|
Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία! |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
||||
|
||||
ΕΠΩΝΥΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ Made in china?
Παιδια γνωριζει κανεις εαν τα ελαστικα της ιδιας εταιριας εχουν διαφορα στην ποιοτητα,αναλογως το εργοστασιο που εχουν κατασκευαστει?
Εβαλε ο γαμπρος μου fulda exelero σε διασταση 225-45-17 στο οκταβια που εχει, αλλα απο οτι ειδα ειναι made in china! να συμπληρωσω οτι και πριν τα ιδια λαστιχα φοραγε αλλα ηταν made in germany. Yπαρχει περιπτωση να ειναι χαμηλοτερης ποιοτητας? η ανεξαρτητα που εχουν το εργοστασιο τα στανταρ ποιοτητας ειναι τα ιδια? απλα αναρωτιεμαι μηπως εχουν αλλη ποιοτητα στην γομα η στα υλικα κατασκευης!! |
#2
|
||||
|
||||
Kανενας δεν γνωριζει?
|
#3
|
|||
|
|||
Ναι είναι κατώτερης ποιότητας. Η Goodyear είχε προβλήματα με τα παρτίδες των προηγούμενων Eagle F1 GSD3 που κατασκεύαζε στην Κίνα. Στα τεστ έδιναν 30% κάτω στις επιδόσεις σε σχέση με αυτά που κατασκευάζονταν στη Γερμανία......
|
#4
|
||||
|
||||
Τοσο πολυ ε!! δεν το περιμενα, φανταζομουν οτι τα υλικα και οι πρωτες υλες ειναι οι ιδιες παντου!!
Απατη!! χεχε |
#5
|
|||
|
|||
Χμμμ... ποιός ξέρει?? Οι Κινέζοι είναι ικανοί και τα σκατά να τα μετατρέπουν σε καουτσούκ....
|
#6
|
||||
|
||||
Καταλαβα!! μαλλον πανε για ξεζανταρισμα τα FULDA!! ωχωχ !
Aλλα να μου πεις εδω εριχναν μελαμινη στο γαλα των παιδιων σε αυτα θα κολλησουν!! Καλα οι εταιριες τι κανουν κοιμουνται? |
#7
|
||||
|
||||
γιατι δεν τα προσεξε οταν τα φορεσε?
|
#8
|
||||
|
||||
Οχι βρε γιωργο, δεν τα κοιταξε, τυχαια εγω το ειδα.
Παντως μια χαρα ειναι στο δρομο, απο μια βολτα που εκανα, τι να πω μπορει και να μην εχουν διαφορα απο τα πρωτα που ηταν germany!! |
#9
|
||||
|
||||
Δεν έχω τελεσίδικη άποψη....
Οι προδιαγραφές και τα υλικά είναι στάνταρτ , οι εταιρίες αυτές δουλεύουν με πιστοποίηση σε όλους τους τομείς απο τις προδιαγραφές της πρώτης ύλης εως και τον τρόπο αποθήκευσης , διάθεσης κτλ κτλ. Δεν μιλάμε για κινέζικο ελαστικό μάρκας ¨skotostraki¨ ,αλλά για την goodyear που έχει εργοστάσιο παραγωγής στην Κίνα. Απο την άλλη ο φίλος αναφέρει οτι υπάρχει τεστ συγκριτικό που δείχνει διαφορές στην απόδοση... Πάντως σε αυτοκίνητο sportscoupe 200 ps είχαν μπει αυτά που αναφέρει ο συμφουρίτης (F1 G3), και δεν είχε ο ιδιοκτήτης κάποιο πρόβλημα.
__________________
|
#10
|
|||
|
|||
εδώ μια συζήτηση και η απάντηση εκπρόσωπου της Goodyear όταν είχαν αναφερθεί προβλήματα στο scoobynet. Τα μπάλωσε λέγοντας ότι τα κινεζικής κλπ. κατασκευής ελαστικά που δεν έχουν επάνω τους χαραγμένο το "Ε" έχουν άλλες προδιαγραφές ....οι οποίες καλύπτουν τις ασιατικές χώρες.... (πιστεύω το ίδιο θα ισχύει και για τις υπόλοιπες εταιρίες) και έδωσαν εντολή να αντικατασταθούν.
VERY IMPORTANT NOTICE FOR GOODYEAR F1 USERS. http://bbs.scoobynet.com/scoobynet-g...1-users-3.html Goodyear: Regarding post 49. Tyres sold by an approved UK (or continental europe) dealer will be the right spec for the European market irrespective of which country they are built in. Again, if you buy from a reputable approved dealer there is nothing to worry about. Regarding the post on a list of code numbers. I can try and get serial numbers, but it may be an indigestable list! Again, my advice is: If you buy E marked tyres from a non approved dealer, ask about the supply chain route of the tyres. If you buy non-E marked tyres, then the dealer should compensate you and you should visit trading standards. Just for clarity, The F1 GSD3 designed for the UK market are presently supplied either from Germany or China. Any tyre sold as replacement for use on UK roads should have an E mark. If they are sold through the Goodyear Dunlop Tyres Europe network we can guarantee that they are the both the right spec. The Chinese made tyres that we sell in the UK are to the correct spec for the market. In a couple of months time the Eagle F1 Asymmetric will replace the Eagle F1 GSD3, with another leap forward in performance (see track and race cars this month and Performance Tuner last month). These will be mae in Germany, Luxembourg and China and the GSD3 will still be made in Thailand. At that point the job of identifying what is right and wrong will be easier! If they have the E13, but not the longer E marking number outlined in the link in my earlier post then you really need to be talking to your dealer and/or trading standards. We are happy to help if people are not satisfied with the tyres we design for this market, but in the case of unapproved, unofficial imports then the onus is on the dealer. However, we will also contact dealers reminding them of the legal position as we want to protect both our brand and our customers. The vast majority of tyre dealers in the UK do care about getting the right tyre on the right car and looking after their customers. Goodyear, and I'm sure other tyre companies as this is a broader issue, will do everything possible to protect both customers and our own reputation from potential damage caused by unofficial importers who do not bring in the correct product. The Thai-made Goodyear tyre is also extremely good, but designed for a totally different market, climate and road conditions. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nick_E60_GR : 18-11-09 στις 08:20 |
|
|