|
Projects Εδώ γράφουμε με λεπτομέριες αξιόλογες μετατροπές κάθε είδους (μηχανικές, ηλεκτρονικές, ηλεκτρικές, ηχητικές κ.α) που έχουμε κάνει στα αυτοκίνητά μας, περιγράφουμε τη διαδικασία και τα κόστη. Ιδανικά βάζουμε και φωτογραφίες. |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Μ44 Project
To παραθέτω σχεδόν αυτούσιο,όπως το έγραψα στο "πατρικό" μου φόρουμ,που ασχολείται με την αυτοκίνηση γενικώς,το βάζω και εδώ στo ειδικό,με την ελπίδα όποιος απαντήσει να το τεκμηριώσει κιόλας!
"και πάμε στα υποθετικά projects,τώρα: Έστω ότι έχεις ένα αυτοκίνητο παλαιό,με λίγα-πολύ λίγα χλμ,το οποίο αγαπάς,και δεν θέλεις,ούτε προβλέπεις να αλλάζεις μέσα στην επόμενη 7ετία... ![]() Η (άδεια προς το παρόν) τσέπη σου σε γαργαλά,και το (κούφιο) κεφάλι σου δεν σε αφήνει να ησυχάσεις... ![]() ο Μ44 σου έχει 16v και 140 άλογα είναι πολύ ωραίος κινητήρας,έχει φήμη "αθανάτου",αλλά είπαμε....είσαι πειραγμένος,μην τα ψάχνεις! Ψάχνοντας αλλού είδες 5 λύσεις: -Λύση πρώτη,Kομπρέσορα με έτοιμο κιτ από την Downing Atlanta με κόστος περί τις 4000 ευρώ τοποθετημένο,απόδοση 190 άλογα, ροπή πολύ καλη (στα πλάισια 323 2.5) και αξιοπιστία δοκιμασμένη! Ιδέ http://www.downingatlanta.com λύση άριστη,αλλά: Kαταργείται άμεσα από την Εταιρεία,και όστις πρόλαβε Κυριον οίδε! -Λύση δεύτερη,ο υπερκυβισμός! Το έκανε στο παρελθόν ο πολύς Schnitzer,το κάνει ο αρκετός και βάλε Νoelle Mπορείτε να το δείτε εδώ: http://www.noellemotors.de/2_1l-4_va...deed99c.0.html Θεωρητικώς δίνει 170 άλογα και ροπή όσο του πάλαι ποτέ εξακύλινδρου δίλιτρου Αξιοπιστία,καλή λειτουργία και ροπή με ένα κόστος γύρω στις 4-5 χιλ ευρώ επίσης! Μειονέκτημα,το ότι θέλει μετάβαση στη Γερμανία,αν και πιστεύω ότι θα το χορηγεί το κιτ για τοποθέτηση,χωρίς να περιλαμβάνει τα της εγγύησης. -Λύση τρίτη,και η πλεον κ@υλωτική για εμένα (ας μου επιτραπεί η έκφραση...) Τhrottle body Εκκεντροφόροι Ενισχυμενα ελατήρια βαλβίδων Ροική κεφαλής Φλάντζα καπακιού Πρόγραμμα Εξάτμιση Δηλαδή dbilas! Δείτε: http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndik...e+14%2E05%2E07 Σημαίνει επίσης 170-180 αλόγατα στροφάρισμα στις 7500 (κατεβάζει το στροφόμετρο εκτός διαγραμμίσεων!! ),αλλά μικρότερη ροπή από τις άλλες λύσεις... Πλεονεκτήματα,το οτι διατηρείς τον κινητήρα σου,που τον ξέρεις και σε ξέρει :roll: ,διατηρείς το πλεονέκτημα των τερεκύλινδρων σε βάρος και κατανομή στον εμπρόσθιο άξονα Μειονέκτημα το κόστος που δύναται να φθάσει τα 4500-5000 ευρώ,και η ροπή που λέγαμε.. -Λύση τέταρτη,η μεταμόσχευση! Βάζεις ένα 2,5άρη από 323 και κάνεις μια 323ti! Έχεις ροπή 25 κιλά,δύναμη 170 αλόγων,είσαι εξακύλινδρος,είσαι,είσαι,είσαι...