Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Αγώνες > Track, Drift και άλλα οδηγικά θέματα!!

Track, Drift και άλλα οδηγικά θέματα!! Εδώ ασχολούμαστε με ότι έχει να κάνει με εμπειρίες, απορίες, συμβουλές για οδήγηση στην πίστα ή στον δρόμο!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 28-07-09, 16:18
Το avatar του χρήστη manos///3
manos///3 Ο χρήστης manos///3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 22-10-2008
Μηνύματα: 773
manos///3 has a spectacular aura aboutmanos///3 has a spectacular aura aboutmanos///3 has a spectacular aura about
Τεχνικες οδηγησης σε πιστα!

Σκεφτηκα να ανοιξω αυτο το θρεντ μιας και πολλοι συμφουριτες ασχολουνται με το σπορ της πιστας αλλα και πως οι τεχνικες οδηγησης σε πιστα μπορουν να βοηθησουν να γινουμε καλυτεροι στους δημοσιους δρομους...

Αντικειμενικα δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις ή εχω παρακολουθησει μαθηματα οδηγικης συμπεριφορας και ασφαλειας...απλα καταθετω τις εμπειριες μου απο track days και απο ενα πολυ μεγαλο σχολειο, το αγωνιστικο καρτ!

Ο καθενας στο δρομο εχει διαφορους τροπους οδηγησης...ηρεμη, επιθετικη, κατι ενδιαμεσο, επιφυλακτικη, προσεχτικη...οδηγηση. 99% ο τροπος οδηγησης αντανακλαται απο τη συμπεριφορα μας, τον χαρακτηρα μας...τη παιδεία μας..

Στη πιστα αυτα διαφοροποιουνται...Ενας ήρεμος ανθρωπος μπορει να μεταμορφωθει σε ελαχιστο χρονο σε ''κακο'' λυκο....Εκει συνηθως βγαινουν το ταλεντο και τα ενστικτα μας..

Δε θα μιλησω για ιδανικες γραμμες μιας και αυτα ειναι λιγο πολυ γνωστα (σημαντικες βεβαια!) και οι περισσοτεροι καλοι οδηγοι τις ακολουθουν πιστα! Θα γραψω ομως για το ποτε παταμε φρενο και για ποσο, ποτε παταμε γκαζι και απο που...Πως κλειδωνουμε το μυαλο μας και πως ξεπερναμε το φοβο μας σε μια γρηγορη καμπη...

Θα γυρισω λιγο πισω μερικα χρονακια, οταν αρχιζα να ασχολουμαι με τα καρτ...Οταν ημουν αρχαριος , εμπαινα στη πιστα και οδηγουσα οπως ηξερα να οδηγω μεχρι τοτε με το αυτοκινητο μου. Οι χρονοι ηταν παρα πολυ αργοι σε σχεση με τους μετριους..Αρχισα λοιπον να ψαχνομαι που κανω το λαθος..Δυστηχως κανεις δεν ηθελε να αποκαλυψει τα μυστικα του και κανεις δε μιλουσε (ΤΙ ανταγωνισμος?) Ώσπου βρεθηκαν καποιοι καλοι ανθρωποι και μου εδειξαν το δρομο, τοσο απλα πραγματα που ο ιδιος αναρωτιομουν πως και δεν τα ειχα σκεφτει...Και ποια ειναι αυτα?

ΦΡΕΝΑ
Πριν τη στροφη φρεναρεις δυνατα και απολυτα και σε ευθεια γραμμη για τις κλειστες φουρκετες.
Ανεβα ολος πανω στο φρενο και πιεσε δυνατα (εχεις ABS!)
Βεβαια εξαρταται απο την ταχυτητα σου και το ειδος της στροφης που ακολουθει..Στις ανοιχτες στροφες ισως χρειστει μονο ενα τσίμπημα.. Απέφυγε να φρεναρεις με το τιμονι στριμενο..Αφηνεις το φρενο πριν στριψεις....αυτο δεν ειναι απολυτο, καποιοι φρεναρουν και λιγο μεσα, αλλα αυτοι εχουν εκπαιδευτεί καταλληλα ή εχουν το καταλληλο αυτοκινητο!

