PDA

Επιστροφή στο Forum : Σαζμάν 6τάχυτο απο Μ3 Ε46


spirosg
14-09-07, 13:37
Πωλείται σαζμάν 6τάχυτο απο Μ3 Ε46, που ταιριάζει σε όλα τα 46άρια και σε Μ3 Ε36 με ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ αποτελέσματα :)
Είναι σε άψογη κατάσταση και η τιμή αυτού 1300 ευρώ συζητήσιμη.

Για πληροφορίες πμ ή στο 6947003020 - Σπύρος

VanVIC
14-09-07, 18:36
... με ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ αποτελέσματα :)...

Τί εννοείς ακριβώς με το ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ???

Dim77
14-09-07, 19:43
Και να συμπληρώσω...όταν λές σε ΟΛΑ τα Ε46...εννοείς και τα μη ///Μ???

doros-hm-26
14-09-07, 20:11
Η m3 εχει διαφορικο 3,46 η 3,64 αν θυμαμαι καλα και με βγαλμενο κοφτη χιλιομετρων παει 290+, το 330 εχει διαφορικο 2,93 με το συγκεκριμενο σασμαν θεωρητικα θα εχει τελικη γυρω στα 350χμ, θελω να πω οτι ειναι λιγο μακρυ για το 330 και για το 325 και μηπως κρεμανε μετα την τριτη...

spirosg
15-09-07, 12:02
Τί εννοείς ακριβώς με το ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ???

Εννοώ οτι απ όσο έχω μάθει... δίνει δύναμη και τελικές.

Όσο για την κλιμάκωση δεν γνωρίζω ακριβώς, αλλα σε Μ3 Ε36 που φορέθηκε έκανε θαύματα :)

Tέλος, για τα 46άρια, υποθέτω οτι κάνει σε όλα τα 6κύλινδρα. Όποιος ψήνεται να κάνει το μπάξιμο και θέλει λεπτομέριες τεχνικού περιεχομένου, του στέλνω πμ το τηλ του μηχανικού μου, να πάει απο κεί να δεί το σαζμάν και να ρωτήσει ότι θέλει για να πάρει απαντήσεις περισότερο τεκμηριωμένες απο ότι αυτέ ςπου δίνω εγώ ο άσχετος.

Dim77
15-09-07, 12:10
3.62 έχει η Μ3 διαφορικό, αλλά οι πρώτες 5 από ότι βλέπω είναι ίδιες με τα κιβώτια των απλών Ε46

1st Gear Ratio 4.23:1
2nd Gear Ratio 2.53:1
3rd Gear Ratio 1.67:1
4th Gear Ratio 1.23:1
5th Gear Ratio 1.00:1
6th Gear Ratio 0.83:1

Final Drive 3.62:1

Στις απλές Ε46 (από 316 μέχρι 325) οι πρώτες 5 είναι
4,23
2,52
1,66
1,22
1,00

με final drive από 3.64 μέχρι 3.15

doros-hm-26
15-09-07, 14:10
Αν ειναι ετσι τοτε ισως να πιανει τα παραπανω χλμ σε καθε ταχυτητα σε σχεση με τα απλα e46 λογω των παραπανω στροφων που πιανει ο κινητηρας της και οντως να δουλευει σωστα το συγκεκριμενο σασμαν και σε απλα εξακυλινδρα.

Geo_3D
15-09-07, 14:35
Στα Ε46 οι σχεσεις του σαζμαν ειναι ιδιες,οπως εγραψε και ο Dim απο 316 εως και Μ3
Οι διαφορες στις τελικες ειναι καθαρα θεμα βηματος διαφορικου και οριο περιστροφης κινητηρα (κοφτης).Απλα αναφερω οτι η Μ3 Ε46 εχει βημα διαφορικου 3.64 οσο και ενα 316 Ε46.Απλα η Μ3 ανεβαζει 8.100 και το 316 μεχρι 6.200

Το μονο κερδος ειναι μια επιπλεον σχεση (6η) η οποια μπορει να χρησιμοποιηθει σαν overdrive=οικονομια,ειτε για περισσοτερη τελικη ταχυτητα


Για τα Ε36 δεν γνωριζω -ακομα- σχεσεις σαζμαν οποτε δεν εκφερω γνωμη

Dim77
15-09-07, 14:41
Το θέμα είναι ότι δεν είναι εύκολο να ξέρουμε αν μπαίνει έτσι απλά, ή μπορεί να χρειαστεί άλλο άξονα κεντρικό, ή κάτι άλλο. :confused:

