|
Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία! |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Αγορά Ε30 318is 1800 (Μ42)
Λοιποοοοννννν....
Καταρχην, χαιρετω το φορουμ. Σας παρακαλουθω καιρο, λογω ενος "αρρωστου" αδερφου με Ε46 1.6. Σκεφτομαι να παρω για 2ο αυτ/το ενα 318is με το Μ42 αφου ο Μ40 ειναι γνωστος για τα προβληματα (απο οτι εχω ακουσει δηλαδη).... Θα ηθελα λοπιπον τις συμβουλες σας , γιατι κυκλοφορουν πολλα "σκισμενα" Ε30εκει εξω. Τι να προσεξω, αποφυγω, βεβαιωσω..... Κιαν τελικα "καταληξω" στο Μ40 τι ειναι αυτο που θα πρεπει να δω ουτως ωστε να μην παω για αλλαγη μοτερ στο 3μηνο πανω??? Ευχαριστω πολυ για τις οποιοες γνωσεις μου μεταδωσετε. Θανος. |
#2
|
||||
|
||||
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κοιτάξεις είναι τους θόλους αν έχουν κάποια επισκευή ή σκίσιμο, δυστυχώς είναι σύνηθες σε "σκισμένα" αυτοκίνητα, ένας έξυπνος τρόπος για να δεις αν έχουν κλείσει οι θόλοι έιναι να τους μετρήσεις με ένα μέτρο, πάνω στους θόλους υπάρχει μία μικρή τρύπα 2 χιλιοστών περίπου αν μετρήσεις από την μία ως την άλλη τρύπα θα πρέπει να είναι 111 πόντους τουλάχιστον. Μετά θα πρέπει να κοιτάξεις τους πίσω θόλους αν έχουν σημάδια κόλησης εκεί που βιδώνει το αμορτισέρ, για να το δεις θα πρέπει να σηκώσεις την μοκέτα που καλύπτει τους θόλους μέσα στο πορτ-παγκάζ, πολλά ε30 καο ε36 έχουν κοπεί εκεί που στηρίζεται το αμορτισέρ και έχουν επισκευαστεί, το κακό είναι ότι η επισκευή σκουριάζει κάποια στιγμή. Μετά θα πρέπει να ψάξεις για σκουριές εκεί που πετάνε νερά οι τροχοί στο τέλειωμα των φτερών δηλαδή, θα πρέπει να το δείς και από κάτω γιατί το φτερό αλλάζεται αν σκουριάσει όχι όμως το πάτωμα. Τέλος αν έχει ηλιοροφή ψάξε και εκεί για σκουριές, αν έχει μόνο στο καπάκι δεν είναι πρόβλημα γιατί αλλάζει σχετικά εύκολα οπουδήποτε αλλού είναι πρόβλημα. Από μοτέρ να το ακούσεις κρύο αν κάνει χτυπήματα σαν diesel έχει πρόβήμα στο ωστήρια και είναι ακριβή επισκευή ειδικά στο Μ42 που έχει 16.
Αυτά προς το παρόν, υπάρχουν καλά Ε30 για πούλημα αλλά θέλει ψάξιμο και υπομονή, καλό θα είναι το αυτοκίνητο που θα περάσει αυτά τα τεστ να το δει και κάποιος μηχανικός και κάποιος φαναρτζής που ξέρει από BMW
__________________
www.dirt-e30.com |
#3
|
|||
|
|||
Ε30, υποχρεος για την απαντηση σου!
2 Λεπτομερειες μονο αν δεν γινομαι κουραστικος: Αν βρω την αποσταση των θολων μικροτερη κατα ποσο να "στριψω ευγενικα"? Στους 100 η ακομη και στους 108(για παραδειγμα)? Κρυο ρελαντι = Το φαινομενο του Βανος , ενα τικ-τικ-τικ ρυθμικο που ακουγεται? (Το χα ακουσει σ ενα ψοφιο 518 καποια στιγμη...) Απ οτι καταλαβα ολα τα αλλα ειτε θα ειναι εντελως φανερα σ ενα γνωστη των Ε30/ΒΜW ειτε λιγοτερο σημαντικα. Τ'αμαξι δεν θαχει ηλιοροφη για να μην ανυσηχω για το σερβις ενος ακομα υποσυστηματος. Ελπιζω μονο να βρω ενα Μ42 αντι ενος Μ40. Μονο Ε36 βρισκω ... |
#4
|
||||
|
||||
Αν είναι 110 και δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα στους θόλους, πάρ'το και βάλε θολόμπαρα αμέσως. Ένας φαναρτζής μπορεί να δει αν έχει φάει γερή στούκα ή αν έχει κάποα άθλια επισκευή που είναι αρκετά σημαντικό αλλά πρέπει να είσαι της δουλειάς για να το εντοπίσεις
__________________
www.dirt-e30.com |
#5
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Αν σε κρυο ρελαντι ακους τικ-τικ σε Μ40 μοτερ, δεν ειναι το φαινομενο βανος (δεν εχουν βανος αυτα τα μοτερ!) αλλα το φαινομενο κοκκορακια-εκκεντροφορος-ωστηρια-οδηγους βαλβιδων-θελω-γιατι-αυτος-που-με-ειχε-δεν-αλλαζε-συχνα-λαδια-και-δεν-καθαρισε-ποτε-το-σωληνακι-της-κεφαλης-μου. Ακριβη επισκευη περι το 1000αρικο, καλυτερα στριψε. Αν ακους το ιδιο τικ-τικ μονο οταν ζεσταθει δεν εχει προβλημα. Η του εχουν βαλει λαθος λαδι, η αγριο εκκεντροφορο. Ε30 318is γνησιο και οχι μετατροπη θα βρεις δυσκολα. Ηταν πολυ ακριβο αυτοκινητο στην εποχη του και μονο διπορτο, οποτε κυκλοφορησαν ελαχιστα. Απο μετατροπες βρωμαει το συμπαν ομως. Ε30 318i απλο με Μ40 κινητηρα βρισκεις και κατω απο τις πετρες. Παντως αν βρεις 318i με Μ40 και ειναι σε καλη κατασταση (και εσυ ικανοποιημενος απο 117 αλογα) παρτο. Δεν ειναι το Μ40 που εχει προβληματα, αυτοι που το εχουν ειναι το μονο προβλημα του μοτερ. Σε μοτερ 10-15 ετων οταν του αλλαζεις λαδια στα 2 χρονια και αυτα με ορυκτελαια και βαζεις 15W50 οταν η BMW λεει 5W40 συνθετικα, σου καταστρεφει τον εκκεντροφορο σιγα σιγα και μετα λες οτι το μοτερ ειναι αναξιοπιστο, προβλημα εχει ο οδηγος και οχι το αυτοκινητο... Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη God : 17-11-07 στις 19:42 |
#6
|
||||
|
||||
Εγώ πάντως ξέρω οτί και με συχνές αλλαγές με καλό λάδι, πάλι έχουν πρόβλημα αν δεν καθαρίζεται το σωληνάκι που ανεβάζει λάδι στον εκκεντρ.. Και αυτό δεν μπορούν όλοι να το ξέρουν!
