PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετατροπή από 316 σε 325...


ALEXIS_23
07-08-07, 12:48
Έχω ένα ε36 316 coupe '97 καί πρόσφατα του φόρεσα 17άρες χρωμίου με 215/45/17 και 235/40/17 μπρος πίσω λάστιχα αντίστοιχα.Το αμάξι σέρνεται κυριολεκτικά!! 'Εγινε κούκλα αλλά δεν φτάνει αυτό!!!Επισεις η κατανάλωση αυξήθηκε πάρα πολύ νομίζω..Σε λίγους μήνες θα του αλλάξω μοτέρ.Σκέφτομαι ένα 2,5 λιτρο μοτέρ.Το κόστος φτάνει στα 2,700 euro μαζι με σασμάν, κεντρικό αξονα, καλωδίωση, εγκαίφαλο, όλη η εξάτμιση, καντράν,φρένα αερ. μπροστά και δισκόφρενα πίσω, διαφορικό από ιs και μπλοκέ.Θα φτάσει τα 194 ps νομίζω.Δινοντας και το δικό μου μοτερ μαζί και τα εργατικά το κοστος είναι 2,700euro. Τι μου προτίνετε?Χρειάζεται κατι άλλο?Το αμάξι θα έχει κανένα πρόβλημα μετά?Πρέπει να προσέξω κάτι άλλο?Οτιδήποτε θα βοηθούσε θα ήταν χρήσιμο...

matrixlord
08-08-07, 09:24
Καλό πακέτο. Ξέρεις κατα πόσο η μηχανή είναι εντάξει? Αν θες μπορώ να σου πω κανα δυο κολπάκια να το τσεκάρεις. Εκτός αν ξέρεις ήδη. Πάντως καλό πακέτο. Τι χρονολογίας είναι η μηχανή? Ελπίζω 95-96!

K3RN3L
08-08-07, 09:48
Φιλε alexi... Το 25αρι ειναι ενα δυνατό μοτερ αλλα η προσωπική μου γνωμη ειναι να πας σε 28αρι... μπορει στα χαρτια να βλέπεις μονο ενα αλογακι διαφορα και 3-4 κιλα ροπή αλλα δεν εχουν καμία σχέση μεταξύ τους... Φοράω 28αρι και φιλαράκια μου εχουν 25αρια και σκεφτονται να πανε σε 28αρι... Ειναι και λιγο παθιαρικα τα 25αρια. βαλβιδες - Ωστήρια... Ψάξου για 28αρι... για να καταλαβεις την διαφορα Πριν λιγο καιρο εκανα ενα πατηματακι με 25αρι το οποιο φοραγε εκεντροφορους προγραμμα και εξατμιση και στο χιλιόμετρο τον κερασα 2 καροτσες γεμάτες. Εγω είμαι τελειως μαμα..

matrixlord
08-08-07, 10:26
Κάτι θα έχει το αυτοκίνητο! Έχω φίλο με 25άρι(Vanos) με εκκεντροφόρους, πρόγραμμα, εξάτμηση και το αυτοκίνητο έχει δυναμομετρημένα 225 άλογα! Δύσκολα ένα μαμά 28άρι να το πατήσει. Κάτι παίζει με το αυτοκίνητο του φίλου σου.

Ο φίλος μου που σου λέω έχει αλλάξει και φλάτζα γιατί με τους εκκεντροφόρους αναίβαζε πολύ θερμοκρασία και έχανε λάδι. Αλλά με την καινούρια φλάτζα πάει κανονικά. Δες αν έχει κάτι παρόμοιο ο δικός σου.

K3RN3L
08-08-07, 11:00
225? Του φίλου μου δυναμομετρήθηκε 218 αλογα. Σε σχεση με αυτο που ηταν στην αρχη το 25αρι η μονη διαφορα που ειδαμε επιδη το ειχαμε δοκιμασει ξανα ειναι να με κραταει λιγο μεχρι και την 3η αλλαγη... Ενω μαμα οταν ηταν ξεκολούσα απο την αρχή... Οι εκκεντροφοροι εδωσαν λιγο παραπανω διάρκεια... Παντως μοτερ με μοτερ παιζει διαφορά... Το δικο μου εδειξε 201 αλογα με ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι του και supersprint τελικο... Και 28αρι που γνωρίζω στο ιδιο δυναμόμετρο εδειξε 196 αλογα με εξατμιση και φιλτρο ελευθερο... Μπέρδεμα... Πάντως θα του πω αυτο για την φλάντζα.. thanx matrixlord...

teothekid
08-08-07, 12:40
Βαλτε ρε 330 να βρειτε την υγειά σας..............:rockon::icon_kidr:clap::ylsuper:

str2004
08-08-07, 12:42
Ποιος θα στο βαλει το μοτερ???? Ο "ξυπολυτος" ??????

