Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Σειρές BMW > Σειρά 3 > Σειρά 3 - Τεχνικά Θέματα

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 15-03-12, 08:46
VASSILISZ Ο χρήστης VASSILISZ δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 03-01-2010
Μηνύματα: 23
VASSILISZ is on a distinguished road
Μια ερωτηση για Ν40Β16

Καλημερα καταρχην σε ολους. Ειμαι κατοχος ενος Ε46 316 ci μοντελο 2002. Δεν ξερω ακριβως ποιον τυπο κινητρα εχει το αυτοκινητο αλλα νομιζω εχει 116 αλογα. Το αυτοκινητο εχει 190000 απροβληματιστα χιλιομετρα.
Στην ερωτηση τωρα. Μου ειπε ο μηχανικος μου οτι οι κινητηρες valvetronic, οπως και ο δικος μου, εχουν ενα θεμα με ενα λαμακι που πρεπει να μπει καπου στον τεντωτηρα της καδενας, γιατι διαφορετικα ενδεχεται να προκυψει προβλημα καποια στιγμη που θα παω να βαλω μπροστα ( δεν ειμαι ειδικος και δεν ξερω αν σας εδωσα να καταλαβετε τι ακριβως γινεται.) Ισχυει κατι τετοιο?? Μου ειπε οτι θα στοιχισει γυρω στα 100-120. Να το κανω??
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-03-12, 09:18
Το avatar του χρήστη strof
strof Ο χρήστης strof δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 03-08-2007
Μηνύματα: 309
strof will become famous soon enough
Εγω δεν θα αφηνα κανεναν μαστρο Μητσο να βαλει λαμακια στο αυτοκινητο μου, ποσο μαλλον στην καδενα! Δεν ειναι datsun του 80.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 15-03-12, 09:20
Το avatar του χρήστη Dim77
Dim77 Ο χρήστης Dim77 δεν είναι συνδεδεμένος
Super Moderator
 
Εγγραφή: 13-10-2006
Μηνύματα: 7.796
Dim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant future
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από VASSILISZ Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα καταρχην σε ολους. Ειμαι κατοχος ενος Ε46 316 ci μοντελο 2002. Δεν ξερω ακριβως ποιον τυπο κινητρα εχει το αυτοκινητο αλλα νομιζω εχει 116 αλογα. Το αυτοκινητο εχει 190000 απροβληματιστα χιλιομετρα.
Στην ερωτηση τωρα. Μου ειπε ο μηχανικος μου οτι οι κινητηρες valvetronic, οπως και ο δικος μου, εχουν ενα θεμα με ενα λαμακι που πρεπει να μπει καπου στον τεντωτηρα της καδενας, γιατι διαφορετικα ενδεχεται να προκυψει προβλημα καποια στιγμη που θα παω να βαλω μπροστα ( δεν ειμαι ειδικος και δεν ξερω αν σας εδωσα να καταλαβετε τι ακριβως γινεται.) Ισχυει κατι τετοιο?? Μου ειπε οτι θα στοιχισει γυρω στα 100-120. Να το κανω??
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Μόνο που να πείς στο μηχανικό σου, ότι ο δικός σου κινητήρας που είναι είτε Ν40Β16, είτε Ν45Β16 (ανάλογα με τη χρονολογία του οχήματος σου), δεν είναι valvetronic..

Έχει μόνο διπλό βάνος (δηλαδή συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων) και όχι ΚΑΙ βύθισμα όπως το valvetronic που έχει ένα επιπλέον εξάρτημα που λείπει από το δικό σου.

Κατά τα άλλα καλό είναι να γίνεται έλεγχος στην καδένα και τα υποσυστήματα της κάθε 200.000χλμ.

