PDA

Επιστροφή στο Forum : Ξεκίνημα Κινητήρα - Σβήσιμο


percis
13-08-07, 17:51
Γειά σας,

Είμαι κάταχος ενός e46 318i Μ43 και μου παρουσιάζει το εξής.

Όταν πατάω το κλειδί στη μίζα για να πάρει μπροστά αυτό κατα 95% παίρνει.
Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που μόλις πάρει μπροστά μπουκώνει και σβήνει. Το πότε το κάνει αυτό είναι ακαθόριστο.

Δεν του είχα δώσει εδώ και καιρό σημασία αλλά τώρα τελευταία με έχει νευριάσει.:angryfire

Να σε με την κοπελιά στο αμάξι να ξεκινήσεις και να σου σβήνει είναι μεγάλη ξενέρα. Φαντάζεστε να μου τύχει και μπροστά σε κόσμο. Μεγαλύτερη ξεφτίλα:nixweiss: δεν υπάρχει.

Τι μπορώ να κάνω γι' αυτό; Παιδιά SOS:icon11:

thanassis
13-08-07, 18:05
αν σου σβήνει επειδή δεν έμαθες τον συμπλέκτη τότε μπορείς απλά να κάνεις εξάσκηση!!! (πλάκα κάνω φυσικά!)
να φανταστώ ότι πολλές φορές δεν κρατάει και ρελαντί κ πρέπει να το μαρσάρεις; ή θέλει γκάζι για να πάρει μπρος;
είναι ένα γνωστό πρόβλημα που το προκαλλούν οι κακής ποιότητας βενζίνες και θέλει καθαρισμα ή αλλαγή το λουφτ ή μαφ;;; (ποτέ δεν έμαθα πως λέγεται!!)
κ κάνε κ μια αναζήτηση να βρεις λεπτομέρειες,έχει αναφερθεί αρκετές φορές στο φορουμ

God
13-08-07, 18:10
Πρεπει να θελει καθαρισμα η βαλβιδα του ρελαντι σου, η καποιο σωληνακι υποπιεσης αλλαγμα. Δεν ειναι τιποτα αυτο.

percis
13-08-07, 18:15
Όχι στο ρελαντί δεν μου έχει σβήσει ποτέ.
Ευχαριστώ πάντως για την ενημέρωση. Στο επόμενο service θα τους το αναφέρω.

Και πάλι ευχαριστώ!

str2004
13-08-07, 22:08
Πρεπει να θελει καθαρισμα η βαλβιδα του ρελαντι σου, η καποιο σωληνακι υποπιεσης αλλαγμα. Δεν ειναι τιποτα αυτο.

+1000 ....Προσφατα εκανα ενα ΚΑΛΟ καθαρισμο στην βαλβιδα του ρελαντι και οντως σταθεροποιησα το ρελαντι κατα την εκκινηση του κινητηρα......

str2004
13-08-07, 22:11
Όχι στο ρελαντί δεν μου έχει σβήσει ποτέ.
Ευχαριστώ πάντως για την ενημέρωση. Στο επόμενο service θα τους το αναφέρω.

Και πάλι ευχαριστώ!

Φιλε μου αυτο που προαναφερες ειναι πως ο κινητηρας σου κατα την εκκινηση του παρουσιαζει δειγμα "μπουκοματος" με αποτελεσμα ασταθειας ρελαντι και κατ' επεκταση να σβηνει και ο κινητηρας........Δοκιμασε αυτο που αναφερε ο God .....ειναι η πιο απλη διαδικασια....και πιστευω θα εχεις αποτελεσματα.

percis
14-08-07, 13:51
Φιλε μου αυτο που προαναφερες ειναι πως ο κινητηρας σου κατα την εκκινηση του παρουσιαζει δειγμα "μπουκοματος" με αποτελεσμα ασταθειας ρελαντι και κατ' επεκταση να σβηνει και ο κινητηρας........Δοκιμασε αυτο που αναφερε ο God .....ειναι η πιο απλη διαδικασια....και πιστευω θα εχεις αποτελεσματα.

