Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικά Θέματα BMW > Projects

Projects Εδώ γράφουμε με λεπτομέριες αξιόλογες μετατροπές κάθε είδους (μηχανικές, ηλεκτρονικές, ηλεκτρικές, ηχητικές κ.α) που έχουμε κάνει στα αυτοκίνητά μας, περιγράφουμε τη διαδικασία και τα κόστη. Ιδανικά βάζουμε και φωτογραφίες.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-06-09, 13:00
Το avatar του χρήστη panos 316T
panos 316T Ο χρήστης panos 316T δεν είναι συνδεδεμένος
Ε36 turbomaniac
 
Εγγραφή: 10-02-2009
Μηνύματα: 667
panos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nice
PROJECT 316 TURBO (από αρχή έως σήμερα)

να πω και εγώ με τη σειρά μου το project πως ξεκίνησα το εγχείρημα και σε ποιο σημείο έχω φτάσει :

είμαι κάτοχος μιας 316 Ε36 coupe m pack από το 2002 μτχ 77.000χλμ.

η αρχή έγινε το 2003(περίπου 90.000χλμ) όταν αποφάσισα να βάλω υπερσυμπιεστή λόγω πιο ωμής δύναμης, καλής τιμής ,καλής φήμης μηχανικού(έχω δει και βλέπω ακόμα απίστευτα πράγματα ,βλ.Muller) και ότι δεν με έπαιρνε για άλλο μεγαλύτερο μοτέρ λόγω οικονομικών.

στο αμάξι ενσωματώθηκε λοιπόν μια 25άρα garret,σιλικονούχα κολάρα, πολλαπλή εξαγωγής χειροποίητη μέχρι τέλους(63), μπουζί ιριδίου, 5ο μπεκ με εγκεφαλάκι, σκάστρα μεταλλική κλειστού τύπου, ψηφιακό μπαρόμετρο, χειροποίητο i/c(από φίλτρο είχα ήδη βαρελάκι BMC ανθρακονημάτινο) ,οι 16άρες ζάντες παρέμειναν και φυσικά το πρόγραμμα. όλα αυτά μεταφράστηκαν σε 147 άλογα και 25,2 ροπή στο τροχό με 0.65 bar πίεση.
τα μείον (και φθορές που επισπεύτηκαν) ήταν : δίσκος/πλατό , πολλαπλασιαστής και το μπαρόμετρο που ήταν μούφα, έχανε το μέτρημα της πίεσης .

αργότερα «σήκωσα» την πίεση σε 1.0 bar όπου βγήκαν από τον τροχό 169,1 άλογα και 27,5 ροπή σε αυτή τη φάση αλλάχτηκαν :τα ταμπούρα με δίσκους ,μπροστινά φρένα με σωληνάκια υψηλής ,ψαλίδια ,ακρόμπαρα, συνεμπλοκ, τρόμπα βενζίνης , τοποθέτηση νέου μπαρόμετρου και πυρομέτρου και ηλεκτροβαλβίδας (διακοπτάκι στην καμπίνα για μικρή και μεγάλη πίεση) .
τα μείον : καταλύτης(έβαλα στην αρχή από 325 και μετά 100κύψελο όπου η διαφορά ήταν εμφανείς ,φθορά τουρμπίνας(ντουμάνι από λάδι, νομίζω ότι το χουν αυτό οι 25άρες) και αισθητήρα λάμδα.

το 2007 προχώρησα σε αλλαγή τουρμπίνας 28άρα garret(την 25άρα την πρώτη φορά την επισκεύασα αλλά τη δεύτερη πήρε πόδι),σφυρήλατα πιστόνια, σετ βαλβίδων, δίσκο/πλατό ενισχυμένο , μπλοκέ ρυθμιζόμενο και 18άρες ζάντες (225/40/18), τουτέστιν τροχό 183,2 άλογα και 29,4 ροπή με 1,3 bar πίεση.τα μείον :ορισμένες φορές, σε ανοίγματα ή και σε γρήγορες αλλαγές , το αμάξι «κόμπιαζε» λόγω πλέον οριακού διαβάσματος MAF και MAP αισθητήρα (και λάθος βαρελάκι που είχα βάλει εξαρχής, ήταν για μέχρι 160 άλογα, πληροφοριακά για το BMC, 160 άλογα έχει μήκος 20 πόντους και διάμετρο 13 πόντους , ενώ το μεγάλο βαρελάκι για πάνω από 160 άλογα έχει μήκος 22 πόντους και διάμετρο 15 πόντους) επίσης το παιχνίδι με το πλάι έγινε πιο δύσκολο και επικίνδυνο(λόγω 18αριών και μπλοκέ στο 45%) και το βήμα του εξαιρετικά γρήγορο (το λεβιέ δεν το άφηνα από το χέρι μου) .