Κατά συνέπεια, θα συμφωνούσα με τον strof από πάνω, ότι δεν ξέρω ακριβώς τι εννοεί με το λαμάκι ο μηχανικός σου και κατά πόσο είναι καταρτισμένος για να πειράζει τον Ν4χΒ16 σου ...τον double vanos...
__________________

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Dim77 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι να λέμε....το καλύτερο και πιο όμορφο sports car ever....(σ.σ. Toyota Supra MKIV)
Result:Banned by Administrator
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 15-03-12, 09:28
Το avatar του χρήστη God
God Ο χρήστης God δεν είναι συνδεδεμένος
Divine Moderator
 
Εγγραφή: 14-08-2005
Μηνύματα: 3.706
God is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to behold
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από VASSILISZ Εμφάνιση μηνυμάτων
Μου ειπε οτι θα στοιχισει γυρω στα 100-120. Να το κανω?
Να πάρεις τα 100-120€ και να τα φας σε μπύρες και σουβλάκια. Πολύ σοβαρότερη επένδυση.

Δεν βάζουμε "λαμάκια" σε κινητήρες, πόσο μάλλον πάνω/κοντά στην καδένα. Επίσης κανένα λαμάκι δεν κοστίζει 120€, εκτός αν βάλει κανένα μέτρο ράβδο βολφραμίου.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 15-03-12, 10:04
Το avatar του χρήστη BMWF1POWER
BMWF1POWER Ο χρήστης BMWF1POWER δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 01-10-2007
Μηνύματα: 81
BMWF1POWER is on a distinguished road
Παιδιά ο φίλος giannis_compact έχει γράψει το εξής για τον Ν40:

Επισης για τους Ν40 ειχαν ενα θεμα με τους εκκεντροφορους,εκοβαν στο σβησιμο!Πηγαινες για παραδειγμα να το βαλεις την αλλη μερα κι ενω νομιζες οτι ηταν ολα καλα αυτο λογω αστοχιας υλικου ειχε κοψει εκκεντροφορο!Για αυτο το λογο η ΒMW τους ειχε στην ανακληση και τοποθετουνταν πιο ενισχυμενος τεντωτηρας καδενας και ενα λαμακι στους εκκεντροφορους για να μην ''πηδανε''.Παρα ταυτα το δικο μου ηταν μεσα στην ανακληση,το εμαθα στις 210.000 χιλιομετρα οπου δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα!Εβαλα το λαμακι,αλλαξα και τεντωτηρα προληπτικα!

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...t=29805&page=2

Φίλε VASSILISZ ρώτησέ τη γνώμη του ίσως σε βοηθήσει.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 15-03-12, 10:29
VASSILISZ Ο χρήστης VASSILISZ δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 03-01-2010
Μηνύματα: 23
VASSILISZ is on a distinguished road
Επισης για τους Ν40 ειχαν ενα θεμα με τους εκκεντροφορους,εκοβαν στο σβησιμο!Πηγαινες για παραδειγμα να το βαλεις την αλλη μερα κι ενω νομιζες οτι ηταν ολα καλα αυτο λογω αστοχιας υλικου ειχε κοψει εκκεντροφορο!Για αυτο το λογο η ΒMW τους ειχε στην ανακληση και τοποθετουνταν πιο ενισχυμενος τεντωτηρας καδενας και ενα λαμακι στους εκκεντροφορους για να μην ''πηδανε'.
Αυτο ακριβως μου ειπε και ο μηχανικος μου. Οτι δλδ σβηνεις καποια στιγμη και μετα οταν ξαναθετεις σε λειτουργια τον κινητηρα κατι γινεται και μπορει να σου παρουσιασει προβλημα στον εκκεντροφορο. Μου ανεφερε μαλιστα οτι ηταν εντολη της BMW αυτη ο 'επισκευη''. Οποτε μαλλον κατι ξερει.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 16-03-12, 10:54
VASSILISZ Ο χρήστης VASSILISZ δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 03-01-2010
Μηνύματα: 23
VASSILISZ is on a distinguished road
Τελικα το αυτοκινητο μου φορα τον N40B16 οποτε παω ταχιστα για την εγκατασταση του συγκεκριμενου ανταλακτικου μην εχουμε τιποτα χειροτερα. Απλα μια επισημανση παιδια με ολο το θαρος και χωρις να θελω να παρεξηγηθω με κανενα. Ειμαστε γενικα λιγο στην τσιτα ( και οχι αδικα παντα φυσικα) με τα μαστορια της αγορας. Αυτο ομως δε σημαινει οτι ειναι ολοι ιδιοι. Το λεω γιατι οταν εκανα την ερωτηση στο φορουμ γυρω απο το θεμα με το λαμακι στους εκκντροφορους και οτι ο μαστορας μου μου ειπε οτι πρεπει να μπει, υπηρξαν καποιες απαντησεις του στυλ '' καθε κυρ Μητσος μαστορας λεει οτι θελει'' η '' κρατα τα 100 ευρω και πηγαινε για μπυρες'' κτλ.
Χωρις και παλι να θελω να προσβαλω κανενα, αποδειστηκε οτι οι μαστορας μου ειχε δικιο και δεν το εκανε για να με τσιμπησει ( εξαλλου και η τιμη που μου ζητησε ειναι πολυ καλη συμφωνα με τον Giannis_compact).
Απλα το λεω για να μην τα μηδενηζουμε ολα καμια φορα. Ευχαριστω.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 16-03-12, 11:51
Το avatar του χρήστη Dim77
Dim77 Ο χρήστης Dim77 δεν είναι συνδεδεμένος
Super Moderator
 