ALEXIS_23
08-08-07, 15:52
Παιδιά ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλά σήμερα μου έκαναν την καρδιά περιβόλι...Ο νόμος μέχρι 400 κυβικά παραπάνω δε λέει?Ενας γνωστός με απέτρεψε κατηγοριματικά να βάλω 25αρι γιατι θα έχω πρόβλημα νομικό.Υπάρχει περίπτωση μέχρι και να χάσω το αμάξι μου είπε αν βρεθεί οτι από 316 θα γίνει 325.Έχει δίκοιο?Πως γίνεται ι διαδικασία?Σβήνουν τον αριθμό πλαισίου?Αυτό με ενδιαφέρει περισσότερο.Αν όντως ισχύει αυτό μέχρι 2λιτρο μπορώ να βάλω. S O S!!! A!!!! To 25αρι είναι του '96.

Nick_compact
08-08-07, 15:55
Παιδιά ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλά σήμερα μου έκαναν την καρδιά περιβόλι...Ο νόμος μέχρι 400 κυβικά παραπάνω δε λέει?Ενας γνωστός με απέτρεψε κατηγοριματικά να βάλω 25αρι γιατι θα έχω πρόβλημα νομικό.Υπάρχει περίπτωση μέχρι και να χάσω το αμάξι μου είπε αν βρεθεί οτι από 316 θα γίνει 325.Έχει δίκοιο?Πως γίνεται ι διαδικασία?Σβήνουν τον αριθμό πλαισίου?Αυτό με ενδιαφέρει περισσότερο.Αν όντως ισχύει αυτό μέχρι 2λιτρο μπορώ να βάλω. S O S!!! A!!!! To 25αρι είναι του '96.

Ο καθενας λεει οτι π@π@ριά θέλει... Υπάρχουν μέσα εδώ 316ι δηλωμένα Μ3...

ALEXIS_23
08-08-07, 15:58
Thanks φίλε MATRIX αλλά ακόμα δεν ξέρω που να καταλήξω!Θα πάρω δικό μου μηχανικό κοντά όταν θα γίνει η ενχείρηση.Να είμαι όσο πιο σίγουρος γίνεται.

ALEXIS_23
08-08-07, 16:03
Δηλαδη NICK δεν θα εχω κάποιο πρόβλημα?Από 316 φόρεσαν μοτερ Μ3?Δεν υπάρχει περιπτωση να γίνει κατάσχεση οπως μου είπαν?Σορυ αλλά έχω πελαγώσει!!

ALEXIS_23
08-08-07, 16:13
Δηλαδή δεν υπάρχει πρόβλημα?Απο 316 φόρεσαν μοτέρ Μ3?Αν σε πιάσουν?Σορυ αλλά δεν ξέρω τι γίνεται και ειμαι λιγο διστακτικός

mpempas_cabrio
08-08-07, 16:24
να σε ρωτησω εγω κατι αλλο.εχεις βρει νακανεις την μετατροπη με 2700 κομπλε?δλδ εργασια μηχανικα τα παντα???

ALEXIS_23
08-08-07, 16:26
Ναι.Ολα κομπλε. 2,700 euro και το αμαξι ετοιμο με το 25αρι μοτερ.

mpempas_cabrio
08-08-07, 17:10
αθηνα?? ενδιαφερομαι και εγω για μετατροπη.μπορεις να μου στειλεις ενα π.μ να μου πεις που θα την κανεις και τι θα αλλαξεις κτλ.

ALEXIS_23
08-08-07, 17:23
Για πατρα λεω.Ακομα ειμαι στο ψαξιμο.Δεν ειναι σιγουρο ακομα τιποτα ομως.