|
#7
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Εννοειται προυποθεση ειναι να μην ειχε το μοτερ ποτε καποια αλλη σοβαρη βλαβη (πχ πολλα χλμ με υπερφτωχα η υπερπλουσια μιγματα που περνανε πολλα καταλοιπα στο λαδι η/και προκαλουν σοβαρες φθορες στο μοτερ). |
#8
|
||||
|
||||
Μάνο το παληκάρι δε λέει για το κέντρο των θόλων (που όντως απέχει 1 μέτρο το ένα από το άλλο) αλλά για μια τρυπίτσα που έχει εκεί γύρω, και η απόσταση της μιας από την άλλη είναι όντως 111μμ.
Το θέμα επίσης είναι ΜΗΝ πάρεις αμάξι που ο πωλητής του ΔΕ θέλει να το ελέγξει σε δικό ΣΟΥ μάστορα.
__________________
Out for all that I can get |
#9
|
|||
|
|||
Ευχαριστω όλους.
Ευχαριστω για τις προειδοποιησεις σας και τις συμβουλες σας. Θελω να λεω πως ξερω ,κι εγω, αρκετα για αυτοκινητα αφου ειναι το μεγαλο παθος μου. Λογω της κακης ποιοτητας των συνεργειων και συνεργειουχων αναγκαστηκα κι εγω να παρω την τυχη μου στα χερια μου και να "μαθω απο αμαξια" γιατι δεν γινοταν διαφορετικα. Τους θολους θα τους μετρησω απο την τρυπιτσα που μου ειπατε, αλλα αμα δεν τη βρω πρεπει να μετρησω απο κορυφη θολων. Ο Oldxars μιλησε για 1 μετρο αποσταση. Ανοχη? 1 ποντο? (κοντα στις 2 - 3 μοιρες στο δρομο θα ναι αυτο). Θελω να καθυσηχασω το φιλοθεαμον κοινο, δεν προκειται να παρω μια "μουρατη μπενβε", αλλα μια αγαπη χρονων που μολις τωρα ξεκινησα να μελεταω. Ειχα μια 518 Ε28 το 1996 στην αγγλια που ημουν και ερωτευθυηκα αυτη τη σειρα. Επισης ψαχνω να κανω κι ενα πικασσο που εχω απο 1.8 16ν "κατι παραπανω" με μια Garret GT 25/28 αλλα κολλαω στο σχεδον 11:1 συμπιεση, ειδομεν. Στοχος ειναι ενα πολυ καλο μοτερακι/πλαισιο και η μεταμοσχευση πραγματων απο γερμανικα Ε30 πρωτα ο θεος!. Σαλονια , τιμονια, φτερα καπω, ζαντες αξεσουαρ κλπ. Πολλα τα projects λιγα τα φραγκα, να δω τι με συμφερει. Ξερω πως το καλο το μοτερι ειναι απο 325 κι απανω αλλα δεν μπορω να αντεξω ενα τετοιο σημα κι ασφαλεια προς το παρον. Στο κατω κατω μια χαρα γκαζι εχει και το is. Ενα ειναι σιγουρο. Τωρα που αρχισα να ψαχνωμαι τοσο πολυ, σιγουρα θα πετυχω το καλυτερο αποτελεσμα για τις μηχανοκηνιτες ερωμενες μου. Και με την βοηθεια ανθρωπων σαν και αυτου του φορυμ δεν πιστευω πως θα βρεθω ποτε σε δυσκολη θεση! Ευχαριστω, και συγγνωμη για την μεγαλη μου ανυπομονησια. Ειναι μεγαλος ο ερως |
#10
|
||||
|
||||
Η ανοχή αν το αμάξι δεν είναι σκισμένο (όχι από θέμα μοτέρ, αλλά από κούτσουρο ανάρτηση, κούτσουρο όμως, σε συνδυασμό με ΜΗ ύπαρξη μπάρας θόλων) πρέπει να είναι μηδέν.
Όσα Ε30 μέτρησα (6 - 7 μη φανταστείς), από ποικίλο οδηγικό κοινό (δλδ εγώ (κάφρος, ανάρτηση σκληρή) και κάπως πιο νορμάλ οδηγούς)ήταν νταν 1 μέτρο.
__________________
Out for all that I can get |
|
|