Επιστροφή στο Forum : Γνωρίζει κάποιος?
Μου άναψε το παρακάτω λαμπάκι. Τι μπορεί να είναι?
Ευχαριστώ
http://img269.imageshack.us/img269/9758/14022010009.jpg
desecrator
14-02-10, 13:15
Το εικονίδιο αφορά το Check engine. Απο τρίτη αντιπροσωπεία-εγκέφαλο και το βλέπεις...
Καλώς ήρθες στο κλαμπ:(!Τα γνωστά προβλήματα των Ε9Χ.Δες τα ανάλογα ποστ.
Ποια ποστ?
Βάλε λινκ.
Υ.Γ Facelift?
Ε9Χ μικρά και μεγάλα προβλήματα, Ρετάρει και δεν μπορούν να το φτιάξουν στην ενότητα σειρά 3 Τεχνικά Θέματα.Διάβασε τα δύο αυτά και θα βρεις ποιό είναι το πρόβλημα.Αλήθεια ποιά συμπτώματα σου εμφάνισε το αμάξι πριν ανάψει το κίτρινο λαμπάκι;
Κανένα!!!!
άσε να μαντέψω, μέχρι και τώρα στις 17000χλμ όπως περίπου είδα, είχες πιθανώς 2-3 φορές που σου πήρε μπρος με παρατεταμένο μιζάρισμα(όχι και τσακμάκι) όπως και πιθανώς να αντιμετώπισες και κάποια μικροκομπιάσματα στα οποία μπορεί και να μην έδινες βάση.
φαντάζομαι επίσης πως το αυτοκίνητο παίζει και να κινείται σε χωματόδρομούς ή σε περιοχή που υπάρχει χώμα σκόνη κτλ.
από αυτά έπεσα σε κανένα μέσα??
giannis 116
14-02-10, 18:13
Οταν βαζεις το κλειδι στην υποδοχη αφηνεις να σβησουν πρωτα ολα τα λαμπακια, μαζι ειναι κι αυτο, και μετα βαζεις μπροστα τη μηχανη ή μηπως τη βαζεις απ' ευθειας;..
άσε να μαντέψω, μέχρι και τώρα στις 17000χλμ όπως περίπου είδα, είχες πιθανώς 2-3 φορές που σου πήρε μπρος με παρατεταμένο μιζάρισμα(όχι και τσακμάκι) όπως και πιθανώς να αντιμετώπισες και κάποια μικροκομπιάσματα στα οποία μπορεί και να μην έδινες βάση.
φαντάζομαι επίσης πως το αυτοκίνητο παίζει και να κινείται σε χωματόδρομούς ή σε περιοχή που υπάρχει χώμα σκόνη κτλ.
από αυτά έπεσα σε κανένα μέσα??
Tο παρατεταμενο μιζαρισμα, στα αμερικανικα φορα, το συνδυαζουν και με προβληματικη αντλια υψηλης πιεσης βενζινης. Ειναι και αυτο ενα θεματακι που ταλαιπωρει ιδιοκτητες BMW.
παρατεταμένο μιζάρισμα: Όχι
κινείται σε χωματόδρομούς: Όχι
μικροκομπιάσματα: 2-3 φορές πριν από μήνες (το καλοκαίρι)
αφηνεις να σβησουν πρωτα ολα τα λαμπακια: Όχι, δεν περιμένω (με το Ε46 περίμενα)
giannis 116
15-02-10, 12:54
παρατεταμένο μιζάρισμα: Όχι
κινείται σε χωματόδρομούς: Όχι
μικροκομπιάσματα: 2-3 φορές πριν από μήνες (το καλοκαίρι)
αφηνεις να σβησουν πρωτα ολα τα λαμπακια: Όχι, δεν περιμένω (με το Ε46 περίμενα)
Ισως να φταιει αυτο. Σου εχει σβησει ή οχι ακομα;..
Αν οχι, βαλε το κλειδι στην υποδοχη, χωρις να πατας συμπλεκτη πατα το κουμπι, ασε ν αναψουν ολα τα λαμπακια και μετα ενα ενα οσα ειναι να σβησουν, μετα πατα συμπλεκτη και ξανα μπουτον να αναψει η μηχανη. Αν και παλι δεν σου σβησει να πας σε συνεργειο να στο δουν.