Αν κατάλαβα καλά εννοείτε ότι μπορώ να το κάνω και μόνος μου; Αν ναι πώς; Είναι εύκολο;

Nick_compact
14-08-07, 14:02
Γειά σας,

Είμαι κάταχος ενός e46 318i Μ43 και μου παρουσιάζει το εξής.

Όταν πατάω το κλειδί στη μίζα για να πάρει μπροστά αυτό κατα 95% παίρνει.
Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που μόλις πάρει μπροστά μπουκώνει και σβήνει. Το πότε το κάνει αυτό είναι ακαθόριστο.

Δεν του είχα δώσει εδώ και καιρό σημασία αλλά τώρα τελευταία με έχει νευριάσει.:angryfire

Να σε με την κοπελιά στο αμάξι να ξεκινήσεις και να σου σβήνει είναι μεγάλη ξενέρα. Φαντάζεστε να μου τύχει και μπροστά σε κόσμο. Μεγαλύτερη ξεφτίλα:nixweiss: δεν υπάρχει.

Τι μπορώ να κάνω γι' αυτό; Παιδιά SOS:icon11:

Κάτι παίζει με τους Μ43 γενικά. Εμένα καμιά φορά όταν είναι ήδη ζεστό και το βάλω εμπρός, παίρνει αλλά δεν πάει στις 800 ρελαντί, πέφτει κάτω από 500 και κάνει να σβήσει, πατάω λίγο γκάζι και είναι ok. Δεν έχω ψάξει ποτέ τι είναι ούτε πρόκειται :)

God
14-08-07, 14:45
Αν κατάλαβα καλά εννοείτε ότι μπορώ να το κάνω και μόνος μου; Αν ναι πώς; Είναι εύκολο;

Για την βαλβιδα του ρελαντι, εξαρταται που την εχεις και ποσο πιανουν τα χερια σου. Αμα ειναι φατσα καρτα οπως στο δικο μου, 2 σωληνες και μια πριζα λυνεις, την καθαριζεις και το ξαναβαζεις.

Για τα σωληνακια υποπιεσης μπορεις απλα να δεις αμα κανενα σωληνακι σου 'παιζει' η ειναι σκασμενο, αλλα αυτα ολα καλυτερα να τα ελενξει μηχανικος. Δεν ειναι τιποτα ομως, και να τα αλλαξεις ολα κανενα 30αρι παει.

konc
14-08-07, 15:07
Κάτι παίζει με τους Μ43 γενικά. Εμένα καμιά φορά όταν είναι ήδη ζεστό και το βάλω εμπρός, παίρνει αλλά δεν πάει στις 800 ρελαντί, πέφτει κάτω από 500 και κάνει να σβήσει, πατάω λίγο γκάζι και είναι ok. Δεν έχω ψάξει ποτέ τι είναι ούτε πρόκειται :)

Έτσι... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσοι το έχουν παρατηρήσει και κανείς δεν το έχει εντοπίσει. Προσωπικά έχω κυριολεκτικά ΠΕΤΑΞΕΙ ένα σκασμο χρήματα και έχω αλλάξει τα κέρατά μου, μέχρι και ΟΛΑ τα σωληνάκια αλλά τζίφος. Όποτε θυμάται, μία στο τόσο, κάνει σαν ψαρότρατα και κανένα διαγνωστικό δεν βγάζει ποτέ τίποτα.
Κάποιος να ανακαλύψει τι διάβολο είναι, είμαι σίγουρος ότι θα είναι κάτι γελοίο και μικρό. Δεν γίνεται να το κάνουν που και που όλα τα Μ43 και κανείς να μην ξέρει τίποτα.

BILL007
14-08-07, 15:14
Φίλε μου επειδή και εγώ είμαι ψείρας με το δικό μου 316 Ε46,το εψαξα το ζήτημα μιας και έχουμε τα ίδια συμπτώματα...Σήμερα που ήμουν στο συνεργείο ρώτησα και μου είπαν ότι είναι η βαλβίδα του ρελαντί η οποία το κάνει αυτό...Επίσης μου είπαν ότι εφόσον δεν το κάνει τακτικά,οκ,δεν αξίζει να το πολυσκαλίζεις...Αυτά,όπως μου τα είπαν και οι ειδικοί...