Nick_compact
08-08-07, 17:27
Δηλαδη NICK δεν θα εχω κάποιο πρόβλημα?Από 316 φόρεσαν μοτερ Μ3?Δεν υπάρχει περιπτωση να γίνει κατάσχεση οπως μου είπαν?Σορυ αλλά έχω πελαγώσει!!

Mπορείς να φορέσεις στο αμάξι νόμιμα οποιοδήποτε μοτέρ φορέθηκε στο σασί σου από το εργοστάσιο! Και μπορείς να ξεπεράσεις κατα 400κ.εκ. ή κάποιο ποσοστό επί τοις εκατό το μεγαλύτερο από αυτά, αλλά αυτό δεν σε ενδιαφέρει! Αν κάνεις ένα search στο forum υπάρχουν άπειρες πληροφορίες για αυτό το θέμα!

ALEXIS_23
08-08-07, 19:16
Μου ανατρέπεις πάλι τις σκέψεις NICK!!! Ξερεις κάποιον αρμόδιο που μπορώ να ρωτήσω για να είμαι απολύτος σιγουρος πριν κάνω κάτι?Θα το ψάξω και εδω.Τhanks για τη βοηθεια!

EVANGELOS
08-08-07, 19:34
Πως και δε μου έστειλε pm ακόμα ????????????????????????:confused:

οκ Σοβαρά πάντως ... μπορείς να κάνει τα πάντα ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ...

Τώρα αν το μοτέρ το φόραγε η καρότσα τότε είναι ευκολότερο ... επίσης ευκολότερο είναι (να πάρεις έγκριση) αν η μετατροπή έχει ξαναγίνει.

Τα περί 10% υπερκυβισμού κλπ κλπ ισχύουν ΟΧΙ για αλλαγή μοτέρ αλλά για περιπτώσεις υπερκυβισμού.... Αν δηλαδή σε πιάσουν και κάνουν ογκόμέτρηση και βρούν παραπάνω από 10% διαφορά από ότι δηλώνει η άδεια τότε πας για κατάσχεση ...
Αν όμως αλλάξεις μοτέρ και το δηλώσεις και πάρεις έγκριση τότε όλα οκ.

P.S. Άντε μετά να με πιστέψουν ... χιχιχιχι

ΜΙΧΑΛΗΣ
08-08-07, 20:51
Φιλε alexi... Το 25αρι ειναι ενα δυνατό μοτερ αλλα η προσωπική μου γνωμη ειναι να πας σε 28αρι... μπορει στα χαρτια να βλέπεις μονο ενα αλογακι διαφορα και 3-4 κιλα ροπή αλλα δεν εχουν καμία σχέση μεταξύ τους... Φοράω 28αρι και φιλαράκια μου εχουν 25αρια και σκεφτονται να πανε σε 28αρι... Ειναι και λιγο παθιαρικα τα 25αρια. βαλβιδες - Ωστήρια... Ψάξου για 28αρι... για να καταλαβεις την διαφορα Πριν λιγο καιρο εκανα ενα πατηματακι με 25αρι το οποιο φοραγε εκεντροφορους προγραμμα και εξατμιση και στο χιλιόμετρο τον κερασα 2 καροτσες γεμάτες. Εγω είμαι τελειως μαμα..

Πες του φιλου σου να το πεταξει το μοτερ του εαν ειναι ετσι οπως τα λες και τα 25αρια μονο παθιαρικα που δεν ειναι φιλε:rtfm: ισα ισα που τα 28αρια εχουν ευπαθεια λογω αλουμινενιου block και τα 25αρια σκυλια για σκισιμο!! Μην βγαζεται βρομες για μοτερ παιρνοντας μονο ενα παραδειγμα!! Σε κοντρα μικρες οι διαφορες ΕΑΝ ειναι και τα 2 καλα μοτερ και ΑΠΕΙΡΑΧΤΑ!!ΑΥΤΑ!!

Nick_compact
08-08-07, 21:31
Πες του φιλου σου να το πεταξει το μοτερ του εαν ειναι ετσι οπως τα λες και τα 25αρια μονο παθιαρικα που δεν ειναι φιλε:rtfm: ισα ισα που τα 28αρια εχουν ευπαθεια λογω αλουμινενιου block και τα 25αρια σκυλια για σκισιμο!! Μην βγαζεται βρομες για μοτερ παιρνοντας μονο ενα παραδειγμα!! Σε κοντρα μικρες οι διαφορες ΕΑΝ ειναι και τα 2 καλα μοτερ και ΑΠΕΙΡΑΧΤΑ!!ΑΥΤΑ!!

