|
Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία! |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
||||
|
||||
Ήπια το τσαγάκι μου κανονικά……..
Ήπια το τσαγάκι μου κανονικά……..
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη το Σάββατο που μας πέρασε. Λοιπόν γυρίζοντας από Καλαμάτα το απογευματάκι του Σαββάτου, δεν είχε καθόλου κίνηση στην μεγάλη ευθεία της Τριπόλεως, και είπα να το τελικιάσω έτσι για να ξεμπουκώσει το «εργαλείο»…… Ανοίγω- ανοίγω να σου τα 250 κοντερίσια, σχετικά εύκολα και ο κόφτης τελικής σε λειτουργία…. Ξαφνικά βλέπω από πίσω μου ένα αμάξι να θέλει να μου κάνει προσπέραση. Ώπα λέω θέλω το το δω αυτό, και κάνω δεξιά χωρίς να μου ανάψει φώτα για προσπέραση για να με περάσει. Το κοντέρ μου τώρα σταθερά στα 250 !!! Ξαφνικά βλέπω ένα Citroen BX 20ετίας (αυτό με την υδροπνευματική ανάρτηση που κάθετε όταν είναι παρκαρισμένο) το οποίο και έδειχνε σε αθλία κατάσταση ξεβαμμένο το χρώμα του και όλο λακκούβες και χτυπηματάκια παντού. Με πέρασε σχετικά άνετα !!!! Τρελάθηκα…… Εντωμεταξύ τα λάστιχά του ήταν μικρής διάστασης και η εξάτμιση με μονή εξαγωγή και ο ήχος του κανονικός. Δεν έδειχνε τίποτα το αλλαγμένο ή βελτιωμένο εξωτερικός τουλάχιστον. Προσπαθούσα να το φτάσω το έφτανα με άφηνε μάλλον να τον περάσω και μετά με ξαναπέρναγε στα ίσα. Φαινόταν σα να το διασκέδαζε κιόλας. Μετά στην συνέχεια, μετά την σήραγγα Αρτεμισίου στις κατηφορικές στροφές έμπαινε λες και είχε κανά EVO 9 και μετά από λίγο χάθηκε….. Ακούω σχόλια και κάποια λογική εξήγηση γιατί δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα. Το έχει πετύχει και κανείς άλλος? |
#2
|
||||
|
||||
Ένα άσπρο ήταν;
__________________
"Exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens, and you go faster..." - Jeremy Clarkson |
#3
|
||||
|
||||
#4
|
||||
|
||||
Κυκλοφορεί ένα άσπρο(αν θυμάμαι καλά το χρώμα) με μοτέρ από saxo vts τετραπετάλουδο. Περίπου 180 άλογα.
Ή μήπως ανθρακί...;;; Χμμμ Και πάλι είναι κουλό όσα άλογα και να έχει που σε περνάει σε τέτοιες ταχύτητες... Πωπω δεν θα ήξερα που να κρυφτώ αν τον συναντούσα κάπου...
__________________
"Exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens, and you go faster..." - Jeremy Clarkson |
#5
|
||||
|
||||
κανα τριλιτρο μοτερ θα φοραγε
πανε κοντερισια πολλα χλμ
__________________
Μ3 Ε46 |
#6
|
|||
|
|||
Ηταν το BX ή το CX?
Το CX αν είναι το Turbo2 πιάνει άνετα τα 250 - και μάλιστα το διαφήμιζαν κάποτε ως το πιό αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής. Οσο για το BX το μεγαλύτερο μοτέρ που μπορεί να φορέσει είναι το 1.900 Gti της Peugeot και το φόραγε το 88-92 αλλά η τελική του είναι 190χλμ. Για να φοράει κάτι άλλο, δεν παίζει καθώς είναι ότι πιό δύσκολο να χωρέσει μέσα λόγω το ύψους μπροστά που είναι απαγορευτικό. Είχε ο παππούς μου ένα τέτοιο, 1.400 και είχε το χειρόφρενο μπροστά - έπιανε δηλαδή στις μπροστινές ρόδες - και το έμαθα με τον άσχημο τρόπο... τότε έμαθα επίσης πως όλη η μούρη και τα φτερά ήταν απο πολυεστέρα. |
#7
|
||||
|
||||
Επειδη υπάρχουν 1-2 τέτοια με μοτέρ από vts μην παίρνεις και όρκο...
__________________
"Exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens, and you go faster..." - Jeremy Clarkson |
#8
|
|||
|
|||
Παράθεση:
Υ.Γ. Ο οποίος είναι ίδιος με τον 1.900 αλλά με διαφορα στις διαδρομές και τον όγκο και αυτό είναι το μεγαλύτερο που παίρνει όπως και είπα. |
#9
|
||||
|
||||
Υπήρχε BX GTi 1.9 16v με 147hp/6500 και ροπή 170Nm/5000 & ζύγιζε 1120 κιλά
και οι επίσημες επιδόσεις της Citroen από πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών (4τροχοι του 1992) ήταν: 0-100 σε 8,9'' και 213 χλμ/ωρα τελική Για 250χλμ/ώρα χρειάζονται πάνω από 200 hp μέγιστη ισχύ. (τα σύγχρονα GTi των 200-240 hp πάνε 230-250 τελική και έχουν σίγουρα καλύτερη αεροδυναμική από το BX) |
#10
|
||||
|
||||
Βρε μπας και ήταν κανα Citroen C6? γιατι αυτά βγαίνουν μόνο 3λιτρο V6 με 215 άλογα και 2.7 Diesel V6 με 208 άλογα.
αλλά αφού λες οτι ήταν σε άθλια κατάσταση αν αυτό στην φώτο είναι το cx. το CX λοιπόν μπορεί να έχει μοτέρ μεχρι 2.5 turbo το οποίο βγάζει 168 ίππους στις 5000 και έχει προοπτικές βελτίωσης και το BX μέχρι 1900 κ.εκ οπότε το BX το αποκλείουμε αλλά έχει και αυτό την δυνατότητα ομως να μετατραπεί σε turbo Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dionysis : 20-11-06 στις 16:33 |
|
|