#1
|
|||
|
|||
Μια ερωτηση για Ν40Β16
Καλημερα καταρχην σε ολους. Ειμαι κατοχος ενος Ε46 316 ci μοντελο 2002. Δεν ξερω ακριβως ποιον τυπο κινητρα εχει το αυτοκινητο αλλα νομιζω εχει 116 αλογα. Το αυτοκινητο εχει 190000 απροβληματιστα χιλιομετρα.
Στην ερωτηση τωρα. Μου ειπε ο μηχανικος μου οτι οι κινητηρες valvetronic, οπως και ο δικος μου, εχουν ενα θεμα με ενα λαμακι που πρεπει να μπει καπου στον τεντωτηρα της καδενας, γιατι διαφορετικα ενδεχεται να προκυψει προβλημα καποια στιγμη που θα παω να βαλω μπροστα ( δεν ειμαι ειδικος και δεν ξερω αν σας εδωσα να καταλαβετε τι ακριβως γινεται.) Ισχυει κατι τετοιο?? Μου ειπε οτι θα στοιχισει γυρω στα 100-120. Να το κανω?? Ευχαριστω εκ των προτερων. |
#2
|
||||
|
||||
Εγω δεν θα αφηνα κανεναν μαστρο Μητσο να βαλει λαμακια στο αυτοκινητο μου, ποσο μαλλον στην καδενα! Δεν ειναι datsun του 80.
|
#3
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Έχει μόνο διπλό βάνος (δηλαδή συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων) και όχι ΚΑΙ βύθισμα όπως το valvetronic που έχει ένα επιπλέον εξάρτημα που λείπει από το δικό σου. Κατά τα άλλα καλό είναι να γίνεται έλεγχος στην καδένα και τα υποσυστήματα της κάθε 200.000χλμ. Κατά συνέπεια, θα συμφωνούσα με τον strof από πάνω, ότι δεν ξέρω ακριβώς τι εννοεί με το λαμάκι ο μηχανικός σου και κατά πόσο είναι καταρτισμένος για να πειράζει τον Ν4χΒ16 σου ...τον double vanos...
__________________
Result:Banned by Administrator |
#4
|
||||
|
||||
Να πάρεις τα 100-120€ και να τα φας σε μπύρες και σουβλάκια. Πολύ σοβαρότερη επένδυση.
Δεν βάζουμε "λαμάκια" σε κινητήρες, πόσο μάλλον πάνω/κοντά στην καδένα. Επίσης κανένα λαμάκι δεν κοστίζει 120€, εκτός αν βάλει κανένα μέτρο ράβδο βολφραμίου. |
#5
|
||||
|
||||
Παιδιά ο φίλος giannis_compact έχει γράψει το εξής για τον Ν40:
Επισης για τους Ν40 ειχαν ενα θεμα με τους εκκεντροφορους,εκοβαν στο σβησιμο!Πηγαινες για παραδειγμα να το βαλεις την αλλη μερα κι ενω νομιζες οτι ηταν ολα καλα αυτο λογω αστοχιας υλικου ειχε κοψει εκκεντροφορο!Για αυτο το λογο η ΒMW τους ειχε στην ανακληση και τοποθετουνταν πιο ενισχυμενος τεντωτηρας καδενας και ενα λαμακι στους εκκεντροφορους για να μην ''πηδανε''.Παρα ταυτα το δικο μου ηταν μεσα στην ανακληση,το εμαθα στις 210.000 χιλιομετρα οπου δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα!Εβαλα το λαμακι,αλλαξα και τεντωτηρα προληπτικα! http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...t=29805&page=2 Φίλε VASSILISZ ρώτησέ τη γνώμη του ίσως σε βοηθήσει. |
#6
|
|||
|
|||
Επισης για τους Ν40 ειχαν ενα θεμα με τους εκκεντροφορους,εκοβαν στο σβησιμο!Πηγαινες για παραδειγμα να το βαλεις την αλλη μερα κι ενω νομιζες οτι ηταν ολα καλα αυτο λογω αστοχιας υλικου ειχε κοψει εκκεντροφορο!Για αυτο το λογο η ΒMW τους ειχε στην ανακληση και τοποθετουνταν πιο ενισχυμενος τεντωτηρας καδενας και ενα λαμακι στους εκκεντροφορους για να μην ''πηδανε'.