Τα 328i είναι αρκετά μπροστά απο τα 325i, παρότι τα 325i φοράνε διαφορικό 3.15 ενώ τα 328i 2.93... Αν τους βάλεις και το ίδιο διαφορικό... Τότε τα 25αρια τρώνε κολόνα άνετα.

ALEXIS_23
08-08-07, 21:36
Οπότε αν βάλω 2,5 το δηλώνω ως εχει και το μόνο που πρέπει να πάρω είναι εγκριση απο το κτεο.Σωστά? Και πως παίρνω έγκριση? Το 25αρι το φόραγε η ε36.Οπότε λογικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Ε? Η δήλωση για 25αρι πόσο κοστίζει?

ALEXIS_23
08-08-07, 21:38
Τhanks EVANGELOS! Δεν ήμαστε για κατασχεσεις νομίζω!!!

xaros
08-08-07, 21:43
σε ποιο μαστορα στη πατρα σκεφτεσαι να κανεις τη μετατροπη?

oldcarskickass
08-08-07, 21:55
Πες του φιλου σου να το πεταξει το μοτερ του εαν ειναι ετσι οπως τα λες και τα 25αρια μονο παθιαρικα που δεν ειναι φιλε:rtfm: ισα ισα που τα 28αρια εχουν ευπαθεια λογω αλουμινενιου block και τα 25αρια σκυλια για σκισιμο!! Μην βγαζεται βρομες για μοτερ παιρνοντας μονο ενα παραδειγμα!! Σε κοντρα μικρες οι διαφορες ΕΑΝ ειναι και τα 2 καλα μοτερ και ΑΠΕΙΡΑΧΤΑ!!ΑΥΤΑ!!


Έβγαιναν και 15άρια με αλουμινένιο μπλοκ, δε ξέρω αν έμπαιναν στο Ε36 αλλά είναι σίγουρο το αλουμίνιο, το θυμάμαι όταν έψαχνα για το Ε30 μου.

(για τα 24V λέω σε περίπτωση που μπερδευτεί κανείς με το Ε30)

Nick_compact
08-08-07, 22:40
Έβγαιναν και 15άρια με αλουμινένιο μπλοκ, δε ξέρω αν έμπαιναν στο Ε36 αλλά είναι σίγουρο το αλουμίνιο, το θυμάμαι όταν έψαχνα για το Ε30 μου.

(για τα 24V λέω σε περίπτωση που μπερδευτεί κανείς με το Ε30)

Λευτέρη όταν λες 15αρια τι εννοείς; Εννοείς 25αρια; 25αρια με αλουμινένιο μπλοκ δεν μπήκαν σε Ε36 απότι ξέρω, όλοι οι Μ50 έχουν σιδερένιο μπλοκ. Και όλοι οι Μ52 αλουμινένιο.

oldcarskickass
08-08-07, 22:46
Λευτέρη όταν λες 15αρια τι εννοείς; Εννοείς 25αρια; 25αρια με αλουμινένιο μπλοκ δεν μπήκαν σε Ε36 απότι ξέρω, όλοι οι Μ50 έχουν σιδερένιο μπλοκ. Και όλοι οι Μ52 αλουμινένιο.

Ναι για τα 25άρια λέω, και το είπα για το αλουμινένιο μπλοκ γιατί δε θυμόμουν (όταν έγραφα το ποστ) τι αμάξι έχει ο ΜΙΧΑΛΗΣ.

Από ότι λέει και το REALOEM τα 36άρια δε φόρεσαν Μ52 25άρι :icon02:

xaros
08-08-07, 22:51
φορεσαν μαντεμενιο μπλοκ οσα την ακουσαν απο το θειο της βενζινης(και τα us νομιζω)

Nick_compact
08-08-07, 22:56
φορεσαν μαντεμενιο μπλοκ οσα την ακουσαν απο το θειο της βενζινης(και τα us νομιζω)

Tα US σίγουρα έχουν μπλοκ χυτοσίδηρο, εκτός από κάποια Ζ3 2.8 που πήγαν με αλουμινένιο μπλοκ, αλλά αυτό δεν μας απασχολεί. Αυτά που την άκουσαν από το θείο στην Αγγλία, δεν ξέρω σίγουρα τι φόρεσαν μετά, αλλά νομίζω οτί φόρεσαν πάλι αλουμινένιο, με άλλα χιτώνια, χωρίς επίστρωση nikasil.