Τελικά ήταν αισθητήρας εξάτμισης.
giannis 116
17-02-10, 17:00
Ποιος ακριβως αισθητηρας, δωσε παραπανω πληροφοριες;.. Εισαι στην εγγυηση ακομα; Αν οχι ποσο σου κοστισε η επισκευη;
Στο μέσο περίπου του αυτοκινήτου (από κάτω βέβαια). Είμαι στην εγγύηση. Μου το πέρασαν (περίπου μισή ώρα) κι έφυγα.
giannis 116
17-02-10, 18:52
Ok, thanx for the info! Ευχομαι απροβληματιστος απο εδω και μπρος!
Μια ερωτηση μονο. Το μοτερ το ζεσταινεις πριν ξεκινησεις για καποια ωρα ή ξεκινας και το ζεσταινεις εν κινησει πηγαινοντας τα πρωτα χιλιομετρα με χαμηλες στροφες;..
Το δεύτερο.
φίλε montoya, εμείς πάμε περίπου παρέα. και εμένα μου έβγαλε βλαβη στον δεύτερο αισθητήρα λ και μου τον άλλαξαν εντός εγγύησης. 11000χλμ. το περίεργο είναι ότι σε εμένα δεν είχε ανάψει λαμπάκι αλλά όταν το έβαλαν στο διαγνωστικό τους έβγαλε βλάβη. το είχα αφήσει στο συνεργείο να το ψάξουν όσο θέλουν και σε δοκιμαστική βόλτα που έκαναν αεροδρόμιο γέρακας πήγαινε έλα, δεν τους έβγαλε λαμπάκι αλλά όταν το έβαλαν σε διαγνωστικό έιχε γράψει βλάβη. το έστειλαν μετά σε αντιπροσωπεία για αλλάγή αισθητήρα και σήμερα το παρέλαβα. Αν λύθηκε το πρόβλημα παραμένω επιφυλακτικός. Μόλις κάνω κανα 2 ταξίδια θα ενημερώσω έγκυρα. το μόνο ευχάριστω είναι ότι οι άνθρωποι του συνεργείου είναι αισοιόδοξοι. Μακάρι. εγώ ο πιο χαρούμενος αν τελικά αυτό φταίει.
320 έχεις?
fl?
ναι, και για να δούμε αν ξεμπερδέψαμε έτσι απλά με ένα αισθητήρα οξυγόνου.
δυστυχώς μάλλον δεν ξεμπερδέψαμε. με μια μικρή βόλτα με αλλάγμένο τον δεύτερο λ δεν είδα βελτίωση. οδηγικά πάντα. όχι σε επίπεδο λάμπας
Τι σου κάνει δηλαδή? Γιατί εγώ δεν έχω πρόβλημα.
Στην 120i (170) μου είχαν αλλάξει αισθητήρα NOx στην εξάτμιση, αισθητήρα εκκεντροφόρων και με προγραμματισμό στην 36.1.1 λύθηκαν όλα τα προβλήματα.
Στην 120i (170) μου είχαν αλλάξει αισθητήρα NOx στην εξάτμιση, αισθητήρα εκκεντροφόρων και με προγραμματισμό στην 36.1.1 λύθηκαν όλα τα προβλήματα.
φίλε Νίκο στα πόσα χιλίομετρα στο έκανε? άλλαξε και τους 2 αισθητήρες βαλβίδων και εξαγωγής και εισαγωγής.
συμπτώματα που ε'ιχες και πότε είχε φτιαχτέι το αυτοκίνητό σου?
φίλε Νίκο στα πόσα χιλίομετρα στο έκανε? άλλαξε και τους 2 αισθητήρες βαλβίδων και εξαγωγής και εισαγωγής.
συμπτώματα που ε'ιχες και πότε είχε φτιαχτέι το αυτοκίνητό σου?
Η 120i ήταν κατασκευής Ιουλίου 2008 με το μοτέρ των 170ΗΡ. Στα 5.000κμ άλλαξε και τους δύο αισθητήρες στην εγγύηση (εισαγωγής και εξαγωγής) και στα 18.000κμ άλλαξε αισθητήρα NOx. Στα 15.000 έκανε προγραμματισμό γιατί άλλαξα τον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα με BMW Performance και το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε! Εξαφανίστηκε το κόμπιασμα και έγινε απίστευτα γραμμικό.