Εγγραφή: 13-10-2006
Μηνύματα: 7.796
Dim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant future
Ναι, απλά δυστυχώς υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Και ξεκινούν λάθος από τα βασικά.

Ο μηχανικός σου δηλαδή μπορεί να σου αλλάξει και το μοτέρ του βαλβτρόνικ στο μοτέρ σου για παράδειγμα? (Ερώτηση παγίδα...το λέω εκ των προτέρων για να σε βοηθήσω)

Είναι το 9 στη φωτογραφία, στο λινκ για το 1600, δεν υπάρχει στα part number από κάτω.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._add_on_parts/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._add_on_parts/ (εδώ θα το βρείς καλύτερα και λέγεται VVT servomotor).

Επαναλαμβάνω...είναι ερώτηση παγίδα γιατί ο μηχανικός σου, σου είπε ότι έχεις valvetronic μοτέρ Ν4χΒ16 που σημαίνει ότι έχεις τέτοιο (VVT servomotor) άρα και μπορεί να στο αλλάξει (αν χαλάσει ας πούμε).
__________________

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Dim77 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι να λέμε....το καλύτερο και πιο όμορφο sports car ever....(σ.σ. Toyota Supra MKIV)
Result:Banned by Administrator
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 16-03-12, 12:05
VASSILISZ Ο χρήστης VASSILISZ δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 03-01-2010
Μηνύματα: 23
VASSILISZ is on a distinguished road
Αγαπητε Dim77 οσον αφορα το valvetronic δικο μου λαθος διοτι εγω νομιζα οτι ειχα κινητηρα valvetronic ( αποδειχτηκε οτι ειναι διπλο vanos), και δεν το εθεσα σωστα. Ο μηχανικος μου ειπε οτι στον κινητηρα μου ( που απο λαθος εγω νομιζα οτι ηταν valvetronic) υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα που πρεπει να φτιαχτει τελος παντων. Επειδη οι γνωσεις μου πανω στα μηχανολογικα ειναι περιορισμενες ενδεχεται να μην το εθεσα καλα στην αρχικη ερωτηση.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 16-03-12, 12:08
VASSILISZ Ο χρήστης VASSILISZ δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 03-01-2010
Μηνύματα: 23
VASSILISZ is on a distinguished road
Εξαλου ειπα και στην αρχη οτι δεν ηξερα ποιον τυπο κινητηρα φορουσε το αυτοκινητο.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 18:56.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.