Τώρα στο θέμα μας, το να δηλώσεις 25αρι είναι τυπική διαδικασία!!! Τίποτα δύσκολο, τίποτα πρωτότυπο!

Dim77
08-08-07, 23:26
Για τη δήλωση αυτό που είχα ψάξει πέρσι και ίσχυε είναι:

1- Οποιοδήποτε κινητήρα φόραγε από το εργοστάσιο το συγκεκριμένο μοντέλο δηλώνεται κανονικά (υποτίθεται ότι βάζεις και τα παρελκόμενα-φρένα, κλπ.)
2- Εαν κάποιος πρίν από σένα έχει καταφέρει (με οποιονδήποτε τρόπο) να δηλώσει μετατροπή οποιουδήποτε κινητήρα σε οποιοδήποτε σασί...τότε μπορείς να το κάνεις και εσύ.

(Ακραίο παράδειγμα: Εαν κάποιος βάλει σε Ε36 μοτέρ V8 από Corvette και καταφέρει και το δηλώσει...τότε μπορεί να το επαναλάβει όποιος άλλος θέλει)

Υ.Γ. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει με τις νόμιμες μετατροπές των M3 E46 αφού το σασί αρχίζει από WBS (αντί για WBA) και ο κωδικός του κινητήρα είναι άσχετος S54 από Μ54.
Αφού το έκανε ένας και το δέχτηκαν μετά είναι μπούσουλας για τους υπόλοιπους.
Το 2.5 που θές δεν έχει πρόβλημα λογικά αφού έβγαινε 325 από το εργοστάσιο.

Πάντως μη κάνεις χαζομάρα και δεν το δηλώσεις ή το δηλώσεις για 2λιτρο. Λίγα γλυτώνεις αλλά ποτέ δε θα είσαι ήσυχος...και πολλά θα χάσεις αν γίνει καμμιά στραβή.

Dim77
08-08-07, 23:33
Όσον αφορά τα προβλήματα, αυτά ήταν στα μοτέρ με επίστρωση Nicasil που την ''άκουγαν'' από τη βενζίνη με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο κυρίως στην Αγγλία όπως ακριβώς γράφει ο Nick_compact:+1:
Επίσης η διαφορά ροπής σε ΟΛΟ το φάσμα στροφών υπέρ του 2.8 είναι συντριπτική. Η μέγιστη ισχύς στο φάσμα 5500-6500 κάνει ισάξιους τους κινητήρες (2.5 και 2.8) ΜΟΝΟ σε κόντρα που δουλεύουν μόνο πάνω από τις 5000rpm.
Ο 2.8 υπερτερεί συνολικά σαν απόδοση.

ALEXIS_23
08-08-07, 23:42
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλες και για τις λύσεις που προτίνετε. XAROS την μηχανή μου την δίνει ο PATSALOS στην πατρα και το αμάξι πηγαίνει σε δικο του μαστορα.Παντως ολα τα εργατικά με το αμάξι κομπλέ μου ερχονται 2,700 euro για να βάλω το 25αρι μοτέρ και όλα τα σχετίκα.Πολυ καλή τιμή πιστεύω.

xaros
08-08-07, 23:51
αποψη μου ειναι η μετατροπη να γινει σε μαστορα που εμπιστευεσαι και οχι σε οποιον προτεινει το κυκλωμα
αν θες μου λες με pm αν και νομιζω οτι συνεργαζεται με καλο bmw-συνεργειο

ALEXIS_23
08-08-07, 23:52
Θέλω και την γνώμη σας για κάτι άλλο...Λογικά θα βάλω ή το 25αρι ή το 2λιτρο μοτερ.Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ λίγη αλλά σκέφτομαι και το μετά....Από αυτά που μου είπατε πιο πολύ προς το 25αρι τείνω. Τί μου προτείνετε? Πιο από τα δυο? Από θέμα κατανάλωσης τι γίνεται??? Υπάρχουν μεγάλες διαφόρες? Ρωτάω γιατι ενας γνωστός με τρομοκράτισε!!Μου είπε οτι το 2,5 θα καίει πάρα πολυ εν συγκρίσει με το 2λιτρο. Ισχύει?

