Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικές Συζητήσεις > Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης

Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 25-07-09, 16:20
m-power_01 Ο χρήστης m-power_01 δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 15-12-2008
Μηνύματα: 873
m-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the rough
ΝΙΤΡΟ χημικη υπερτροφοδοτηση

Νιτρο ή αλλιως πρωτοξειδιο του αζωτου.

Για μια ακομη φορα ο πολεμος ''εφερε εξελιξεις'' που βρικαν εφαρμογη στηναυτοκινητο βοιομηχανια.Η υπερτροφοδοτηση των αυτοκινητων με πρωτοξειδιο του αζωτου ξεκινησε απο την αεροναυπηγικη.Το προβλημα που παρουσιαστηκε ηταν το εξης:Θελαν να πεταξουν πιο ψηλα ,κατι το οποιο το εμποδιζε η μειωμενη πυκνοτητα του αερα.Απο ενα υψομετρο και πανω τα αεροπλανα της εποχης δεν πηγαιναν γιατι η πυκνοτητα του αερα ειναι πολυ μικρη ,αρα δεν ειχαν την απαιτουμενη ισχυ και ''στολαρανε''. Ο λογος που θελαν να πετουν ψηλοτερα ηταν για να αποφευγουν τα ρανταρ αλλα και να μην μπορουν να χτυπηθουν απο τα αντιαεροπορικα.Αρα η χρηση νιτρου ηταν απαραιτητη λογω του οξυγονου που κρυβει μεσα του.
Αργοτερα, οι τρελοαμερικανοι ντραγκστεραδες ξεθαψαν την τεχνολογια αυτη , η οποια στην αρχη απαγορευτηκε αλλα αργοτερα με νεο θεσμικο πλαισιο καθιερωθηκε.

Γιατι ειναι μαγικο αυτο το ζουμι...Καθε μοριο πρωτοξειδιου του αζωτου (Ν2Ο) αποτελειται απο 2 μορια αζωτου και ενα οξυγονου.Σε αναλογια κατα βαρος 64% αζωτο και 36% οξυγονο.Σε αντιθεση με τον αερα (ατμοσφαιρικο) που αποτελειταιαπο 76% αζωτο , 23% οξυγονο και 1% λοιπα αερια.Ειναι ολοφανερο οτι το νιτρο ειναι πλουσιοτερο σε οξυγονο απο τον ατμ. αερα.Με μια δευτερη σκεψη ειναι ακομα πιο πλουσιο το νιτρο γιατι σε συνθηκες ατμοσφαιρικης πιεσης ειναι πιο πυκνο...περιπου 2 φορες πυκνοτερο!!!
Σε θερμοκρασια μεριβαλλοντος τα ατομα του Ν2Ο ειναι σταθερα ενωμενα μεταξυ τους.ΜΕ την προσδοση ενεργειας ομως διασπωνται οι δεσμοι του και εχουμε μορια αζωτου και ατομα οξυγονου (ελευθερα-ανεξαρτητα).Αυτο γινεται οταν η θερμοκρασια φτασει περιπου στους 300C. (Καθολου δυσκολο να γινει στον θαλαμο καυσης του κινητηρα μας).Το επιπλεον οξυγονο, σε πρωτη φαση μας επιταχυνει την καυση , ενω σε δευτερη φαση που δημιουργειταο περισσεια οξυγονου μας δινει την δυνανοτητα να καψουμε περισσοτερη βενζινη!!! Περισσοτερη βενζινη= περισσοτερη δυναμη
Η βενζινη μας δινει περισσοτερη δυναμη και οχι το νιτρο...οπως πιστευει ο περισσοτερος κοσμος
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-07-09, 16:32
m-power_01 Ο χρήστης m-power_01 δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 15-12-2008
Μηνύματα: 873
m-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the rough
ερχεται και η συνεχεια (σε μια προσπαθεια να γινει το φορουμ πιο motorsport και οχι μονο χαβαλες οπως ειπαμε σε αλλο θρεντ.Αυτος ειναι και ο λογος που διαλεξα το συγκεκριμενο θεμα.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-07-09, 17:04
m-power_01 Ο χρήστης m-power_01 δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 15-12-2008
Μηνύματα: 873
m-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the rough
το νιτρο είναι αφλεκτο αεριο από μονο του, δηλαδη αν δεν διασπαστει δεν μπορει να συμμετασχει ενεργα στην καυση.Αν όμως διασπαστει το οξυγονο που απελευθερωνει δινει την δυνατοτητα για την καυση περισσοτερης βενζινης.Τον σκοπο δηλαδη κάθε υπερτοφοδοτησης.Παροχη περισσοτερου αερα ,συνεπως και περισσοτερου αξυγονου στον θαλαμο καυσης, προκειμενου να μπορει να καει περισσοτερη βενζινη και ετσι να αυξηθει η ισχυς του κινητηρα.Η διαφορα είναι ότι το νιτρο αυξανει με εμμεσο τροπο την ποσοτητα οξυγονου που θα περιεχει το καυσιμο μειγμα.
Το νιτρο φυλασεται σε ειδικες φιαλες (αυτές τις μπλε που εδειχναν και τα καναλια) ,σε πιεση κοντα στα 50 bar.