ΑPEX
Στριβεις ομαλα προς το κεντρο της στροφης..Τα χερια να διαγραψουν οσο πιο μικρες γωνιες ,σταθερα και ομαλα...οχι αποτομες τιμονιες...οσο πιο γλυκα γινεται! Πατηστε στο κερμπ αν κρινετε οτι δεν θα σας στοιχίσει σε χρονο ή γλείψτε το αν ειναι υπερβολικα ψηλο..


ΓΚΑΖΙ
Πατας σταθερα και προοδευτικα το γκαζι ενα ελαχιστο απο το κεντρο της στροφης (apex)
Καποιοι αρχιζουν να πατανε γκαζι ακριβως πανω στο apex ή λιγο μετα απο αυτο..προσπαθειστε να αρχισετε να πατατε πριν το apex..αν κανετε αργη εισοδο θα το καταφερετε, αντιθετα με γρηγορη εισοδο μπορει να χασετε το κεντρο της στροφης αρα και την ταχυτητα σας..Επισης με το γκαζι ρυθμιζουμε ,διορθωνουμε την υποστροφη και την υπερστροφη.
Πατας τερμα γκαζι πολυ λιγο πριν την ευθυγραμμιση κατα τη εξοδο..


ΤΙΜΟΝΙ
Τα χερια οταν οδηγας θα τα χρησιμοποιεις σαν να κανεις εγχείρηση καρδιας..Τοσα μαλακα..ετσι διαγραφεις πολυ ομαλες γραμμες..Επισης βρες μια σωστη θεση των χεριων πανω σε αυτο και μη το σφίγγεις με τα δακτυλα σου γιατι γρηγορα τα χερια σου θα παραδοσουν ''χερια''
Εγω κανω ενα κολπακι οταν τα κουρασω...στις ευθειες χαλαρωνω τα δακτυλα μου εντελως και τα κουναω πανω κατω...

Ολα τα παραπανω αν συνδιαστουν σωστα (ειναι δυσκολο οταν τα κανεις οριακα) τοτε κερδιζεις σε ταχυτητα , χρονο και ευχαριστηση!

Οταν αρχισα να οδηγω αυτοκινητο σε πιστα εφάρμοσα σχεδόν τις ιδιες αρχες (το καρτ διαφοροποιείται επειδη δεν εχει αναρτησεις, αρα και καθετη μεταφορα βαρους) και η οδηγηση ηταν παιχνιδι και με πολυ καλα αποτελεσματα σε χρονους...Το μονο που λυπόμουν βεβαια ηταν τα λαστιχα!!! χαχαχαχα


Μερικα tips

Ενα λαθος που κανουν αρκετοι ειναι μολις μπουν σε πιστα να τα δινουν ολα απο την αρχη...Ακομα και οταν γνωριζουμε καλα μια πιστα, στην αρχη οδηγουμε με αργο σταθερο ρυθμο για να ζεσταθουμε (εννοείται και το αμαξι)...οπως ενας αθλητης στιβου κανει ζεσταμα πριν δοσει το 100% των δυναμεων του..Στην συνεχεια ανεβαζουμε ρυθμο σταδιακα!

Οι γρηγορες στροφες δεν ειναι κατι ευκολο αφου εκει κυριαρχει και ο φοβος για την ασφαλεια μας...Μη προσπαθειτε να τις κατακτησετε απο την αρχη...ειναι σαν τα βαρη στο γυμναστηριο..αρχιζεις απο 5 κιλα και σε λιγο καιρο παιζεις το ιδιο ανετα 25! Εδω εχει μεγαλη σημασια να γνωριζεις απολυτα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου σου σε οριακες συνθηκες...

Υπαρχουν 2 κανονες...μπαινεις γρηγορα στη στροφη, τοτε θα βγεις αργα!
μπαινεις αργα στη στροφη, τοτε θα βγεις γρηγορα!
Εγω προτιμω το δευτερο μιας και θα εχω περισσοτερα χλμ. πριν απο την επομενη στροφη..και επισης οταν μπαινεις πιο αργα σε μια στροφη ελεγχεις καλυτερα τα φρενα και τις γραμμες σου (βρισκεις πολυ ευκολα και ιδανικα το apex) !

