Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Σειρές BMW > Σειρά 3 > Σειρά 3 - Τεχνικά Θέματα

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 27-06-10, 12:20
stavros Ο χρήστης stavros δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 05-04-2009
Μηνύματα: 188
stavros is on a distinguished road
Επιλογή ελαστικών 225/45 R17 91 RunFlat

Καλησπέρα σε όλους, πλησιάζοντας η ώρα για ένα ζευγάρι ελαστικά αποφάσισα να κάνω μια μικρή αναζήτηση στο internet. Παρατήρησα πως οι τιμές των ελαστικών είναι 15%-30% χαμηλότερες από ότι στα καταστήματα. Σε αρκετές περιπτώσεις μέσα από το site σου βρίσκουν και το πλησιέστερο συνεργείο για την τοποθέτηση.

Με βάση τα παραπάνω έχω συγκεντρώσει τους τύπους ελαστικών που ακολουθούν:
(Ψάχνω τον τύπο που αναφέρω στον τίτλο για e92)

Continental SportContact 2 SSR 225/45 R17 91V : 147.00 ευρώ
Dunlop SP SPORT 01 A ROF 225/45 R17 91V : 150.00 ευρώ
Goodyear EAGLE NCT 5 Asymmetric ROF 225/45 R17 91V : 154.00 ευρώ
Pirelli EUFORI@ Run Flat 225/45 R17 91V : 166.80 ευρώ
Michelin PRIMACY HP ZP 225/45 R17 91V : 168.60 ευρώ
Pirelli P ZERO Run Flat 225/45 R17 91V runflat : 182.20
Bridgestone Potenza RE 050 A RFT 225/45 R17 91V : 187.20 ευρώ

Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολή καθώς και ο ΦΠΑ

Θα ήθελα τα σχόλια όσων γνωρίζουν ή έχουν δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω.

Το ζευγάρι θα τοποθετηθεί πίσω, ενώ μπροστά υπάρχουν 2 Michelin PRIMACY τα οποία έχουν κάνει κοντά στα 15000km (ήταν πάντα μπροστά, δεν μεταφέρθηκαν από πίσω)
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 27-06-10, 12:30
Το avatar του χρήστη Fairytale
Fairytale Ο χρήστης Fairytale δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Μηνύματα: 3.775
Fairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud of
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stavros Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα σε όλους, πλησιάζοντας η ώρα για ένα ζευγάρι ελαστικά αποφάσισα να κάνω μια μικρή αναζήτηση στο internet. Παρατήρησα πως οι τιμές των ελαστικών είναι 15%-30% χαμηλότερες από ότι στα καταστήματα. Σε αρκετές περιπτώσεις μέσα από το site σου βρίσκουν και το πλησιέστερο συνεργείο για την τοποθέτηση.

Με βάση τα παραπάνω έχω συγκεντρώσει τους τύπους ελαστικών που ακολουθούν:
(Ψάχνω τον τύπο που αναφέρω στον τίτλο για e92)

Continental SportContact 2 SSR 225/45 R17 91V : 147.00 ευρώ
Dunlop SP SPORT 01 A ROF 225/45 R17 91V : 150.00 ευρώ
Goodyear EAGLE NCT 5 Asymmetric ROF 225/45 R17 91V : 154.00 ευρώ
Pirelli EUFORI@ Run Flat 225/45 R17 91V : 166.80 ευρώ
Michelin PRIMACY HP ZP 225/45 R17 91V : 168.60 ευρώ
Pirelli P ZERO Run Flat 225/45 R17 91V runflat : 182.20
Bridgestone Potenza RE 050 A RFT 225/45 R17 91V : 187.20 ευρώ

Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνονται και τα έξοδα αποστολή καθώς και ο ΦΠΑ

Θα ήθελα τα σχόλια όσων γνωρίζουν ή έχουν δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω.