κτλ Πλεονεκτήματα,τα παραπάνω,θέλεις και άλλα? Mειονεκτήματα αρκετά: Kατ΄αρχάς φορολογικά (εννοείται ότι το δηλώνεις!),οπότε εκτινάσσονται τα πάγια έξοδα! Το τροπέτο είναι αγνώστου κατάστασης,προελεύσεως και χλμ Αν θέλεις να κάνεις σωστό αυτοκίνητο και όχι "oμελέτα car" πρέπει να αλλάξεις εμπρόσθια γέφυρα,αμορτισέρ,κιβώτιο,άξονα μετάδοσης,πίσω άξονα όλον με το διαφορικό,πίνακα οργάνων κτλ. Δηλαδή θέλεις αυτοκίνητο-δότη και μάστορα-μόρτη να έχει όρεξη και να μην τσαπατσουλιάζει... Επίσης ότι μεινει από ανταλλακτικά θα πρεπει να το πουλήσεις, οπότε με αυτά και τα άλλα,αφού πας Γερμανία και φέρεις το αυτοκίνητο,και βρεις χρόνο να πουλήσεις,ίσως με 4000 χιλ ευρώ να καθαρίζεις με την 323ti σου! -Λύση πέμπτη,κάθεσαι στα αυγά σου και ξεκουλαίνεσαι,δεν σου φταίνε τα έρμα τα άλογα κακομοίρη!! ![]() Τι θα κάνατε,λοιπόν, εσείς με δεδομένες τις συνθήκες,και κυρίως γιατί? ![]() sorry για το μεγάλο post |
#2
|
||||
|
||||
Εγώ θα επέλεγα ή το DA SC (είχε και ένα παιδί εδώ πέρα και ήταν ΠΑΡΑ πολύ ευχαριστημένος) ή το 323.
Πήγα βόλτα από ένα γνωστό εδώ μέσα σε ένα Ε39 523 και από τη στιγμή που αυτό το μοτέρ μπορεί να πάει ΑΝΕΤΑ σε ταξίδι με τρία άτομα 190+ και να διπλώσει το τάνκερ που λέγεται 523 φαντάζομαι σε μικρότερα σκάφη θα κάνει θαύματα. Για Ε36 Compact Μιλάμε ή για άλλο (Coupe/Sedan); Και μην ξεχνάς ότι όχημα που έχει TUV στη Γερμανία είναι ουσιαστικά σα να στο δίνουν με εγγύηση. Εμένα (και απορώ γιατί άλλοι γνώστες κάτοχοι BMW νοιάζονται) τα χιλιόμετρα ΔΕΝ θα με ένοιαζαν τόσο πολύ από τη στιγμή που η γενική εικόνα δείχνει καλή. Θα μέτραγα συμπίεση και θα έβλεπα σε τι κατάσταση θα ήταν τα αδύνατα σημεία του οχήματος και θα έκρινα. Πάντως 200.000 και 300.000 χλμ ΔΕΝ (επαναλαμαβάνω ΔΕΝ) είναι πολλά για ένα BMW μοτέρ και δή στη Γερμανία που το 90% της ζωής του θα το έφαγε στην Autobahn.
__________________
Out for all that I can get Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fairytale : 14-04-08 στις 21:54 |
#3
|
|||
|
|||
Eίπαμε,θεωρητικά πάντα...
Για οriginal 318ti Compact Ε36 (ξέρω,στις άλλες βάζεις και με το νόμο δυνατότερα μοτέρ)! Για DASC συμφωνώ απόλυτα,αλλά τελευταία διάβασα ότι "μας τελείωσε". Mένει να επιβεβαιωθεί.... |
#4
|
||||
|
||||
Eγώ θα αγόραζα τον dasc του Μηνά http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...ad.php?t=10150
|
#5
|
||||
|
||||
Υπερκυβισμός και μετα ροϊκή, εκκεντροφόροι και boddies! (throttle boddies)
Aυτα θα εκανα εγω... Δεν ξερω, αλλα γουσταρω τσιτωμενες ατμο-σφαιρες ![]()
__________________
There are two kinds of people: those who like me, and those who can go to hell... Some day, we're gonna break free from the chains, and keep on, keep on, keep on, keep on, keep on FLYING... Straights are for fast cars. Corners are for fast drivers... I don't mean to be mean but it's all I can be, that's just me.. |
#6
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Για ρωτήστε κατανάλωση από το 23άρι το μοτέρ ή του Mηνά.
__________________
Out for all that I can get |
#7
|
||||
|
||||
A...Moυ άρεσε πολύ το Schnitzer του Fairytale όταν το πήρα βόλτα μια φορά. Και δεν το ζόρισα πάνω από 4.000 στροφές. Πολύ καλή ροπή και τράβηγμα από χαμηλά...
|
#8
|
||||
|
||||
#9
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
![]() ![]() ![]()
__________________
![]() Result:Banned by Administrator |
#10
|
||||
|
||||
Οπως λεει και το τραγουδι... tell them the fairytale gone bad.......
![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|