ ενα μοτερ 318ις που θα βρεθει και θα δουλευει καλα???? Θετικη σκεψη χρειαζεται μονο...
φιλικα

God
01-08-07, 13:50
Για λιγα (+20) αξιοπιστα παραπανω αλογα η λυση ειναι μονο 318is.
Ρε παιδες, οταν τα μοτερ τις bmw ειναι σκυλια σε αξιοπιστια με 200000 και 300000χλμ στη πλατη τους , ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, γιατι θα πρεπει σωνει και καλα να βαφτισουμε ως ΛΑΧΕΙΟ ενα μοτερ 318ις που θα βρεθει και θα δουλευει καλα???? Θετικη σκεψη χρειαζεται μονο...
φιλικα


Γιατι οταν θα βρεθει, μεχρι να μπει πανω και να κανει καμια 5000χλμ δεν ξερεις αν θα δουλευει καλα. Αυτο ειναι το λαχειο. Αμα δουλευει καλα, μπορει αν το προσεχεις να μην σπασει και ποτε. Βγαζουν εκατονταδες χιλ χλμ ανετα. Μπορει ομως να το βαλεις πανω και να ειναι και ολο στραβο. Μπορει να το βαλεις και να φτυνει 3 λιτρα λαδι στα 5000 χλμ. Πως ξερεις οτι θα δουλευει καλα οταν θα το παρεις πανω σε ταβλες?

Ασε που ειμαι εντελως εναντιον της ιδεας του 'πεταμε ενα μοτερ πανω'. Το μοτερ οταν το παρεις πρεπει να βγαλεις καπακι και καρτερ, να αλλαξεις ολο το σετ φλαντζες κεφαλης, να ελενξεις κουζινετα, μην σου πω να αλλαξεις και τα επικεφαλης πραγματα ολα. Αλλιως ειναι λαχειο οσο καλο και να δειχνει απο εξω και μαλιστα λαχειο που δεν βλεπεις ουτε το νουμερο. Και αν σου κατσει.

ARGYPAN
01-08-07, 13:55
Αλλαγη κινητηρα φιλαρακι και το κεφαλι σου υσηχο.Πατωμα συνεχεια και δεν σπαει δεν χαλαει

shido
01-08-07, 14:02
Γιατι οταν θα βρεθει, μεχρι να μπει πανω και να κανει καμια 5000χλμ δεν ξερεις αν θα δουλευει καλα. Αυτο ειναι το λαχειο. Αμα δουλευει καλα, μπορει αν το προσεχεις να μην σπασει και ποτε. Βγαζουν εκατονταδες χιλ χλμ ανετα. Μπορει ομως να το βαλεις πανω και να ειναι και ολο στραβο. Μπορει να το βαλεις και να φτυνει 3 λιτρα λαδι στα 5000 χλμ. Πως ξερεις οτι θα δουλευει καλα οταν θα το παρεις πανω σε ταβλες?

Ασε που ειμαι εντελως εναντιον της ιδεας του 'πεταμε ενα μοτερ πανω'. Το μοτερ οταν το παρεις πρεπει να βγαλεις καπακι και καρτερ, να αλλαξεις ολο το σετ φλαντζες κεφαλης, να ελενξεις κουζινετα, μην σου πω να αλλαξεις και τα επικεφαλης πραγματα ολα. Αλλιως ειναι λαχειο οσο καλο και να δειχνει απο εξω και μαλιστα λαχειο που δεν βλεπεις ουτε το νουμερο. Και αν σου κατσει.

Μηπως σε λενε Μανωλη?
σορρυ για το οφτοπικ

thanassis
01-08-07, 14:19
μπορεί να το κάνει 318 πολύ απλά με αλλαγή στροφάλλου-πιστονιών και μπιελλών (και επαναχαρτογράφηση εγκεφάλου σε 318) αφού έχουν ίδιο block και ίδιο καπάκι...... και δεν θα φαίνεται πουθενά ότι είναι 318 αφού εξωτερικά θα είναι ίδιο το μοτέρ...

Nick_compact
01-08-07, 14:23
μπορεί να το κάνει 318 πολύ απλά με αλλαγή στροφάλλου-πιστονιών και μπιελλών (και επαναχαρτογράφηση εγκεφάλου σε 318) αφού έχουν ίδιο block και ίδιο καπάκι...... και δεν θα φαίνεται πουθενά ότι είναι 318 αφού εξωτερικά θα είναι ίδιο το μοτέρ...