Υ.Γ Εμένα όποτε μου το έκανε αυτό,ξεκιναώ μετά και πατάω λίγο γκάζι στην αρχή και πέρνει χαρτί,έτσι ένα "ψιλο" solution... :)

Nick_compact
14-08-07, 15:17
Έτσι... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσοι το έχουν παρατηρήσει και κανείς δεν το έχει εντοπίσει. Προσωπικά έχω κυριολεκτικά ΠΕΤΑΞΕΙ ένα σκασμο χρήματα και έχω αλλάξει τα κέρατά μου, μέχρι και ΟΛΑ τα σωληνάκια αλλά τζίφος. Όποτε θυμάται, μία στο τόσο, κάνει σαν ψαρότρατα και κανένα διαγνωστικό δεν βγάζει ποτέ τίποτα.
Κάποιος να ανακαλύψει τι διάβολο είναι, είμαι σίγουρος ότι θα είναι κάτι γελοίο και μικρό. Δεν γίνεται να το κάνουν που και που όλα τα Μ43 και κανείς να μην ξέρει τίποτα.

Εγώ θα σου έλεγαν να μην ασχολείσαι... Κρίμα κιόλας που χάλασες χρήμα για αυτό το λόγο!!! Αφού δεν είναι σοβαρό πρόβλημα, άστο.. Που βασικά δεν είναι καν πρόβλημα, κουσούρι θα το έλεγα! Και επίσης κάτι άλλο που εχω παρατηρησει στα Μ43: Μερικές φορές κάτι κροταλίζει πολύ σπαστικά στο ρελαντί, και ανοίγοντας καπό και ακούγοντας προσεκτικά, έρχεται από κάπου πίσω από την πολλαπλή εισαγωγής! Δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, αλλά ακούγεται ενοχλητικά η μ@λ@κία!

percis
14-08-07, 15:18
Κάτι παίζει με τους Μ43 γενικά. Εμένα καμιά φορά όταν είναι ήδη ζεστό και το βάλω εμπρός, παίρνει αλλά δεν πάει στις 800 ρελαντί, πέφτει κάτω από 500 και κάνει να σβήσει, πατάω λίγο γκάζι και είναι ok. Δεν έχω ψάξει ποτέ τι είναι ούτε πρόκειται :)

Αυτό αν θυμάμαι καλά μου το κάνει και εμένα τον χειμώνα όταν έχει κρύο. Νόμιζα ότι είναι το ηλεκτρονικό τσόκ και ότι ο εγκέφαλος προσπαθεί να βρεί το σωστό μίγμα.

Πάντως μπορεί να φταίει και η ποιότητα της βενζίνης.

BILL007
14-08-07, 15:24
Εγώ θα σου έλεγαν να μην ασχολείσαι... Κρίμα κιόλας που χάλασες χρήμα για αυτό το λόγο!!! Αφού δεν είναι σοβαρό πρόβλημα, άστο.. Που βασικά δεν είναι καν πρόβλημα, κουσούρι θα το έλεγα! Και επίσης κάτι άλλο που εχω παρατηρησει στα Μ43: Μερικές φορές κάτι κροταλίζει πολύ σπαστικά στο ρελαντί, και ανοίγοντας καπό και ακούγοντας προσεκτικά, έρχεται από κάπου πίσω από την πολλαπλή εισαγωγής! Δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, αλλά ακούγεται ενοχλητικά η μ@λ@κία!