το 2008 (non stop baxing) αποφάσισα(κατόπιν meeting με τον μηχανικό μου) να τοποθετήσω βήμα 3.15(βρήκα την υγειά μου) ,εκκεντροφόρο και short shift με αποτέλεσμα οι τροχοί να γράψουν 195 άλογα και 29,6 ροπή με την ίδια πίεση (1.3 bar).
τα μείον :τα ψιλοκομπιάσματα.

το 2009(έφτασα τα 135.000χλμ) λόγω του ότι ήμουν οριακά με το MAF και MAP και γενικά η εισαγωγή, έκανα πραγματικότητα το επόμενο βήμα το οποίο ήταν η τοποθέτηση ενός άγραφου εγκεφάλου (παράλληλος διότι ήθελα να κρατήσω τον εργοστασιακό χαρακτήρα σε κάποια πράγματα ) ,χειροποίητης πολλαπλής εισαγωγής, κατάργηση 5ου μπέκ και εγκεφαλάκι με μεγαλύτερη 4άδα μπεκ, κατάργηση luft και σκάστρα ανοιχτού τύπου.
Αποτέλεσμα των παραπάνω εκτός από πορωτικό θόρυβο (σύμφωνα με την μαρτυρία φίλων μου) είναι ο κόφτης καταρχήν επεμβαίνει στις 7.500 και η τελική απόδοση από τους τροχούς 227 άλογα και 31.1 ροπή* με 1.4 bar.
τα μείον : χρειάστηκε νέος πολλαπλασιαστής , μπουζί,map sensor , δεύτερη παράλληλη αντλία βενζίνης.

*στη τελευταία δυναμομέτρηση διαπιστώθηκε από τη μέτρηση των καυσαερίων ότι χρειάζομαι μεγαλύτερη σωλήνα (έβαλα 70άρα) για καλύτερη απόδοση και ότι αυτό συνεπάγεται , όπερ και εγένετω εν ριπή οφθαλμού ,με ξήλωμα μεσαίο καζανάκι αλλά με ίδιο καταλύτη και τελικό καζανάκι σημειωτέον .

χρήση αυτοκινήτου :βόλτες τα Σαβ/κα, ταξίδια με την οικογένεια (δώστε μου ανηφόρες) και καμιά Πέμπτη για να «μυρίσω λίγο ιώδιο» χειμώνα-καλοκαίρι τονίζω.

στο άμεσο μέλλον αναρτήσεις και φρένα
μακροπρόθεσμα : υπερκυβισμός στα 2.000κ.ε.

ΥΓ1:το μοτεράκι μου δεν με έχει προδώσει ποτέ (έως τώρα) και έχω εγγύηση από τον μηχανικό μου ότι αναλαμβάνει την ευθύνη σε περίπτωση «κράου»
ΥΓ2: όλα έγιναν σιγά σιγά με μεράκι , υπομονή ,προσμονή και βέβαια με τον τουρμπομάστορα μου.
ΥΓ3:το τι έχω βάλει πιο αναλυτικά και η τελευταία δυναμομέτρηση θα τα βρείτε στο γκαράζ μου
ΥΓ4:το αμάξι δεν το έχω δει ακόμα όπως "πρέπει" (λόγω υποχρεώσεων)αλλά σαν πρώτη εντύπωση πάρα πολύ καλή.


αυτές είναι οι αλήθειες μου…και θέλω να πιστεύω ότι θα βοηθήσουν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο .
__________________
τούρμπο και πράσινα άλογα...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-06-09, 13:18
BILL007 Ο χρήστης BILL007 δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 04-12-2006
Μηνύματα: 3.956
BILL007 is a jewel in the roughBILL007 is a jewel in the roughBILL007 is a jewel in the rough
Πολύ ωραίος φίλε μου!!!Τι μοτεράκι έχεις???Μ43???

Nα χαίρεσαι το project...Αφού έβαλες άλλα σωθηκά,λογικά μπορείς να ανεβάσεις και παραπάνω...

Eύχομαι και τα 500 άλογα...

Καλή συνέχεια!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 23-06-09 στις 13:28
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 23-06-09, 13:30
Το avatar του χρήστη fanisk
fanisk Ο χρήστης fanisk δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-10-2007
Μηνύματα: 650
fanisk has a spectacular aura aboutfanisk has a spectacular aura aboutfanisk has a spectacular aura about
Ομορφο topic, θα μπορουσες να αναφερεις και το κοστος για ολα αυτα, να εχουμε εναν μπουσουλα?

