#1
|
||||
|
||||
Πολλά προβλήματα με Z4 3.0i SMG
Καλησπέρα σε όλους!!!
Δυστυχώς η Ζ4 εδώ και μια βδομάδα είναι στο συνεργείο του Κουλούρη στη Λαυρίου!! Την έχω ακριβώς 2 μήνες με 7200 χλμ περίπου στο κοντέρ (την πήρα καινούρια)... Εξ αρχής είχα κάποια προβλήματα!! Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν και άλλα... Σημειώνω πως είχε μείνει πάλι το αμάξι στο συνεργείο για 3 μέρες για προβλήματα.. Τίποτα όμως, χωρίς αποτέλεσμα.... Αρχίζω τη λίστα λοιπόν: 1) Μεταλλικός θόρυβος από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.. Όταν ξεκινάω με όπισθεν, 1η ή 2α... Όχι όταν αλλάζω ταχύτητα... Πολύ έντονος ο θόρυβος και ενοχλητικός 2) Τριξίματα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ΠΟΛΛΑ και ενοχλητικά τριξίματα... Κολώνα οδηγού, τιμόνι, κεντρική κονσόλα, πίσω από τον οδηγό, πίσω από τον συνοδηγό, κάθισμα οδηγού κτλ κτλ... Πλέον δεν μπορώ να ευχαριστηθώ καμία βόλτα... 3) Έχει σβήσει 3 φορές. Οι 2 στο ρελαντί και η μία με 2α και μετά με το ρολάρισμα πήρε πάλι μπροστά!!!!!! 4) Μπάζει νερά.. Από το παράθυρο του συνοδηγού τρέχει ρυάκι και μπαίνει νερό στα πόδια του συνοδηγού!! 5) Πολύ έντονο τρέμουλο τιμονιού σε φρενάρισμα... Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα το προσθέσω... Απαντήσεις από τους τεχνικούς στον "Κουλούρη": 1) Φυσιολογικότατος θόρυβος 2) Κάμπριο είναι, λογικό να τρίζει.. Έλα όμως που δεν τρίζει η κουκούλα και δεν είναι τριξίματα ελλειπούς ακαμψίας (που το συγκεκριμένο μοντέλο σε θέματα ακαμψίας δεν πιάνεται)... Γιατί όμως δεν τρίζουν οι άλλες Ζ4???? 3) Επειδή έρχεται από Αμερική και έχουν άλλες βενζίνες και στην Ελλάδα είναι νοθευμένες θα κάνουν προγραμματισμό με νέα δεδομένα από BMW.. Ερώτηση δική μου: "Δεν έχει knock sensor για να προσαρμόζεται σε κάθε τύπο βενζίνης?" Απάντηση: "Ναι, αλλά εδώ είναι νοθευμένες" Ερώτηση: "θα πειράξει την απόδοση του κινητήρα" Απάντηση: "Ναι, μπορεί να την μειώσει λίγο"... 4) Αλλάγή στα λάστιχα και βλέπουμε 5) Το έφτιαξαν απ' ότι είπαν.. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα... Θα με φωνάξουν για δοκιμή αφού τελειώσουν για να δω αν είμαι ικανοποιημένος.... Μου έχουν δώσει αυτοκίνητο εξυπηρέτησης και τους τόνισα πως αν το αυτοκίνητο δεν έρθει στην αρμόζουσα κατάσταση δεν το παραλαμβάνω... Από 60.000 ευρώ αυτοκίνητο και ειδικά BMW δεν περίμενα κάτι τέτοιο.. Όσοι έχουν Ζ4 έχουν κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα?? Ειδικά τριξίματα και μεταλλικό θόρυβο πίσω... Αν δεν καταφέρουν να τα φτιάξουν θα απευθυνθώ στην BMW Hellas με αίτηση αντικατάστασης αυτοκινήτου και στη συνέχεια στη BMW Γερμανίας.. Αν χρειαστεί να φτάσω σε αυτό το σημείο ξέρω πως θα είναι ταλαιπωρία, αλλά δεν μπορώ να ανεχτώ έτσι ένα αυτοκίνητο... Για την BMW ακούω τα καλύτερα, αλλά η πρώτη μου επαφή με την εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανία με απογοήτευσε... Βέβαια, για να λέμε και την αλήθεια οδηγικά το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις (ο κύριος λόγος αγοράς του).. |