Το ζευγάρι θα τοποθετηθεί πίσω, ενώ μπροστά υπάρχουν 2 Michelin PRIMACY τα οποία έχουν κάνει κοντά στα 15000km (ήταν πάντα μπροστά, δεν μεταφέρθηκαν από πίσω)
Τα Michelin PRIMACY είναι μάλλον άλλη κατηγορία (πιο cruizer) από τα περισσότερα στη λίστα. Αφού έχεις 2 τέτοια ήδη, θα πρότεινα να μην αλλάξεις σε άλλα. Βάλε όμως τα καινούργια στον μπροστά άξονα.
C U out there
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 27-06-10, 14:50
Το avatar του χρήστη giannis 116
giannis 116 Ο χρήστης giannis 116 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 16-02-2009
Μηνύματα: 2.852
giannis 116 is just really nicegiannis 116 is just really nicegiannis 116 is just really nicegiannis 116 is just really nicegiannis 116 is just really nice
Λοιπον...
Ειχα τα Pirelli Eufori@ πρωτης τοποθετησης απ το εργοστασιο και δεν ειχα μεινει καθολου ικανοποιημενος. Πολυ σκληρα λαστιχα, φαγωθηκαν γρηγορα και στο τελος της ζωης τους σε βρεγμενο ηταν εως επικινδυνα, ασε που ηταν και πολυ θορυβωδη.
Continental εβαλα μετα αλλα ΟΧΙ SSR, συμβατικα, για τα συμβατικα εχω να πω καλα λογια, τωρα για SSR δε μπορω να φερω γνωμη. Αν ειναι περιπου σα τα συμβατικα αντε λιγο πιο σκληρα τοτε θα εχεις υποδειγματικο λαστιχο ειδικα σε βρεγμενο.
Τωρα φοραω τα Bridgestone Potenza rft RE050A, παρα πολυ καλα λαστιχα, εμεινα εκπληκτος οτι επιτελους η Bridgestone, εφτιαξε αρκετα ανετα λαστιχα και οχι κουτσουρα και ας ειναι rft, τα τελευταιας τεχνολογιας rft ειναι πολυ καλοφτιαγμενα λαστιχα. Στα μειον αυτου του ελαστικου ειναι ο αυξημενος θορυβος κυλισης, λιγοτερος απ τα Pirelli Eufori@ αλλα περισσοτερος απ τα Continental Sport Contact 2 τα συμβατικα. Επισης αργουν λιγακι να ζεσταθουν αλλα αμα ζεσταθουν τ αμαξι βεντουζαρει κατω σε στεγνο κι ας ειναι και σχετικα γλιστερο οδοστρωμα αλλα και παρα πολυ καλη συμπεριφορα σε βρεγμενο. Προσφατα εκανα και μια μινι δοκιμη τους, πατησα φρενο αποτομα σε δρομο που ηταν οι 2 αριστερες ροδες σε νερα και οι δεξιες σε στεγνο, το αυτοκινητο φερθηκε υποδειγματικα, τα λαστιχα αφου ηταν και καλα ζεσταμενα συνεργαστηκαν αψογα με τα ηλεκτρονικα ευσταθειας και φρεναραν οπως και οσο επρεπε. Επισης τα Bridgestone φαινεται να 'δουλευουν' πολυ καλα με την 'M' αναρτηση και το αυτοκινητο ειναι σταθερο με σαφες τιμονι, κοφτερο αλλα συναμα και ανετο, στιβαρο και ασφαλες.
Τα λαστιχα για τα οποια αναφερομαι εχουν τον ιδιο δεικτη ταχυτητας και φορτιου με αυτα που ρωτας εσυ και τα εχω τοποθετημενα στον πισω αξονα. Μπροστα εχω 205/50/17 89V.
Εαν το αυτοκινητο δεν εχει δυνατοτητα κινησης πανω απο 230-240 χαω, και το φορτωνεις νορμαλ δε θα σου προτεινα να ανεβεις σε δεικτη ταχυτητας αλλα και φορτιου αν το σκεφτεις ποτε. Ετσι ανεβαζεις το μπατζετ σου χωρις λογο.
Παντως απο θεματα τιμων αλλα και διαθεσιμοτητας στο ιντερνετ γι αυτα τα λαστιχα, ειδα οτι ειτε η διαφορα τιμης σε σχεση με ενα βουλκανιζατερ ηταν πολυ μικρη της ταξης των 20€ περιπου και μαλιστα σε καποιο σαιτ δεν υπηρχαν και διαθεσιμα σε διαστασεις και δεικτες που ηθελα εγω. Αν δε σου ειναι κοπος ρωτα και σε ορισμενα λαστιχαδικα να παρεις τιμες.
Ελπιζω να σε βοηθησα λιγακι. Συγγνωμη για το μακρυ ποστ.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 27-06-10, 15:47
strofimios Ο χρήστης strofimios δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 16-04-2007
Μηνύματα: 980
strofimios has a spectacular aura aboutstrofimios has a spectacular aura aboutstrofimios has a spectacular aura about