Γενικά κάνουν ήχο που προέρχεται από πίσω σχεδόν από τη μηχανή και είναι το DISA!Σήμερα το άλλαξα!και αμέσως ο ήχος σαν κροτάλισμα εξαφανίστηκε...Δεν ξέρω αν μιλάμε για το ίδιο πραγμα...Πάντως απότι μου είπαν ανα 4ετία θέλει άλλαγμα το συκεκριμένο συνήθως και σαν ανταλλακτικο κοστίζει γύρω στα 200Εuro!!!Άρε BMW,είναι ανάγκη να μας ξαφρίζεις έτσι άσχημα κάθε φορά????:friday:χααχχαχαχαχααχααχαχ!!!!!!:party::p arty:

Nick_compact
14-08-07, 15:26
DISA και π@π@ριές... Θα το ξηλώσω το γ@μήδι, θα πάρω μια πολλαπλή εισαγωγής Μ50, θα κόψω δυο αυλούς και θα την κουμπώσω πάνω να τελειώνω!!!

percis
14-08-07, 15:29
Φίλε μου επειδή και εγώ είμαι ψείρας με το δικό μου 316 Ε46,το εψαξα το ζήτημα μιας και έχουμε τα ίδια συμπτώματα...Σήμερα που ήμουν στο συνεργείο ρώτησα και μου είπαν ότι είναι η βαλβίδα του ρελαντί η οποία το κάνει αυτό...Επίσης μου είπαν ότι εφόσον δεν το κάνει τακτικά,οκ,δεν αξίζει να το πολυσκαλίζεις...Αυτά,όπως μου τα είπαν και οι ειδικοί...

Υ.Γ Εμένα όποτε μου το έκανε αυτό,ξεκιναώ μετά και πατάω λίγο γκάζι στην αρχή και πέρνει χαρτί,έτσι ένα "ψιλο" solution... :)

Και όταν έχεις βγείς με την γκόμενα για καφέ και πας να ξεκινήσεις και σου σβήσει; Εκεί δεν είναι να τα παίρνεις στο κρανίο! Που να είσαι και έξω απο την καφετέρια, ομαδικό ρεζίλι.
Ακυρώνεται άδικα όλο το αμάξι. Α τώρα που το παρατηρώ όταν συμβαίνει αυτό όλο και κάποιος/κάποια θα είναι μαζί μου. Όταν είμαι μόνος δεν συμβαίνει ποτέ.:confused:

:idea: Το βρήκα! Με ματιάζουν!!!

Θα πώ στη γιαγιά μου να του ρίξει κανένα ξεμάτιασμα και είμαι σίγουρος ότι όλα θα στρώσουν.

Τώρα που το θυμήθηκα έχω ξεχάσει να κρεμάσω και το μάτι στο καθρέπτη.
Ναί, Ναί! Αυτό φταίει τη μ@λ@κιες βαλβίδες και ρελαντί μου λέτε, το μάτι είναι πάω να το βάλω αμέσως πριν συμβεί και καμιά τράκα!
:rofl2:
Γελάω με τα χάλια μου,

BILL007
14-08-07, 15:30
χααχχααχαχαχαχΑΧ!!!!!!Τώρα που το λες,έβαλα ματόχαντρο και εγώ πρόσφατα και απο τότε έχει να μου το κάνει αυτό...χααχαχαχααχχα!!!!Λες να είναι σύμπτωση?Αυτό είναι το βρήκαμε το πρόβλημα...Είναι το κακό το μάτι...χαχαχααχχαχα!!!!!!

str2004
14-08-07, 16:04
Εγω εκανα οτι λεει και ΕΔΩ (http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=454501) ( ισως καποιοι να ειναι λιγο πιο διαβασμενοι απο τους δικους μας "αρχιμαστορες" ) ....και βρηκα "σταθερο" ρελαντι χωρις πλεον σκαμπανεβασματα και "κρεμασματα"......

Konc και οι υπολοιποι διαβαστε παρακαλω τα παραδειγματα που υπαρχουν στην "σελιδα"......
God φιλε μου οντως εχεις απολυτο δικιο ....το ICV ...ΘΕΛΕΙ καθαρισμα γιατι "στουπωνει" απο τις αναθημιασεις του κινητηρα :) +1000 Ακομα...χεχεχεχε

konc
14-08-07, 16:24
Εγω εκανα οτι λεει και ΕΔΩ (http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=454501) ( ισως καποιοι να ειναι λιγο πιο διαβασμενοι απο τους δικους μας "αρχιμαστορες" ) ....και βρηκα "σταθερο" ρελαντι χωρις πλεον σκαμπανεβασματα και "κρεμασματα"......

