EVANGELOS
26-09-07, 18:12
Έγινε καλό πάτημα με 2 cayman s ... το "δικό μας" και ένα άλλο ασημί ...
Η περιγραφή είναι από τον οδηγό του ασημί ....
Kαλημερα παιδια.
Χθες ξεκαθαρησε οριστικα για εμενα η υποθεση Cayman Γιωργου.
Το αλλο Cayman ηταν φυσικα ενα τελειως νορμαλ αυτοκινητο με 16.000 χλμ.
Στην πρωτη κοντρα απο ανοιγματα 2ρας μεχρι την γεφυρα,απο την αρχη αρχισε ο Γιωργος να ανοιγει σταδιακα την διαφορα 2-2,5 αυτοκινητα σε καθε ταχυτητα.Η διαφορα ανοιγε την ωρα που ανοιγανε οι ταχυτητες σταθερα χωρις καποιο ξεσπασμα.Επειδη τα αυτοκινητα εχουν ακριβως ιδιες σχεσεις φαινοταν καθαρα οτι το αλλο μοτερ ανεβαζε πιο γρηγορα τις στροφες.Την ωρα που αλλαζε ταχυτητα ο Γιωργος πραγμα το οποιο ακουγα καθαρα και προσεχα πολυ, το "δικο μου" Cayman ειχε ακομα αλλα 2 δευτερολεπτα περιπου μεχρι να φτασει στις 7.200 οπου και αλλαζα.Δηλαδη η διαφορα των δυο αυτοκινητων ηταν ξεκαθαρα διαφορα δυναμης.
Στην δευτερη κοντρα που ηταν απο σταση,εκανα και μισο αυτοκινητο πρωτη / δευτερα ,εφυγα μαλλον και λιγο πιο νωρις,αλλα παλι η δαφορα στο τελος της ευθειας ηταν πολυ μεγαλη περιπου 6 αυτοκινητα.
Σε ανοιγμα 3ες στο κατεβασμα, κατηφορα δηλαδη ,οι διαφορες ηταν πολυ μικροτερες γιατι ως γνωστον οι κατηφορες ευνοουν τον πιο αδυναμο και σε καποια φαση αλλαζαμε ταχυτητες σχεδον με απολυτο συγχρονισμο, ακριβως στις ιδιες στροφες.
Δηλωνω ξεκαθαρα οτι το αυτοκινητο το πηγα 99,5% αλανθανστα, χωρις να μου μπει ουτε ενας κοφτης πουθενα,ξεκινησα καλυτερα ( πιο νωρις ) απο σταση ,εκανα πολυ γρηγορες αλλαγες,κοντεψε το δεξι ποδι μου να βγει κατω απο το πατωμα,αλλα δεν καταφερα κατι καλυτερο.
Τα συμπερασματα μου.
1.Η διαφορα των δυο αυτοκινητων ηταν απιστευτη.
2.Οι εξατμισεις TUBI ειναι φυσικα κορυφαιες,αυτο ειναι γνωστο βεβαια και σε συνδιασμο με το φιλτρο εχουν κανει πολυ σοβαρη δουλεια στο αυτοκινητο.Αν ο Γιωργος δεν ηταν τοσο καλο παιδι,σοβαρο και φιλος, ομολογω οτι θα πιστευα σιγουρα και εγω οπως και αλλοι, οτι το αυτοκινητο εχει και προγραμμα.Επειδη ομως το εχουμε συζητησει πανω απο 10 φορες αυτο με τον Γιωργο και μου εχει δωσει το λογο του οτι δεν εχει,ειμαι 100% σιγουρος οτι ειναι ετσι.
3.Το συγκεκριμενο μοτερ εχει βγει πολυ καλο,μπορει και να υπαρχει μια διαφορα 5 αλογα απο το εργοστασιο μεταξυ δυο ιδιων μοτερ και βεβαια το γεγονος οτι εχει ανοιξει πολυ καλα απο τα συνεχη πατηματα,το βοηθαει ακομα περισσοτερο.
Καταληγοντας λοιπον αν θεωρησουμε δεδομενο οτι το νορμαλ CAYMAN ηταν 295 αλογα, του Γιωργου το υπολογιζω με τετοια μεγαλη διαφορα 20 αλογα πανω, απο εξατμιση / φιλτρο και πιο ανοιγμενο και καλο μοτερ.
Κατι αλλο δεν μπορω να προσθεσω,εκτος απο το οτι υπολογιζω ενα τελειως νορμαλ Cayman S στην Κερατεα απο σταση πρεπει να κοβεται με ενα Μ3 Ε46,τα οποια επισης τρωνε πολλες καροτσες απο τον Γιωργο.
Εγινε ακομα μια κοντρα απο ανοιγματα μεταξυ του νορμαλ Cayman και ενος νορμαλ BOXSTER S 987 3,2 ( 280 PS ) οπου η διαφορα ηταν 2,5 - 3 αυτοκινητα υπερ του Cayman στην γεφυρα. Αυτα απο εμενα.
Προσοχη σε αυτο το Cayman,τωρα ειναι πλεον σιγουρο οτι ειναι πολυ ξεχωριστο
Το video με 2ες τσουλητές ....
http://www.youtube.com/watch?v=EHnpIWYiueo
ΓΚΟΛ .... ο δικός μας πολύ μπροστά .... σε άλλα πατήματα ήταν ακόμα πιό μπροστά ....
Από ότι μου είπε ΔΕΝ κούμπωσε 6η ... απλά περνάει τη γέφυρα έχοντας αφήσει "κοφτιασμένη" 5η .... δηλαδή κανά 2 αμαξάκια ακόμα θα ήταν μπροστά
Η περιγραφή είναι από τον οδηγό του ασημί ....