Απέφυγε τις τιμονιες...κανε οσο πιο μικρες γωνιες στο τιμονι!
Απεφυγε τα ασκοπα σπινιαρισματα...δε κερδιζεις απολυτος τιποτα! Οταν αισθανθεις ταση για
σπινιαρισμα ,απλα αφησε λιγο το γκαζι.

Επελεξε γρηγορες γραμμες τετοιες ωστε να διαγραφεις λιγοτερη συνολικη αποσταση. Λιγοτερη αποσταση , γρηγοροτερος γυρος.. Κοινώς ΚΛΕΨΕ μετρα!

Προσπαθειστε να κλειδωσετε το μυαλο σας στους γρηγορους γυρους..Βγαλτε ολες σας τις σκεψεις , αγχος, προβληματισμους εκτος και προσηλωθείτε εμπρος...Αν καταφερετε να συγκεντρωθειτε 100% θα νιωσετε ενα περιεργο συναισθημα ,σαν να μην οδηγητε εσεις αλλα μια ''διαφορετικη ανωτερη δυναμη'' ....Ποιο νομιζετε οτι ειναι το μυστικο των ελευθερων δυτων και κατακτουν τοσο μεγαλα βαθη? Μα η αυτοσυγκεντρωση και η αριστη ψυχολογια!

Οταν νομιζεις οτι πηγαινεις αργα ,τοτε ακριβως γραφεις τους καλυτερους χρονους οσο και αν δε το πιστευεις!

Δειξτε καλη συμπεριφορα! Μην ασχολειστε με τους μπροστινους ή τους πιο γρηγορους...Καντε απλα το κεφι σας! Οταν κυνηγάτε καποιον στη πιστα δεν κανετε χρονους γιατι απλα παρασύρεστε απο τον μπροστινο και συνήθως κανετε λαθη! Εκτος βεβαια αν θελετε να παιξετε με το κολλητο σας αλλα και παλι πρεπει να ειστε συγκρατημενοι για μην καταλήξετε στο τελος στις ''μπουνιες''....

Σημαντικο ρολο στο κρατημα παιζουν οι πιεσεις των ελαστικων.. βρείτε τις σωστες πιεσεις μετα απο αρκετο ψάξιμο..Συνηθως στην πιστα βαζουμε χαμηλες πιεσεις λογω οτι ανεβαινουν γρηγορα εξαιτιας αυξησης της θερμοκρασιας...Δεν αναφερομαι σε γεωμετρια αναρτησεων μιας και αυτο θελει εξειδικευμενες γνωσεις!




Υπαρχουν και πολλα αλλα ομως που ισως θελετε να μοιραστουμε...!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 28-07-09 στις 16:24
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 28-07-09, 16:34
Το avatar του χρήστη greekm3
greekm3 Ο χρήστης greekm3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 17-12-2004
Μηνύματα: 1.062
greekm3 has a spectacular aura aboutgreekm3 has a spectacular aura about
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από redlover Εμφάνιση μηνυμάτων
Σκεφτηκα να ανοιξω αυτο το θρεντ μιας και πολλοι συμφουριτες ασχολουνται με το σπορ της πιστας αλλα και πως οι τεχνικες οδηγησης σε πιστα μπορουν να βοηθησουν να γινουμε καλυτεροι στους δημοσιους δρομους...

Αντικειμενικα δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις ή εχω παρακολουθησει μαθηματα οδηγικης συμπεριφορας και ασφαλειας...απλα καταθετω τις εμπειριες μου απο track days και απο ενα πολυ μεγαλο σχολειο, το αγωνιστικο καρτ!

Ο καθενας στο δρομο εχει διαφορους τροπους οδηγησης...ηρεμη, επιθετικη, κατι ενδιαμεσο, επιφυλακτικη, προσεχτικη...οδηγηση. 99% ο τροπος οδηγησης αντανακλαται απο τη συμπεριφορα μας, τον χαρακτηρα μας...τη παιδεία μας..