xaros
09-08-07, 00:03
αν το ποδι σου ειναι βαρυ καιει το κωλο σου και με το 316
το διλητρο αξιζει μονο για την λειτουργια του εξακυλινδρου
εξακυλινδρα υπαρχουν πολλα απο το 91 ως το 99:χωρις βανος(Μ50) η με βανος.απο 96 και μετα Μ52 με βανος.τα πρωτα αποφυγε τα.σε αποδοση η διαφορα δεν ειναι μεγαλη με το 318ις
ζυγισε τις επιθυμιες σου,την τσεπη σου και την κ@υλα σου και δες τι θες.καποιος αλλος εβαλε το 323(2500 με 170 αλογα, πιο καινουριο) με τα ιδια λεφτα
σε τι συνθηκες κινεισαι?αν ειναι μονο για αστικες μετακινησεις και εσει εχεις φουντωμαρες υπολογιζε γυρω στα 13λτ/100κμ αλλα σε καποιο θρεντ πολλοι εχουν αυτην την καταναλωση με λιγοτερα αλογα
αν μαθεις να οδηγας εξυπνα θα πεσει.τι να πω

ALEXIS_23
09-08-07, 00:07
Δηλαδη προτίνεις το 2,5αρι?Σε σχέση με το 2 λιτρο καιει πόλυ περισσοτερο?

xaros
09-08-07, 00:10
σου στελνω pm

xaros
09-08-07, 00:12
xlvmo
moy leei Ο χρήστης $user[username] έχει επιλέξει να μη λαμβάνει προσωπικά μηνύματα ή δεν του επιτρέπεται να λαμβάνει προσωπικά μηνύματα. Για αυτό δε μπορείτε να του/της αποστείλετε μήνυμα.

xaros
09-08-07, 00:17
παρε στο 313411 αν μπορεις

ALEXIS_23
09-08-07, 00:22
πες σωστα το τηλ!!με τι κωδικο μπροστα?

xaros
09-08-07, 00:24
πατρα ειμαι

Stunt Mike
09-08-07, 01:15
Βαλε το 25αρι φιλε μου,μη το σκεφτεσαι για διλιτρο καθολου.Τα 2700 ειναι λιγα σχετικα.Εγω εβαλα 28αρι με 5000++.Αρκει να τα βαζει ολα πανω και να μην κανει μαιμουδιες!Επισης τσεκαρε με καποιον γνωστο σου μηχανικο αν μοτερ,ψαλιδια,φρενα ειναι σε καλη κατασταση και οχι σκοτωμενα

matrixlord
09-08-07, 07:36
Τα μπροστά ψαλίδια είναι ίδια, τό ίδιο και τα αμορτισερ, μπρος-πίσω(Τα ελατήρια είναι διαφορετικά). Αν τα δικά σου είναι σε καλύτερη κατάσταση, κράτα τα δικά σου.

ALEXIS_23
09-08-07, 12:53
Για 25 αρι λεω αλλά θέλω να είμαι σίγουρος γιατι το αμάξι θα το κρατήσω για λιγα χρόνακια ακόμα παιδιά και είναι μια μετατροπή που θα μέινει και δεν πρόκειται να το ξαναπειράξω.Μηπως ξέρει κανεις τις διαφορές στα τέλη στα service και...το ξαναλέω..στην KATAΝΑΛΩΣΗ στο 25αρι εν συγκρίσει με το 2λιτρο? Μόνο εκεί δεν υπάρχουν διαφορές ως αναφορά το κόστος?

ALEXIS_23
09-08-07, 12:54
Είναι μεγάλη η διαφορά στην καταναλωση μεταξύ των 2 μοτερ?

BMW-Racing
09-08-07, 13:06
Δεν νομιζω πως αξιζει να σκεφτεσαι την καταναλωση ως κριτηριο επιλογης μοτερ...?

ALEXIS_23
09-08-07, 13:22
Θέλω να λάβω υπ'οψιν μου όλες τις παραμέτρους και η κατανάλωση με ενδιαφέρει.Γιαυτο ρωτάω αν υπάρχουν σημαντικές διαφορές και οχι μόνο εκεί.