Το πρώτο σύμπτωμα ήταν το εξής. Μια μέρα (στα 5.000κμ) το βάζω μπροστά και ρέταρε, δεν ανέβαζε ρελαντί, ταρακουνιόνταν όλο το αυτοκίνητο και άναψε το λαμπάκι του κινητήρα με τη γραμμή διαγωνίως και αμέσως το σβήνω. Βάζω-βγάζω κλειδί...πατάω start και πήρε κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Το πήγα και μου το άλλαξαν αμέσως...είχα και αμαξάκι για μια μέρα.
Μετά την άλλη φορά...σβήνει στο φανάρι από το start/stop και στην επανεκίνηση έκανε πάλι το παραπάνω, με το ίδιο φωτάκι και μετά άναψαν και κάποια άλλα DTC κλπ. Τους το πήγα...το είδαν και άλλαξαν τον αισθητήρα NOx.
Τώρα όμως το πούλησα και πήρα ένα 320si. Ο νέος ιδιοκτήτης δεν έχει κανένα πρόβλημα πια.
Η 120i ήταν κατασκευής Ιουλίου 2008 με το μοτέρ των 170ΗΡ. Στα 5.000κμ άλλαξε και τους δύο αισθητήρες στην εγγύηση (εισαγωγής και εξαγωγής) και στα 18.000κμ άλλαξε αισθητήρα NOx. Στα 15.000 έκανε προγραμματισμό γιατί άλλαξα τον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα με BMW Performance και το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε! Εξαφανίστηκε το κόμπιασμα και έγινε απίστευτα γραμμικό.
Το πρώτο σύμπτωμα ήταν το εξής. Μια μέρα (στα 5.000κμ) το βάζω μπροστά και ρέταρε, δεν ανέβαζε ρελαντί, ταρακουνιόνταν όλο το αυτοκίνητο και άναψε το λαμπάκι του κινητήρα με τη γραμμή διαγωνίως και αμέσως το σβήνω. Βάζω-βγάζω κλειδί...πατάω start και πήρε κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Το πήγα και μου το άλλαξαν αμέσως...είχα και αμαξάκι για μια μέρα.
Μετά την άλλη φορά...σβήνει στο φανάρι από το start/stop και στην επανεκίνηση έκανε πάλι το παραπάνω, με το ίδιο φωτάκι και μετά άναψαν και κάποια άλλα DTC κλπ. Τους το πήγα...το είδαν και άλλαξαν τον αισθητήρα NOx.
Τώρα όμως το πούλησα και πήρα ένα 320si. Ο νέος ιδιοκτήτης δεν έχει κανένα πρόβλημα πια.
έχω αλλάξει τον αισθητήρα βαλβίδων εξαγωγής και όχι των εισαγωγής και προφανώς όχι ακόμη τον νοξ. έχουν αλλάξει αισθητήρα οξυγόνου αυτόν μετά τον καταλύτη αλλά τα μικροκομπιασματάκια παραμένουν. από επαναπρογραμματισμούς αβέρτα. κατασκευή 10ος του 2008 320 170 lci.
Τσέκαρε πολλαπλασιαστές, άλλαξε NOx και βάλε την 36.1.1.
Πως βρίσκουμε την ημερομηνία κατασκευής?
Πως βρίσκουμε την ημερομηνία κατασκευής?
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Ο νέος ιδιοκτήτης δεν έχει κανένα πρόβλημα πια.
Ο οποίος βρίσκεται στο Ελληνικό...?
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Ευχαριστώ.
N43 10/2008
Οταν βαζεις το κλειδι στην υποδοχη αφηνεις να σβησουν πρωτα ολα τα λαμπακια, μαζι ειναι κι αυτο, και μετα βαζεις μπροστα τη μηχανη ή μηπως τη βαζεις απ' ευθειας;..
Θα πρέπει να σβήνουν τα λαμπάκια για να το βάζουμε μπροστά ;
giannis 116
21-02-10, 15:15
Καλο θα ειναι να γινεται αυτο, οχι οτι δε θα παρει, κι εγω κανα δυο φορες λογω βιασυνης εχω βαλει το κλειδι κι εχω ξεκινησει απ ευθειας, αλλα καλο θα ειναι να σβηνουν ολα τα λαμπακια, γινεται μια μινι εσωτερικη διαγνωση ο εγκεφαλος, οι αεροσακοι και ισως καποια αλλα πραγματα που δε γνωριζω ακριβως. Ειναι σα να 'ξυπνανε' τα ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα του αυτοκινητου, ο ιδιος ο εγκεφαλος δηλαδη.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.