Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Σειρές BMW > Σειρά 5 > Σειρά 5 - Τεχνικά Θέματα

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 22-07-13, 14:40
chrisath Ο χρήστης chrisath δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
 
Εγγραφή: 22-06-2009
Μηνύματα: 5
chrisath is on a distinguished road
BMW e34 518i turbo ρελαντί

Παιδιά έχω θέμα με το ρελαντί, παρουσιάζει μεγάλη αστάθεια. Τη μια δουλεύει σε ψηλές στροφές (1000 στροφές), και την άλλη δουλεύει σε πολύ χαμηλές(650-700). Σε όποιον και να το πήγα του εκανε μια απλή ρύθμιση, αλλα δεν έλυνε το πρόβλημα και παρουσίαζε μετα την ίδια αστάθεια, οποτε δεν πρεπει ν ειναι θεμα ρύθμισης ρελαντί. Το αμάξι είναι turbo μετατροπή. Αλλα αυτό το πρόβλημα το είχε πάντα. Εχει παρουσιαστεί σε κανέναν παρόμοιο πρόβλημα; Εχετε να προτείνετε κάποια λύση ή κανένα συνεργείο που να έχει εμπειρία με αυτά τα αυτοκίνητα; Ευχαριστω για το χρόνο σας
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 22-07-13, 14:57
santo Ο χρήστης santo δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-09-2004
Μηνύματα: 1.691
santo has a spectacular aura aboutsanto has a spectacular aura aboutsanto has a spectacular aura about
Συνήθως σε turbo το πρόβλημα προέρχεται από κάποιο σωληνάκι υποπίεσης. Τα έχεις κοιτάξει ?
__________________
Ε39 Μ5
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 22-07-13, 15:15
Το avatar του χρήστη rapid_fast
rapid_fast Ο χρήστης rapid_fast δεν είναι συνδεδεμένος
Valvetronic soupa user
 
Εγγραφή: 15-05-2006
Μηνύματα: 7.731
rapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud ofrapid_fast has much to be proud of
Δε ρυθμίζει το ρελαντί σε αυτά τα αυτοκίνητα..
Η πεταλούδα γκαζιού έχει ποτενσιόμετρο, απο εκεί έχει θέμα..
Οταν είναι οπλισμένο πάει στις 1000-1100 οταν είναι ξεόπλιστο 780-820 νομίζω..
__________________
Τα "μαστόρια" χαλάνε τα αυτοκίνητα μας....
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 22-07-13, 16:16
chrisath Ο χρήστης chrisath δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
 
Εγγραφή: 22-06-2009
Μηνύματα: 5
chrisath is on a distinguished road
Τα σωληνακια υποπιεσης υποτίθεται ότι τα έχουν κοιτάξει αλλα το πρόβλημα το είχε και πριν το τουρμπο. Λέτε να είναι θέμα πεταλούδας ή εγκεφάλου; Λέτε άμα του κανουν κανά έλεγχο στον εγκέφαλο να δείξει τίποτα;
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 22-07-13, 20:00
Το avatar του χρήστη Stunt Mike
Stunt Mike Ο χρήστης Stunt Mike δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 07-05-2007
Μηνύματα: 2.171
Stunt Mike is just really niceStunt Mike is just really niceStunt Mike is just really niceStunt Mike is just really niceStunt Mike is just really nice
Προσωπικα πιστευω οτι απλως εχει χαλασει το ποτενσιομετρο σου αφου λες οτι το'κανε και πριν το τουρμπισμα....Ειδαλλως αν τωρα ειναι πιο εντονο το φαινομενο,το ποτενσιομετρο απλως μπερδευεται με τον,εστω κι ελαχιστα,εξτρα αερα που στελνει η τουρμπινα σου ακομα και στο ρελαντι,γι'αυτο και κανει αυτες τις ασταθειες.Προφανως το δουλευεις με εργοστασιακο εγκεφαλο ακομη??
__________________
I was a fighter,I could turn on a thread,now I stand accused of the things I said......
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 23-07-13, 14:14
chrisath Ο χρήστης chrisath δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
 