Εμένα θα με ενδιέφερε ΠΑΡΑ πολύ η επιπλέον σχέση, που θα με βοηθούσε να τοποθετήσω ένα πιο κοντό βήμα διαφορικού. (Με το 5άρι με τίποτα, ήδη πολλές φορές έχω 5η και πάω να βάλω μια ακόμα!!:bricks1: )

doros-hm-26
15-09-07, 14:44
Μια ματια που εριξα τωρα στο εξαρι κιβωτιο του 330 εχει και την ιδια εκτη 0,83 προς 1 οποτε οντως κανει δουλεια.

spirosg
15-09-07, 17:16
O Πάνος, (M3_USA) στο 4πορτο Μ3 Ε36 που είχε, φόραγε τέτοιο σαζμάν και απ ότι είπε είδε διαφορές. Όπως σας είπα, εγώ δεν ξέρω πολλά. Όποιος θέλει μπορεί να μιλήσει με τον μηχανικό μου να πάρει μια πιό 'εγκυρη άποψη.

Geo_3D
15-09-07, 17:41
Μονο που το Πανου ηταν Ε36.
Αυτα που λεμε εμεις ειναι για Ε46.

karagchar
15-09-07, 18:02
Το σασμάν είναι από Ε 46 ή από Ε 36 Μ3 με τα 321 άλογα? σκέτο σασμάν δεν κουμπώνει..χρειάζεσαι άξονα νομίζω και το διαφορικό του αλλιώς θα τα κουρεύει συνέχεια..

spirosg
16-09-07, 14:56
Μονο που το Πανου ηταν Ε36.
Αυτα που λεμε εμεις ειναι για Ε46.

Το Μ3 ήταν Ε36.. το σαζμάν ήταν 6άρι απο Ε46 και ταίριαξαν μια χαρά :)

@ karagchar αυτό που λές εμπίπτει σε αυτά που δεν γνωρίζω και θα πρέπει να μας απαντήσει μηχανικός ή κάποιος που να ξέρει

Nick_compact
16-09-07, 15:03
Το σασμάν είναι από Ε 46 ή από Ε 36 Μ3 με τα 321 άλογα? σκέτο σασμάν δεν κουμπώνει..χρειάζεσαι άξονα νομίζω και το διαφορικό του αλλιώς θα τα κουρεύει συνέχεια..

Kατά πάσα πιθανότητα ο άξονας των εξατάχυτων ίσως είναι πιο κοντός, όσοι ενδιαφέρεστε δεν έχετε παρά να κοιτάξετε στο realoem.com τον αξονα που είχε το 5ταχυτο 330 και τον άξονα που είχε το 6ταχυτο 330. Αν αυτοί είναι ίδιοι (χλωμό) τότε δεν χρειάζεται άξονας για να μπει το κιβώτιο.

Geo_3D
19-09-07, 16:03
Σπυρο αυτο που θελω να πω τοσο καιρο ειναι οτι προφανως οπως δειχνουν τα στοιχεια το αμαξι του Πανου ΔΕΝ πηγαινε καλυτερα απτο σασμαν,αλλά απο άλλα πραγματα.
Και αυτα τα στοιχεια ειναι οι σχεσεις του σασμαν οι οποιες πρακτικα ειναι ολοιδιες,ειτε προκειται για σασμαν 316,ειτε Μ3,ειτε Ε36,ειτε Ε46

Βρηκα και τις σχεσεις σαζμαν του Ε36 3.2 Μ3 US

1-4.21
2-2.49
3-1.66
4-1.24
5-1.00

spirosg
20-09-07, 02:51
Βρηκα και τις σχεσεις σαζμαν του Ε36 3.2 Μ3 US

1-4.21
2-2.49
3-1.66
4-1.24
5-1.00

Εδώ ανοίγεις άλλο θέμα...... εν συγκρίση με 5άρι σαζμάν απο Μ3 286... τι παίζει? Δηλαδή εγώ που έχω μπλοκέ 3.15 και αντικατέστησα το σαζμάν του Usa με αυτό απο 286... τί σκ@τά έκανα? Τρύπα στο νερό μυρίζομαι.......ή και μαλακία....