Στη πιστα αυτα διαφοροποιουνται...Ενας ήρεμος ανθρωπος μπορει να μεταμορφωθει σε ελαχιστο χρονο σε ''κακο'' λυκο....Εκει συνηθως βγαινουν το ταλεντο και τα ενστικτα μας..

Δε θα μιλησω για ιδανικες γραμμες μιας και αυτα ειναι λιγο πολυ γνωστα (σημαντικες βεβαια!) και οι περισσοτεροι καλοι οδηγοι τις ακολουθουν πιστα! Θα γραψω ομως για το ποτε παταμε φρενο και για ποσο, ποτε παταμε γκαζι και απο που...Πως κλειδωνουμε το μυαλο μας και πως ξεπερναμε το φοβο μας σε μια γρηγορη καμπη...

Θα γυρισω λιγο πισω μερικα χρονακια, οταν αρχιζα να ασχολουμαι με τα καρτ...Οταν ημουν αρχαριος , εμπαινα στη πιστα και οδηγουσα οπως ηξερα να οδηγω μεχρι τοτε με το αυτοκινητο μου. Οι χρονοι ηταν παρα πολυ αργοι σε σχεση με τους μετριους..Αρχισα λοιπον να ψαχνομαι που κανω το λαθος..Δυστηχως κανεις δεν ηθελε να αποκαλυψει τα μυστικα του και κανεις δε μιλουσε (ΤΙ ανταγωνισμος?) Ώσπου βρεθηκαν καποιοι καλοι ανθρωποι και μου εδειξαν το δρομο, τοσο απλα πραγματα που ο ιδιος αναρωτιομουν πως και δεν τα ειχα σκεφτει...Και ποια ειναι αυτα?

ΦΡΕΝΑ
Πριν τη στροφη φρεναρεις δυνατα και απολυτα και σε ευθεια γραμμη για τις κλειστες φουρκετες.
Ανεβα ολος πανω στο φρενο και πιεσε δυνατα (εχεις ABS!)
Βεβαια εξαρταται απο την ταχυτητα σου και το ειδος της στροφης που ακολουθει..Στις ανοιχτες στροφες ισως χρειστει μονο ενα τσίμπημα.. Απέφυγε να φρεναρεις με το τιμονι στριμενο..Αφηνεις το φρενο πριν στριψεις....αυτο δεν ειναι απολυτο, καποιοι φρεναρουν και λιγο μεσα, αλλα αυτοι εχουν εκπαιδευτεί καταλληλα ή εχουν το καταλληλο αυτοκινητο!

ΑPEX
Στριβεις ομαλα προς το κεντρο της στροφης..Τα χερια να διαγραψουν οσο πιο μικρες γωνιες ,σταθερα και ομαλα...οχι αποτομες τιμονιες...οσο πιο γλυκα γινεται! Πατηστε στο κερμπ αν κρινετε οτι δεν θα σας στοιχίσει σε χρονο ή γλείψτε το αν ειναι υπερβολικα ψηλο..


ΓΚΑΖΙ
Πατας σταθερα και προοδευτικα το γκαζι ενα ελαχιστο απο το κεντρο της στροφης (apex)
Καποιοι αρχιζουν να πατανε γκαζι ακριβως πανω στο apex ή λιγο μετα απο αυτο..προσπαθειστε να αρχισετε να πατατε πριν το apex..αν κανετε αργη εισοδο θα το καταφερετε, αντιθετα με γρηγορη εισοδο μπορει να χασετε το κεντρο της στροφης αρα και την ταχυτητα σας..Επισης με το γκαζι ρυθμιζουμε ,διορθωνουμε την υποστροφη και την υπερστροφη.
Πατας τερμα γκαζι πολυ λιγο πριν την ευθυγραμμιση κατα τη εξοδο..


