Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Σειρές BMW > Σειρά 3 > Σειρά 3 - Τεχνικά Θέματα

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 25-03-08, 11:10
pike33 Ο χρήστης pike33 δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
 
Εγγραφή: 25-03-2008
Μηνύματα: 7
pike33 is on a distinguished road
Smile 320 392 coupe αισθητήρας εκκεντροφόρου

Παιδιά,
Χρόνια πολλά.

Συνέβη χτες. Στην BWM μου αγορασμένη ένα μήνα και έχοντας γράψει 1300 χμ. Κατόπιν ενός γεμίσματος στην Καβάλλας άνοιξε το σήμα μειωμένης ισχύος (το κίτρινο) στο καντράν και οι στροφές άρχισαν να παίζουν. Τηλέφωνο αμέσως στο S...NO όπου μου είπαν να το πάω. Αρχικά διεγνωσαν βλαβη στον έναν αισθητήρα του εκκεντροφόρου αλλά μετά δεν του το ξαναέβγαλε και μετά απο 2 ώρες το πήρα το αμάξι χωρίς να κάνουν τίποτα.... Όταν έφτασα σπίτι μετά από 40 λεπτά και πάρκαρα ξαναάνοιξε....οπότε είχα πλέον άγριες διαθέσεις....το ξαναπήγα και ήμουν τυχερός που είχα stock,,,,,τελικά μου τα αντικατέστησαν και τα δύο. Όπως και να έχει το θεωρώ ψιλοαπράδεκτο....για τόσο καινούργιο αμάξι....είχε κανένας άλλος τέτοια προβλήματα???? Με το συγκεκριμένο μοντέλο????

Ευχαριστώ
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-03-08, 13:07
Το avatar του χρήστη ni19852003
ni19852003 Ο χρήστης ni19852003 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 25-07-2007
Μηνύματα: 413
ni19852003 is on a distinguished road
392??
__________________
Θέλω....
Τιμόνι ....
Όταν Νυχτώνει....
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-03-08, 13:45
Το avatar του χρήστη randombk
randombk Ο χρήστης randombk δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 29-05-2007
Μηνύματα: 834
randombk is on a distinguished road
εμενα η θεια μου σε καινουργιο hyundai αλλαξε 2 φορες σαζμαν σε 3 μηνες και ο φιλος μου αμορτισερ και διναμο σε τογιοτα επεισης 3 μηνων...
Α μην ξεχασω ακομα ενας φιλος μου με S2000 αλλαξε μοτερ και σαζμαν στα 80000 χιλιομετρα... (και οχι δεν το εκσιζε , οδηγουσε απλα γρηγορα οπως και εγω με το Ζ!)

φιλε μου θα προτιμουσα να μου τυχει ενας ελατοματικος αισθητηρας παρα να αλλαξω σαζμαν για παραδειγμα μην πελαγωνεις ξερω οτι ολοι ξενερωνουμε με κατι αν τυχει στο αμαξι μας αλλα να λες παλι καλα που μας τυχαινουν μαλακιουλες και οχι σοβαρες ζημιες που θα βαλουν και σε κινδυνο την ζωη μας!
Βλεπε συναδελφο μου στο αεροδρομιο με Yamaha R6 οπου με 110 του σβηνει το μοτερ και κολαει η ταχυτητα μεσα και κοκαλωνει η πισω ροδα και την συνεχεια μπορεις να την φανταστεις!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-03-08, 18:06
Το avatar του χρήστη thanos_1
thanos_1 Ο χρήστης thanos_1 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 02-12-2004
Μηνύματα: 119
thanos_1 is on a distinguished road
Kλασσική περίπτωση ο αισθητήρας εκκεντροφόρου σχεδόν σε όλες τις σειρές. Τελίκα μερικά προβλήματα δεν θα λυθούν ποτέ.
__________________
http://www.ecosvilla.gr/
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-03-08, 20:48
pike33 Ο χρήστης pike33 δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
 
Εγγραφή: 25-03-2008
Μηνύματα: 7
pike33 is on a distinguished road
Ορθό: ΒΜW 320 E92

E92 εννουσα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-03-08, 20:58
pike33 Ο χρήστης pike33 δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
 
Εγγραφή: 25-03-2008
Μηνύματα: 7
pike33 is on a distinguished road
αυτό που τίθεται σαν ερώτημα έιναι εάν η αναβάθμιση που διάβασα σε άλλο θέμα, πρέπει να γίνει ταυτόχρονα με κάποιο σερβις, ή αλλαγή λαδιού κλπ η όχι? Το προηγούμενο μοντέλο που έιχα έβγαλε κρεμαγιέρα.... στα 12000 χλμ...οπότε δεν αφήνω να πέσει κάτι έτσι...με τίποτα...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 26-03-08, 07:58
Το avatar του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-01-2008
Μηνύματα: 860
ΓΙΑΝΝΗΣ will become famous soon enoughΓΙΑΝΝΗΣ will become famous soon enough
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pike33 Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτό που τίθεται σαν ερώτημα έιναι εάν η αναβάθμιση που διάβασα σε άλλο θέμα, πρέπει να γίνει ταυτόχρονα με κάποιο σερβις, ή αλλαγή λαδιού κλπ η όχι? Το προηγούμενο μοντέλο που έιχα έβγαλε κρεμαγιέρα.... στα 12000 χλμ...οπότε δεν αφήνω να πέσει κάτι έτσι...με τίποτα...
εμενα παντως μαζι με την αναβαθμιση μου συμπληρωσαν και λαδια ενω αυτα ηταν στην μεση! χωρις να τους το αναφερω εγω.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 26-03-08, 09:04
Το avatar του χρήστη arecibo
arecibo Ο χρήστης arecibo δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 28-02-2008
Μηνύματα: 34
arecibo is on a distinguished road
παιδια του πατερα μου το c200 kompressor στα 55.000 χλμ εκαψε τα τσιμουχακια που εχει στις 2 μαγνητικες για να περναει λαδι ψηλα στους εκεντροφορους. αποτελεσμα... περασε το λαδι στην πλεξουδα εκαψε τα 2 λ και τον εγκεφαλο. Ζημια 2500 ευρω που μετα απο πολυ γκρινια εγιναν 1500 γιατι μολις ειχε ληξει η εγγυηση.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 12:06.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.