Ψεκαζεται στην εισαγωγη του κινητηρα, εκτονωνεται και εξαερωνεται.Δηλαδη η πιεση του πεφτει στα επιπεδα αυτης που επικρατει στην εισαγωγη, και από την υγρη του μορφη (στην οποια περιεχεται στην φιαλη) μετατρεπεται εκεινη την στιγμη σε αεριο.Ισχυει όμως για όλα τα αερια ότι η εκτονωση τους συνεπαγεται μειωση της θερμοκρασιας τους.Δηλαδη με την εξαερωση του το νιτρο ψυχει την εισαγωγη και μπορει να μειωσει την θερμοκρασια της ακομα και κατά 40C.Με αυτόν τον τροπο τωρα αυξανεται η πυκνοτητα του μειγματος στην εισαγωγη του κινητηρα και δημιουργειται χωρος για επιπλεον αναρροφηση μειγματος.Δηλαδη το νιτρο λειτουργει και ως ένα ιντερκουλερ, με θεαματικα αποτελεσματα.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-07-09, 17:11
Το avatar του χρήστη bimmer-corfu
bimmer-corfu Ο χρήστης bimmer-corfu δεν είναι συνδεδεμένος
Contributing Member
 
Εγγραφή: 15-11-2004
Μηνύματα: 3.021
bimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to all
Αλήθεια motorsport thread. Μπράβο
__________________
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-07-09, 17:29
m-power_01 Ο χρήστης m-power_01 δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 15-12-2008
Μηνύματα: 873
m-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the rough
Ένα τυπικο συστημα νιτρο αποτελειται από την φιαλη απθηκευσης του Ν20 τις απαραιτητες σωληνωσεις για την παροχη του στον κινητηρα,ένα ή και παραπανω μπεκ για τον ψεκασμο του, μια βαλβιδα ελεγχου για την εναρξη-ληξη του ψεκασμου και καποια συσκευη εμπλουτισμου του καυσιμου μειγματος.

Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-07-09, 17:29
Το avatar του χρήστη Aceman1925
Aceman1925 Ο χρήστης Aceman1925 δεν είναι συνδεδεμένος
Contributing Member
 
Εγγραφή: 13-03-2008
Μηνύματα: 1.513
Aceman1925 has a spectacular aura aboutAceman1925 has a spectacular aura about
Kαι για οσους βαριουνται να διαβαζουν!!!

__________________
Αν θέλεις να μην σε ξεχνούν γράφε πράγματα τα οποία αξίζει να διαβάζει κανείς
ή κάνε πράγματα για τα οποία αξίζουν τόσο ώστε να γράψει γι αυτά κάποιος άλλος.

Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-07-09, 17:36
Το avatar του χρήστη bimmer-corfu
bimmer-corfu Ο χρήστης bimmer-corfu δεν είναι συνδεδεμένος
Contributing Member
 
Εγγραφή: 15-11-2004
Μηνύματα: 3.021
bimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to all
και το βίντεο πολύ καλό!
__________________
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-07-09, 17:39
Το avatar του χρήστη Aceman1925
Aceman1925 Ο χρήστης Aceman1925 δεν είναι συνδεδεμένος
Contributing Member
 
Εγγραφή: 13-03-2008
Μηνύματα: 1.513
Aceman1925 has a spectacular aura aboutAceman1925 has a spectacular aura about
εχει και συνδεσμους για ολους τους τυπους ψεκασμου για τους πιο περιεργους!!!!
__________________
Αν θέλεις να μην σε ξεχνούν γράφε πράγματα τα οποία αξίζει να διαβάζει κανείς
ή κάνε πράγματα για τα οποία αξίζουν τόσο ώστε να γράψει γι αυτά κάποιος άλλος.

Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 25-07-09, 18:11
Το avatar του χρήστη ΔημητρηςΜ3
ΔημητρηςΜ3 Ο χρήστης ΔημητρηςΜ3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 14-11-2006
Μηνύματα: 1.088
ΔημητρηςΜ3 is on a distinguished road
και μετα απο τις τρελες θερμοκρασιες που εχει το μοτερ οταν την ψυχης αποτομα
μετα απο λιγο καιρο πααιρνεις στα χερια το μοτερακι αν βεββαια δεν το εχεις αναβαθμησει πρωτα
δλδ πιστονια και μπιελες το ξερω γιατι ενας φιλος την πατησε ετσι!
__________________
Tα παντα ολα και σε καλες τιμες λεμε
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 25-07-09, 18:28
m-power_01 Ο χρήστης m-power_01 δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 15-12-2008
Μηνύματα: 873
m-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the roughm-power_01 is a jewel in the rough
Η εναρξη του ψεκασμου του συνηθως οριζεται αποτο πατημα του γκαζιου ή αλλιως την γωνια της πεταλουδας.Συνηθως καποιος διακοπτης ενεργοποιει την ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα παροχης Ν2Ο όταν η πεταλουδα ανοιξει τελειως, δηλαδη στο τερμα γκαζι.Το Ν2Ο ψεκαζεται τοτε στην εισαγωγη , όπως ειπαμε την ψυχει και παραλληλα εμπλουτιζει τους κυλινδρους μας μεοξυγονο.Η συσκευη εμπλουτισμου παρεχει επιπλεον βενζινη στους κυλινδρους και ετσι η ισχυς του κινητηρα αυξανεται (για οσο διαστημα διαρκει ο ψεκασμος).
Η αυξηση της ισχυς καθοριζεται από την επιπλεον ποσοτητα καυσιμου που θαχρησιμοποιησει ο κινητηρας , δηλαδη από το ποσο Ν2Ο θα ψεκαστει για να επιτρεψειτην καυση περισσοτερης βενζινης.Αναλογα με την αρχικη ισχυ και τα βασικα χαρακτηριστικα του κινητηρα, δεδομενη ποσοτητα νιτροσυνεπαγεται δεδομενη αυξηση ισχυος.
Η ποσοτητα του που θα ψεκαστει καθοριζεται από το ζιγκλερ που περιεχει στο εσωτερικο του το μπεκ ψεκασμου.Αναλογα με την διαμετροτου καθοριζεται η ποσοτητα Ν2Ο που θα παρασχεθει στον κινητηρα.Στο εμποριο πλεον υπαρχει μια τυποποιηση για τοποθετηση στον κάθε κινητηρα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 04:34.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.