ΤΙΜΟΝΙ
Τα χερια οταν οδηγας θα τα χρησιμοποιεις σαν να κανεις εγχείρηση καρδιας..Τοσα μαλακα..ετσι διαγραφεις πολυ ομαλες γραμμες..Επισης βρες μια σωστη θεση των χεριων πανω σε αυτο και μη το σφίγγεις με τα δακτυλα σου γιατι γρηγορα τα χερια σου θα παραδοσουν ''χερια''
Εγω κανω ενα κολπακι οταν τα κουρασω...στις ευθειες χαλαρωνω τα δακτυλα μου εντελως και τα κουναω πανω κατω...

Ολα τα παραπανω αν συνδιαστουν σωστα (ειναι δυσκολο οταν τα κανεις οριακα) τοτε κερδιζεις σε ταχυτητα , χρονο και ευχαριστηση!

Οταν αρχισα να οδηγω αυτοκινητο σε πιστα εφάρμοσα σχεδόν τις ιδιες αρχες (το καρτ διαφοροποιείται επειδη δεν εχει αναρτησεις, αρα και καθετη μεταφορα βαρους) και η οδηγηση ηταν παιχνιδι και με πολυ καλα αποτελεσματα σε χρονους...Το μονο που λυπόμουν βεβαια ηταν τα λαστιχα!!! χαχαχαχα


Μερικα tips

Ενα λαθος που κανουν αρκετοι ειναι μολις μπουν σε πιστα να τα δινουν ολα απο την αρχη...Ακομα και οταν γνωριζουμε καλα μια πιστα, στην αρχη οδηγουμε με αργο σταθερο ρυθμο για να ζεσταθουμε (εννοείται και το αμαξι)...οπως ενας αθλητης στιβου κανει ζεσταμα πριν δοσει το 100% των δυναμεων του..Στην συνεχεια ανεβαζουμε ρυθμο σταδιακα!

Οι γρηγορες στροφες δεν ειναι κατι ευκολο αφου εκει κυριαρχει και ο φοβος για την ασφαλεια μας...Μη προσπαθειτε να τις κατακτησετε απο την αρχη...ειναι σαν τα βαρη στο γυμναστηριο..αρχιζεις απο 5 κιλα και σε λιγο καιρο παιζεις το ιδιο ανετα 25! Εδω εχει μεγαλη σημασια να γνωριζεις απολυτα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου σου σε οριακες συνθηκες...

Υπαρχουν 2 κανονες...μπαινεις γρηγορα στη στροφη, τοτε θα βγεις αργα!
μπαινεις αργα στη στροφη, τοτε θα βγεις γρηγορα!
Εγω προτιμω το δευτερο μιας και θα εχω περισσοτερα χλμ. πριν απο την επομενη στροφη..και επισης οταν μπαινεις πιο αργα σε μια στροφη ελεγχεις καλυτερα τα φρενα και τις γραμμες σου (βρισκεις πολυ ευκολα και ιδανικα το apex) !

Απέφυγε τις τιμονιες...κανε οσο πιο μικρες γωνιες στο τιμονι!
Απεφυγε τα ασκοπα σπινιαρισματα...δε κερδιζεις απολυτος τιποτα! Οταν αισθανθεις ταση για
σπινιαρισμα ,απλα αφησε λιγο το γκαζι.

Επελεξε γρηγορες γραμμες τετοιες ωστε να διαγραφεις λιγοτερη συνολικη αποσταση. Λιγοτερη αποσταση , γρηγοροτερος γυρος.. Κοινώς ΚΛΕΨΕ μετρα!

Προσπαθειστε να κλειδωσετε το μυαλο σας στους γρηγορους γυρους..Βγαλτε ολες σας τις σκεψεις , αγχος, προβληματισμους εκτος και προσηλωθείτε εμπρος...Αν καταφερετε να συγκεντρωθειτε 100% θα νιωσετε ενα περιεργο συναισθημα ,σαν να μην οδηγητε εσεις αλλα μια ''διαφορετικη ανωτερη δυναμη'' ....Ποιο νομιζετε οτι ειναι το μυστικο των ελευθερων δυτων και κατακτουν τοσο μεγαλα βαθη? Μα η αυτοσυγκεντρωση και η αριστη ψυχολογια!

Οταν νομιζεις οτι πηγαινεις αργα ,τοτε ακριβως γραφεις τους καλυτερους χρονους οσο και αν δε το πιστευεις!