Απο την εμπειρια (πραγματικα συντομη εμπειρια,αλλαχτηκαν την αλλη μερα) μου με τα primacy σε impreza ενα εχω να πω,ΜΑΚΡΥΑ!
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 27-06-10, 22:05
Το avatar του χρήστη Fairytale
Fairytale Ο χρήστης Fairytale δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Μηνύματα: 3.775
Fairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud of
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από strofimios Εμφάνιση μηνυμάτων
Απο την εμπειρια (πραγματικα συντομη εμπειρια,αλλαχτηκαν την αλλη μερα) μου με τα primacy σε impreza ενα εχω να πω,ΜΑΚΡΥΑ!
χαχα καλά εσύ ειδικά απέχεις από τον μέσο οδηγό κυριε μου !!!
Τι Impreza ήταν; Ελπίζω όχι κανά δυνατό γιατί αυτά εργοστασιακά φοράνε μόνο πανάκριβα supersport bridgestone.
C U out there
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 27-06-10, 22:20
strofimios Ο χρήστης strofimios δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 16-04-2007
Μηνύματα: 980
strofimios has a spectacular aura aboutstrofimios has a spectacular aura aboutstrofimios has a spectacular aura about
Το προηγουμενο,ατμοσφαιρα 2λιτρο 150ps.Οντως ειναι χαλια,τα λαστιχα,σαπουνιαζουν και γλυστρανε.Και σε site με αξιολογησεις να δεις τα θαβουν.Ακομα και ο φιλος ,που ειχε το αυτοκινητο,το καταλαβε και πηγε και τα αλλαξε,μετα απο λιγο αλλαξε και το αμαξι,πηρε το τελευταιο sti.
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 27-06-10, 22:32
Το avatar του χρήστη Fairytale
Fairytale Ο χρήστης Fairytale δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Μηνύματα: 3.775
Fairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud ofFairytale has much to be proud of
Εδώ μιλάμε για runflat λάστιχο όμως και όχι σε ένα GTi αλλά σε ένα grand turismo όχημα. Δεν είναι αταίριαστη επιλογή νομίζω, αν και ο κάτοχος γνωρίζει καλύτερα τη χρηση για την οποία το προορίζει. Το επίπεδο άνεσης (κύλισης/κραδασμών/θορύβου) ας πούμε αυτης της κατηγορίας (GT) ελαστικών είναι γενικά ανώτερο από αυτό των supersport.
C U out there
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 27-06-10, 22:43
strofimios Ο χρήστης strofimios δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 16-04-2007
Μηνύματα: 980
strofimios has a spectacular aura aboutstrofimios has a spectacular aura aboutstrofimios has a spectacular aura about
Μα μπορει να βαλει καποιο αλλο απο αυτα που εχει στη λιστα.Δεν προκειται να δωσει περισσοτερα λεφτα και θα εχει λαστιχο που θα μπορει να του ζητησει και το κατι παραπανω οταν το θελησει.
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας...
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 28-06-10, 00:33
stavros Ο χρήστης stavros δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 05-04-2009
Μηνύματα: 188
stavros is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fairytale Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ μιλάμε για runflat λάστιχο όμως και όχι σε ένα GTi αλλά σε ένα grand turismo όχημα. Δεν είναι αταίριαστη επιλογή νομίζω, αν και ο κάτοχος γνωρίζει καλύτερα τη χρηση για την οποία το προορίζει. Το επίπεδο άνεσης (κύλισης/κραδασμών/θορύβου) ας πούμε αυτης της κατηγορίας (GT) ελαστικών είναι γενικά ανώτερο από αυτό των supersport.
C U out there
Το αυτοκίνητο φορούσε Dunlop, 2 από αυτά τα άλλαξα με Michelin. Στην αρχή έβαλα τα Michelin ως καινούργια πίσω (για καμία βδομάδα, μέχρι που θα έφερα μετά μπροστά).

