|
Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία! |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
||||
|
||||
ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ (??) ΒΛΑΒΗ
Καλημέρα και χρόνια πόλλα σε όλους!! Σήμερα πήγα το Ε-46 μου για ispection 2. Όλα καλά μέχρι που έβγαλε τα μπουζί για να τα αλλάξει.. το τρίτο εξ αυτών ήταν γεμάτο λάδια!!! Δεν θυμάμαι τι είναι αυτό που πρέπει να αλάχτεί ( κάτι σαν το καλούπι που μπαίνει το μπουζί το είδα) η ατυχία όμως είναι πως το πρόβλημα υπάρχει στο τρίτο μπουζί και για να βγει πρέπει να ανοίξουν τον κινητήρα!!! Αν ήταν στα άλλα 3 θα άλλαζε σε 5 λεπτά μου είπαν. Οι μάστορες εκεί μου είπαν πως πρώτη φορά το είδαν αυτό σε Ε-46. Έχει συμβεί σε κανέναν;; Θα έχει κάποιο άλλο προβλημα το αυτοκίνητο μετά την αντικατάσταση του εν λόγω ανταλλακτικού με δεδομένο πως λογικά δούλευε καιρό με λάδια στα μπουζί;;
|
#2
|
|||
|
|||
Για να καταλαβω,
Το μπουζι ηταν γεματο λαδια απο κατω (απο την πλευρα της αγκιδας) ή απο την πανω πλευρα?
__________________
Τα αλογα δεν ειναι στραγαλια............... |
#3
|
||||
|
||||
Πιθανότατα από κάτω αφού όταν το ξεβίδωσε και το σήκωσε έσταζε λάδια.. Μετά έβαλε ένα στουπί μέσα στην τρύπα που ήταν το μπουζί και βγήκε κι αυτό γεμάτο λάδια.
|
#4
|
||||
|
||||
Λαδια απο την κατω μερια του μπουζι = λαδια στον κυλινδρο = ΜΕΓΑΛΗ ζημια. Δεν παιζει το 'σε 3 λεπτα' που σου ειπαν. Απαξ και υπαρχει λαδι πανω στο μπουζι, ο κυλινδρος γεμιζει λαδια που παει να πει οτι μπορει να ειναι οτιδηποτε μεταξυ φλαντζας, ελατηριων εμβολου, τρυπιου πιστονιου, οδηγου βαλβιδας κτλ κτλ κτλ.
Το μπουζι δεν εχει καποιο ειδος καλουπιου, κατ'ευθειαν στην κυλινδροκεφαλη βιδωνει. |
#5
|
||||
|
||||
Παράθεση:
οπότε τα λάδια ήταν έξω από τον θάλαμο κάυσης. οπότε είτε χύθηκαν από κάπου λάδια που είναι και το πιθανότερο, είτε έχει ραγίσει η κεφαλή σε αυτό το σημείο και περνάει το λάδι από τους εκκεντροφόρους εκεί, που δεν σου το εύχομαι. Γενικά πάντως μου φαίνεται πολύ ύποπτη η διάγνωση του συνεργείου...
__________________
BMW's All Wheel Drive System Every other option is accessible to anyone |
#6
|
||||
|
||||
Πρόσφατα στο δικό μου 318is είχα παρόμοιο πρόβλημα δεν ξέρω κατα πόσο είναι ίδιο αλλά εγώ άλλαξα την φλάντζα του ψευτοκάπακου και λύθηκε το πρόβλημα κόστος 30€ η φλάντζα και 40€ το συνεργείο.Ελπίζω να είναι κάτι παρόμοιο
|
#7
|
||||
|
||||
Αν είναι από το κάτω μέρος του μπουζί όπως λες τότε φίλε η φλάντζα κεφαλής η ελατήρια πάντως το άνοιγμα της κεφαλής μάλλον δεν το γλιτώνεις
|
#8
|
||||
|
||||
Όπως λέει και ο 325ixE30, αποκλείεται να πέρασε το πανί μέσα στον κύλινδρο.
Κατά πάσα πιθανότητα είναι φλάτζα ψευτοκάπακου. Εύκολο να αλλαχθεί. Αν δεις ότι σου λένε πολλά, πάρε μια γνώμη και από άλλο συνεργείο. Οπουδήποτε και αν έχει χαλάσει η φλάτζα θα σηκώσουν καπάκι. Οπότε δεν έχει καμία σημασία αν είναι το 1ο ή κάποιο άλλο μπουζί! |
#9
|
|||
|
|||
+1
Κάτι δεν πάει καλά ... τι δεύτερος, τι τρίτος? (στη σειρά) |
#10
|
||||
|
||||
Η λογική λέει ότι είναι η φλάτζα στο ψευτοκάπακο.
Δηλαδή, σχετικά φθηνή και πολύ ανώδυνη βλάβη!
__________________
|
|
|