#2
|
||||
|
||||
Να σου πω την εμπειρια μου απο σχεδον 2 χρονια με το αυτοκινητο (Ζ4 3.0 manual):
1. Δεν κανει κανεναν θορυβο πισω 2. Δεν τριζει τιποτα, εκτός από ένα ελάχιστο στη κουκούλα πάνω από το τζάμι του οδηγού και αυτό όχι πάντα. 3. Δεν εχει σβησει ποτε 4. Δεν εχει βαλει ουτε μια σταγονα, ουτε καν υγρασια. Και η κουκουλα εχει βγει και εχει ξαναμπει μια φορα λογω αντικαταστασης του μοτερ της. 5. Δεν τρεμει οταν φρεναρει καθολου. Αυτο μου κανει για στραβους δισκους η κακοπατημενα τακακια. Η εντυπωση που εχω γενικα ειναι οτι η ποιοτητα κατασκευης ειναι αριστη. Μου κανει εντυπωση πολυ το οτι εχεις τοσα προβληματα. |
#3
|
||||
|
||||
καλησπερα και απο μενα,εγω εχω το αυτοκινητο ακριβως 13 μηνες και εχω 15000χλμ εκ των οποιων τουλαχιστον το 70% ειναι με βαναυση συμπεριφορα
1)δεν εχει ακουστει ποτε καποιος μεταλλικος ηχος(μηπως εχει κοπει καποιος ελαστικος συνδεσμος της εξατμισης και βρισκει καπου?) 2)εμφανιζει καποιους τριγμους αλλα με 35αρι run flat λαστιχο και σπορ αναρτηση το βρισκω φυσιολογικο.(το καθισμα του συνοδηγου δοκιμασε να το τραβηξεις μια σκαλα πιο μπροστα να μην ακουμπαει τερμα πισω) 3)απ'οσο θυμαμαι εχει σβησει μια φορα και ποτε αλλοτε 4)και εμενα δεν εχει βαλει ποτε νερο εκτος απο μια φορα σε πλυντηριο οπου ο βλακας με το πιεστικο σημαδευε το πανω μερος του τζαμιου στο σημειο που ειναι το λαστιχο του πλαισιου 5)δεν τρεμει καθολου αλλα μετα απο παρατεταμενο φρεναρισμα με πολλα χιλιομετρα καθε φορα χανει την δυναμη του το φρενο αυτα!εγω το μονο ουσιαστικο προβλημα που εχω εντωπισει στο αυτοκινητο ειναι η ελλειψη δυναμης... |
#4
|
||||
|
||||
Παράθεση:
__________________
"Exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens, and you go faster..." - Jeremy Clarkson |
#5
|
||||
|
||||
Αυτό για την εξάτμιση το σκέφτηκα και τους το τόνισα... Μου λένε όχι.. Άρα ο μεταλλικός θόρυβος δεν είναι φυσιολογικός, ούτε οι τριγμοί ούτε τα νερά!!!! Όσο για το κάθισμα, έχει χώρο σε σχέση με το πλαστικό πίσω, με τίποτα δεν ακουμπάει!!
Επομένως το θέμα δε θα το αφήσω έτσι, γιατί το αυτοκίνητο είναι καινούριο και δυστυχώς με απογοήτευσε σε μεγάλο βαθμό!!! Πάλι τη δευτέρα με βλέπω να τρέχω στην αντιπροσωπεία!! Μου είπαν να δοκιμάσω σε 3λιτρη Ζ4 με SMG για τον μεταλλικό θόρυβο.. Εφόσον λέτε πως δεν ακούγεται τίποτα, θα το τονίσω αυτό και ας κόψουν το κεφάλι τους να το φτιάξουν!!! Φοβάμαι μήπως είναι ο άξονας μετάδοσης ή τα ημιαξόνια!!! |
#6
|
|||
|
|||
Σχετικα με αυτο που σου ειπαν για την βενζινη και την κακη της ποιοτητα στο ελλαντα σε σχεση με το Αμερικα εχω να σχολιασω το εξης:Στην αμερικη η βενζινη που πωλειται εχει χαμηλοτερα οκτανια αποτι η αντιστοιχη ευρωπαικη (διοτι αμερικανακια->πολλα κυβικα->χαμηλη συμπιεση->μικρος κινδυνος προαναφλεξης->καθαροτερα καυσαερια στο περιβαλλον).Οποτε νομιζω πως αυτο που σου ειπαν για την αμερικανικη βενζινη ειναι μαλλον λιγο ακυρο.Αν καποιος γνωριζει καλυτερα το σχετικο θεμα,παρακαλω να με διορθωσει.