Για να γίνει αυτό χρειάζεται επίσης και το airflow meter, και το κάτω κομμάτι της εισαγωγής, έτσι ώστε να είναι πανομοιότυπο με τον 18αρη Μ43.

thanassis
01-08-07, 15:21
και πάλι ψιλά τα θεωρώ αυτά.... είναι μικροαλλαγές....
το Μ40Β16 και Μ40Β18 είχαν άλλη εισαγωγή?

bmw316turbo
01-08-07, 15:44
Γιατι οταν θα βρεθει, μεχρι να μπει πανω και να κανει καμια 5000χλμ δεν ξερεις αν θα δουλευει καλα. Αυτο ειναι το λαχειο. Αμα δουλευει καλα, μπορει αν το προσεχεις να μην σπασει και ποτε. Βγαζουν εκατονταδες χιλ χλμ ανετα. Μπορει ομως να το βαλεις πανω και να ειναι και ολο στραβο. Μπορει να το βαλεις και να φτυνει 3 λιτρα λαδι στα 5000 χλμ. Πως ξερεις οτι θα δουλευει καλα οταν θα το παρεις πανω σε ταβλες?

Ασε που ειμαι εντελως εναντιον της ιδεας του 'πεταμε ενα μοτερ πανω'. Το μοτερ οταν το παρεις πρεπει να βγαλεις καπακι και καρτερ, να αλλαξεις ολο το σετ φλαντζες κεφαλης, να ελενξεις κουζινετα, μην σου πω να αλλαξεις και τα επικεφαλης πραγματα ολα. Αλλιως ειναι λαχειο οσο καλο και να δειχνει απο εξω και μαλιστα λαχειο που δεν βλεπεις ουτε το νουμερο. Και αν σου κατσει.

Εν μερει συμφωνω, αλλα σκεψου οτι σε ενα αμαξι 10ετιας ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΟΛΥ λιγα χρηματα οταν αλλαζεις ενα κινητηρα των 300-400 ευρω που εχει πανω του, και εχει κανει ας πουμε 200000-300000χλμ , ειναι πολυ πιο συμφερων να εχεις τα ματια σου ανοιχτα (οσο το δυνατον) για τον κινητηρα που θα βαλεις οταν τον αγοραζεις, παρα να τον αγορασεις πρωτα και μετα να τον ανοιξεις αλλαζοντας προληπτικα με καινουργια τα παντα, αφου και το κοστος ανεβαζεις δραματικα στην αξια ολου του ιχ αλλα και δεν συμφερει σε ενα τοσο παλιο αμαξι.Μιλαμε παντα για θνητο-παλιο bmw και οχι αλλαγη κινητηρα σε ενα ηδη ακριβο αμαξι που αξιζει να το επιχειρησεις σαν value for money...Ουτος η αλλος ο κινητηρας θα ειχε φαει τα ψωμια του.Απλα βαζουμε εναν αλλο της ιδιας παλαιοτητας η καλυτερο, πιο δυνατο αφου αυτο ειναι το ζητουμενο ,με τις ιδιες φθορες και απαιτησεις συντηρησης...Αυτη ειναι η γνωμη μου

DaywalkeR
01-08-07, 17:43
Εγω θα συμφωνησω με τον God για να εχεις το κεφαλι σου εντελως ησυχο καλο ειναι να κανεις μια γενικη επισκυη στον κινητηρα που θα βαλεις πανω, ολα τα αλλα ειναι σαν να αγοραζεις γουρουνι στο σακι...

Fairytale
01-08-07, 17:48
Η απάντηση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ΠΑΝΤΑ μία. Πόσα λεφτά είσαι διατεθειμένος να δώσεις... και η ερώτηση που ακολουθεί είναι αν αξίζει να τα δώσεις για να βελτιώσεις ή να μετατρέψεις αντί να πουλήσεις και να αγοράσεις ένα BMW με μεγαλύτερο μοτέρ.
C U out there

billys.bmw
01-08-07, 21:25
αλλαγή κηνιτήρα.Θα μου πείτε και τι ξέρεις εσύ από βελτιόσεις;όσα έχουν πιάσει το αυτί μου
πιστέυω οτί αυτη θα ήταν η επλογή μου ενα 318is θα ήταν το καλύτερο πράγμα

God
02-08-07, 00:16
Μηπως σε λενε Μανωλη?
σορρυ για το οφτοπικ

Ναι ρε συ, τωωωωωωωωωωρα το καταλαβες οτι ο θεος ειναι ενας????? :friday:

και πάλι ψιλά τα θεωρώ αυτά.... είναι μικροαλλαγές....
το Μ40Β16 και Μ40Β18 είχαν άλλη εισαγωγή?

Ναι, τελειως αλλη, πολυ μεγαλυτερη ειναι του 1.8. Και πολυ περισσοτερο συμφερει να βαλεις τον εγκεφαλο απο 1.8 (κοστος ουτε 100 ευρω) παρα να τον επαναπρογραμματισεις (κοστος 500+ ευρω)!

shido
02-08-07, 09:07
να σου πω φλασια εφαγα χθες.!!!!