Αυτο ακριβως μου ειπε και ο μηχανικος μου. Οτι δλδ σβηνεις καποια στιγμη και μετα οταν ξαναθετεις σε λειτουργια τον κινητηρα κατι γινεται και μπορει να σου παρουσιασει προβλημα στον εκκεντροφορο. Μου ανεφερε μαλιστα οτι ηταν εντολη της BMW αυτη ο 'επισκευη''. Οποτε μαλλον κατι ξερει. |
#7
|
|||
|
|||
Τελικα το αυτοκινητο μου φορα τον N40B16 οποτε παω ταχιστα για την εγκατασταση του συγκεκριμενου ανταλακτικου μην εχουμε τιποτα χειροτερα. Απλα μια επισημανση παιδια με ολο το θαρος και χωρις να θελω να παρεξηγηθω με κανενα. Ειμαστε γενικα λιγο στην τσιτα ( και οχι αδικα παντα φυσικα) με τα μαστορια της αγορας. Αυτο ομως δε σημαινει οτι ειναι ολοι ιδιοι. Το λεω γιατι οταν εκανα την ερωτηση στο φορουμ γυρω απο το θεμα με το λαμακι στους εκκντροφορους και οτι ο μαστορας μου μου ειπε οτι πρεπει να μπει, υπηρξαν καποιες απαντησεις του στυλ '' καθε κυρ Μητσος μαστορας λεει οτι θελει'' η '' κρατα τα 100 ευρω και πηγαινε για μπυρες'' κτλ.
Χωρις και παλι να θελω να προσβαλω κανενα, αποδειστηκε οτι οι μαστορας μου ειχε δικιο και δεν το εκανε για να με τσιμπησει ( εξαλλου και η τιμη που μου ζητησε ειναι πολυ καλη συμφωνα με τον Giannis_compact). Απλα το λεω για να μην τα μηδενηζουμε ολα καμια φορα. Ευχαριστω. |
#8
|
||||
|
||||
Ναι, απλά δυστυχώς υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Και ξεκινούν λάθος από τα βασικά.
Ο μηχανικός σου δηλαδή μπορεί να σου αλλάξει και το μοτέρ του βαλβτρόνικ στο μοτέρ σου για παράδειγμα? (Ερώτηση παγίδα...το λέω εκ των προτέρων για να σε βοηθήσω) Είναι το 9 στη φωτογραφία, στο λινκ για το 1600, δεν υπάρχει στα part number από κάτω. http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._add_on_parts/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._add_on_parts/ (εδώ θα το βρείς καλύτερα και λέγεται VVT servomotor). Επαναλαμβάνω...είναι ερώτηση παγίδα γιατί ο μηχανικός σου, σου είπε ότι έχεις valvetronic μοτέρ Ν4χΒ16 που σημαίνει ότι έχεις τέτοιο (VVT servomotor) άρα και μπορεί να στο αλλάξει (αν χαλάσει ας πούμε).
__________________
Result:Banned by Administrator |
#9
|
|||
|
|||
Αγαπητε Dim77 οσον αφορα το valvetronic δικο μου λαθος διοτι εγω νομιζα οτι ειχα κινητηρα valvetronic ( αποδειχτηκε οτι ειναι διπλο vanos), και δεν το εθεσα σωστα. Ο μηχανικος μου ειπε οτι στον κινητηρα μου ( που απο λαθος εγω νομιζα οτι ηταν valvetronic) υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα που πρεπει να φτιαχτει τελος παντων. Επειδη οι γνωσεις μου πανω στα μηχανολογικα ειναι περιορισμενες ενδεχεται να μην το εθεσα καλα στην αρχικη ερωτηση.
|
#10
|
|||
|
|||
Εξαλου ειπα και στην αρχη οτι δεν ηξερα ποιον τυπο κινητηρα φορουσε το αυτοκινητο.
|
|
|