Kαλημερα παιδια.
Χθες ξεκαθαρησε οριστικα για εμενα η υποθεση Cayman Γιωργου.
Το αλλο Cayman ηταν φυσικα ενα τελειως νορμαλ αυτοκινητο με 16.000 χλμ.
Στην πρωτη κοντρα απο ανοιγματα 2ρας μεχρι την γεφυρα,απο την αρχη αρχισε ο Γιωργος να ανοιγει σταδιακα την διαφορα 2-2,5 αυτοκινητα σε καθε ταχυτητα.Η διαφορα ανοιγε την ωρα που ανοιγανε οι ταχυτητες σταθερα χωρις καποιο ξεσπασμα.Επειδη τα αυτοκινητα εχουν ακριβως ιδιες σχεσεις φαινοταν καθαρα οτι το αλλο μοτερ ανεβαζε πιο γρηγορα τις στροφες.Την ωρα που αλλαζε ταχυτητα ο Γιωργος πραγμα το οποιο ακουγα καθαρα και προσεχα πολυ, το "δικο μου" Cayman ειχε ακομα αλλα 2 δευτερολεπτα περιπου μεχρι να φτασει στις 7.200 οπου και αλλαζα.Δηλαδη η διαφορα των δυο αυτοκινητων ηταν ξεκαθαρα διαφορα δυναμης.
Στην δευτερη κοντρα που ηταν απο σταση,εκανα και μισο αυτοκινητο πρωτη / δευτερα ,εφυγα μαλλον και λιγο πιο νωρις,αλλα παλι η δαφορα στο τελος της ευθειας ηταν πολυ μεγαλη περιπου 6 αυτοκινητα.
Σε ανοιγμα 3ες στο κατεβασμα, κατηφορα δηλαδη ,οι διαφορες ηταν πολυ μικροτερες γιατι ως γνωστον οι κατηφορες ευνοουν τον πιο αδυναμο και σε καποια φαση αλλαζαμε ταχυτητες σχεδον με απολυτο συγχρονισμο, ακριβως στις ιδιες στροφες.
Δηλωνω ξεκαθαρα οτι το αυτοκινητο το πηγα 99,5% αλανθανστα, χωρις να μου μπει ουτε ενας κοφτης πουθενα,ξεκινησα καλυτερα ( πιο νωρις ) απο σταση ,εκανα πολυ γρηγορες αλλαγες,κοντεψε το δεξι ποδι μου να βγει κατω απο το πατωμα,αλλα δεν καταφερα κατι καλυτερο.
Τα συμπερασματα μου.
1.Η διαφορα των δυο αυτοκινητων ηταν απιστευτη.
2.Οι εξατμισεις TUBI ειναι φυσικα κορυφαιες,αυτο ειναι γνωστο βεβαια και σε συνδιασμο με το φιλτρο εχουν κανει πολυ σοβαρη δουλεια στο αυτοκινητο.Αν ο Γιωργος δεν ηταν τοσο καλο παιδι,σοβαρο και φιλος, ομολογω οτι θα πιστευα σιγουρα και εγω οπως και αλλοι, οτι το αυτοκινητο εχει και προγραμμα.Επειδη ομως το εχουμε συζητησει πανω απο 10 φορες αυτο με τον Γιωργο και μου εχει δωσει το λογο του οτι δεν εχει,ειμαι 100% σιγουρος οτι ειναι ετσι.
3.Το συγκεκριμενο μοτερ εχει βγει πολυ καλο,μπορει και να υπαρχει μια διαφορα 5 αλογα απο το εργοστασιο μεταξυ δυο ιδιων μοτερ και βεβαια το γεγονος οτι εχει ανοιξει πολυ καλα απο τα συνεχη πατηματα,το βοηθαει ακομα περισσοτερο.
Καταληγοντας λοιπον αν θεωρησουμε δεδομενο οτι το νορμαλ CAYMAN ηταν 295 αλογα, του Γιωργου το υπολογιζω με τετοια μεγαλη διαφορα 20 αλογα πανω, απο εξατμιση / φιλτρο και πιο ανοιγμενο και καλο μοτερ.
Κατι αλλο δεν μπορω να προσθεσω,εκτος απο το οτι υπολογιζω ενα τελειως νορμαλ Cayman S στην Κερατεα απο σταση πρεπει να κοβεται με ενα Μ3 Ε46,τα οποια επισης τρωνε πολλες καροτσες απο τον Γιωργο.
Εγινε ακομα μια κοντρα απο ανοιγματα μεταξυ του νορμαλ Cayman και ενος νορμαλ BOXSTER S 987 3,2 ( 280 PS ) οπου η διαφορα ηταν 2,5 - 3 αυτοκινητα υπερ του Cayman στην γεφυρα. Αυτα απο εμενα.
Προσοχη σε αυτο το Cayman,τωρα ειναι πλεον σιγουρο οτι ειναι πολυ ξεχωριστο
Το video με 2ες τσουλητές ....
http://www.youtube.com/watch?v=EHnpIWYiueo
ΓΚΟΛ .... ο δικός μας πολύ μπροστά .... σε άλλα πατήματα ήταν ακόμα πιό μπροστά ....
Από ότι μου είπε ΔΕΝ κούμπωσε 6η ... απλά περνάει τη γέφυρα έχοντας αφήσει "κοφτιασμένη" 5η .... δηλαδή κανά 2 αμαξάκια ακόμα θα ήταν μπροστά