Konc και οι υπολοιποι διαβαστε παρακαλω τα παραδειγματα που υπαρχουν στην "σελιδα"......
God φιλε μου οντως εχεις απολυτο δικιο ....το ICV ...ΘΕΛΕΙ καθαρισμα γιατι "στουπωνει" απο τις αναθημιασεις του κινητηρα :) +1000 Ακομα...χεχεχεχε

Τη σελίδα αυτήν εγώ την είχα postάρει :)
Παρόλ'αυτά δεν αναφερόμαστε σε γενική αστάθεια του ραλαντί. Κάποιοες φορές, όχι ιδιαίτερα συχνά, όταν πας να το βάλεις μπροστά κάνει σαν μπουκωμένο και παίζει-σβήνει. Με γκάζι στρώνει και όλα ΟΚ.

str2004
14-08-07, 16:30
Τη σελίδα αυτήν εγώ την είχα postάρει :)
Παρόλ'αυτά δεν αναφερόμαστε σε γενική αστάθεια του ραλαντί. Κάποιοες φορές, όχι ιδιαίτερα συχνά, όταν πας να το βάλεις μπροστά κάνει σαν μπουκωμένο και παίζει-σβήνει. Με γκάζι στρώνει και όλα ΟΚ.

Κι' ομως φιλε μου η μικρη ασταθεια ειναι η αρχη της επερχομενης "μεγαλης" ασταθειας του ρελαντι που στην πρωτη περιπτωση απλα καθαριζεις το ICV και ολα επανερχονται σταθεροτατα...στην δευτερη περιπτωση κοιτας 3 "πραγματακια" ... Αισθητηρα Θερμοκρασιας Κινητηρα - ICV και Λamda.

Και εμενα ξεκινησε το "φαινομενο" στο "που και που και οποτε μου καπνισει" και κατεληξε να γινει "συνηθεια" του κινητηρα μου ...μεχρι που καθαρισα το ICV με καθαριστικο για καρμπυρατερ......

Το "γαμωτο" ειναι πως δεν εντοπιζεται απο κανενα check της BMW.....:(

konc
14-08-07, 16:47
Μάλιστα... δεν χάνουμε τίποτα λοιπόν. Ξέρει κανείς που βρίσκεται η βαλδίβα στον M43? Το link που είχα βάλει απαντούσε σε ερώτηση για το is.

percis
14-08-07, 17:39
Δεν πίστευα ότι αυτό θα αποτελούσε γενικότερο πρόβλημα. Βλέπω όμως ότι όσοι είναι σε αυτό το thread έχουν Ε36. Κανένας με Ε46 το έχει παρατηρήσεις;

Και καλά η αντιπροσωπεία δεν έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται; Τί να πώ;

God
14-08-07, 18:50
Μάλιστα... δεν χάνουμε τίποτα λοιπόν. Ξέρει κανείς που βρίσκεται η βαλδίβα στον M43? Το link που είχα βάλει απαντούσε σε ερώτηση για το is.

Ειτε ειναι ακριβως μπροστα σου οταν κοιτας απο το αριστερο φτερο ειτε πισω απο την εισαγωγη.

Φωτο απο μηχανοστασιο παιζει παιδια?

konc
14-08-07, 19:45
http://img104.imagevenue.com/loc736/th_13558_M43_1800cc_122_736lo.jpg (http://img104.imagevenue.com/img.php?image=13558_M43_1800cc_122_736lo.jpg)
http://img173.imagevenue.com/loc58/th_13560_m43_1800cc_2_122_58lo.jpg (http://img173.imagevenue.com/img.php?image=13560_m43_1800cc_2_122_58lo.jpg)

Δεν είναι από το δικό μου αλλά δεν έχει σημασία. Προσωπικά δεν κατάφερω να την εντοπίσω όπως πχ στα Ε30 που είναι φάτσα-φόρα

Nick_compact
14-08-07, 19:49
Kάτω από την εισαγωγή είναι

God
14-08-07, 21:19
Kάτω από την εισαγωγή είναι

Το πιο πιθανο.