Εγγραφή: 22-06-2009
Μηνύματα: 5
chrisath is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
Προσωπικα πιστευω οτι απλως εχει χαλασει το ποτενσιομετρο σου αφου λες οτι το'κανε και πριν το τουρμπισμα....Ειδαλλως αν τωρα ειναι πιο εντονο το φαινομενο,το ποτενσιομετρο απλως μπερδευεται με τον,εστω κι ελαχιστα,εξτρα αερα που στελνει η τουρμπινα σου ακομα και στο ρελαντι,γι'αυτο και κανει αυτες τις ασταθειες.Προφανως το δουλευεις με εργοστασιακο εγκεφαλο ακομη??
Ναι είναι με τον εργοστασιακό εγκέφαλο. Τωρα αυτο με το ποτενσιομετρο δεν το είχα σκεφτεί να πώ την αλήθεια και δεν έχω ιδέα πώς το τσεκάρεις... Οπότε τι προτείνεις να κάνω? ξέρεις κανέναν που να έχει εμπειρία με τέτοια αμάξια? Thanks εκ των προτέρων!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 23-07-13, 14:35
Το avatar του χρήστη PetrosD
PetrosD Ο χρήστης PetrosD δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-09-2012
Μηνύματα: 1.101
PetrosD will become famous soon enoughPetrosD will become famous soon enough
Αρχικά πες μας αν έχεις ποτενσιόμετρο θέσης πεταλούδας (TPS για συντομία) με 2 επαφές (διακόπτη) ή με 3 επαφές (ποτενσιόμετρο)

Αν έχεις με 3 επαφές, υπάρχουν 2 τύποι. Ανάλογα με τις μετρήσεις, θα καταλάβεις ποιο τύπο έχεις.

Βγάλε τον κονέκτορα από τον TPS.
Όπως κοιτάς τον TPS, αριθμείς τις επαφές του, 1 τέρμα δεξιά, 2 στη μέση και 3 τέρμα αριστερά.
Πάρε ένα ωμόμετρο και μέτρα αντιστάσεις. Πρέπει να έχεις τα παρακάτω νούμερα:

Τύπος 1:
1 & 2, 3000 ωμ περίπου.
1 & 3, κλειστή πεταλούδα, 3000 ωμ περίπου.
1 & 3, τέρμα ανοικτή πεταλούδα, 1000 ωμ περίπου.

Τύπος 2:
1 & 3, 3000 ωμ περίπου.
1 & 2, κλειστή πεταλούδα, 3000 ωμ περίπου.
1 & 2, τέρμα ανοικτή πεταλούδα, 1000 ωμ περίπου.

Μακάρι να σε βοήθησα.
__________________
1988 E30 318i.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 23-07-13, 14:47
chrisath Ο χρήστης chrisath δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
 
Εγγραφή: 22-06-2009
Μηνύματα: 5
chrisath is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
Αρχικά πες μας αν έχεις ποτενσιόμετρο θέσης πεταλούδας (TPS για συντομία) με 2 επαφές (διακόπτη) ή με 3 επαφές (ποτενσιόμετρο)

Αν έχεις με 3 επαφές, υπάρχουν 2 τύποι. Ανάλογα με τις μετρήσεις, θα καταλάβεις ποιο τύπο έχεις.

Βγάλε τον κονέκτορα από τον TPS.
Όπως κοιτάς τον TPS, αριθμείς τις επαφές του, 1 τέρμα δεξιά, 2 στη μέση και 3 τέρμα αριστερά.
Πάρε ένα ωμόμετρο και μέτρα αντιστάσεις. Πρέπει να έχεις τα παρακάτω νούμερα:

Τύπος 1:
1 & 2, 3000 ωμ περίπου.
1 & 3, κλειστή πεταλούδα, 3000 ωμ περίπου.
1 & 3, τέρμα ανοικτή πεταλούδα, 1000 ωμ περίπου.

Τύπος 2:
1 & 3, 3000 ωμ περίπου.
1 & 2, κλειστή πεταλούδα, 3000 ωμ περίπου.
1 & 2, τέρμα ανοικτή πεταλούδα, 1000 ωμ περίπου.

Μακάρι να σε βοήθησα.
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες! ελπίζω και γω να βγάλω καμιά άκρη με το πρόβλημα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 08:11.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.