Nick_compact
09-08-07, 13:32
Aπότι ξέρω δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, συγκριτικά και με αυτό που σου προσφέρει το κάθε μοτέρ. Αν θέλεις πιο μικρή κατανάλωση, φτηνοτερη συντήρηση, και δεν σε πειράζουν τα 150 άλογα του δίλιτρου, τότε έχεις και το iS σαν επιλογή στα 140 άλογα.

ALEXIS_23
09-08-07, 15:38
Είναι και αυτο μια πολύ καλή επιλογή NICK πιστεύω.Και το ιs είναι αρκετά καλο μοτερ.

oldcarskickass
09-08-07, 16:31
Θέλω και την γνώμη σας για κάτι άλλο...Λογικά θα βάλω ή το 25αρι ή το 2λιτρο μοτερ.Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ λίγη αλλά σκέφτομαι και το μετά....Από αυτά που μου είπατε πιο πολύ προς το 25αρι τείνω. Τί μου προτείνετε? Πιο από τα δυο? Από θέμα κατανάλωσης τι γίνεται??? Υπάρχουν μεγάλες διαφόρες? Ρωτάω γιατι ενας γνωστός με τρομοκράτισε!!Μου είπε οτι το 2,5 θα καίει πάρα πολυ εν συγκρίσει με το 2λιτρο. Ισχύει?

Λοιπόν επειδή έχω εμπειρία από Ε30 320i(12v), E30 325i(12v), E36 320i(24v Μονό Βάνος) (<--όλα τα παραπάνω είναι στην οικογένεια) και από Ε34 525i (24v χωρίς βάνος) αυτό που έχω να σου πω είναι ΜΑΚΡΙΆ από το δίλιτρο, ΜΑΚΡΙΆ.

Η διαφορά στη μετατροπή ίσως να είναι μικρή, η διαφορά στην κατανάλωση ΑΜΕΛΗΤΈΑ μεταξύ τους (και μάλιστα εγώ συγκρίνω την κατανάλωση από 3άρι δίλιτρο με βάνος και 25άρι 5άρι χωρίς βάνος).

Το δίλιτρο ΔΕΝ έχει το γκάζι που περιμένεις ενώ το 25άρι το έχει. Οι διαφορές στην κατανάλωση έρχονται όταν είσαι με σανίδα γκάζι.


Το 5άρι είναι πιο βαρύ και είχε και 255 λάστιχο με 17άρες ενώ το 320 έχει 225 με 16 και σε κόντρα από δευτέρες το 5άρι σκάει με το πάτημα ένα φτερό (5αριού) μπροστά και το κρατάει μέχρι την τρίτη όπου από εκεί και πέρα απλά εξαφανίζεται.

ΜΙΧΑΛΗΣ
09-08-07, 17:48
Τα 328i είναι αρκετά μπροστά απο τα 325i, παρότι τα 325i φοράνε διαφορικό 3.15 ενώ τα 328i 2.93... Αν τους βάλεις και το ίδιο διαφορικό... Τότε τα 25αρια τρώνε κολόνα άνετα.

Τοτε μαλλον το δικο μου μοτερακι ξυριζει γιατι μονο ενα 28αρι μου εχει φυγει κι αυτο 1 με 2καροτσια σε ψιλο ανηφορα! Στα αλλα σχεδον κοπιες και ενα εφαγε και το τσαγακι του 1 καροτσακι μεχρι 4ες αλλα πιθανον να πατιναρισε! Οι μετρησεις εχουν γινει και απο σταματημενα και ρεπριζ και τις περισσοτερες φορες μεχρι και κουμπωμα 5ης. Με αυτα τα κριτηρια τα λεω και τη μια κολωνα που λες φιλε δεν ξερω που την ειδες! Οτι ειναι καλυτερο μοτερ το 28αρι δεν αμφιβαλλω!:party:

mpempas_cabrio
09-08-07, 18:43
μιχαλη σου ρχομαιιιιιιιιιιιι.:smiley_ab:D

Nick_compact
09-08-07, 19:28
Τοτε μαλλον το δικο μου μοτερακι ξυριζει γιατι μονο ενα 28αρι μου εχει φυγει κι αυτο 1 με 2καροτσια σε ψιλο ανηφορα! Στα αλλα σχεδον κοπιες και ενα εφαγε και το τσαγακι του 1 καροτσακι μεχρι 4ες αλλα πιθανον να πατιναρισε! Οι μετρησεις εχουν γινει και απο σταματημενα και ρεπριζ και τις περισσοτερες φορες μεχρι και κουμπωμα 5ης. Με αυτα τα κριτηρια τα λεω και τη μια κολωνα που λες φιλε δεν ξερω που την ειδες! Οτι ειναι καλυτερο μοτερ το 28αρι δεν αμφιβαλλω!:party:

Διάβασε πιο προσεκτικά το post μου και θα δεις οτι μίλησα για κολόνα με την προυπόθεση του ίδιου διαφορικού... Γιατί τα 28 είναι πιο μακριά από την μάνα τους. Το 25αρι σου ειναι μαμά;

ALEXIS_23
09-08-07, 22:13
Thanks παιδιά για τις πληροφορίες.Θα ρωτήσω και για τα υπόλοιπα..service, τελη για να αποφασίσω τελικά.Αφου η διαφορά στην κατανάλωση είναι ελάχιστη λεω να προτιμήσω το 25αρι.Α!!! Σε λιγες μερουλες θα σας βάλω και φωτό να μου πείτε σχόλια!!!

Stunt Mike
09-08-07, 23:40
[QUOTE=ΜΙΧΑΛΗΣ;132130]Τοτε μαλλον το δικο μου μοτερακι ξυριζει γιατι μονο ενα 28αρι μου εχει φυγει κι αυτο 1 με 2καροτσια σε ψιλο ανηφορα! Στα αλλα σχεδον κοπιες και ενα εφαγε και το τσαγακι του 1 καροτσακι μεχρι 4ες αλλα πιθανον να πατιναρισε! Οι μετρησεις εχουν γινει και απο σταματημενα και ρεπριζ και τις περισσοτερες φορες μεχρι και κουμπωμα 5ης. Με αυτα τα κριτηρια τα λεω και τη μια κολωνα που λες φιλε δεν ξερω που την ειδες! Οτι ειναι καλυτερο μοτερ το 28αρι δεν αμφιβαλλω!:party:[/QUOTE
Αυτες οι διαφορες παιζουν κι απο οδηγο σε οδηγο...Παντως το 28αρι ειναι πολυ πιο ροπατο και εχουν και καμια δεκαρια αλογα πραγματικη διαφορα στο δυναμομετρο.Τα 28αρια τα αυτοματα φορουσαν 3.07 διαφορικο μπλοκε.Αυτο φοραω κι εγω αλλα με χειροκινητο σασμαν απο 316.Τα χειροκινητα 2.93 οπως και τα 3λιτρα Μ3.Αυτααα...

ΜΙΧΑΛΗΣ
10-08-07, 06:19
Ελευθερο φιλτρο και τελικο Ποπαυ δηλ. σχεδον καμια διαφορα απο μαμα αλλα το μοτερ οταν το εβαλα επανω ψαχτηκε παρα πολυ. Δεν εχει τυχει να μετρηθω με 28αρι και κοντα διαφορικα και σαζμαν. Αλλα θα μπορουσα να φοραω κι εγω σαζμαν και διαφορικο απο 316 οποτε...
Οτι μοτερ και να βαλεις φιλε στο δικο σου να προτιμησεις να ειναι με vanos και να το ψαξεις καλα (να μετρησεις συμπιεση, χιλιομετρα, να μην καιει λαδια). Οσο για την καταναλωση ολα ειναι θεμα οδηγου. Εαν το πατας πολυ θα βγεις απο το παραθυρο, εαν εισαι συντηρητικος τα κυβικα θα σε ανταμοιψουν με το παραπανω και ειδικα στα ταξιδια θα παθεις πλακα απο την καταναλωση. Για τελη και ασφαλειες...οτι δηλωσεις πληρωνεις.

ALEXIS_23
11-08-07, 23:52
Σας ευχαριστώ παιδιά όλους!!!!

Stunt Mike
16-08-07, 18:23
Excuse' moi monsieur...mono sasman forao apo 316.To diaforiko einai apo 328 me bima 3.07

ALEXIS_23
22-05-08, 19:32
Τελικα αγορασα το 328 και αυριο το περναω στο αμαξι.Ευχαριστω για ολες σας τις συμβουλες.Με βοηθησατε παρα πολυ! ΤΗΑnks!!! Ας κλεισει το θεμα.