#661
|
||||
|
||||
και εγω θα ηθελα να βοηθησω αλλα δεν εχω καποιο προβλημα προς το παρον
(στην αρχη ειχα καποια προβληματακια αλλα τωρα οκ) παντως οτι χρειαστειτε στην διαθεση σας |
#662
|
||||
|
||||
ούτε εγω εχω πρόβλημα ειναι η αληθεια αλλά είμαι μεσα οτι θελουν τα παιδια
__________________
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500 |
#663
|
|||
|
|||
Φίλε Μίμη έχω κάνει 33000km σε 6 μήνες και ακόμη αφορμές για βόλτες ψάχνω.
|
#664
|
|||
|
|||
εγω μόνο 5.200 .....εχω μείνει πολύ πίσω!!!
|
#665
|
||||
|
||||
Ρε Μιμη, ουτε μαζι να τα βγαζαμε...5200 ακριβως!
Βεβαια με μια Πατρα - Αθηνα πηγαινε ελα αυριο θα σε περασω λιγο...
__________________
Εχω κι εγω ενα κλειδι....του παραδεισου!!! |
#666
|
||||
|
||||
Ε92 - Περιπέτειες – ρεταρίσματα – μειωμένη απόδοση κινητήρα
Περιμένοντας να έρθει ο Σεπτέμβρης για να το πάω για service και να επιμείνω στην αποκατάσταση του προβλήματος του ρεταρίσματος , πέρασα το καλοκαίρι κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα με το πρόβλημα να παρουσιάζεται σπάνια , αλλά να υπάρχει .
Δευτέρα 31/8 στην ΕΟ Κορίνθου-Αθήνας , χτυπάνε τα κουδούνια και αναβοσβήνει το ενδεικτικό της μηχανής , σβήνει , αναβοσβήνει μετά από κάποια χιλιόμετρα κ.ο.κ μέχρι που φτάνω στην κίνηση στον Πειραιά που ανάβει και μένει αναμμένο , με την μηχανή να βογκάει και το αυτοκίνητο να σέρνεται πηγαίνοντας με κάποιο κύλινδρο off . Είδα κι’ έπαθα μέχρι να φτάσω στο Παλιό Φάληρο , και πριν φτάσω σπίτι το ενδεικτικό σβήνει και το αυτοκίνητο πάει μια χαρά . Τρίτη πρωί πάω Γλυφάδα για μια δουλειά στην παραλιακή άρχισε πάλι να αναβοσβήνει το ενδεικτικό της μηχανής στο γυρισμό πάω κατ’ ευθείαν Σπανό στη Συγγρού , ώρα 13.30. Βρίσκω το αρχιμάστορα , αρχίζω τις φωνές , περιγράφω τα συμβάντα . -- Μάλλον αλλαγή πολλαπλασιαστή θέλουμε , μου λέει . Φέρε το αύριο το πρωί να το δούμε . -- Δεν πάω πουθενά , του λέω , το παρατάω εδώ φτιάχτε μου το αυτοκίνητο και πάρτε με τηλέφωνο όταν είναι έτοιμο να έρθω να το πάρω . Και επί τη ευκαιρία μια και έχω 22000 χιλιόμετρα (18 μήνες) κάντε μου και το πρώτο service . Στις 12.30 σήμερα το αυτοκίνητο έτοιμο . Service 113.87 ευρώ . με αλλαγή λαδιών και αλλαγή φίλτρου λαδιού , και κάποιες ροδέλλες. Διάγνωση . Στο διαγνωστικό παρουσιάστηκε Βραχυκυκλωμένος πολλαπλασιαστής , που αλλάχτηκε . Νo charge Σε ερώτηση μου γιά το ρετάρισμα που παρουσιαζόταν χωρίς να ανάβει το ενδεικτικό της μηχανής η απάντηση ήταν πως αν το βραχυκύκλωμα είναι στιγμιαίο !!!! κάνει το ρετάρισμα αλλά σε κάποια φάση αν είναι διαρκείας !!!! ανάβει το ενδεικτικό και σταματάει την λειτουργία κάποιος κύλινδρος . Μηχανικός δεν είμαι , μακράν , αλλά αυτό το στιγμιαίο και διαρκείας βραχυκύκλωμα δεν ξέρω αλλά δεν μου ακούγεται και τόσο καλά . Το αυτοκίνητο τώρα πάει μιά χαρά . Το μέλλον θα δείξει , οπότε ίδωμεν και πράττουμε αναλόγως . ΥΓ Να υποθέσω ότι όσοι έχουν/είχαν κατά καιρούς το πρόβλημα του ρεταρίσματος έχουν και πρόβλημα βραχυκυκλώματος πολλαπλασιαστή αλλά είναι στιγμιαίο !!! και δεν το πιάνει το διαγνωστικό ???????? |
#667
|
||||
|
||||
Το έβαλα και εδώ http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...ad.php?t=21142
__________________
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500 |
#668
|
||||
|
||||
Παράθεση:
|
#669
|
||||
|
||||
Ναι κανένα πρόβλημα με το 'εντυπώσεις', καλά έκανες και γράφεις εδώ, απλά το άλλο έχει όλα τα προβλήματα σε Ε9Χ και καλό είναι να το έχουμε και εκεί το πρόβλημα σου αφού το εντυπώσεις είναι μόνο για Ε92 320 και γενικού περιεχομένου (όχι μόνο προβλήματα)
__________________
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500 |
#670
|
||||
|
||||
παιδια εφτασα τα 5000 χιλιομετρα....με συνολο 10 ταξιδακια των 3 ωρων μαξιμουμ το καθενα και με πολλεσ στροφες.....προχτεσ πηγα και συμπληρωσα 600ml λαδι μιασ και απο το cruise control εδειχνε οτι λειπει....το θεωρειτε φυσιολογικο?ο υπευθυνος στην αντιπροσωπεια το παρουσιασε ως φυσικο γεγονοσ εφοσον σε μεγαλα ταξιδια το πιεζω....αδυνατο να καταλαβω πως καταναλωθηκαν μεσα σε 5000 χιλιομετρα τοσο λαδι...
__________________
[img=http://img522.imageshack.us/img522/9031/e92m3.gif] |
|
|