Δειξτε καλη συμπεριφορα! Μην ασχολειστε με τους μπροστινους ή τους πιο γρηγορους...Καντε απλα το κεφι σας! Οταν κυνηγάτε καποιον στη πιστα δεν κανετε χρονους γιατι απλα παρασύρεστε απο τον μπροστινο και συνήθως κανετε λαθη! Εκτος βεβαια αν θελετε να παιξετε με το κολλητο σας αλλα και παλι πρεπει να ειστε συγκρατημενοι για μην καταλήξετε στο τελος στις ''μπουνιες''....

Σημαντικο ρολο στο κρατημα παιζουν οι πιεσεις των ελαστικων.. βρείτε τις σωστες πιεσεις μετα απο αρκετο ψάξιμο..Συνηθως στην πιστα βαζουμε χαμηλες πιεσεις λογω οτι ανεβαινουν γρηγορα εξαιτιας αυξησης της θερμοκρασιας...Δεν αναφερομαι σε γεωμετρια αναρτησεων μιας και αυτο θελει εξειδικευμενες γνωσεις!




Υπαρχουν και πολλα αλλα ομως που ισως θελετε να μοιραστουμε...!
nice info redlover...απο την μικρη εμπειρια σε πιστες(ευρωπαικες)...συμφωνω ΑΚΡΙΒΩΣ με την τεχνικη που αναφερεις και πολυ σωστα αναλυεις....να προσθεσω ομως οτι παιζει σημαντικο ρολο και τι αυτοκινητο οδηγεις,προσθιοκινητο,πισωκινητο κτλ....εχω οδηγησει 4Χ4 (σουμπαρου)μολις μια φορα και μαλλον θελει διαφορετικη τεχνικη...οπως και το M3..σε σχεση με το πορσε(carrera S)...η κατανομη βαρους στο Μ// το εκανε πολυ νευρικο (το πισω μερος) στα πολυ δυνατα φρεναρισματα πριν την στροφη...αντιθετα το πορσε μπορουσα με το 2πλοσυμπλεκταρισμα να "διορθωσω" και να ευθυγραμισω καλυτερα το αυτοκινητο πριν την στροφη.....φυσικα μιλαω για αυτοκινητα με χειροκινητα κιβωτια...εαν ας πουμε ειχε το Μ// smg απλουστατα ..δεν ξερω
__________________
Porsche 997gt3 3,9ltr , 492,3bhp/460NM with "cup" gearbox(SOLD)
X5 E70 3.0sd 334bhp-680NM by pp-performance
Moto guzzi 1200sport 4V ABS with MISTRAL-racing(sold)
ford fiesta 1.0 ecoboost sport 125bhp
Porsche 997Turbo.1 3.8ltr 800bhp++ with GTX?? ))

