|
Εξωκλαμπικές Οι "μονομαχίες" με αυτοκίνητα που δεν είναι μέλη του BMW-Motorsport.gr Το παρόν φόρουμ βρίσκεται υπό επιτήρηση! Αν το κλίμα δεν είναι απόλυτα ήρεμο και φιλικό, δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης!! |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
||||
|
||||
Civic vti vs. SLK 200 Kompressor
Χθές το βράδυ, και μετά τη δουλειά (11:00) κατεβήκαμε με τον φίλο steve για μια σαλατούλα από Goody's Γλυφάδας. Για να χωνέψουμε είπαμε να πάμε μία βόλτα μέχρι την Βάρκιζα. Στο δρόμο, και στο ύψος της Ποσειδώνος (μετά ακριβώς από τη διχάλα) πετυχαίνουμε αισχρό νέο SLK 200 kompressor. Το παλικάρι που οδηγούσε είχε και όμορφη συνοδηγό. Όπως κάνει φυσικά το 98% των ΗΛΙΘΙΩΝ οδηγών SLK, θέλει να κάνει επίδειξη στη (σε) γυναίκα. Ανοίγει τέρμα από πρώτη και ο οδηγός steve το καταλαβαίνει ενώ έχουμε φάει ήδη 2 καρότσες και πατάει τέρμα. Το μοτέρ του Honda λυσσάει, το vtec μπαίνει και ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ. Σε λιγάκι έχουμε μαζέψει (3η) και τον προσπερνάμε "χαλαρά". Εγώ έχω γυρίσει στο παράθυρο ΟΛΟ ΕΥΤΥΧΙΑ και χαιρετάω. Βλέπω ότι οδηγός και συνοδηγός έχουν απογοητευθεί. Έφαγε μιάμιση καρότσα μέχρι τα 180 και μετά σταματήσαμε για το φανάρι.
SLK βλά*beep* καθίστε στα αυγά σας και πείτε καμμία ιστορία για τα καθίσματα του Mercedes και μην βάζετε κόντρες!!! Ευτυχώς υπάρχουν και τα Honda να τιμωρούμε κανένα, γιατί if (bmw < 3000 ) { $result = 'rompa'; } |
#2
|
||||
|
||||
Παράθεση:
|
#3
|
|||
|
|||
167 PS εχει.
|
#4
|
|||
|
|||
Τα αμαξια που εχουν τεχνολογια Vtec βγαζουν ολα τα αλογα οταν ειναι μεσα σε καποιο φασμα στροφων..νομιζω ξεκινουν απο τις 6100 και μετα.
Θελω να ρωτησω πανω σε αυτο...ειναι ευκολο να οδηγηθει ενα αμαξι μεσα στο vtec ωστε να μας δωσει τερμα οσο εχει; Δεν μιλαω μονο για ευθειες φυσικα. |
#5
|
|||
|
|||
Φίλε Μιχάλη .
Το Vtec στα vti ξεκινάει από τις 5.500 μέχρι τις 8.200 στροφές .Τώρα αυτό που ρωτάς για τις στροφές ναι μπορεί να οδηγηθεί και μέσα στις στροφές αλλά δεν είναι καλό να μπαίνεις τέρμα, μπορείς να δουλεύεις εύκολα περίπου 500 με 600 στροφές κάτω από το κόφτη για να μπορέσεις αν χρειαστείς να έχεις γκάζι σε δύσκολη κατάσταση ,αλλά σκέψου ότι σε αυτές τις στροφές και λίγο να αφησεις το γκάζι σε φρενάρει αρκετά και το μοτέρ που είναι και πολύ σημαντικό. Βέβαια αν πας να μπεις σε μια στροφή χωρίς αρκετό γκάζι δηλαδή κάτω από Vtec είναι πολύ εύκολο να πας προς τα χωράφια και να ψωνίσεις ότι βρεις μπροστά σου. Πολύ σημαντικός παράγοντας για να κανείς τέτοια οδήγηση είναι μια καλή ανάρτηση. |
#6
|
|||
|
|||
Θελει την μαγκια του το πραγμα δηλαδη!
Ευχαριστω για τις πληροφοριες. ;-) |
#7
|
|||
|
|||
Παράθεση:
|
#8
|
|||
|
|||
Το ειπα σαν βαθμο δυσκολιας.
Γιατι αλλο ειναι να πρεπει να κρατας ενα αμαξι στις 3200+ και αλλο στις 5500+ |
#9
|
|||
|
|||
Παλιοτερα(αρχες δεκαετιας 90) ειχα ενα CRX Vtec (150ps) και χαρηκα και τα 175.000χλμ που εκανα μαζι του.Φανταστικο αυτοκινητο για την εποχη του αλλα θελει προσοχη γιατι δεν συνχωρει ευκολα τα λαθη.Το εχω μετανιωσει που το εδωσα γιατι ακομα και τωρα μπορει ευκολα να πατησει πολλα απο τα καινουργια και καλα γρηγορα
|
#10
|
|||
|
|||
Στο Ηρακλειο εχουμε αρκετα Crx καλοφτιαγμενα..σβουρικα και ετσι, αλλα πολυ φασαρια ...πολυ φασαρια κανουν.
|
|
|