#1
|
|||
|
|||
Αξιζει?
Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα!Ξερω οτι το θεμα εχει ειπωθει ξανα αλλα σε ποσα που δεν μπορω να ακολουθησω..Σκεφτομαι για μπαρα θολων και δεν ξερω αν θα δω ουσιαστικη διαφορα σε κρατηματα και δεν ξερω επισης αν θα κανει την δουλεια του καποια ποιο φθηνη λυση αντι για 600 ευρω..Υπαρχουν πιο φτηνες επιλογες κοντα στα 300 ευρω που να ικανοποιουν?
|
#2
|
||||
|
||||
Μπάρα θόλων 600€; Χειροποίητη τον Καλατράβα θα βάλεις να στην φτιάξει;
Οι "φτηνές λύσεις" των 150-200€ εταιριών όπως π.χ. Sparco είναι παραπάνω από μία χαρά. Μην περιμένεις θαύματα αλλά θα έχεις καλύτερη αντίδραση από το τιμόνι και θα το νιώθεις λίγο πιο σίγουρο στις απότομες αλλαγές πορείας. Το αν αξίζει ή όχι είναι κάτι τελείως υποκειμενικό και παίζει και ρόλο το πως οδηγείς. Αν ήσουν οδηγός αγώνων δεν θα ζούσες χωρίς αυτή, αν έχεις το αυτοκίνητο για να ψωνίζεις ζαρζαβατικά από τον μανάβη θα σου ήταν παντελώς άχρηστη. Εσύ ξέρεις αν σου χρειάζεται ή όχι. |
#3
|
|||
|
|||
Παράθεση:
|
#4
|
||||
|
||||
Παράθεση:
|
#5
|
||||
|
||||
Μα αυτό ρωτάει, επειδή προφανώς δεν ξέρει.
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
Παράθεση:
__________________
οταν περνω απο απ΄το χωριο μαζευουνε τις κοτες γιατι λενε περναει ο τρελλος που μπαινει με τις πορτες !!! |
#7
|
|||
|
|||
η μπαρα θολων,"δενει" το μπροστινο μερος του αυτοκινητου,δινοντας του μεγαλυτερη ακαμψια.αυτο που κερδιζεις δεν ειναι σε κρατηματα.κερδιζεις ομως σε αισθηση.το τιμονι γινεται λιγο πιο αμεσο καθως δεν υπαρχουν οι στρεβλωσεις.
η αλουμινιου ειναι παναλαφρες.οι σιδερενιες αρκετα πιο βαριες,αλλα δεν συνιστανται.οι καρμπον......πανακριβες.. |
#8
|
||||
|
||||
Οι καρμπον μπορει να ναι πανακριβες (και παναλαφρες), εχουν και την εξης ευεργετικη ιδιοτητα. Σε περιπτωση στουκας ειδικα απο εμπρος- πλαι, δε μεταφερουν την παραμορφωση απ τον εναν στον αλλο θολο γιατι σπανε και ετσι δεν επεκτεινεται η ζημια...
Ενω οι μεταλλικες ουσιαστικα μεταδιδουν το 'σοκ' του τρακαρισματος στον απεναντι θολο, μεγαλωνοντας τη ζημια... |
#9
|
|||
|
|||
να συμπληρωσω στο γιαννη,οτι κατα κυριο λογο,αυτο το κανουν οι σιδερενιες.
οι αλουμινιου συμπεριφερονται δαιφορετικα. το αλουμινιο εχει την ιδιοτητα του σπασιματος,δηλαδη,οταν δεχτει πιεση,δε λυγιζει,αλπα σπαει. ετσι λοιπον και οι αλουμινιου σπανε σε περιπτωση συγκρουσης.οι σιδερενιες......ασ το.... |
#10
|
||||
|
||||
Η μπάρα θόλων δένει το αμάξωμα.Θα δεις μεγάλη διαφορά ιδίως σε όχημα με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ.Πάντως σε περίπτωση τρακαρίσματος έχω ακούσει πως μεταφέρεται το χτύπημα σε όλο το σασί (π.χ. χτύπημα στο μπροστά μέρος του αμαξιού).
__________________
There is no exception to the rule that everyone thinks they are an exception to the rule! |
|
|