Ειναι ευκολο να παρει κανεις μια φωτογραφια χαμηλα απο το αριστερο φτερο απο την γωνια που τελειωνει το παρμπριζ? Αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι κατω απο το κολλαρο εισαγωγης του αερα, μετα το λουφτ.

kimiE46coupe
14-08-07, 23:34
και στο δικο μου Ε46 το κανει αυτο αλλα οποτε του ερθει.τελευταια μεν σπανια.το θεμα ειναι οταν βαζεις εμπρος το μοτερ να εχεις το μυαλο σου στο στροφομετρο και αν παει να σβησει να το κρατησεις για 2-3sec στις 2000στρ.ετσι φτιαχνει.εχω καθαρησει και την βαλβιδα ρελαντι που δεν ειναι τιποτε αλλο παρα ενα μοτερακι της bosch που δινει αερα για να ρυθμισει το ρελαντι.με αλλα λογια κανει μπαιμπας στο μοτερ.σε αυτο το μοτερακι οταν το ανοιξα εριξα λιγο σπρει που ειναι για ηλεκτρηκες επαφες και βελτιωθηκε αρκετα η λειτουργια του.

thanos_1
15-08-07, 10:37
Και σε μενα 8 στις 10 δεν εχω σταθερο ρελαντι χωρις ομως να σβηνει το αμαξι. Μια φορα μαλιστα μου ειχε κολλησει το ρελαντι στις 2000+ στροφες.Παταγα γκαζι ανεβαζα στροφες, αλλα παντα σταματαγε στις 2000. Εσβησα ξαναεβαλα μπροστα και ολα οκ. Αλλα το ρελαντι ασταθες.

Sp!ros G
25-03-11, 01:09
Να μην ανοιγω νεο θεμα ,μιας και φιλος με Ε36 318cabrio Μ43 αντιμετωπιζει παρεμφερες προβλημα .

Σπανιως βεβαια αλλα οταν το αμαξι ειναι ζεστο και σταματαει σε φαναρι εχει ασταθες ρελαντι.

Οταν ειναι κρυο ειναι μια χαρα.Αλλη φορα ειχε σβησει κιολας.Μειωμενη αποδοση δε βλεπει.

Μπορει να φταιει η βαλβιδα και εδω??ή τιποτα αλλο λετε οπως τρυπα στην εισαγωγη , luft ,Λ....

Το προβλημα εχει εμφανιστει το τελευταιο 3μηνο δυο-τρεις φορες.

thanassis
25-03-11, 11:53
βαλβίδα ρελαντί φίλε! θέλει καθάρισμα! αν έχεις το Μ40 το μοτέρ μπορώ να σου πω που είναι, στο Μ43 δεν το γνωρίζω, αλλά αν καθαρίσεις αυτό είναι οκ μετά!
επίσης καλό είναι να γίνει και καθάρισμα πεταλούδας

thanasis2008
16-01-14, 19:04
Το ιδιο προβλημα ειχα πριν δυο μηνες , καθαριστηκε η βαλβιδα ρελαντι αλλα μετα απο λιγες μερες ξανα το ιδιο , ο μηχανικος εβγαλε τις επαφες διακοπτη τις καθαρισε με σπρει επαφων και απο τοτε δεν εχω θεμα.Μου εσβηνε ο κινητηρας και καποιες φορες μιζαριζε παραπανω .Απ' οτι ειδα την ωρα που τις καθαριζε ηταν οντως καπνισμενες οι επαφες.Απο αυτα που μου ειπε ειναι συνηθες στα μ43 μοτερ,αν το ξανακανει σε συντομο χρονικο διαστημα θα αλλαξουμε τις επαφες , κοστος febi 45 ευρω.Η βαλβιδα ρελαντι εχει 240 ευρω .Δεν χανεις τιποτα δοκιμασε το .