__________________
DOCTOR ABO ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ! ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΑΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ(θα βαρυστομαχιασω) |
#7
|
||||
|
||||
Μα δεν ικανοποιήθηκα από τη συγκεκριμένη απάντηση που μου έδωσαν... Ούτε για τα τριξίματα, η απάντηση είναι "αφού είναι κάμπριο".. Επίσης ακόμα δε μου έχουν διευκρινήσει από που ακούγεται ο μεταλλικός θόρυβος.. Τη μία μου λένε η πίσω ζαμφόρ, την άλλη το σαζμάν (όταν όμως του είπα πως το σαζμάν είναι μπροστά άλλαξε γνώμη), την άλλη το διαφορικό χωρίς να μπορέσει να εξηγήσει το γιατί!! Αύριο πρωί θα είμαι στον Κουλούρη ΠΑΛΙ!!!! Να πω ότι έμενα και κοντά.. Στη Λαυρίου (Αγ. Παρασκευή είναι) και μένω Βούλα!! Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, δεν κατηγορώ την εταιρία "Κουλούρης" ούτε συγκεκριμένα άτομα του προσωπικού... Απλά μέχρι τώρα μια ξεκάθαρη απάντηση και αποτέλεσμα δεν έχω πάρει!! Αν δε βγει κάποια άκρη θα κάνω αίτηση για αντικατάσταση αυτοκινήτου!
|
#8
|
|||
|
|||
Παράθεση:
1. Δεν εχει παρουσιαστεί τιποτα. 2. Τιμόνι: Τρίζει οταν είναι κρύο, και μετά απο κανα 10λεπτο φεύγει. Καθισμα συνοδηγού: Χτυπάει το πλαστικό της ζώνης στην κωλονα και πρέπει να φέρεις την ζωνη στο κάθισμα του συνοδηγου για να μην χτυπάει. Κουκούλα: Όταν ειναι κατεβασμένη το κλιπ που ασφαλίζει έχει τζόγο και τρίζει. Υπάρχει service bulleting από την BMW USA αλλά εδω δεν το αναγνωρίζουν. 3. Δεν μου εχει σβήσει ποτέ. 4. Για πρώτη φορά, την περασμένη Πέμπτη με την μεγάλη βροχή μου εβαλε νερά από το παράθυρο του συνοδηγού, στο σημείο που κουμπώνει η κουκούλα. Ανεβοκατέβασα το τζάμι και σταμάτησε να βάζει. Θα πρέπει να το παρακολουθήσω. 5. Όλα οκ στο δικό μου. Εχω 3.0 manual, παραγωγη Μαρτιος 2004 με 30,000 χιλ και μεικτή οδήγηση. |
#9
|
||||
|
||||
Για τη ζώνη το γνωρίζω, όπως επίσης και για το service bulletin εκεί που κουμπώνει η κουκούλα!! Είναι πολύ εύκολο να το φτιάξεις μόνος σου!!!
Άρα άλλη μία 3λιτρή χωρίς αυτά τα προβλήματα!! Ευχαριστώ πολύ!! Αύριο πάω πάλι στον Κουλούρη και είμαι περίεργος να δω τι θα μου πουν!!!!! |
#10
|
||||
|
||||
Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα στη δικιά μου (3.0 SMG 10/04) ήταν ένα τρίξιμο της κουκούλας όταν το αυτοκίν ητο ήταν ανοιχτό. Η κουκούλα ρυθμίστικε (απο τον Κουλούρη στη Λαυρίου) και έκτοτε κανένα πρόβλημα. Τριξιματάκια υπήρχαν αλλά τίποτα το ανυπόφορο. Πιστεύω ότι έπεσες στη περίπτωση.....καλή τύχη παάντως και να το κυνηγήσεις το θέμα....αν επιμένεις στο τέλος θα δικαιωθείς.
__________________
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordsch...test_lap_times |
|
|