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη greekm3 : 28-07-09 στις 16:44
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-07-09, 16:45
Το avatar του χρήστη manos///3
manos///3 Ο χρήστης manos///3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 22-10-2008
Μηνύματα: 773
manos///3 has a spectacular aura aboutmanos///3 has a spectacular aura aboutmanos///3 has a spectacular aura about
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από greekm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
niceinfo redlover...απο την μικρη εμπειρια σε πιστες(ευρωπαικες)...συμφωνω ΑΚΡΙΒΩΣ με την τεχνικη που ανφερεις και πολυ σωστα αναλυεις....να προσθεσω ομως οτι παιζει σημαντικο ρολο και τι αυτοκινητο οδηγεις,προσθιοκινητο,πισωκινητο κτλ....εχω οδηγησει 4Χ4 (σουμπαρου)μολις μια φορα και μαλλον θελει διαφορετικη τεχνικη...οπως και το M3..σε σχεση με το πορσε(ccarrera S)...η κατανομη βαρους στο Μ// το εκανε πολυ νευρικο (το πισω μερος) στα πολυ δυνατα φρεναρισματα πριν την στροφη...αντιθετα το πορσε μπορουσα με το 2πλοσυμπλεκταρισμα να "διορθωσω" και να ευθυγραμισω καλυτερα το αυτοκινητο πριν την στροφη.....φυσικα μιλαω για αυτοκινητα με χειροκινητα κιβωτια...εαν ας πουμε ειχε το Μ// smg απλουστατα ..δεν ξερω
Ναι, φυσικα και εξαρταται απο το ΤΙ αυτοκινητο οδηγεις..Υπαρχουν καποιες λεπτομέρειες που διαφερουν...οπως αν ειναι αυτοματο ή χειροκινητο...κατανομη φρενων και βαρους...
Οι δικες μου εμπειριες δυστηχως περιοριζονται μονο σε Μ3 SMG και οχι σε ευρωπαικες πιστες (δε θα παω στο Ring? aaaxxxxxx)
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 28-07-09, 16:47
Το avatar του χρήστη manos///3
manos///3 Ο χρήστης manos///3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 22-10-2008
Μηνύματα: 773
manos///3 has a spectacular aura aboutmanos///3 has a spectacular aura aboutmanos///3 has a spectacular aura about
Tι εννοεις με το 2πλοσυμπλεκταρισμα? Δε το καταλαβαινω...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 29-07-09, 07:14
Το avatar του χρήστη greekm3
greekm3 Ο χρήστης greekm3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 17-12-2004
Μηνύματα: 1.062
greekm3 has a spectacular aura aboutgreekm3 has a spectacular aura about
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από redlover Εμφάνιση μηνυμάτων
Tι εννοεις με το 2πλοσυμπλεκταρισμα? Δε το καταλαβαινω...
τωρα..αντε να στο εξηγησω απο εδω...να σου πω και εαν καταλαβεις,καταλαβες....δεν ξερω βεβαια,εαν εχεις εμπειριες με χειροκινητα μιας και εχεις smg(και δεν ξερω και εγω να σου πω για το smg) αλλα ...θα σου δωσω ενα παραδειγμα.....σε μια στροφη στο hockenheim, και συγκεκριμενα την πρωτη δεξια μολις περασεις την ευθεια της αφετεριας...και ενω εχω μολις προλαβω να βαλω και 5η ,χρειαζεται να "ανεβεις" στα φρενα και και κατεβασεις σε 3η....το ολο "εργο" εχει σαν συνεπεια να σου κανει την ουρα να παιζει δεξια -αριστερα..λογω ελαφρωματος στο πισω μερος,λιγο πριν το apex και ενω εισαι στην εισοδο της στροφης....το να χασεις ελαφρα την τροχια σου ειδικα εκει σε οδηγει σε εντελως λαθος γραμμες..και πολυ αφημα του γκαζιου ..αρα χανεις πολυ σε χρονο....με το 2πλοσυμπλεκταρισμα ...διορθωνω..αυτο το "παιξιμο" της ουρας και το "ζυγιζω" οσο καλυτερα μπορω..πριν την εισοδο....πιστευω να εγινα κατανοητος και να καταλαβες...δυστυχως στην ελλαδα δεν υπαρχει περιπτωση να τα κανω αυτα σε πιστα......στις 25 σεπτεμβρη θα ειμαι γερμανια για την εκθεση της φρανκφουρτης..οπως και ενα γεματο διημερο στις πιστες...αφου και το 'ring και το hocken απεχουνε σχεδον το ιδιο..θα προσπαθησω να τραβηξω ενα βιντεακι in-car και ισως καταλαβεις.....χωρις να το υποσχομαι γιατι δεν ξερω ποιος θα κανει τον cameraman
...συμφωνω ομως μαζι σου οτι το Α και το Ω ειναι οι γραμμες που θα ακολουθησεις....οπως και εξισου σημαντικο για εμενα ειναι ,κατα δευτερον,το "σωστο" φρεναρισμα"(ποσο "δυνατο" και σε πιο σημειο πριν την στροφη)...και τριτον...οι "απαλες" κινησεις του τιμονιου οπως πολυ σωστα περιγραφεις....
__________________
Porsche 997gt3 3,9ltr , 492,3bhp/460NM with "cup" gearbox(SOLD)
X5 E70 3.0sd 334bhp-680NM by pp-performance
Moto guzzi 1200sport 4V ABS with MISTRAL-racing(sold)
ford fiesta 1.0 ecoboost sport 125bhp
Porsche 997Turbo.1 3.8ltr 800bhp++ with GTX?? ))

