|
Αξεσουάρ, Ανταλλακτικά Αγγελίες προσφοράς και ζήτησης για αξεσουάρ και ανταλλακτικά |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
||||
|
||||
Σαζμάν 6τάχυτο απο Μ3 Ε46
Πωλείται σαζμάν 6τάχυτο απο Μ3 Ε46, που ταιριάζει σε όλα τα 46άρια και σε Μ3 Ε36 με ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ αποτελέσματα
Είναι σε άψογη κατάσταση και η τιμή αυτού 1300 ευρώ συζητήσιμη. Για πληροφορίες πμ ή στο 6947003020 - Σπύρος
__________________
drugstore-onlinecatalog.com |
#2
|
||||
|
||||
Τί εννοείς ακριβώς με το ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ???
|
#3
|
||||
|
||||
Και να συμπληρώσω...όταν λές σε ΟΛΑ τα Ε46...εννοείς και τα μη ///Μ???
|
#4
|
||||
|
||||
Η m3 εχει διαφορικο 3,46 η 3,64 αν θυμαμαι καλα και με βγαλμενο κοφτη χιλιομετρων παει 290+, το 330 εχει διαφορικο 2,93 με το συγκεκριμενο σασμαν θεωρητικα θα εχει τελικη γυρω στα 350χμ, θελω να πω οτι ειναι λιγο μακρυ για το 330 και για το 325 και μηπως κρεμανε μετα την τριτη...
|
#5
|
||||
|
||||
Εννοώ οτι απ όσο έχω μάθει... δίνει δύναμη και τελικές.
Όσο για την κλιμάκωση δεν γνωρίζω ακριβώς, αλλα σε Μ3 Ε36 που φορέθηκε έκανε θαύματα Tέλος, για τα 46άρια, υποθέτω οτι κάνει σε όλα τα 6κύλινδρα. Όποιος ψήνεται να κάνει το μπάξιμο και θέλει λεπτομέριες τεχνικού περιεχομένου, του στέλνω πμ το τηλ του μηχανικού μου, να πάει απο κεί να δεί το σαζμάν και να ρωτήσει ότι θέλει για να πάρει απαντήσεις περισότερο τεκμηριωμένες απο ότι αυτέ ςπου δίνω εγώ ο άσχετος.
__________________
drugstore-onlinecatalog.com |
#6
|
||||
|
||||
3.62 έχει η Μ3 διαφορικό, αλλά οι πρώτες 5 από ότι βλέπω είναι ίδιες με τα κιβώτια των απλών Ε46
1st Gear Ratio 4.23:1 2nd Gear Ratio 2.53:1 3rd Gear Ratio 1.67:1 4th Gear Ratio 1.23:1 5th Gear Ratio 1.00:1 6th Gear Ratio 0.83:1 Final Drive 3.62:1 Στις απλές Ε46 (από 316 μέχρι 325) οι πρώτες 5 είναι 4,23 2,52 1,66 1,22 1,00 με final drive από 3.64 μέχρι 3.15 |
#7
|
||||
|
||||
Αν ειναι ετσι τοτε ισως να πιανει τα παραπανω χλμ σε καθε ταχυτητα σε σχεση με τα απλα e46 λογω των παραπανω στροφων που πιανει ο κινητηρας της και οντως να δουλευει σωστα το συγκεκριμενο σασμαν και σε απλα εξακυλινδρα.
|
#8
|
||||
|
||||
Στα Ε46 οι σχεσεις του σαζμαν ειναι ιδιες,οπως εγραψε και ο Dim απο 316 εως και Μ3
Οι διαφορες στις τελικες ειναι καθαρα θεμα βηματος διαφορικου και οριο περιστροφης κινητηρα (κοφτης).Απλα αναφερω οτι η Μ3 Ε46 εχει βημα διαφορικου 3.64 οσο και ενα 316 Ε46.Απλα η Μ3 ανεβαζει 8.100 και το 316 μεχρι 6.200 Το μονο κερδος ειναι μια επιπλεον σχεση (6η) η οποια μπορει να χρησιμοποιηθει σαν overdrive=οικονομια,ειτε για περισσοτερη τελικη ταχυτητα Για τα Ε36 δεν γνωριζω -ακομα- σχεσεις σαζμαν οποτε δεν εκφερω γνωμη
__________________
If you smell...what Geo is cookin!!!!!
|
#9
|
||||
|
||||
Το θέμα είναι ότι δεν είναι εύκολο να ξέρουμε αν μπαίνει έτσι απλά, ή μπορεί να χρειαστεί άλλο άξονα κεντρικό, ή κάτι άλλο.
Εμένα θα με ενδιέφερε ΠΑΡΑ πολύ η επιπλέον σχέση, που θα με βοηθούσε να τοποθετήσω ένα πιο κοντό βήμα διαφορικού. (Με το 5άρι με τίποτα, ήδη πολλές φορές έχω 5η και πάω να βάλω μια ακόμα!! ) |
#10
|
||||
|
||||
Μια ματια που εριξα τωρα στο εξαρι κιβωτιο του 330 εχει και την ιδια εκτη 0,83 προς 1 οποτε οντως κανει δουλεια.
|
|
|