Ευχαριστω.
__________________

Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 23-06-09, 13:33
Το avatar του χρήστη Fairytale
Fairytale Ο χρήστης Fairytale δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Μηνύματα: 3.775
Fairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud of
Μου αρέσει ιδιαίτερα το προφίλ μελών που δεν πάνε στην εύκολη (???) λύση της τοποθέτησης μεγαλύτερου μοτέρ, αλλά επιλέγουν την εκτεταμένη βελτίωση του υπάρχοντος.
Δεν υπάρχουν καθόλου φωτογραφίες από κάποια εργασία που έγινε στα τόσα χρόνια;
C U out there
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 23-06-09, 13:35
Το avatar του χρήστη panagakiss
panagakiss Ο χρήστης panagakiss δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 31-05-2008
Μηνύματα: 438
panagakiss is on a distinguished road
Πολυ ωραιος!!! Χαιρομαι που εχεις τοσο μερακι και ασχολησε αρκετα με το αμαξι σου!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
επίσης το παιχνίδι με το πλάι έγινε πιο δύσκολο και επικίνδυνο(λόγω 18αριών και μπλοκέ στο 45%) και το βήμα του εξαιρετικά γρήγορο (το λεβιέ δεν το άφηνα από το χέρι μου)
Εγινε πιο δυσκολο το παιχνιδι με το μπλοκε?
Με το μπλοκε δεν υποτιθεται οτι πεταει πιο ευκολα και πιο ελεγχομενα (..δεν κανει "τα δικα του") ?
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 23-06-09, 13:39
Το avatar του χρήστη panos 316T
panos 316T Ο χρήστης panos 316T δεν είναι συνδεδεμένος
Ε36 turbomaniac
 
Εγγραφή: 10-02-2009
Μηνύματα: 667
panos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nice
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολύ ωραίος φίλε μου!!!Τι μοτεράκι έχεις???Μ43???

Nα χαίρεσαι το project...Αφού έβαλες άλλα σωθηκά,λογικά μπορείς να ανεβάσεις και παραπάνω...

Eύχομαι και τα 500 άλογα...

Καλή συνέχεια!!!
thnks ,M43B16
__________________
τούρμπο και πράσινα άλογα...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 23-06-09, 13:40
george316 Ο χρήστης george316 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 18-10-2008
Μηνύματα: 803
george316 is a jewel in the roughgeorge316 is a jewel in the roughgeorge316 is a jewel in the rough
φιλε μου επειδη και εγω ειμαι στο κατωφλι "πειραγματος".απο οτι διαβαζω,παρολο που το ολο project σου ειχε βαθος χρονου και δεν τα εκανες ολα μεμιας,εδωσες στο συνολο πολλα χρηματα.διαβαζω πιστονια κλπ κλπ..νομιζω οτι μια μετατροπη θα σου εδινε λιγο λιγοτερο θεαματικα αποτελεσματα(328 θα ειχες 195 αλογα)αλλα δε θα ελειπε ουτε βιδα απο το μοτερ σου.μπραβο για το αμαξι σου,ακουγεται πολυ καλο και τσαμουκαλιδικο.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 23-06-09, 13:41
Το avatar του χρήστη panos 316T
panos 316T Ο χρήστης panos 316T δεν είναι συνδεδεμένος
Ε36 turbomaniac
 
Εγγραφή: 10-02-2009
Μηνύματα: 667
panos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nice
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sLip Εμφάνιση μηνυμάτων
Ομορφο topic, θα μπορουσες να αναφερεις και το κοστος για ολα αυτα, να εχουμε εναν μπουσουλα?

Ευχαριστω.
νομίζω ότι δεν έχω ξεπεράσει τις 10.000 ,λαμβάνοντας υπόψην και για "φιλικές" τιμές
__________________
τούρμπο και πράσινα άλογα...
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 23-06-09, 13:43
Το avatar του χρήστη panos 316T
panos 316T Ο χρήστης panos 316T δεν είναι συνδεδεμένος
Ε36 turbomaniac
 
Εγγραφή: 10-02-2009
Μηνύματα: 667
panos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nice
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagakiss Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολυ ωραιος!!! Χαιρομαι που εχεις τοσο μερακι και ασχολησε αρκετα με το αμαξι σου!



Εγινε πιο δυσκολο το παιχνιδι με το μπλοκε?
Με το μπλοκε δεν υποτιθεται οτι πεταει πιο ευκολα και πιο ελεγχομενα (..δεν κανει "τα δικα του") ?
δεν ξέρω, ίσως είναι και θέμα οδηγού(δικό μου)αλλά έχω την αίσθηση ότι πριν έπαιζα πιο εύκολα...
__________________
τούρμπο και πράσινα άλογα...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 23-06-09, 13:44
george316 Ο χρήστης george316 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 18-10-2008
Μηνύματα: 803
george316 is a jewel in the roughgeorge316 is a jewel in the roughgeorge316 is a jewel in the rough
φιλε μου εγω με πολυ λιγοτερο απο τα μισα σκεφτομαι να τοποθετησω 328.βεβαια το δικο σου ειναι λιγο πιο εκρηκτικο και δυνατο αλλα μιλαμε για 30 αλογα,ετσι?δε μιλαμε για 300 που θα εκαναν θεαματικη διαφορα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 16:35.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.