Αν και με τα Michelin το αυτοκίνητου τσουλάει πιο άνετα (λιγότερος θόρυβος) νομίζω πως τα Dunlop κρατούσαν καλύτερα.

Χαρακτηριστικά σε μία στροφή αρκετά ανοιχτή και ανηφορική στην Εγνατία, μπήκα με τα καινούργια Michelin όπως έμπαινα με τα Dunlop και το αυτοκίνητο άρχισε να το μαζεύουν τα ηλεκτρονικά. Φυσικά μπορεί να είναι και η ιδέα μου ή η κατάσταση του οδοστρώματος.

Επίσης τα Dunlop κράτησαν κοντά 50000km (φυσικά ήρθαν τα μπροστά πίσω, οπότε αυτά που θα αντικατασταθούν κάνανε και αρκετά χιλιόμετρα ως μπροστινά)

Αν όμως ισχύει πως τα Dunlop κρατάνε καλύτερα, δεν είναι δα και τόσο λιγότερο άνετα από τα Michelin για να μην τα επιλέξω.

Επίσης γνωρίζει κανένας τίποτα για τα Continental ? Η τιμή τους είναι αρκετά προκλητική!!!
__________________
http://skounis.blogspot.com

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stavros : 28-06-10 στις 00:35
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 28-06-10, 00:41
Το avatar του χρήστη giannis 116
giannis 116 Ο χρήστης giannis 116 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 16-02-2009
Μηνύματα: 2.852
giannis 116 is just really nicegiannis 116 is just really nicegiannis 116 is just really nicegiannis 116 is just really nicegiannis 116 is just really nice
Stavros οπως εγραψα και πριν δε ξερω για SSR Continental αλλα τα συμβατικα που ειχα μου ειχαν βγει παρα πολυ καλα λαστιχα και καθολου 'δυστροπα' οπως να ναι κουτσουρα, δεν αργουσαν να ζεσταθουν, κραταγαν στο βρεγμενο, για την ακριβεια ανοιγαν δρομο μεσα στο νερο! Ηταν αρκετα αθορυβα και πιο φτηνα απ τα αντιστοιχα Bridgestone τα οποια θεωρω το αντιπαλο δεος γι αυτες τις διαστασεις. Εγω για Conti SSR πηγαινα αλλα τελικα εβαλα Bridgestone γιατι τα Conti δε βγαινουν στη διασταση που ηθελα για τα μπροστινα μου σε SSR! Απλα δεν υπαρχει Continental SSR 205/50/R17 89V που ειναι τα μπροστινα μου με αυτη τη διασταση και αυτους τους δεικτες. Οποτε αναγκαστικα πηγα σε Bridgestone. Η τιμη τους οντως ειναι πολυ καλη. Αν και δεν εχω προσωπικη εμπειρια, εγω θα τα δοκιμαζα χωρις επιφυλαξη.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 20:51.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.