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη greekm3 : 29-07-09 στις 07:24
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 29-07-09, 08:17
Το avatar του χρήστη NIKOS Z3
NIKOS Z3 Ο χρήστης NIKOS Z3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 08-02-2008
Μηνύματα: 942
NIKOS Z3 will become famous soon enough
πολυ καλα ολα αυτα ποιο καλο παιδι θα με παει βολτα να μου τα δειξει ολα αυτα live?
__________________
www.myspace.com/pontikospaint
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 29-07-09, 08:21
Το avatar του χρήστη bimmer-corfu
bimmer-corfu Ο χρήστης bimmer-corfu δεν είναι συνδεδεμένος
Contributing Member
 
Εγγραφή: 15-11-2004
Μηνύματα: 3.021
bimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to allbimmer-corfu is a name known to all
είναι πολύ καλή η ιδέα του redlover να ανοίξει τέτοιο Thread. Εδώ μπορούν και άλλα παιδιά να γράψουν γνώμες και συμβουλές
__________________
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 29-07-09, 08:33
Το avatar του χρήστη greekm3
greekm3 Ο χρήστης greekm3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 17-12-2004
Μηνύματα: 1.062
greekm3 has a spectacular aura aboutgreekm3 has a spectacular aura about
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NIKOS Z3 Εμφάνιση μηνυμάτων
πολυ καλα ολα αυτα ποιο καλο παιδι θα με παει βολτα να μου τα δειξει ολα αυτα live?
και που να στα δειξει?..σε δημοσιο δρομο?γιατι κακα τα ψεματα..ενα γρηγορο αυτοκινητο ουτε στις σερρες δεν "βολευεται"...γ@μω την ελλαδα μου
__________________
Porsche 997gt3 3,9ltr , 492,3bhp/460NM with "cup" gearbox(SOLD)
X5 E70 3.0sd 334bhp-680NM by pp-performance
Moto guzzi 1200sport 4V ABS with MISTRAL-racing(sold)
ford fiesta 1.0 ecoboost sport 125bhp
Porsche 997Turbo.1 3.8ltr 800bhp++ with GTX?? ))
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 29-07-09, 08:33
Το avatar του χρήστη daglas
daglas Ο χρήστης daglas δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 23-03-2007
Μηνύματα: 591
daglas is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από bimmer-corfu Εμφάνιση μηνυμάτων
είναι πολύ καλή η ιδέα του redlover να ανοίξει τέτοιο Thread. Εδώ μπορούν και άλλα παιδιά να γράψουν γνώμες και συμβουλές
απλα & επειδη εχεις τις γνωσεις redlover αλλα & αλλοι εδω μεσα θα ηταν χρησιμο νομιζω οτι εαν εχεις την δυνατοτητα να αναγραψεις & τον τροπο οδηγησης σε δημοσιο δρομο ενος πισωκινητου αυτοκινητου , για να φανουν χρησιμες σε καποιον που παιρνει τωρα μια bmw & δεν γνωριζει τον τροπο αλλα & για να υπαρχουν για την ιστορια αφου ειμαστε bmw forum
__________________

Ελεύθερος δεν είναι όποιος κάνει ότι θέλει, αλλά όποιος ξέρει τι θέλει.
Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του , ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 29-07-09, 08:43
bmw330vasilis Ο χρήστης bmw330vasilis δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 01-10-2007
Μηνύματα: 2.452
bmw330vasilis is just really nicebmw330vasilis is just really nicebmw330vasilis is just really nicebmw330vasilis is just really nicebmw330vasilis is just really nice
καλο θα ηταν να μπορουσαμε να συμμετασχουμε σε σεμιναρια που οργανωνονται ή σε σχολες που εχω ακουσει οτι υπαρχουν.....αλλα εχω ακουσει και για απαγορευτικα ποσα για συμμετοχη.....ειναι ετσι???
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 05:59.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.